Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2010 Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix-The Big Final!
    1. Home
    2. Formula 1
    3. 2010 Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix-The Big Final!
    • 1
    • 2
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 25 / 29
    Formula 1
    61
    570
    665
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      ausfahrt last edited by

      Όπως φάνηκε έγινε αυτό που έπρεπε να είχε γίνει αγώνες νωρίτερα.

      Μπράβο πρώτα απ'όλα στο γερμανό, έδειξε ότι το άξιζε.

      Μπράβο στο σπανιόλο που έπεισε ότι θα μπορούσε να το χτυπήσει, παρά το κατώτερο μονοθέσιο.

      Μπράβο στους άγγλους, έδειξαν ότι δεν είναι 'ξεγραμμένοι'.

      Μπράβο στον πολωνό, σαφώς έχει πολύ μέλλον σε αυτήν τη Φ1.

      Μπράβο τέλος στον έτερο γερμανό (Νίκο), δεν υπάρχει περίπτωση να μην προχωρήσει (πολύ) μπροστά.

      Δε θα σταθώ στα μαρούλια που είδαμε σήμερα-φέτος, ωστόσο θα πρέπει να επισημάνω ότι αυτό που έγινε με τις Ρενό είναι αποτέλεσμα της αηδιαστικής κατά τη γνώμη μου τακτικής που υπάρχει εδώ και χρόνια στη Φ1, δηλαδή το να μοιράζονται πολλές ομάδες κινητήρες από τον ίδιο οίκο.

      Αν ήταν άλλη ομάδα και όχι η Ρενό, δεν είμαι και τόσο σίγουρος ότι θα σκύλιαζε τόσο να σταματήσει... κάποιον που δεν τον ενδιαφέρει καθόλου. Από την άλλη, δεν μπορείς να λέγεσαι πρωταθλητής εάν δεν μπορείς να περάσεις μια μέτρια (σύμφωνα με την τελική κατάταξη πάντα, να συνεννοούματε) ομάδα. Δε σου αξίζει, πώς να το κάνουμε.

      Άντε του χρόνου και με καμιά προσπέραση...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vassilisal last edited by

        Δεν νομιζω πως το αν ενας ειναι αξιος πρωταθλητης εξαρταται απο το αν μπορει να προσπερασει καποιον αλλον και ειδικα στην μοντερνα F1 που υπαρχουν τοσοι πολλοι παραμετροι. Ο μοναδικος λογος που δεν μπορουσε να περασει ο Alonso ηταν η ταχυτητα της Renault στην ευθεια. Απολυτως κανενας αλλος λογος! Οποιον και να εβαζες στην θεση του δεν θα μπορουσε να ειχε κανει κατι διαφορετικο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          christos-dimou last edited by

          Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
          Δεν νομιζω πως το αν ενας ειναι αξιος πρωταθλητης εξαρταται απο το αν μπορει να προσπερασει καποιον αλλον και ειδικα στην μοντερνα F1 που υπαρχουν τοσοι πολλοι παραμετροι. Ο μοναδικος λογος που δεν μπορουσε να περασει ο Alonso ηταν η ταχυτητα της Renault στην ευθεια. Απολυτως κανενας αλλος λογος! Οποιον και να εβαζες στην θεση του δεν θα μπορουσε να ειχε κανει κατι διαφορετικο.

          Ένας λόγος παραπάνω για να μην κάνουν αυτό που έκαναν στα box της ομάδας.... Πάμε για άλλα όμως...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hyperion last edited by

            Πέραν της πίκρας για όσους εξ ημών υποστηρίζαμε Alonso (προσωπικά λόγω Ferrari και μόνο), θα σταθώ σε κάτι που μάλλον έχει αναφερθεί αλλά είναι κατά τη γνώμη μου το σημαντικότερο.
            Εάν η RedBull είχε ακολουθήσει πρακτικές στήριξης του πρώτου σε βαθμούς, και είχε επέμβει στο αποτέλεσμα της Βραζιλίας υπέρ του Weber, με τα χθεσινά αποτελέσματα θα είχε χάσει το πρωτάθλημα οδηγών!

            Τα συγχαρητήρια λοιπόν τους αξίζουν, και μόνο για τη συμπεριφορά τους αυτή.

            Κατά τ'άλλα, θα ήταν πολύ απλό να το είχε σηκώσει ο Fernando χτες, εάν στην scuderia υπήρχε στοιχειωδώς καθαρό μυαλό, ώστε να τον αφήσουν μέσα στον αγώνα με τα μαλακά για όσο κάνει καλούς χρόνους.
            Ούτε καν ήταν ικανοί να μελετήσουν το πού θα έβγαινε μετά το Pit stop.
            Δεν το άξιζαν φέτος ... δυστυχώς.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              alba-parietti last edited by

              Ουαί τοις ηττημένοις.

              Red Bull -Vettel στο τέλος της ημέρας κέρδισαν δίκαια κάτι,το οποίο οι ίδιοι είχαν θέσει υπό αμφισβήτηση,λόγω της παροιμιώδους αδυναμίας τους να μεταφράσουν τη δυναμική του κορυφαίου μονοθεσίου σε βαθμολογική συγκομιδή.Άξιοι λοιπόν.

              Κρίμα για τον Alonso... καθώς οι απανωτοί άσσοι που τράβηξε (έστω και καθυστερημένα) από το μανίκι του, δεν στάθηκαν αρκετοί για την υπέρβαση της μετριότητας στην οποία σε γενικές γραμμές κινήθηκε τεχνικά και διοικητικά η Ferrari.Mια Ferrari η οποία και μόνο για τα χθεσινά κατορθώματα του muretto της αξίζει ένα μεγαλοπρεπέστατο............fanculo!!!!!!!!!!
              Μετεξεταστέα για δεύτερη φορά σε τρία χρόνια.

              Συμπάθεια για τον αυστραλό,το χουνέρι του οποίου.... προοιωνίζει για τo μέλλον ένα έργο που έχουμε ξαναδεί.Massa docet....

              Και εις άλλα με υγεία.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                geo-f1 last edited by

                Χασαμε..αλλα πιστευω οτι θα βγουμε πιο δυνατοι.

                Μεγαλο ξενερωμα και οντως πονεσε ετσι οπως εγινε.
                Η ομαδα που ανεδειξε τον Αλονσο,αλλα και εκεινος την ομαδα ηταν ενα απεραστο εμποδιο χθες.Ο ρωσσος εκανε τον αγωνα του.Μεσα στον αγωνα και γω ελεγα ' μα τι θελει να αποδειξει,αστον κλπ μπαρουφες.' τον αγωνα του εκανε και μαλιστα πολυ καλα.Οπως και ο Πολωνος με τον Λουη.
                Απο καποιους διαβασα γιατι δεν ρισκαρε να περασει κλπ.Η αληθεια ειναι πως εκανε 1-2 προσπαθειες (στην μια εχασε το φρεναρισμα και βγηκε εκτος) οποτε κατα την γνωμη μου καλα εκανε.
                Αν πχ εσπαγε καμια αεροτομη η εγκατελειπε πανω στον Πετροβ και μετα η ατυχια χτυπουσε το μοτερ του Βεττελ τι θα λεγαμε?
                Πιστευω οτι φερθηκε ωριμα χθες.

                Ο Βεττελ αξιος.Ηταν σαν να οδηγουσε την Γουλιαμας του 92/93/96 η μια φερραρι του 02 ή του 04.Τοσο ανωτερο μονοθεσιο ειχαν. Εκμηδενισε ψυχολογικα και στην πιστα τον ομοσταυλο του και το σηκωσε.Εχει μελλον μπροστα του το παληκαρι,αλλα θελω να τον δω να βγαινει κερδισμενος και απο μαχες-προσπερασματα στην πιστα...

                Ειδα τις δηλωσεις τουΝαντο μετα.Ηταν χαλια φαινοταν, αυτα που ειπε περι Φαντζιο Λαουντα κλπ ειναι πραγματικοτητα..
                Αλλα παντα καποιοι με το παραμικρο θα σχολιαζουν αναλογα.
                Πιστευω αυτο να γινει μαθημα φετος και του χρονου να επανελθουμε πιο δυνατοι.

                Πιστευω αν ο Μασσα εβγαινε μπροστα απο τον Γουεμπερ χθες δεν θα χρειαζοταν να βαλουν και τον Ισπανο μεσα.
                Αλλα η αδελφη τορο ροσσο δεν κρατησε και πολυ τον Μαρκ πισω.Αντιθετα ο φελιπε κολλησε νομιζω και αυτος και δεν τον ξαναεδειξαν οι καμερες.

                Καλο χειμωνα
                και συγχαρητηρια στους νικητες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikos last edited by

                  Ο χρήστης hyperion έγραψε:
                  Εάν η RedBull είχε ακολουθήσει πρακτικές στήριξης του πρώτου σε βαθμούς, και είχε επέμβει στο αποτέλεσμα της Βραζιλίας υπέρ του Weber, με τα χθεσινά αποτελέσματα θα είχε χάσει το πρωτάθλημα οδηγών!

                  Κρίνοντας εκ του ασφαλούς βάσει του χθεσινού αποτελέσματος, ναι.

                  Αλλά αν η ομάδα στήριζε τον Webber από (πχ) τη Γερμανία και μετά…ίσως το είχε σηκώσει πιο νωρίς ο Αυστραλός.

                  Συγκινηθηκα πολυ εκει που εκλαιγε και χαρηκα που αρκετοι φιλοι της Φερραρι στο φορουμ, παρα τη στενοχωρια τους, αναγνωρισαν οτι ειναι αξιος πρωταθλητης.

                  Κι εγώ. Συγκινήθηκα πολύ και εκεί που έκλεγε και ειδικά εκεί που του λένε “Sebastian Vettel you are the Woooorld Champioooooon” και σκύβει το κεφάλι του, τοποθετώντας τα χέρια του επάνω. Αυτό ήταν φοβερό!

                  Προσωπικά, πραγματικά χάρηκα για το παιδάκι που btw στη πρώτη του νίκη στη Μόνζα το 2008 ήμουν εκεί. Μπορεί να είχε διάφορες ατυχίες και προβλήματα, αλλά ήταν κατά την άποψή μου ο πιο καθαρός απ’όλους και πολύ συχνά έκανε outqualify τον teammate του. Πάντα μου άρεσε ο μικρός, ίσως γιατί ο δάσκαλός του ήταν ο Σούμι:

                  …ή ίσως γιατί έζησα από κοντά τη πρώτη του νίκη. Τον συμπαθώ πολύ και πιστεύω ότι εάν δεν ΚΑΒΑΛΙΣΕΙ το καλάμι…έχει ΠΟΛΛΑ μα ΠΟΛΛΑ να δείξει που μόλις στα 23 του έγινε ο νεότερος πρωταθλητής F1 στην ιστορία του σπορ!

                  Πραγματικά…ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ!

                  Nikos @ YouTube

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    st-devote last edited by

                    Ο χρήστης hyperion έγραψε:
                    Πέραν της πίκρας για όσους εξ ημών υποστηρίζαμε Alonso (προσωπικά λόγω Ferrari και μόνο), θα σταθώ σε κάτι που μάλλον έχει αναφερθεί αλλά είναι κατά τη γνώμη μου το σημαντικότερο.
                    Εάν η RedBull είχε ακολουθήσει πρακτικές στήριξης του πρώτου σε βαθμούς, και είχε επέμβει στο αποτέλεσμα της Βραζιλίας υπέρ του Weber, με τα χθεσινά αποτελέσματα θα είχε χάσει το πρωτάθλημα οδηγών!

                    Τα συγχαρητήρια λοιπόν τους αξίζουν, και μόνο για τη συμπεριφορά τους αυτή.

                    ... εξαιρετική επισήμανση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      st-devote last edited by

                      Ο χρήστης Stefano Domenicali έγραψε:
                      Υπάρχει μεγάλη λύπη αυτήν τη στιγμή, διότι φτάσαμε τόσο κοντά στο στόχο μας και χάσαμε για λίγους βαθμούς. Κάναμε λάθος επιλογές στη στρατηγική για τρεις λόγους.

                      1. Επικεντρωθήκαμε στον ένα αντίπαλο με τα δύο μας μονοθέσια.

                      2. Επίσης μας απασχολούσε πολύ η φθορά των μαλακών ελαστικών

                      3. αλλά δεν λάβαμε υπόψη τη δυσκολία προσπέρασης σε αυτή την πίστα.

                                                                                                                                                                       μεταφραση msfree
                        
                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cmarin last edited by

                        Ένα ενδιαφέρον πρωτάθλημα τελείωσε με την ομάδα με το καλύτερο μονοθέσιο να κερδίζει τον τίτλο και έναν από τους οδηγούς της το στέμμα του πρωταθλητή και μάλιστα στον τελευταίο αγώνα με 4 υποψήφιους πρωταθλητές. Ότι λάθη και να έγιναν, ότι SC και να άλλαξαν τα δεδομένα, πάντα είναι ένας αγώνας με αστάθμητους παράγοντες. Στον τελευταίο ΚΑΝΕΙΣ δεν είχε προβλέψει τέτοιο σενάριο (ούτε οι γκουρού αυτού του φόρουμ ) και έτσι είδαμε πως κάποιος τρίτος, εκτός από τους πρωταγωνιστές, ρυθμίζει έναν παγκόσμιο τίτλο και όχι οι ίδιοι οι υποψήφιοι, αλλά και αυτό είναι μέρος του παιχνιδιού και μάλιστα ένα από τα σημαντικότερα, πέρα από τους ίππους, την αεροδυναμική και τεχνική των οδηγών.
                        Ο Seb το άξιζε από όλη την πορεία του φέτος και το πήρε. Κανείς δεν αμφισβητεί την ανωτερότητα και την ταχύτητα του στο πιο γρήγορο μονοθέσιο της χρονιάς. Ίσως και ο ίδιος με τα λάθη του έδωσε ευκαιρία στους αντιπάλους του να διεκδικήσουν μέχρι τέλους, αλλά στον τελευταίο κρίσιμο αγώνα έκανε αυτό που έπρεπε και το πέτυχε. Για ότι συνέβησαν ήταν απλά μέρος ενός αγώνα.
                        Κι εγώ προσωπικά θα ήθελα να το σηκώσει ο κόκκινος (ελέω Ferrari), ότι αμαρτίες κι αν έχει κάνει, αλλά ρεαλιστικά δεν θα ήταν ο καλύτερος.
                        Και του χρόνου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cavallino last edited by

                          Ο χρήστης St.Devote έγραψε:

                          Υπάρχει μεγάλη λύπη αυτήν τη στιγμή, διότι φτάσαμε τόσο κοντά στο στόχο μας και χάσαμε για λίγους βαθμούς. Κάναμε λάθος επιλογές στη στρατηγική για τρεις λόγους.

                          1. Επικεντρωθήκαμε στον ένα αντίπαλο με τα δύο μας μονοθέσια.

                          2. Επίσης μας απασχολούσε πολύ η φθορά των μαλακών ελαστικών

                          3. αλλά δεν λάβαμε υπόψη τη δυσκολία προσπέρασης σε αυτή την πίστα.

                                                                                                                                                                           μεταφραση msfree
                            

                          Kρέμασε μόνος του στο λαιμό του λοιπόν, το μετάλλιο του υπερχέστη ο Κυριακάλης. Θα περίμενα να δηλώσει ότι 'φοβηθήκαμε μην βγει νέο safety car χωρίς να έχουμε ολοκληρώσει τα pitstop μας' ή κάτι άλλο τέτοιο και ίσως τότε να μπορούσα να του δώσω ένα ψήγμα δίκιου. Αλλά αυτός 'μαρτυράει χωρίς ξύλο' που λέει κι ο Τσουκαλάς! Απορώ πως κρατήθηκε ο Brawn και δε σηκώθηκε από το pitwall της Mercedes να πάει παραδίπλα να τον ταράξει στα φατούρα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cabala10 last edited by

                            Ο χρήστης cavallino έγραψε:

                            Υπάρχει μεγάλη λύπη αυτήν τη στιγμή, διότι φτάσαμε τόσο κοντά στο στόχο μας και χάσαμε για λίγους βαθμούς. Κάναμε λάθος επιλογές στη στρατηγική για τρεις λόγους.

                            1. Επικεντρωθήκαμε στον ένα αντίπαλο με τα δύο μας μονοθέσια.

                            2. Επίσης μας απασχολούσε πολύ η φθορά των μαλακών ελαστικών

                            3. αλλά δεν λάβαμε υπόψη τη δυσκολία προσπέρασης σε αυτή την πίστα.

                                                                                                                                                                             μεταφραση msfree
                              

                            Kρέμασε μόνος του στο λαιμό του λοιπόν, το μετάλλιο του υπερχέστη ο Κυριακάλης. Θα περίμενα να δηλώσει ότι 'φοβηθήκαμε μην βγει νέο safety car χωρίς να έχουμε ολοκληρώσει τα pitstop μας' ή κάτι άλλο τέτοιο και ίσως τότε να μπορούσα να του δώσω ένα ψήγμα δίκιου. Αλλά αυτός 'μαρτυράει χωρίς ξύλο' που λέει κι ο Τσουκαλάς! Απορώ πως κρατήθηκε ο Brawn και δε σηκώθηκε από το pitwall της Mercedes να πάει παραδίπλα να τον ταράξει στα φατούρα.

                            γιατι μετα θα ερχοταν και ο προεδραρας της fia
                            ποσα φασκελα πρεπει να τους εχωνε απο τα vip

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              rxristos last edited by

                              Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                              Ένα ενδιαφέρον πρωτάθλημα τελείωσε με την ομάδα με το καλύτερο μονοθέσιο να κερδίζει τον τίτλο και έναν από τους οδηγούς της το στέμμα του πρωταθλητή και μάλιστα στον τελευταίο αγώνα με 4 υποψήφιους πρωταθλητές. Ότι λάθη και να έγιναν, ότι SC και να άλλαξαν τα δεδομένα, πάντα είναι ένας αγώνας με αστάθμητους παράγοντες. Στον τελευταίο ΚΑΝΕΙΣ δεν είχε προβλέψει τέτοιο σενάριο (ούτε οι γκουρού αυτού του φόρουμ ) και έτσι είδαμε πως κάποιος τρίτος, εκτός από τους πρωταγωνιστές, ρυθμίζει έναν παγκόσμιο τίτλο και όχι οι ίδιοι οι υποψήφιοι, αλλά και αυτό είναι μέρος του παιχνιδιού και μάλιστα ένα από τα σημαντικότερα, πέρα από τους ίππους, την αεροδυναμική και τεχνική των οδηγών.
                              Ο Seb το άξιζε από όλη την πορεία του φέτος και το πήρε. Κανείς δεν αμφισβητεί την ανωτερότητα και την ταχύτητα του στο πιο γρήγορο μονοθέσιο της χρονιάς. Ίσως και ο ίδιος με τα λάθη του έδωσε ευκαιρία στους αντιπάλους του να διεκδικήσουν μέχρι τέλους, αλλά στον τελευταίο κρίσιμο αγώνα έκανε αυτό που έπρεπε και το πέτυχε. Για ότι συνέβησαν ήταν απλά μέρος ενός αγώνα.
                              Κι εγώ προσωπικά θα ήθελα να το σηκώσει ο κόκκινος (ελέω Ferrari), ότι αμαρτίες κι αν έχει κάνει, **αλλά ρεαλιστικά δεν θα ήταν ο καλύτερος. **
                              Και του χρόνου.

                              Αν δεν είχανε κάνει την π@π@ριά αυτή στην φερραρι και το σήκωνε ο Αλόνσο αυτήν την στιγμή θα μιλούσαμε για έναν άθλο και άξια εστεμμένο 3 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, για τον καλύτερο οδηγό του πρωταθλήματος που διαδέχθηκε την παντοκρατορία του Σουμι και μπλα μπλα μπλα μπλα... αφού θα είχε καταφέρει με ένα μουλάρι να πάρει πρωτάθλημα.

                              'ΙΣΠΑΝΙΚΟΣ ΑΘΛΟΣ' θα γράφανε οι εφημερίδες... 'Μαγεία από την Ισπανία, μεταμόρφωσε ένα μουλάρι σε Αραβικό άτι', 'ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΜΕ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΨΥΧΙΚΟ ΣΘΕΝΟΣ ΤΟΥ ΑΛΟΝΣΟ ΘΑ ΤΟ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΑΥΤΟ' και πολλούς παρόμοιους τίτλους.
                              Και όλα αυτά δεν γράφτηκαν γιατί τα 'μυαλά' της φερραρι επικεντρώθηκαν στον έναν αντίπαλο και δεν λάβανε υπόψη τους την δυσκολία προσπεράσματος στην πίστα αυτή (λες και όλοι θα στήνανε κ@λο όταν θα βλέπανε φερραρι στον καθρέφτη τους).

                              Για μένα ο Φετελ ναι μεν μπορεί να είναι ένα ακόμα ταλέντο, το μόνο που έκανε όμως ήταν να οδηγήσει καλά το γρηγορότερο μονοθέσιο του πρωταθλήματος. Αυτός που έκανε την υπέρβαση φέτος ήταν ο Αλόνσο και θα ήταν ένα φανταστικό σενάριο να πάει το πρωτάθλημα οδηγών στον καλύτερο οδηγό με ένα κακό μονοθέσιο παρά σε έναν οδηγό με το καλύτερο μονοθέσιο.

                              Θυμάμαι τώρα πολλούς που μιλούσανε για τον Σουμάχερ και τα πρωταθλήματα που έπαιρνε με αμάξια όπως η F2004.
                              Πόσες φορές είχε γραφτεί αυτό: 'Σιγά το κατόρθωμα...και στον πιο άσχετο οδηγό να έδινες την F2004 πρωτάθλημα θα έπαιρνε'

                              Αλλά τώρα ο φετελάκος είναι μια συμπαθητική φυσιογνωμία, ένα χαμογελαστό αγοράκι με τρόπους μέσα και έξω απο την πίστα που δεν έχει καμία σχέση με αυτό που έβγαζε ο Σουμάχερ.

                              Δεν λέω ότι δεν το κέρδισε δίκαια, αλλά δίκαια γιατί μπόρεσε και εκμεταλλεύτηκε το καλύτερο μονοθέσιο.

                              C'est la vie...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                karagounis last edited by

                                πωπω, εκανα το λαθος να διαβασω τις προηγουμενες σελιδες και εμεινα. Μα ποσο τρολλαρισμα θα ριξουν τα γνωστα σαλιγκαρια ακομα;

                                Μα τοσο κομπλεξ ωρε παιδια;
                                Λες και η Φερραρι, 1η σε κερδισμενα πρωταθληματα Οδηγων - Κατασκευαστων, θα κατσει να θρηνησει κιολλας. Αλλο να εισαι μια χρονια τριτος και αλλο all time 3ος Ξερετε εσεις πιοι ειστε, πιαστε και φωτοτυπηστε μας αμα θελετε να μας φτασετε. Το'χετε ξανακανει εξαλλου

                                Παντως μου την εδωσε απιστευτα αυτες οι λαλακιες που ακουσα στο team radio του τυπου 'Δωσε ολο σου το ταλεντο', 'κανε οτι μπορεις παλικαρι μου' 'περνα τον Πετροφ ωρε φερναντο'. Δηλαδη ουτε ο αλεφας να ηταν ρε φουστη μου
                                Εκανε τα αδυνατα δυνατα ο Ισπανος, αλλα αυτο το μονοθεσιο (που του δωσατε) απλα ΔΕΝ μπορουσε. Τελος. Το να του λες τετοιες παπαριες, ε ειναι σαν να τον κοροιδευεις
                                Εν ολιγοις, ο παλτουδιας Ντομενικαλι καθε χρονο κανει τις ιδιες βλακειες στο management (και ενιοτε λεει αντιστοιχες και στο τeam radio) και παντα εχουμε το ιδιο αποτελεσμα, ειτε να κανουμε σκατα χρονιες, ειτε να τα σκατωνουμε στο τελος. Ε ωρα να παρει ποδι και αυτος, μαζι με τον αλλο τον κοιμισμενο Φελιπε Μασσα. Οκ ειχε το ατυχημα και ευτυχως επανηλθε δυνατος, αλλα δυστυχως για εμας, δεν βλεπω να γινει με αυτον μια αντιστοιχη αναγεννηση σαν αυτη που υπεστη ο Μικα Χακκινεν πριν 12 χρονια..

                                Καλος ο Φεττελ, πολυ συνεπης η οδηγηση του, απλα οδηγησε ενα απο τα καλυτερα εργα του Νιουι, και ετσι η ομαδα του κατρουλοποτου πηρε το πρωταθλημα και στα 2 μετωπα. Ο Webber παλι, πιασε το αυγο και κουρεφτο, καλα εκανε η RB που δεν μπηκε μεταξυ τους. Ο τιτλος μπορει να μην πηγε απαραιτητα στον πιο καλο οδηγο, αλλα σιγουρα πηγε στον πιο συνεπη και υποσχομενο

                                Αντε να δουμε απο την νεα χρονια τι θα γινει, ελπιζω παλι να εχουμε τετοιο πορωτικο φιναλε

                                Και τελος μια αφιερωση στον Στεφανο Ντομενικαλι για την προσφορα του στην Φερραρι εως τωρα
                                Youtube Video

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cmarin last edited by

                                  Ο χρήστης RXristos έγραψε:

                                  Ένα ενδιαφέρον πρωτάθλημα τελείωσε με την ομάδα με το καλύτερο μονοθέσιο να κερδίζει τον τίτλο και έναν από τους οδηγούς της το στέμμα του πρωταθλητή και μάλιστα στον τελευταίο αγώνα με 4 υποψήφιους πρωταθλητές. Ότι λάθη και να έγιναν, ότι SC και να άλλαξαν τα δεδομένα, πάντα είναι ένας αγώνας με αστάθμητους παράγοντες. Στον τελευταίο ΚΑΝΕΙΣ δεν είχε προβλέψει τέτοιο σενάριο (ούτε οι γκουρού αυτού του φόρουμ ) και έτσι είδαμε πως κάποιος τρίτος, εκτός από τους πρωταγωνιστές, ρυθμίζει έναν παγκόσμιο τίτλο και όχι οι ίδιοι οι υποψήφιοι, αλλά και αυτό είναι μέρος του παιχνιδιού και μάλιστα ένα από τα σημαντικότερα, πέρα από τους ίππους, την αεροδυναμική και τεχνική των οδηγών.
                                  Ο Seb το άξιζε από όλη την πορεία του φέτος και το πήρε. Κανείς δεν αμφισβητεί την ανωτερότητα και την ταχύτητα του στο πιο γρήγορο μονοθέσιο της χρονιάς. Ίσως και ο ίδιος με τα λάθη του έδωσε ευκαιρία στους αντιπάλους του να διεκδικήσουν μέχρι τέλους, αλλά στον τελευταίο κρίσιμο αγώνα έκανε αυτό που έπρεπε και το πέτυχε. Για ότι συνέβησαν ήταν απλά μέρος ενός αγώνα.
                                  Κι εγώ προσωπικά θα ήθελα να το σηκώσει ο κόκκινος (ελέω Ferrari), ότι αμαρτίες κι αν έχει κάνει, **αλλά ρεαλιστικά δεν θα ήταν ο καλύτερος. **
                                  Και του χρόνου.

                                  Αν δεν είχανε κάνει την π@π@ριά αυτή στην φερραρι και το σήκωνε ο Αλόνσο αυτήν την στιγμή θα μιλούσαμε για έναν άθλο και άξια εστεμμένο 3 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, για τον καλύτερο οδηγό του πρωταθλήματος που διαδέχθηκε την παντοκρατορία του Σουμι και μπλα μπλα μπλα μπλα... αφού θα είχε καταφέρει με ένα μουλάρι να πάρει πρωτάθλημα.

                                  'ΙΣΠΑΝΙΚΟΣ ΑΘΛΟΣ' θα γράφανε οι εφημερίδες... 'Μαγεία από την Ισπανία, μεταμόρφωσε ένα μουλάρι σε Αραβικό άτι', 'ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΜΕ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΨΥΧΙΚΟ ΣΘΕΝΟΣ ΤΟΥ ΑΛΟΝΣΟ ΘΑ ΤΟ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΑΥΤΟ' και πολλούς παρόμοιους τίτλους.
                                  Και όλα αυτά δεν γράφτηκαν γιατί τα 'μυαλά' της φερραρι επικεντρώθηκαν στον έναν αντίπαλο και δεν λάβανε υπόψη τους την δυσκολία προσπεράσματος στην πίστα αυτή (λες και όλοι θα στήνανε κ@λο όταν θα βλέπανε φερραρι στον καθρέφτη τους).

                                  Για μένα ο Φετελ ναι μεν μπορεί να είναι ένα ακόμα ταλέντο, το μόνο που έκανε όμως ήταν να οδηγήσει καλά το γρηγορότερο μονοθέσιο του πρωταθλήματος. Αυτός που έκανε την υπέρβαση φέτος ήταν ο Αλόνσο και θα ήταν ένα φανταστικό σενάριο να πάει το πρωτάθλημα οδηγών στον καλύτερο οδηγό με ένα κακό μονοθέσιο παρά σε έναν οδηγό με το καλύτερο μονοθέσιο.

                                  Θυμάμαι τώρα πολλούς που μιλούσανε για τον Σουμάχερ και τα πρωταθλήματα που έπαιρνε με αμάξια όπως η F2004.
                                  Πόσες φορές είχε γραφτεί αυτό: 'Σιγά το κατόρθωμα...και στον πιο άσχετο οδηγό να έδινες την F2004 πρωτάθλημα θα έπαιρνε'

                                  Αλλά τώρα ο φετελάκος είναι μια συμπαθητική φυσιογνωμία, ένα χαμογελαστό αγοράκι με τρόπους μέσα και έξω απο την πίστα που δεν έχει καμία σχέση με αυτό που έβγαζε ο Σουμάχερ.

                                  Δεν λέω ότι δεν το κέρδισε δίκαια, αλλά δίκαια γιατί μπόρεσε και εκμεταλλεύτηκε το καλύτερο μονοθέσιο.

                                  C'est la vie...

                                  Δεν κατάλαβες καθόλου το ποστ που έγραψα. Αν, Αν αν αν αν αν αν αν αν .
                                  Μπορώ να σου έχω αναφέρει άλλα 40 ΑΝ που θα μπορούσε ο Φέττελ να είχε πάρει την κούπα 3 αγώνες πριν, αλλά δεν το έκανα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pik last edited by

                                    δεν ξερω εσεις τι λετε αλλα τωρα ηδη μου λειπετε....

                                    κριμα που τελειωσε περνουσαμε μια χαρα με τα πειραγματα μας με τα ολα μας...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      bayern last edited by

                                      Αν δεν είχανε κάνει την π@π@ριά αυτή στην φερραρι και το σήκωνε ο Αλόνσο αυτήν την στιγμή θα μιλούσαμε για έναν άθλο και άξια εστεμμένο 3 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, για τον καλύτερο οδηγό του πρωταθλήματος που διαδέχθηκε την παντοκρατορία του Σουμι και μπλα μπλα μπλα μπλα... αφού θα είχε καταφέρει με ένα μουλάρι να πάρει πρωτάθλημα.

                                      'ΙΣΠΑΝΙΚΟΣ ΑΘΛΟΣ' θα γράφανε οι εφημερίδες... 'Μαγεία από την Ισπανία, μεταμόρφωσε ένα μουλάρι σε Αραβικό άτι', 'ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΜΕ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΨΥΧΙΚΟ ΣΘΕΝΟΣ ΤΟΥ ΑΛΟΝΣΟ ΘΑ ΤΟ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΑΥΤΟ' και πολλούς παρόμοιους τίτλους.
                                      Και όλα αυτά δεν γράφτηκαν γιατί τα 'μυαλά' της φερραρι επικεντρώθηκαν στον έναν αντίπαλο και δεν λάβανε υπόψη τους την δυσκολία προσπεράσματος στην πίστα αυτή (λες και όλοι θα στήνανε κ@λο όταν θα βλέπανε φερραρι στον καθρέφτη τους).

                                      Για μένα ο Φετελ ναι μεν μπορεί να είναι ένα ακόμα ταλέντο, το μόνο που έκανε όμως ήταν να οδηγήσει καλά το γρηγορότερο μονοθέσιο του πρωταθλήματος. Αυτός που έκανε την υπέρβαση φέτος ήταν ο Αλόνσο και θα ήταν ένα φανταστικό σενάριο να πάει το πρωτάθλημα οδηγών στον καλύτερο οδηγό με ένα κακό μονοθέσιο παρά σε έναν οδηγό με το καλύτερο μονοθέσιο.

                                      Θυμάμαι τώρα πολλούς που μιλούσανε για τον Σουμάχερ και τα πρωταθλήματα που έπαιρνε με αμάξια όπως η F2004.
                                      Πόσες φορές είχε γραφτεί αυτό: 'Σιγά το κατόρθωμα...και στον πιο άσχετο οδηγό να έδινες την F2004 πρωτάθλημα θα έπαιρνε'

                                      Αλλά τώρα ο φετελάκος είναι μια συμπαθητική φυσιογνωμία, ένα χαμογελαστό αγοράκι με τρόπους μέσα και έξω απο την πίστα που δεν έχει καμία σχέση με αυτό που έβγαζε ο Σουμάχερ.

                                      Δεν λέω ότι δεν το κέρδισε δίκαια, αλλά δίκαια γιατί μπόρεσε και εκμεταλλεύτηκε το καλύτερο μονοθέσιο.

                                      C'est la vie...[/quote]

                                      Νομιζω οτι το βλεπεις σε λαθος βαση. Η φεραρι και ο αλονσο ηταν που δεν αξιζαν με την καμια φετος το πρωταθλημα και ευνοηθηκαν απο πολλλους παραγοντες για να φτασουν να το παλεψουν. Αντιθετα ο φετελ ενας σοβαρος και συνεπης οδηγος παλεψε κοντρα σε ατυχιες μεχρι το τελος. Ναι ειχε το πιο γρηγορο αυτοκινητο. Ε και?? σε πολλους αγωνες εδειξε οτι ηταν πιο γρηγορος και σταθερος οδηγος με διψα και αποφασιστηκοτητα για νικη. Μαλιστα πιστευω οτι κακως κανεις την συγκριση με σουμαχερ για τον απλουστατο λογο οτι τοτε ο τρισμεγιστος απλα δεν ειχε τον ιδιο ανταγωνισμο. Δες τον ανταγωνισμο που ειχε φετος ο φετελ για να καταλαβεις το μεγεθος της δυσκολιας. Υστερα το να καταφερεις να εκμεταλλευτεις το καλλυτερο μονοθεσιο δεν ειναι και τοσο απλη ιστορια οπως την περιγραφεις , ειδικα στη σημερινη f1 που τα παντα εξαρτωνται απο πολλους παραγοντες και ειναι ευθραυστα. Υστερα και η στρατηγικη ειναι μεσα στο παιχνιδι και ο νικητης και πρωταθλητης θα κριθει ΚΑΙ απο αυτη. Με την χθεσινη της στρατηγικη η φεραρι εδειξε οτι ειναι χειροτερη ομαδα. Αρα εχουμε μια ομαδα με χειροτερη στρατηγικη και μονοθεσιο που θελει να παρει τον τιτλο με....τσαμπουκα και μονο. (ιταλο-ελληνικη συνηθεια)
                                      Η φεραρι θυμασαι τι εκανε στην γερμανια?? με το ζορι δηλαδη να παρει το πρωταθλημα και να βγαινει μετα με απιστευτο θρασος και αλαζονεια να μας λεει οτι ειναι ο καλλυτερος.... Ε οχι και απο ηθικης σκοπιας αν το εξετασει κανεις ο φετελ το αξιζε. Και απο ηθικης αποψης ειναι ενας τιμιος και δικαιος πρωταθλητης οχι καποιος που ζηταει τον λογο με νταβατζιλικι απο τον πετροφ γιατι δεν εκανε στην ακρη για να παρει το πρωταθλημα το υπερεγω του . Και ειναι απο τις φορες που μια λεξη περιγραφει καταλληλα την ιστορια : ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!!!! ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!!!!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        geo-f1 last edited by

                                        Αχ αυτη η Γερμανια σας εχει κανει κακο ρε παιδακια...Να μην πω ψυχολογικα...

                                        Παει το πρωταθλημα τελειωσε..με καθαρο μυαλο βλεπουμε οτι ο Μασα ηταν ανυπαρκτος φετος.Ακομα και στην Γερμανια θα ηταν αν ο πρωταθλητης δεν ειχε στριμωξει τον δις πρωταθλητη ..

                                        Τεσπα ο Στερλινγ Μος και ο Μ.Γουκερ λεγαν χθες οτι τιμ ορντερς υπηρχαν απο το 1950 και θα υπαρχουν.
                                        Τωρα αν σας ενοχλει επειδη ηταν ο Αλονσο τι να κανουμε...

                                        Εχω καταλαβει οτι, ο,ιτι και να γινει και να μπλεκεται ο Αλονσο μεσα εχουμε θεματακια εδω μεσα...

                                        Αλλα οταν στην Αυστραλια πηρε το ποντιουμ ο Μασσα και εμεινε ο Αλονσο 4ος (κολλημενος σε ολο τον αγωνα πισω απο τον Βραζιλιανο)και φυσικα ΔΕΝ δωθηκε καμια εντολη επειδη ηταν νωρις το πρωταθλημα,ΓΑΡΓΑΡΑ....δεν πειραζει...Μ@λ@κια της Φερραρι.Επρεπε να χτυπησει με τον Μασσα τιτλο..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pik last edited by

                                          αντιγραφω απο την la repubblica

                                          ''Quando mi sono accorto di aver perso il mondiale? L'ho capito all'ultimo giro quando sullo schermo gigante ho visto Vettel che tagliava il traguardo. Pensavo fino all'ultimo che potesse succedere qualche cosa'
                                          FA.

                                          μεχρι το τελος πιστευε οτι μπορουσε κατι να συμβει...
                                          δηλαδη να συμβει τι...;
                                          ετσι θα εβγαινε πρωταθλητης...;
                                          με το χερι του Θεου;

                                          ειπαμε ο τυπος ειναι ικανος αλλα καπου το παρακανει....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cabala10 last edited by

                                            το εχει πιστεψει οτι ειναι κωλοφαρδος..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 25 / 29
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr