-
Ρε τρελέ, στο αυτοκίνητο λεω!
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Ρε τρελέ, στο αυτοκίνητο λεω!παραδειγμα εδωσα
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Κύριοι...
Τώρα με τις βροχές και τις σκόνες, παρατηρώ ότι οι συρόμενες πόρτες μου θέλουν πολύ περισσότερη δύναμη να ανοιγοκλείνουν και ότι έχουν κάπως τραχιά διαδρομή.
Μάλλον θα θέλουν λιπαντικό ε;Τι λέτε να βάλω για να κάνει δουλειά και να μην λερώσει τον τόπο όλο;
Λύσεις του τύπου λάδι durex κτλ απορρίπτονται λόγο κόστους!
gangbus το χεις κάνει?
γρασάκι δοκίμασες ? -
λολ
Όχι δεν δοκίμασα, γιατί φοβάμαι οτι με την φόρα που θα ανοίγουν οι πόρτες, μην μου το πετάξει και λερώσει. -
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Κύριοι...
Τώρα με τις βροχές και τις σκόνες, παρατηρώ ότι οι συρόμενες πόρτες μου θέλουν πολύ περισσότερη δύναμη να ανοιγοκλείνουν και ότι έχουν κάπως τραχιά διαδρομή.
Μάλλον θα θέλουν λιπαντικό ε;Τι λέτε να βάλω για να κάνει δουλειά και να μην λερώσει τον τόπο όλο;
Λύσεις του τύπου λάδι durex κτλ απορρίπτονται λόγο κόστους!
wd40!
-
λιγο να του τρεξει στο αμαξωμα θα του το κανει λαμπικο μετα αμα δεν το δει..
στην πορτα θελει φιλμ ουτε υγρα ουτε τιποτα αλλιως θα εβαζαν απο το εργοστασιο.. -
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
λιγο να του τρεξει στο αμαξωμα θα του το κανει λαμπικο μετα αμα δεν το δει..
στην πορτα θελει φιλμ ουτε υγρα ουτε τιποτα αλλιως θα εβαζαν απο το εργοστασιο..Δεν θα του κανει και μπανιο.Στα ρουλεμαν θα ριξει λιγο.Αλλα και να τρεξει λιγο θα το καθαρισει.
Υπαρχει ομως και γρασσο σε σπραιη.Θανο μηπως απλα εχει παει βρωμια στις ραγες και δυσκολευει την κινηση;
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
λιγο να του τρεξει στο αμαξωμα θα του το κανει λαμπικο μετα αμα δεν το δει..
στην πορτα θελει φιλμ ουτε υγρα ουτε τιποτα αλλιως θα εβαζαν απο το εργοστασιο..το wd40????
δεν υπαρχει τετοια περιπτωση!
-
Μα πέρα απο το πάνω ρουλεμάν, δεν μπορώ να δω τα άλλα...
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Μα πέρα απο το πάνω ρουλεμάν, δεν μπορώ να δω τα άλλα...Μηπως απο την μεσα μερια και λιγο πριν κλεισει η πορτα βλεπεις καλυτερα τον μηχανισμο;Δεν ξερω και πως ακριβως ειναι στο δικο σου.Αν δω κανενα στο δρομο θα το επεξεργαστω
-
Ακυρο .Τωρα εβλεπα φωτο και δεν εχει ραγα στην μεση οπως νομιζα .Εχει αλλο μηχανισμο.Μηπως αναφερει τιποτα στο μανουαλ;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ακυρο .Τωρα εβλεπα φωτο και δεν εχει ραγα στην μεση οπως νομιζα .Εχει αλλο μηχανισμο.Μηπως αναφερει τιποτα στο μανουαλ;Έχει ράγα στην μέση, αλλα είναι κρυμένη απο το πίσω κρύσταλλο.
-
Καλό καθάρισμα ( για να φύγουν οι σκονες που έχουν κολήσει στην υπάρχον λίπανση) και λίγο γράσο θα κάνει την δουλειά. Προσοχή , λίγο γρασο γιατι άλλιως προβλέπετε να καταστρέψεις αρκετά πουκάμισα αμα ξεχαστείς και ακουμπήσεις σε κάνα μηχανισμό/ραγα.
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Καλό καθάρισμα ( για να φύγουν οι σκονες που έχουν κολήσει στην υπάρχον λίπανση) και λίγο γράσο θα κάνει την δουλειά. Προσοχή , λίγο γρασο γιατι άλλιως προβλέπετε να καταστρέψεις αρκετά πουκάμισα αμα ξεχαστείς και ακουμπήσεις σε κάνα μηχανισμό/ραγα.αυτό ακριβώς φοβάμαι... θα βάλω λίγο και βλέπουμε
-
Ένα όχημα για να μπορέσει να στρίψει, χρειάζεται να έχει διαφορικό στους κινητήριους τροχούς, έτσι ώστε οι κινητήριοι τροχοί που βρίσκονται στο εσωτερικό της στροφής να κάνουν λιγότερες περιστροφές σε σχέση με τους εξωτερικούς.
Τώρα, τα καρτ που πίσω έχουν έναν απλό άξονα που παίρνει κίνηση από την αλυσίδα, πως το καταφέρνουν αυτό;
Ή το τηλεκατευθυνόμενο μου που είναι τετρακίνητο, πίσω έχει κανονικό διαφορικό ενώ μπροστά δεν έχει. Αυτό πως στρίβει; -
Μια χαρά στρίβει, απλά όταν στρίβεις σέρνονται λίγο οι κινητήριοι τροχοί γιατί ο ένας έχει μεγαλύτερη ταχύτητα περιστροφής και ο άλλος μικρότερη απ όσο πρέπει.
Στα παλιά αυτοκίνητα (Ascona, Escort, BMW E30) μια 'βελτίωση' ήταν να κολάνε εσωτερικά το διαφορικό με ηλεκτροκόληση (το μπλοκέ του φτωχού). Απο μαρτυρίες όσων έχουν οδηγήσει τέτοιο αμάξι, έδιωχνε τον κώλο πολύ πιό εύκολα και έτρωγε τα λάστιχα γρηγορότερα.
Μάλλον στο καρτ λόγω μικρού μεταξονίου-μετατροχίου οι τροχοί έχουν μικρές διαφορές στην ταχύτητα περιστροφής οπότε δέν αποσταθεροποιείται τόσο πολύ, ενώ τα λάστιχα έτσι κι αλλιώς αλλάζονται γρήγορα.
-
Στρίβουν πιο δύσκολα και με μεγαλύτερη φθορά στα λάστιχα.
-
Ας πουμε, οτι είχαμε ενα τετρακίνητο όχημα, χωρίς διαφορικά... θα μπορούσε να στρίψει, έστω και με αυτό τον τρόπο;
-
Πως ακριβώς συνδέονται τα αρθρωτά λεωφορεία και τι τεχνικές ιδιαιτερότητες υπάρχουν και πως αντιμετωπίζονται; Πρέπει να υπάρχουν ιδιατερότητες αφού δεν πρόκειται για ρυμουλκό (όπως πχ η νταλίκα που κοτσάρει την καρότσα) γιατί ο κινητήρας είναι στο πίσω κομμάτι που σπρώχνει μέσα από την άρθρωση και το μπροστινό!
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Ας πουμε, οτι είχαμε ενα τετρακίνητο όχημα, χωρίς διαφορικά... θα μπορούσε να στρίψει, έστω και με αυτό τον τρόπο;Η απλότητα, η οικονομία (σε σχεδίαση και κατασκευή) και η αντοχή είναι το κέρδος σε βάρος της οικονομίας (καυσίμου και ελαστικών) και ευκολίας ή και ασφάλειας. Αν έχει αρκετή δύναμη θα στρίψει το πόσο καλά όμως είναι σχετικό.... Γενικά εφαρμόζεται πιο εύκολα σε στενά οχήματα και με μεγάλη ισχύ σε σχέση με το βάρος. Βασικά βοηθάς τη στροφή με υπερστροφή ισχύος!
Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο