-
Εβαλες στο βενζιναδικο ακριβως μετα το τελωνειο? Μεσα στην πολη του Γευγελη ειναι φθηνοτερα απο οσο ξερω.
Ευχαριστω παντως. Θα το τσεκαρω και εγω -
Ναι, μεσα στην πολη να ειναι κανα-δυο λεπτα φθηνοτερα...
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Λίγο δύσκολο να έχεις μόνο +5% αύξηση στη κατανάλωση με το υγραέριο.- Οι κινητήρες είναι φτιαγμένοι για να καίνε βενζίνη (συμπίεση και αβάνς δεν αλλάζουν).
- Ένα λίτρο υγραέριο έχει 30% λιγότερη θερμογόνο δύναμη από ένα λίτρο βενζίνη.
Όσο οικονομικά και να ρυθμίσεις τον κινητήρα, σίγουρα θα έχεις πάνω από 20% αύξηση στην κατανάλωση (ανά λίτρο) με υγραέριο.
(όχι την ένδειξη του trip computer - αυτή πρέπει να είναι ίδια σε ιδανικά ρυθμισμένο σύστημα)Παραμένει το ΨΕΜΑ ότι ένα τεράστιο JEEP με υγραέριο καίει όσο ένα σκουτεράκι.
Άντε να έχεις 30-40% μείωση στη κατανάλωση (σε λεφτά) που είναι πολύ σημαντική μείωση,
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΙΕΙ ΟΣΟ ΕΝΑ ΣΚΟΥΤΕΡΑΚΙ.Θερμογόνο δύναμη όπως την ανέφερες έχει την ίδια σχεδόν με την βενζίνη, ενεργειακή απόδοση έχει μικρότερη πράγμα το οποίο έχω αναφέρει ήδη. Οσον αφορά το τί καυσιμο καίει ο κινητήρας να είσαι σίγουρος πως δεν το καταλαβαίνει, μετράει μόνο Ο2 στον λαμδα. Αν ήταν έτσι ούτε βιοκαυσιμο θα είχαμε ούτε τπτ..... Οσον αφορα τώρα το σκουτερακι.... θα συμφωνήσω.... Για παπαντρέα και τους λοιπούς δεν μπορω παρά να συμφωνήσω.
Τι συστημα φορας? εχω απορία. -
Ποιος? Εγω?
Της e-gas ειναι ο εγκεφαλος, αλλα καθε εξαρτημα μου φαινεται οτι ειναι απο διαφορετικη μαρκα... -
Και συνεχίζοντας την προσέγγιση του θέματος απο την οικονομική πλευρά του, έκανα ένα πρόχειρο υπολογισμό, με προυπόθεση ότι η κατανάλωση ειναι 8,5λιτ/100χλ με βενζίνη και 10 λιτ/100χλμ με υγραέριο :
Κόστος τοποθέτησης υγραερίου, απο όσα έχω διαβάσει ως τώρα, περίπου: 1800€
Χιλιόμετρα ετήσια :10.000
Διαφορά τιμής βενζίνης - υγραερίου : 0,60€ (συμπεριλαμβανομένης της διαφοράς κατανάλωσης)
Αρα: 1/ Κέρδος περίπου 600€/χρόνο με το υγραέριο και Χρόνος απόσβεσης κόστους εγκατάστασης στα 3 έτη.
2/ Στο τέλος του 4ου έτους απο την εγκατάσταση υγραερίου, θα προκύψει το πρώτο όφελος: 600€Αν όμως κάποιος κάνει πάνω απο 15.000 χλμ ετησίως , τότε..............
-
υπαρχει περιπτωση να κανω την μετατροπη στο καινουριο μου αμαξι και να μην βγουν προβληματα [βαλβιδες κ.λ.π;]
-
Ο χρήστης laskos32 έγραψε:
Ποιος? Εγω?
Της e-gas ειναι ο εγκεφαλος, αλλα καθε εξαρτημα μου φαινεται οτι ειναι απο διαφορετικη μαρκα...σου το ρυθμισε ο Βασίλης και έχεις 24% αυξηση κατανάλωσης? περίεργο.....
τι αμαξι εχεις? -
Ο χρήστης lpgnik έγραψε:
Λίγο δύσκολο να έχεις μόνο +5% αύξηση στη κατανάλωση με το υγραέριο.
- Οι κινητήρες είναι φτιαγμένοι για να καίνε βενζίνη (συμπίεση και αβάνς δεν αλλάζουν).
- Ένα λίτρο υγραέριο έχει 30% λιγότερη θερμογόνο δύναμη από ένα λίτρο βενζίνη.
Όσο οικονομικά και να ρυθμίσεις τον κινητήρα, σίγουρα θα έχεις πάνω από 20% αύξηση στην κατανάλωση (ανά λίτρο) με υγραέριο.
(όχι την ένδειξη του trip computer - αυτή πρέπει να είναι ίδια σε ιδανικά ρυθμισμένο σύστημα)Παραμένει το ΨΕΜΑ ότι ένα τεράστιο JEEP με υγραέριο καίει όσο ένα σκουτεράκι.
Άντε να έχεις 30-40% μείωση στη κατανάλωση (σε λεφτά) που είναι πολύ σημαντική μείωση,
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΙΕΙ ΟΣΟ ΕΝΑ ΣΚΟΥΤΕΡΑΚΙ.Θερμογόνο δύναμη όπως την ανέφερες έχει την ίδια σχεδόν με την βενζίνη, ενεργειακή απόδοση έχει μικρότερη πράγμα το οποίο έχω αναφέρει ήδη. Οσον αφορά το τί καυσιμο καίει ο κινητήρας να είσαι σίγουρος πως δεν το καταλαβαίνει, μετράει μόνο Ο2 στον λαμδα. Αν ήταν έτσι ούτε βιοκαυσιμο θα είχαμε ούτε τπτ..... Οσον αφορα τώρα το σκουτερακι.... θα συμφωνήσω.... Για παπαντρέα και τους λοιπούς δεν μπορω παρά να συμφωνήσω.
Τι συστημα φορας? εχω απορία.Δεν έχω υγραέριο στο αμάξι. Έχει διαφορά στο πόση είναι η θερμογόνος δύναμη του υγραερίου;
Ανάλογα με το υγραέριο η θερμογόνος δύναμη ΑΝΑ ΛΙΤΡΟ είναι τουλάχιστον 20% μικρότερη από το λίτρο βενζίνης.
Με το πετρέλαιο υπάρχει ακόμα μεγαλύτερη διαφορά. -
Ο χρήστης lpgnik έγραψε:
Ποιος? Εγω?
Της e-gas ειναι ο εγκεφαλος, αλλα καθε εξαρτημα μου φαινεται οτι ειναι απο διαφορετικη μαρκα...σου το ρυθμισε ο Βασίλης και έχεις 24% αυξηση κατανάλωσης? περίεργο.....
τι αμαξι εχεις?Όποια εργοστασιακή τοποθέτηση να δεις, τόσο ακριβώς ανεβαίνει η κατανάλωση, 25% σε σχέση με την βενζίνα. Τώρα, εσείς εδώ έχετε καταφέρει να κάνετε το υγραέριο να καίει το ίδιο. Ποιός έχει τελικά την σωστή χαρτογράφηση η Fiat και η Opel, ή τα δικά σας?
Αν μέσα σε δυό μέρες δοκιμών πάντως φτιάχνετε καλύτερο χάρτη από το εργοστάσιο (και φυσικά έχει παντού τα βέλτιστα καυσαέρια και δίνετε και εγγύηση για τον κινητήρα), χαραμίζεστε στην Ελλάδα, να πάτε στην Fiat στην Ιταλία να σας κάνουνε χρυσούς...
Παραθέτω τεχνικά στοιχεία από την εργοστασιακή εγκατάσταση GPL σε Fiat Bravo, 6.7 η βενζίνη, 8.3 το υγραέριο...
http://www.fiatbravo.it/it/CMSIT/Publis ... cniche.pdf
-
Επειδή εδώ δεν μετράμε NOx μπορείς να έχεις λίγο καλύτερη κατανάλωση.
(πολύ μικρές διαφορές από τις παραπάνω) -
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Ποιος? Εγω?
Της e-gas ειναι ο εγκεφαλος, αλλα καθε εξαρτημα μου φαινεται οτι ειναι απο διαφορετικη μαρκα...σου το ρυθμισε ο Βασίλης και έχεις 24% αυξηση κατανάλωσης? περίεργο.....
τι αμαξι εχεις?Όποια εργοστασιακή τοποθέτηση να δεις, τόσο ακριβώς ανεβαίνει η κατανάλωση, 25% σε σχέση με την βενζίνα. Τώρα, εσείς εδώ έχετε καταφέρει να κάνετε το υγραέριο να καίει το ίδιο. Ποιός έχει τελικά την σωστή χαρτογράφηση η Fiat και η Opel, ή τα δικά σας?
Αν μέσα σε δυό μέρες δοκιμών πάντως φτιάχνετε καλύτερο χάρτη από το εργοστάσιο (και φυσικά έχει παντού τα βέλτιστα καυσαέρια και δίνετε και εγγύηση για τον κινητήρα), χαραμίζεστε στην Ελλάδα, να πάτε στην Fiat στην Ιταλία να σας κάνουνε χρυσούς...
Παραθέτω τεχνικά στοιχεία από την εργοστασιακή εγκατάσταση GPL σε Fiat Bravo, 6.7 η βενζίνη, 8.3 το υγραέριο...
http://www.fiatbravo.it/it/CMSIT/Publis ... cniche.pdf
να σε χαρώ..... ελα από τη γειτονιά μου και μετά μιλαμε ναι?
επειδή έξω από το χωρό πολλά τραγουδια λεμε.... θα έπρεπε δλδ το δικό μου να καίει περίπου 16 λιτρα στα 100 σωστά? γιατι δεν καιει τόσο? μαγια του εκανα?
προκαλώ όποιον έχει στημένο lovato ή egas με τον κινητήρα σε καλή κατάσταση ότι μπορώ να το φέρω στο 5 αντε 10 % διαφορά.... μετρημένο. Τώρα τα άλλα είναι λογακια για να λεμε.... ευχαριστώ.! -
Δεν του έκανες μάγια, το δουλεύεις πιό φτωχό από την FIAT επειδή έτσι γουστάρεις. Επειδή δεν είσαι αναγκασμένος να δίνεις σωστούς ρύπους παρά μόνο στο ρελαντί και επειδή δεν δίνεις καμία εγγύηση για το μοτέρ, οπότε μπορείς να παρεκλίνεις από τον χάρτη της Fiat, η οποία πρέπει να τηρεί πιό αυστηρές προδιαγραφές ρύπων και να είναι σίγουρη ότι δεν θα σκάσει το μοτέρ της για τα επόμενα 4-5 χρόνια από την αγορά...
-
σου το ρυθμισε ο Βασίλης και έχεις 24% αυξηση κατανάλωσης? περίεργο.....
τι αμαξι εχεις?Ενα ibiza εχω.
Ο εγκαταστατης μου εισαι???????
Λες?
Στειλε μου πρωσοπικο μυνημα να καταλαβω που ακριβως εχεις το μαγαζι σου... -
Ο χρήστης laskos32 έγραψε:
σου το ρυθμισε ο Βασίλης και έχεις 24% αυξηση κατανάλωσης? περίεργο.....
τι αμαξι εχεις?Ενα ibiza εχω.
Ο εγκαταστατης μου εισαι???????
Λες?
Στειλε μου πρωσοπικο μυνημα να καταλαβω που ακριβως εχεις το μαγαζι σου...δεν είμαι..... ειναι φιλος..... λολ
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Δεν του έκανες μάγια, το δουλεύεις πιό φτωχό από την FIAT επειδή έτσι γουστάρεις. Επειδή δεν είσαι αναγκασμένος να δίνεις σωστούς ρύπους παρά μόνο στο ρελαντί και επειδή δεν δίνεις καμία εγγύηση για το μοτέρ, οπότε μπορείς να παρεκλίνεις από τον χάρτη της Fiat, η οποία πρέπει να τηρεί πιό αυστηρές προδιαγραφές ρύπων και να είναι σίγουρη ότι δεν θα σκάσει το μοτέρ της για τα επόμενα 4-5 χρόνια από την αγορά...θα σου ελεγα πως με αυτές τις ρυθμίσεις πέρασα κτεο πριν λιγους μηνες και πως όπως γραφω το δουλευω έτσι ηδη 120000 χλμ...
δεν ξερω τι κανει η fiat... ξερω αυτα που βλέπω καθημερινα.....
(λες να ειμαι τοσο καλος και να μην το ξερω????) ουαου! -
α ξεχασα να πω πως δεν ειναι φτωχο...... μαλλον θα ελεγα πως δεν ειναι... ετσι λενε όσα vitara επιλεγουν να με πανε κοντριτσα ετσι για πλακα.....:-)
-
Ο χρήστης dalamaidis έγραψε:
Φουλαρα στα σκοπια σημερα με 0.69
Και εκει ανεβασμενο το εχουν...Σε πιο σημειο των Σκοπιων φουλαρες? Ειδες μηπως σε ''εκλεψαν'' με την ισοτημια? Απο οτι ξερω η αμολυβδη στοιχιζει γυρω στο 1 - 1,10.
Οσο για την καταναλωση και εγω εχω μια διαφορα 15-20%. Ο εγκαταστατης μου λεει πως το παταω περισσοτερο για αυτο καει. Τελος παντων απο την στιγμη που και τα εργοστασιακα υγραεριοκινητα καινε 20-30%, συμφωνα με επισημα στοιχεια τοτε καλα κανει και τσιμπαει την καταναλωση. Οσο για αυτο που ειπε φιλε για το μελλον της οικονομιας - χωρας, ειναι απο αυτα που θα πρεπει να μας στεναχωρει και οχι το οτι η τιμη του lpg ανεβηκε 10 λεπτα απο μερικα λαμογια, ουτε το αν χαλασουν οι βαλβιδες μας σε 2 χρονια.....
σημερα φουλαρισα στο Γευγελη (σκοπια) και τα δυο ρεζερβουαρ .1.20 βενζινη-και 0.69 υγραεριο.
jaguar s-type 2500cc του 2004.+10% καταναλωση 6500 χιλ lpg BRC. εγγαταστατης εγω. -
Ο χρήστης lpgnik έγραψε:
Δεν του έκανες μάγια, το δουλεύεις πιό φτωχό από την FIAT επειδή έτσι γουστάρεις. Επειδή δεν είσαι αναγκασμένος να δίνεις σωστούς ρύπους παρά μόνο στο ρελαντί και επειδή δεν δίνεις καμία εγγύηση για το μοτέρ, οπότε μπορείς να παρεκλίνεις από τον χάρτη της Fiat, η οποία πρέπει να τηρεί πιό αυστηρές προδιαγραφές ρύπων και να είναι σίγουρη ότι δεν θα σκάσει το μοτέρ της για τα επόμενα 4-5 χρόνια από την αγορά...
θα σου ελεγα πως με αυτές τις ρυθμίσεις πέρασα κτεο πριν λιγους μηνες και πως όπως γραφω το δουλευω έτσι ηδη 120000 χλμ...
δεν ξερω τι κανει η fiat... ξερω αυτα που βλέπω καθημερινα.....
(λες να ειμαι τοσο καλος και να μην το ξερω????) ουαου!Eπί της ουσίας βέβαια τίποτα...
Πώς εξηγείς το γεγονός πως τα εργοστασιακά έχουν πολύ μεγαλύτερη αύξηση από εσένα;
-
Συγκρίνοντας μήλα και πορτοκάλια δεν βγαίνει νόημα...
Είναι σαν να ρωτάμε γιατί ο ένας κινητήρας βγάζει 85 άλογα από 1400 κυβικά ενώ ο άλλος βγάζει 140 άλογα...
Μήπως γιατί κάποιος χρησιμοποιεί πιο προηγμένη τεχνολογία;Μόνο αν μπορούσαμε να είχαμε δύο πανομοιότυπα αυτοκίνητα, το ένα με εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης και το άλλο με ΙΔΙΟ σύστημα, αλλά εγκατεστημένο εκ των υστέρων, να τα οδηγεί εναλλάξ ο ΙΔΙΟΣ οδηγός, σε ΙΔΙΕΣ διαδρομές, με ΙΔΙΕΣ συνθήκες, κλπ. κλπ. τότε θα είχαμε πιο αξιόπιστα αποτελέσματα.
Οπότε ΜΗΝ ΤΟ ΚΟΥΡΑΖΟΥΜΕ άλλο το θέμα: όποιος θέλει βάζει υγραέριο και γράφει αυτά που βλέπει. Όσοι δεν έχετε υγραέριο, μην προσπαθείτε να αποδείξετε οτι όλοι όσοι έχουν βάλει υγραέριο, κάνουν λάθος μετρήσεις, κλπ.
Η δική μου πάντως εμπειρία λέει οτι έχω 20,4% αύξηση στην κατανάλωση (αλλά με πολλές δοκιμές και αρκετά χιλιόμετρα με υψηλές ταχύτητες, μια και δεν με ενδιαφέρει πλέον η κάπως παραπάνω κατανάλωση). -
Υπαρχει 'προς το παρον' εργοστασιακο??? στην ελλαδα??
( οχι 'του Ελληνα αντιπροσωπου' στλ φορεστερ..)
Υγραεριοκίνηση!