Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Χειμερινες δοκιμες 2011-Σχολια
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Χειμερινες δοκιμες 2011-Σχολια
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 15
    • 16
    • 2 / 16
    Formula 1
    45
    315
    64
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      taurus last edited by

      Καλά, πώς έκαναν τέτοιους χρόνους? Ατμούς είχαν στα ρεζερβουάρ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • V
        vassilisal last edited by

        Η πιστα εχει περισσοτερη γομα απ οτι το Σαββατο ρε συ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          taurus last edited by

          Ε, νταξ... και αυτό δικαιολογεί 3ο χρόνο δοκιμών και πολύ κάτω από ταχύτερο γύρο αγώνα? Και οι υπόλοιποι πιο πίσω έκαναν χρόνους, όχι αστεία πράγματα... Τι διαολο, μπας και τους 'άνοιξαν' τέρμα τα μοτερ και αν σπάσει έσπασε?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vassilisal last edited by

            Ο χρήστης taurus έγραψε:
            Ε, νταξ... και αυτό δικαιολογεί 3ο χρόνο δοκιμών και πολύ κάτω από ταχύτερο γύρο αγώνα? Και οι υπόλοιποι πιο πίσω έκαναν χρόνους, όχι αστεία πράγματα... Τι διαολο, μπας και τους 'άνοιξαν' τέρμα τα μοτερ και αν σπάσει έσπασε?

            Φυσικα ρε συ, υπαρχει τεραστια διαφορα. Ολοκληρος αγωνας εγινε 2 μερες πριν οποτε η πιστα ειχε παρα πολλη γομα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • N
              nikos last edited by

              Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:

              Ε, νταξ... και αυτό δικαιολογεί 3ο χρόνο δοκιμών και πολύ κάτω από ταχύτερο γύρο αγώνα? Και οι υπόλοιποι πιο πίσω έκαναν χρόνους, όχι αστεία πράγματα... Τι διαολο, μπας και τους 'άνοιξαν' τέρμα τα μοτερ και αν σπάσει έσπασε?

              Φυσικα ρε συ, υπαρχει τεραστια διαφορα. Ολοκληρος αγωνας εγινε 2 μερες πριν οποτε η πιστα ειχε παρα πολλη γομα.

              Συν ότι οι δοκιμές έγιναν με ήλιο, άρα υψηλότερη θερμοκρασία πίστας απ'ότι είδαμε τη Παρασκευή, το Σάββατο και τη Κυριακή.

              Nikos @ YouTube

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                a-viper7 last edited by

                Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                Ε, νταξ... και αυτό δικαιολογεί 3ο χρόνο δοκιμών και πολύ κάτω από ταχύτερο γύρο αγώνα? Και οι υπόλοιποι πιο πίσω έκαναν χρόνους, όχι αστεία πράγματα... Τι διαολο, μπας και τους 'άνοιξαν' τέρμα τα μοτερ και αν σπάσει έσπασε?

                Φυσικα ρε συ, υπαρχει τεραστια διαφορα. Ολοκληρος αγωνας εγινε 2 μερες πριν οποτε η πιστα ειχε παρα πολλη γομα.

                Συν ότι οι δοκιμές έγιναν με ήλιο, άρα υψηλότερη θερμοκρασία πίστας απ'ότι είδαμε τη Παρασκευή, το Σάββατο και τη Κυριακή.

                Αυτό θα ανέβαζε τους χρόνους.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Και μία φωτογραφία από τους αισθητήρες που χρησιμοποιεί η McLaren (από τον @ScarabsF1 😞

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    taurus last edited by

                    Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:

                    Ε, νταξ... και αυτό δικαιολογεί 3ο χρόνο δοκιμών και πολύ κάτω από ταχύτερο γύρο αγώνα? Και οι υπόλοιποι πιο πίσω έκαναν χρόνους, όχι αστεία πράγματα... Τι διαολο, μπας και τους 'άνοιξαν' τέρμα τα μοτερ και αν σπάσει έσπασε?

                    Φυσικα ρε συ, υπαρχει τεραστια διαφορα. Ολοκληρος αγωνας εγινε 2 μερες πριν οποτε η πιστα ειχε παρα πολλη γομα.

                    Με αυτή τη λογική, ο fl θα έπρεπε κάπου προς το τέλος του αγώνα να είναι εκεί κοντά. Ναι, ΟΚ... λιωμένα λάστιχα θα μου πεις. Άλλης εμπειρίας και ικανοτήτων πιλότοι θα σου πω εγώ και σαφώς καλύτερη γνώση της πίστας με μονοθέσιο f1.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vassilisal last edited by

                      Ο χρήστης taurus έγραψε:

                      Ε, νταξ... και αυτό δικαιολογεί 3ο χρόνο δοκιμών και πολύ κάτω από ταχύτερο γύρο αγώνα? Και οι υπόλοιποι πιο πίσω έκαναν χρόνους, όχι αστεία πράγματα... Τι διαολο, μπας και τους 'άνοιξαν' τέρμα τα μοτερ και αν σπάσει έσπασε?

                      Φυσικα ρε συ, υπαρχει τεραστια διαφορα. Ολοκληρος αγωνας εγινε 2 μερες πριν οποτε η πιστα ειχε παρα πολλη γομα.

                      Με αυτή τη λογική, ο fl θα έπρεπε κάπου προς το τέλος του αγώνα να είναι εκεί κοντά. Ναι, ΟΚ... λιωμένα λάστιχα θα μου πεις. Άλλης εμπειρίας και ικανοτήτων πιλότοι θα σου πω εγώ και σαφώς καλύτερη γνώση της πίστας με μονοθέσιο f1.

                      Δες τους χρονους δοκιμαστικων σε αλλους αγωνες και τον ταχυτερο γυρο και εκει ειναι η απαντηση σου. Προφανως τα ελαστικα παιζουν μεγαλο ρολο μαζι με το γεγονος οτι δεν πιεζουν στο τελος του αγωνα οπως πιεζουν στα δοκιμαστικα. Η παραπανω ικανοτητα πχ του Vettel δεν μπορει να καλυψει το 1+ sec που δινουν τα φρεσκα ελαστικα.

                      Βασιλη, αυτο που λες νομιζω γινεται οταν η ασφαλτος ειναι υπερβολικα ζεστη. Οταν ομως ειμαι σε σωστη θερμοκρασια (και πιο ζεστη απο το απογευμα-βραδυ) δινει καλυτερους χρονους.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        a-viper7 last edited by

                        Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
                        Βασιλη, αυτο που λες νομιζω γινεται οταν η ασφαλτος ειναι υπερβολικα ζεστη. Οταν ομως ειμαι σε σωστη θερμοκρασια (και πιο ζεστη απο το απογευμα-βραδυ) δινει καλυτερους χρονους.

                        Καταρχήν ας πάρουμε ως δεδομένο ότι οι ομάδες έχουν ελαστικά κατάλληλα για όλες τις ρεαλιστικές θερμοκρασίες ασφάλτου, κάτι που ειδικά στις δοκιμές πιστεύω οτι ισχύει.

                        Σε δεύτερη φάση, ο ζεστός αέρας περιβάλλοντος προκαλεί προβλήματα τόσο αεροδυναμικά όσο και από πλευράς κινητήρα.

                        Σε ζεστό (=> αραιό) αέρα, μία πτέρυγα δεν μπορεί να παράγει την ίδια κατακόρυφη δύναμη απ' ότι σε πιο κρύο. Αυτό επιδράει αρνητικά στο συνολικό χρόνο γύρου, αν θεωρήσουμε βέβαια ότι ο λόγος Cl/Cd είναι ~γραμμικός.

                        Επίσης, πιο ζεστός αέρας σημαίνει ότι ο κινητήρας δεν θα μπορεί να παράγει το ίδιο έργο μίας και 1) θα λαμβάνει μικρότερη ποσότητα αέρα (για δεδομένες rpm) και θα ψύχεται χειρότερα.

                        Αυτά

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Δεν έχουν λάστιχα για όλες τις συνθήκες. Τα μείγματα ελαστικών είναι δεδομένα (ίδια με αυτά των αγώνων) και δεν αλλάζουν. Οι καταλληλότερες θερμοκρασίες είναι οι μέσες (γύρω στους 25-30 βαθμούς θερμοκρασία οδοστρώματος). Οι επίδραση στους κινητήρες και στην αεροδυναμική είναι απειροελάχιστη (αν ήταν τουρμπο θα ήταν σαφώς μεγαλύτερη).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nikos last edited by

                            Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:

                            Ε, νταξ... και αυτό δικαιολογεί 3ο χρόνο δοκιμών και πολύ κάτω από ταχύτερο γύρο αγώνα? Και οι υπόλοιποι πιο πίσω έκαναν χρόνους, όχι αστεία πράγματα... Τι διαολο, μπας και τους 'άνοιξαν' τέρμα τα μοτερ και αν σπάσει έσπασε?

                            Φυσικα ρε συ, υπαρχει τεραστια διαφορα. Ολοκληρος αγωνας εγινε 2 μερες πριν οποτε η πιστα ειχε παρα πολλη γομα.

                            Συν ότι οι δοκιμές έγιναν με ήλιο, άρα υψηλότερη θερμοκρασία πίστας απ'ότι είδαμε τη Παρασκευή, το Σάββατο και τη Κυριακή.

                            Αυτό θα ανέβαζε τους χρόνους.

                            Δεδομένου ότι οι θερμοκρασίες της ασφάλτου σε quali και αγώνα ήταν χαμηλότερες και υπήρχε περισσότερη υγρασία σε σχέση με το μεσημέρι που γίνονται οι δοκιμές, πιστεύω ότι θα τους κατέβαζε τους χρόνους. Η γόμα δε λειτουργεί καλύτερα και δίνει περισσότερο grip αν είναι μεσημέρι με τον ήλιο ντάλα?

                            Εσύ δε κάνεις καλύτερους χρόνους το μεσημέρι απ'ότι το βράδυ?

                            Nikos @ YouTube

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              a-viper7 last edited by

                              Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                              Ε, νταξ... και αυτό δικαιολογεί 3ο χρόνο δοκιμών και πολύ κάτω από ταχύτερο γύρο αγώνα? Και οι υπόλοιποι πιο πίσω έκαναν χρόνους, όχι αστεία πράγματα... Τι διαολο, μπας και τους 'άνοιξαν' τέρμα τα μοτερ και αν σπάσει έσπασε?

                              Φυσικα ρε συ, υπαρχει τεραστια διαφορα. Ολοκληρος αγωνας εγινε 2 μερες πριν οποτε η πιστα ειχε παρα πολλη γομα.

                              Συν ότι οι δοκιμές έγιναν με ήλιο, άρα υψηλότερη θερμοκρασία πίστας απ'ότι είδαμε τη Παρασκευή, το Σάββατο και τη Κυριακή.

                              Αυτό θα ανέβαζε τους χρόνους.

                              Εσύ δε κάνεις καλύτερους χρόνους το μεσημέρι απ'ότι το βράδυ?

                              Εγώ έχω ένα στάνταρ σετ ελαστικών.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nikos last edited by

                                Κι αυτοί έχουν μια σκληρή και μια μαλακή γόμα όμως, έτσι δεν είναι?

                                Οι αντίστοιχες γόμες δε θα έκαναν πιο αργό χρόνο θεωρητικά το βράδυ με χαμηλότερη θερμοκρασία και υψηλότερη υγρασία εφόσον τα υπόλοιπα μείνουν σταθερά?

                                Nikos @ YouTube

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  a-viper7 last edited by

                                  Κι αυτοί έχουν μια σκληρή και μια μαλακή γόμα όμως, έτσι δεν είναι?

                                  Πόσες γόμες είχε φέτος η Bridgestone; Δεν έχω ιδέα

                                  Οι αντίστοιχες γόμες δε θα έκαναν πιο αργό χρόνο θεωρητικά το βράδυ με χαμηλότερη θερμοκρασία και υψηλότερη υγρασία εφόσον τα υπόλοιπα μείνουν σταθερά?

                                  Νομίζω πως όχι. Αν μπορέσεις να φέρεις τα ελαστικά σου στη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας, επιλέγοντας ίσως πιο μαλακή γόμα, το κρύο βοηθάει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    bayern7 last edited by

                                    Ακόμα πιο κάτω οι χρόνοι!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vassilisal last edited by

                                      Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:

                                      Κι αυτοί έχουν μια σκληρή και μια μαλακή γόμα όμως, έτσι δεν είναι?

                                      Πόσες γόμες είχε φέτος η Bridgestone; Δεν έχω ιδέα

                                      Οι αντίστοιχες γόμες δε θα έκαναν πιο αργό χρόνο θεωρητικά το βράδυ με χαμηλότερη θερμοκρασία και υψηλότερη υγρασία εφόσον τα υπόλοιπα μείνουν σταθερά?

                                      Νομίζω πως όχι. Αν μπορέσεις να φέρεις τα ελαστικά σου στη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας, επιλέγοντας ίσως πιο μαλακή γόμα, το κρύο βοηθάει.

                                      Bill, οι γομες ηταν οι ιδιες που ειχα χρησιμοποιηθει στο GP. Δεν μπορουσαν να διαλεξουν οποιαδηποτε. Οποτε η ιδια, μαλακη γομα, εκανε καλυτερους χρονους το μεσημερι σε σχεση με το βραδυ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        a-viper7 last edited by

                                        Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
                                        Οποτε η ιδια, μαλακη γομα, εκανε καλυτερους χρονους το μεσημερι σε σχεση με το βραδυ.

                                        Καμία αντίρρηση, αλλα επιμένω ότι τη διαφορά δεν την έκανε η θερμοκρασία.

                                        Πιθανότατα γύρισαν πιο γρήγορα γιατί η πίστα στρώθηκε με περισσότερη γόμα. Πιθανότατα γιατί είχαν καινούργια ελαστικά με αναθυμιάσεις. Αλλά νομίζω οτι η αύξηση της θερμοκρασίας περιβάλλοντος επιδρά αρνητικά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          go_for_pole last edited by

                                          Aleshin added that, without the technical problem, he would have been able to improve on fifth position after closing to within one second of pacesetter Daniel Ricciardo earlier in the day. 'Because of the hydraulic leak I lost one hour and 40 minutes,' he said. 'The problem is on this track, where it is so hot during the day, the track gets really warm and the best time is when the sun is going down.'

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Αν χτυπάει 50 βαθμούς στο οδόστρωμα, ναι, είναι καλύτερα όταν ο ήλιος δύει (αλλά όχι τη νύχτα, όταν η θερμομκρασία πέσει πολύ). Το θέμα είναι ότι τα πιτσι βρήκαν τη πίστα στρωμένη με πολύ λάστιχο και έκαναν τέτοιους χρόνους.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 2 / 16
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr