-
Ρε παιδιά, σίγουρα δεν έχει αρχίσει να πουλιέται; Γιατί μου φάνηκε ότι είδα ένα προχθές στη Αττική οδό Τόσο λάθος να έκανα; Βέβαια δεν πρόλαβα να το δω και πολύ, γιατί με προσπέρασε την ώρα που πήγαινα αρκετά αργά. Τι άλλο θα μπορούσε να είναι Βασικά ήμουνα σίγουρος ότι ήταν ix35, μέχρι που διάβασα το προηγούμενο post του ggab. Δυστυχώς δεν είδα πινακίδες.
Μου άρεσε εμφανισιακά πάντως, και μου φάνηκε και μικρότερο από ότι περίμενα (για καλό το λέω αυτό, γιατί στην Αθήνα το σχετικά συμμαζεμένο αμάξι βολεύει).
-
σοβαρεψαν τα πραγματα.μεσα σε λιγες μονο μερες το autotriti γραφει για δευτερη φορα οτι το ix35 θα ερθει μεσα στον νοεμβριο(http://www.autotriti.gr/data/magazine/v ... _25695.asp) .αυτο το Αρχικά, κάτω από το καπό του θα βρίσκεται ένα 2λιτρο μοτέρ βενζίνης τι ειναι παλι?μετα απο τοσο καιρο θα φερουν -αν φερουν-το 2λιτρο?μας σκασανε.και ειναι ωραιο αμαξι το γαμημενο...
-
Ο χρήστης alexandr έγραψε:
Ρε παιδιά, σίγουρα δεν έχει αρχίσει να πουλιέται; Γιατί μου φάνηκε ότι είδα ένα προχθές στη Αττική οδό Τόσο λάθος να έκανα; Βέβαια δεν πρόλαβα να το δω και πολύ, γιατί με προσπέρασε την ώρα που πήγαινα αρκετά αργά. Τι άλλο θα μπορούσε να είναι Βασικά ήμουνα σίγουρος ότι ήταν ix35, μέχρι που διάβασα το προηγούμενο post του ggab. Δυστυχώς δεν είδα πινακίδες.Μου άρεσε εμφανισιακά πάντως, και μου φάνηκε και μικρότερο από ότι περίμενα (για καλό το λέω αυτό, γιατί στην Αθήνα το σχετικά συμμαζεμένο αμάξι βολεύει).
Αμα δεν ειδες πινακιδες δε λεει τιποτα, πολλοι εχουν δει με ξενες πινακιδες...
Το πως φαινεται μαλλον δεν εχει καμια σχεση με την πρακτικοτητα. Το γεγονος ειναι πως ειναι 4.41 m, αυτο ειναι το μηκος του και υπολογισε ποσο πρακτικο ειναι για σενα... Με δεδομενο το μηκος του (που δεν αλλαζει) καλο θα ηταν (για τους περισσοτερους τουλαχιστον) να φαινεται πιο μεγαλο και επιβλητικο... Το να φαινεται μικροτερο απο οτι ειναι δεν ωφελει σε κατι...
Οσο για το φιλο που αναφερεται στο autotriti, ειναι παντελως αναξιοπιστo, ισως και περισσοτερο απο την αντιπροσωπεια της hyundai!!! Αφου το autotriti το 'φερνει' ανα μηνα απο τον περασμενο Απριλιο. Ε καποια στιγμη θα πεσει μεσα αν συνεχισει ετσι... καποια στιγμη θα ερθει και για αυτο συνεχιζουν και γραφουν για να το πετυχουν τελικα!
-
Δυο 'συναντήσεις' είχα μαζί του μέσα στο καλοκαίρι. Εξωτερικά δείχνει εντυπωσιακό και αρκετά ογκώδες.
Κάτι που βλέπω και στο QQ μου, φαντάζομαι σαν αισθητικό 'τρυκ', οι καμπύλες στο αμάξωμα δίνουν όγκο. Κάτι που στο ASX αλλά και στο νέο Sportage (που επίσης συνάντησα το καλοκαίρι) δείχνουν μεν ψηλά αλλά οι μεγάλες ευθείες στο αμάξωμα δείχνουν -οπτικά- μαζεμένες τις υπόλοιπες διαστάσεις. -
Ο χρήστης varesanovits2 έγραψε:
σοβαρεψαν τα πραγματα.μεσα σε λιγες μονο μερες το autotriti γραφει για δευτερη φορα οτι το ix35 θα ερθει μεσα στον νοεμβριο(http://www.autotriti.gr/data/magazine/v ... _25695.asp) .αυτο το Αρχικά, κάτω από το καπό του θα βρίσκεται ένα 2λιτρο μοτέρ βενζίνης τι ειναι παλι?μετα απο τοσο καιρο θα φερουν -αν φερουν-το 2λιτρο?μας σκασανε.και ειναι ωραιο αμαξι το γαμημενο...Λέει και για μοτερ 1.6 υπερτροφοδοτούμενο με 140 ίππους...μάλλον copy-paste είναι από προπέρσινο άρθρο...
-
Ο χρήστης alexandr έγραψε:
Ρε παιδιά, σίγουρα δεν έχει αρχίσει να πουλιέται; Γιατί μου φάνηκε ότι είδα ένα προχθές στη Αττική οδό Τόσο λάθος να έκανα; Βέβαια δεν πρόλαβα να το δω και πολύ, γιατί με προσπέρασε την ώρα που πήγαινα αρκετά αργά. Τι άλλο θα μπορούσε να είναι Βασικά ήμουνα σίγουρος ότι ήταν ix35, μέχρι που διάβασα το προηγούμενο post του ggab. Δυστυχώς δεν είδα πινακίδες.Μου άρεσε εμφανισιακά πάντως, και μου φάνηκε και μικρότερο από ότι περίμενα (για καλό το λέω αυτό, γιατί στην Αθήνα το σχετικά συμμαζεμένο αμάξι βολεύει).
κατα μυστηριο τροπο κυκλοφορουν καποια με κανονικοτατες πινακιδες αλλα 100% δεν πωλειται επισημα
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
κατα μυστηριο τροπο κυκλοφορουν καποια με κανονικοτατες πινακιδες αλλα 100% δεν πωλειται επισημαΑν δεν ειναι καποια 'δοκιμης' της αντιπροσωπειας, μπορει ανετα να εχουν εισαχθει ως μεταχειρισμενα και να εβγαλαν ελληνικες πινακιδες, αφου στην Ευρωπη πουλιεται ηδη πανω απο μισο χρονο!!
Σε καθε περιπτωση, η απολυτη ξεφτιλα για την ελληνικη αντιπροσωπεια που εξακολουθει να μη 'γνωριζει' τιποτα...
-
Ο χρήστης dinoaka έγραψε:
Σε καθε περιπτωση, η απολυτη ξεφτιλα για την ελληνικη αντιπροσωπεια που εξακολουθει να μη 'γνωριζει' τιποτα...Εγώ πάντως σαν να ξεκίνησα να τους δικαιολογώ και λίγο. Η αγορά νεκρώνει και όλοι θέλουν να αδειάσουν τουλάχιστον τις 'αποθήκες' τους.
Αν έφερναν το 2λιτρο ή θα το 'σκότωναν' ή θα το 'έβλεπαν' και το 1,6 φαίνεται να αργεί και σε άλλες χώρες, το δε diesel σε μια χώρα που το 50% του πληθυσμού της δεν μπορεί να το έχει ... δεν νομίζω να έχει θέση στην Ελλάδα ακόμα.
Εκείνο που σκέφτομαι είναι μήπως το 2λιτρο (που είναι πιο άμεσα διαθέσιμο) μήπως παίζει και με φορο πολυτελείας και 30.000€ρίζει?
Εδώ σε πιο προσιτά επίπεδα πέρασαν 8 μήνες από όταν εμφανίστηκε και δεν ήρθε ακόμα το 'αλλαγμένο' i30 1,4. Το δε ix20 που εμφανίζεται σε αγορές της Ευρώπης τωρα, από Ιανουάριο το λένε για Φεβρουάριο. -
σκέψου επίσης οτι δεν θα έχουν τις συνηθισμένες μέχρι τώρα χρηματοοικονομικές διευκολύνσεις δεδομένης της κακής εικόνας της Ελλάδας. οπότε δεν αμφιβάλλω οτι η Hyundai ίσως να ζητά περισσότερο ρευστό ανά αυτοκίνητο ή αντασφάλιση, κόστος που φυσικά θα φανεί και στη τιμή πώλησης.
-
Η αγορα εχει σταματησει να κινείται με αερα οπως πληρωνανε οι περισσοτεροι, τωρα οι εταιρειες ζητανε ρευστο και αυτο μπροστα , πρωτα να πληρωσει ο ντηλερ και μετα να του στειλουν το εμπορευμα , πανε οι παλιες καλες εποχες που στελνανε αμαξια και τα πληρωντουσαν 6μηνες και 1 χρονο μετα απο τους διανομεις.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Σε καθε περιπτωση, η απολυτη ξεφτιλα για την ελληνικη αντιπροσωπεια που εξακολουθει να μη 'γνωριζει' τιποτα...
Αν έφερναν το 2λιτρο ή θα το 'σκότωναν' ή θα το 'έβλεπαν' και το 1,6 φαίνεται να αργεί και σε άλλες χώρες,.
Η ελληνική αντιπροσωπεία για μια ακόμη φορά προστατεύει το κοινό της.Από το να τους καθυστερεί την παράδοση των οχημάτων που έχουν παραγγείλει (που συμφωνώ ότι συμβαίνει στην Ευρώπη),προτιμά να μην τους δίνει καν τη δυνατότητα να το παραγγείλουν.Αν αυτό δεν είναι επαγγελματική συνείδηση ,τότε τί είναι;
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Σε καθε περιπτωση, η απολυτη ξεφτιλα για την ελληνικη αντιπροσωπεια που εξακολουθει να μη 'γνωριζει' τιποτα...
Εγώ πάντως σαν να ξεκίνησα να τους δικαιολογώ και λίγο.
τους δικαιολογεις?ειναι εντελως αδικαιολογητοι και απαραδεκτοι.το θεμα πλεον δεν ειναι το γιατι δεν το φερνουν.το θεμα ειναι οτι μας δουλευουν ψιλο γαζι.βαλανε μια φωτογραφια του ix35 στο site και περαν τουτου ουδεν.μια ενημερωση ρε παιδια.εστω να πουν οτι απλα δεν ξερουν ποτε θα ερθει.ρωταμε σαν μαλακες σ ολες τις αντιπροσωπειες και διαβαζουμε στα περιοδικα τον επομενο μηνα και τον επομενο ...(παρεμπιπτοντος στα νεα σημερα γραφει τελη δεκεμβριου.ετος δεν γραφει)
ΑΠΛΩΣ ΜΙΑ ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ....
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 19/01/10 20:01
Προσωπικό μήνυμα -
Μην θυμώνεις.
Τους δικαιολογώ διότι κάποτε λειτουργούσαν σωστά. Τωρα δεν ξέρω ούτε τι προβλήματα ή τι θέματα έχουν -αν έχουν- και δεν μπορώ να έχω απαιτήσεις απο μια ιδιωτική επιχείρηση. Απλώς τραβάω ένα Χ και πάω παρακάτω.Ισως μια επιστολή στα κεντρικά της ΚΙΑ στο εργοστάσιο που φτιάχνει το ix35 δώσει μια απάντηση γιατί δεν έρχεται (μαζί και το Sportage) στην Ελλάδα. (Είναι δυνατό να μην έχουν Email?)
http://www.kia.sk/index.php?context=263 -
Πολυ αργα!Τα μονα αμαξια που ηθελα πραγματικα να δω πριν φυγω τα καθυστερησαν (ιχ35-sportage),αυριο φευγω ταξιδι για κανα 8μηνο... οποτε οταν γυρισω θα εχουν ερθει και τα 2,και αλλα πολλα μοντελα επισης,οποτε τα λεμε το καλοκαιρι!!!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Μην θυμώνεις.
Τους δικαιολογώ διότι κάποτε λειτουργούσαν σωστά. Τωρα δεν ξέρω ούτε τι προβλήματα ή τι θέματα έχουν -αν έχουν- και δεν μπορώ να έχω απαιτήσεις απο μια ιδιωτική επιχείρηση. Απλώς τραβάω ένα Χ και πάω παρακάτω.Ισως μια επιστολή στα κεντρικά της ΚΙΑ στο εργοστάσιο που φτιάχνει το ix35 δώσει μια απάντηση γιατί δεν έρχεται (μαζί και το Sportage) στην Ελλάδα. (Είναι δυνατό να μην έχουν Email?)
http://www.kia.sk/index.php?context=263Και τώρα σωστά λειτουργούν. Για να μην τα φέρνει κάτι θα ξέρει. Και φυσικά δεν πρόκειται να τα φέρει για να τα 'δουν κάποιοι' οι οποίοι μετά θα πάνε να αγοράσουν κανένα Γερμανικό ή Ιαπωνικό ή οτιδήποτε άλλο. Ο Δάβαρης πλέον θα φέρνει αυτοκίνητα που θα κάνουν πραγματικές πωλήσεις.
Όσο για την επιστολή, δεν χρειάζεται να απευθυνθεί κάποιος στο εργοστάσιο. Αρκεί ένα ραντεβού στα κεντρικά του Δάβαρη με κάποιον από το τμήμα του Product Management. Αυτά όμως για εκείνον που πραγματικά ενδιαφέρεται και όχι για όσους που απλά λένε για να λένε.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Και φυσικά δεν πρόκειται να τα φέρει για να τα 'δουν κάποιοι' οι οποίοι μετά θα πάνε να αγοράσουν κανένα Γερμανικό ή Ιαπωνικό ή οτιδήποτε άλλο. Ο Δάβαρης πλέον θα φέρνει αυτοκίνητα που θα κάνουν πραγματικές πωλήσεις.Νίκο δεν έχεις δίκιο σ' αυτό. Λες δηλαδή πως στον Δάβαρη πλέον πρέπει να πηγαίνει μόνο ο αποφασισμένος αγοραστής με τα λεφτά στη τσέπη για το ταμείο? Αυτά τα κάνει η Maubach ή η RollsRoyce που πάει κάποιος με τον τίτλο του και την επιταγή του και παίρνει ακριβώς αυτό που θέλει. Οι υπόλοιποι που ασχολούνται με μαζικές παραγωγές λειτουργούν αλλιώς. Και έτσι και η Hyundai.
Μάλλον κάτι παίζει με την συνεργασια του με την μαμά-εταιρία ή υπάρχουν εσωτερικά θέματα. Ακόμα και το πιο απλό θα μπορούσε να κάνει, να φέρει 50, 60 εκθεσιακά και να ξεκινήσει να δέχεται παραγγελίες με 3μηνη αναμονή παραδοσης από το εργοστάσιο. Δεν είπε κανείς να γεμίσει τις αλάνες και τις αποθήκες του να καίγονται τα Ηankοuk τους! -
Και το κουπε δεν εφερε ενω πχ στην Βουλγαρια κυκλοφορει .
http://www.hyundaibg.bg/bg/salon η Βουλγαρικη σελιδα οπου και εκει δεν υπαρχει το χ35 -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Νίκο δεν έχεις δίκιο σ' αυτό. Λες δηλαδή πως στον Δάβαρη πλέον πρέπει να πηγαίνει μόνο ο αποφασισμένος αγοραστής με τα λεφτά στη τσέπη για το ταμείο? Αυτά τα κάνει η Maubach ή η RollsRoyce που πάει κάποιος με τον τίτλο του και την επιταγή του και παίρνει ακριβώς αυτό που θέλει. Οι υπόλοιποι που ασχολούνται με μαζικές παραγωγές λειτουργούν αλλιώς. Και έτσι και η Hyundai.Μόνος σου το λες. Μαζικές παραγωγές. Οι οποίες θέλουν μαζικές πωλήσεις.
Για να κάτσει ο Δάβαρης να στήσει 'σκηνικό' στην Ελλάδα για το ix35 ή για οποιοδήποτε μοντέλο κάνει πρώτα μία 'μελέτη'. Κάποιο δηλαδή πλάνο πιθανής επιτυχίας, προώθησης προϊόντος. Αν το αποτέλεσμα δείξει ότι το προϊόν δεν θα τραβήξει τότε γιατί να το φέρει;Βολεύεται με ποιο εμπορικά μοντέλα, μικρότερου κυβισμού που απευθύνονται σε μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς. Πάντα αυτό έκανε ο Δάβαρης και έτσι φαντάζομαι θα συνεχίσει.
Που σημαίνει ότι εγώ λέω πως ο Δάβαρης ενδιαφέρεται να προσελκύσει κόσμο που θέλει να αποκτήσει πολλά με λίγα χρήματα. Τα πολλά αφορούν εκτός το κόστος του προϊόντος και την συντήρησή του (ασφάλειες/τέλη). Αυτό λέω.
Και όπως λέει και ο BILL το κουπέ το έκοψε από το 2006. Δεν είδα κανένα να κλαίγεται τότε (εκτός από μένα ) παρόλο που τότε η αγορά ήταν σε καλύτερη μοίρα και η κουπεδιά πουλούσε άνετα.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Για να κάτσει ο Δάβαρης να στήσει 'σκηνικό' στην Ελλάδα για το ix35 ή για οποιοδήποτε μοντέλο κάνει πρώτα μία 'μελέτη'. Κάποιο δηλαδή πλάνο πιθανής επιτυχίας, προώθησης προϊόντος. Αν το αποτέλεσμα δείξει ότι το προϊόν δεν θα τραβήξει τότε γιατί να το φέρει;
Αρα να το παρουμε αποφαση οτι η Hyundai θα μεινει για παντα μια μικρη εταιρεια στην Ελλαδα και θα πουλαει μονο μικρα και σουπερ μινι αυτροκινητα?
Αν ειναι ετσι τοτε το εχει χασει το παιχνιδι ο Δαβαρης. -
Mόνο μικρή δεν είναι η Χιουντάι στην Ελλάδα. Και μόνο χαμένο δεν το έχει το παιχνίδι ο Δάβαρης.
Hyundai ix35 2011