-
Κλαιν μαιν, και η mito πχ έβγαλε 8 άλογα παραπάνω στον τροχό, τρομακτική διαφορά.
Ο thp δεν είναι και πουντοτζιτο δα
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Κλαιν μαιν, και η mito πχ έβγαλε 8 άλογα παραπάνω στον τροχό, τρομακτική διαφορά.Ο thp δεν είναι και πουντοτζιτο δα
Μην αρχίζεις τα χαζα Τώρα...
8 άλογα είναι σοβαρή διάφορα στην κατηγορία ... Και λιγότερη ροπή ...και όλα αυτα Απο -200
Στον δρομο Πάντως μου φαίνεται ΠΟΛΥ χειρότερο ...
Απο ένα αρχαίο μοτέρ χωρίς καμία καινοτομία ... -
Δεν τα άρχισα εγώ τα χαζά.
5 άλογα έχουν εργοστασιακά διαφορά και σε ντόπια δυναμομέτρηση σε rolling road έβγαλε 8 άλογα παρακάτω. Δεν χρειάζεται πτυχίο ΤΕΙ για να καταλάβει κανείς ότι αυτά τα 8 άλογα μπορούν να είναι λιγότερα ή περισσότερα για πλάκα
Το αρχαίο μοτέρ σου καίει τον άμπακο σε σχέση με το σύγχρονο στις δικές μου δοκιμές και είναι σαφώς πιο γεμάτο ψηλά. I ll give you that.
Το 150αρι THP είναι υπερβολικά φιμωμένο από το εργοστάσιο δυστυχώς και αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι με μια σωστή εξάτμιση διαμετρικά (+ προφύσιο) παίρνει τα πάνω του, ρίχνει egt, ακόμα και κατανάλωση. Μάντεψε πού φαίνεται το φίμωμα...
-
Καλα δεν περίμενα να συμφωνήσουμε και Ποτέ...
Απο τα πιο αγύριστα κεφαλιά...
Σιγά την διάφορα στην κατανάλωση... 0,4l ...
Όσο για το πιο Γεμάτο ψηλά... Ούτε καν ...
Εμένα με αφορά αν είναι φιμωμενο η όχι;; Δεν είμαι καγκουρας με εξατμισουλες κλπ
Σε εργοστασιακή μορφή είναι μια @@ρια και μισή... Σε αντίθεση με το 156αρη...
Λιγότερη δύναμη , λιγότερη ροπή , περισσότερα προβλήματα και περισσότερα cc...
Μεγάλη επιτυχία ... -
Το αγύριστο κεφάλι είμαι εγώ; Επειδή δεν συμφωνώ μαζί σου; Καλό.
Δεν είπα ότι σε αφορά, κουβέντα κάνουμε, θεώρησα ότι ως μελλοντικός μηχ μηχ θα σε ενδιέφερε κάτι τέτοιο. Έκανα λάθος, συγγνώμη που σε έμπλεξα σε καγκουροσυζήτηση.
ΥΓ: σιγά την περισσότερη ροπή (0,3 κιλα), τα περισσότερα άλογα (5) και τα περισσότερα κυβικά που θα με κάνουν να στεναχωρηθώ. Υπερατού έχω πάψει εδώ και χρόνια να παίζω.
-
Sorry που θα πω την κακία μου... αλλά μηχ μηχ ο red monster ;
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Sorry που θα πω την κακία μου... αλλά μηχ μηχ ο red monster ;Που βλέπεις το αστείο ;;
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Sorry που θα πω την κακία μου... αλλά μηχ μηχ ο red monster ;
Που βλέπεις το αστείο ;;
Δε το χεις ρε..παρατα το..
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Το αγύριστο κεφάλι είμαι εγώ; Επειδή δεν συμφωνώ μαζί σου; Καλό.Δεν είπα ότι σε αφορά, κουβέντα κάνουμε, θεώρησα ότι ως μελλοντικός μηχ μηχ θα σε ενδιέφερε κάτι τέτοιο. Έκανα λάθος, συγγνώμη που σε έμπλεξα σε καγκουροσυζήτηση.
ΥΓ: σιγά την περισσότερη ροπή (0,3 κιλα), τα περισσότερα άλογα (5) και τα περισσότερα κυβικά που θα με κάνουν να στεναχωρηθώ. Υπερατού έχω πάψει εδώ και χρόνια να παίζω.
Τι σχέση έχει ο μηχ μηχ στην Ελλάδα με τις καγκουροεξατμισεις...;
-
Επιμένεις...
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Sorry που θα πω την κακία μου... αλλά μηχ μηχ ο red monster ;
Που βλέπεις το αστείο ;;
Δε το χεις ρε..παρατα το..
Μην αγχωνεσαι , ΔΟΥΛΕΙΑ δεν σου ζητάω ...
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Επιμένεις...Πες ρε άνθρωπε γιατί γέλας...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Sorry που θα πω την κακία μου... αλλά μηχ μηχ ο red monster ;
Που βλέπεις το αστείο ;;
Δε το χεις ρε..παρατα το..
Μην αγχωνεσαι , ΔΟΥΛΕΙΑ δεν σου ζητάω ...
Παντως πρεπει να παραδεχτεις οτι δε καταλαβαινεις απο πλακα ωρες ωρες..ολα τοις μετρητοις..
-
Μην αγχωνεσαι καταλαβαίνω το ύφος σου...
Περιμένω να ακούσω τον θανο τον αρχιπλακατζη... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
[Το 207 έχει βγάλει 151,6 Hp στις 6170RPM σε δυναμομέτρηση στον στρόφαλο. Αυτή πρέπει να κοιτάς και όχι του τροχού που εξαρτάται από διάφορα πράγματα.Κάθε άλλο παρά απογοητευτικός δεν ήταν.. Η ιπποδύναμη που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές είναι στο στρόφαλο πάντα. Να και η δυναμομέτρηση παρακάτω που όπως βλέπεις ανεβάζει σταθερά μέχρι το κόφτη και δεν έχει πτώση απόδοσης. (βλέπε τη γραμμή που τελειώνει στα 150 κοντά γιατί είναι και η δυναμομέτρηση του βελτιωμένου μέσα). Το πόσο πιο γραμμικός είναι ο 156 δεν ξέρω μιας κ 150 θεωρείται υπόδειγμα γραμμικότητας. Φαντάζομαι θα είναι ανάλογα και ο 156.
η εικόνα που μας παράθεσες είναι από βελτιωτικό οίκο και αφορά βελτιωμένο μοτέρ ...
η ιπποδύναμη που μας ενδιαφέρει είναι ΠΡΟΦΑΝΩΣ αυτή που φτάνει στους κινητήριους τροχούς... η οποία είναι και η άμεσα μετρήσιμη... στον στρόφαλο προκύπτει με αλγόριθμο με ΒΑΣΗ το διάγραμμα στον τροχό και τις εξωτερικές συνθήκες που επικρατούν...
το 150αρη βγάζει κάτι περισσότερο από 136 hp τροχό... δεν το λες και επιτυχία...
ούτε γραμμικό τον λες όμως...http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12824
Διάβασε λίγο καλύτερα τι είπα-> (βλέπε τη γραμμή που τελειώνει στα 150 κοντά γιατί είναι και η δυναμομέτρηση του βελτιωμένου μέσα).
Το ξέρω οτι είναι από βελτιωμένο μοτερ. Έχει όμως και την καμπύλη της δυναμομέτρησης πριν τη βελτίωση μέσα.
Το είπα αυτό.. Αυτή σου δείχνω.Ενδεικτικά μιας και ανέφερες μια δοκιμή, να παραθέσω και εγώ μερικά σχόλια από τον τύπο:
- punto abarth (ίδιο μοτερ με μιτο) vs 207 rallye
'Βέβαια, η δύναμη στο αυτοκίνητο της Peugeot έρχεται πιο γραμμικά απ’ ό,τι στο αυτοκίνητο της Fiat, του οποίου το κενό στις χαμηλές στροφές είναι περισσότερο αισθητό.'
-
'O κινητήρας του 207 Rallye δε δέχτηκε αλλαγές και συνεχίζει να αποδίδει 152 πραγματικούς ίππους και 271 Nm ροπής, που του χαρίζουν πολύ καλές επιδόσεις. Η λειτουργία του είναι γραμμική σε όλο το φάσμα περιστροφής του'
-
'Ένα ακόμη θετικό στοιχείο αφορά την λειτουργία του κινητήρα. Η λειτουργία του turbo -σε συνεργασία με τη BMW- είναι ρυθμισμένη ώστε η ροπή να εμφανίζεται σε όλο το φάσμα των στροφών, δημιουργώντας περισσότερο την αίσθηση ενός δίλιτρου ατμοσφαιρικού και λιγότερο ενός 'πουσαρισμένου μικρού' κινητήρα.'
-
Corsa gsi vs 207 gt
'Εκεί που έχουν όμως αρκετές διαφορές είναι στη διαχείριση της δύναμής τους. Το Peugeot ξεχωρίζει σε αυτόν τον τομέα, καθώς ο κινητήρας του είναι ο πιο γραμμικός, με τη δύναμή του να γίνεται αντιληπτή σε όλο το φάσμα των στροφών.' -
'Στην πράξη αυτός ο κινητήρας χάρη στο σύστημα twin scroll εντυπωσιάζει με την ζωντάνια του και την γραμμική του λειτουργία.'
Πρώτη φορά ακούω οτι αυτό το μοτερ δεν είναι γραμμικό..Αυτό το μοτερ είναι ο ορισμός του γραμμικού μοτερ.
Από που έβγαλες εσύ αυτό το συμπέρασμα δε ξέρω..Τώρα όσον αφορά τη δύναμη σε στρόφαλο και τροχό εγώ ξέρω ότι μετράμε τη δύναμη στο στρόφαλο γιατί στο δυναμόμετρο η δύναμη στο τροχό αλλάζει εύκολα ανάλογα με τα ελαστικά που χρησιμοποιείς και την πίεση αέρα που έχεις μέσα τους. Επίσης στο δρόμο έχεις περισσότερα άλογα στον τροχό διότι η στήριξη των ελαστικών πάνω στο δυναμόμετρο (τουλάχιστον για maha) γίνεται με δύο ράουλα, μην έχοντας σχέση με την φυσιολογική κύλιση των ελαστικών στο δρόμο. Το πέλμα στο δρόμο δεν παραμορφώνεται τόσο όσο στο δυναμόμετρο και έτσι αποδιδει περισσότερο..
Δεν υπάρχει σχέση με το 155 μοτερ της μιτο.
Τα 5-10 άλογα σε αυτό το turbo μοτερ αλλάζουν με μια αλλαγή της πίεσης του turbo της τάξεως των 0,05 bar όπως και έγινε στο thp 156. Η λειτουργία του κινητήρα όμως είναι σαφώς γραμμικότατη...Μάλλον δεν έχεις οδηγήσει ποτέ το 150άρι από αυτά που λές.. -
Ο χρήστης ironman02 έγραψε:
Τα 5-10 άλογα σε αυτό το turbo μοτερ αλλάζουν με μια αλλαγή της πίεσης του turbo της τάξεως των 0,5 bar όπως και έγινε στο thp 156. Η λειτουργία του κινητήρα όμως είναι σαφώς γραμμικότατη...Μάλλον δεν έχεις οδηγήσει ποτέ το 150άρι από αυτά που λές..
Με φόβο να παρεξηγηθώ καθώς δεν είμαι φτασμένος μηχανολόγος μηχανικός, με 0,5 bar παραπάνω, μάλλον βγάζεις αρκετά παραπάνω άλογα.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Μην αγχωνεσαι καταλαβαίνω το ύφος σου...
Περιμένω να ακούσω τον θανο τον αρχιπλακατζη...Και αρχιμαλ@κα να με έλεγες, δεν έπαιζε πρόβλημα
Απλά μηχ μηχ και να μην μπορεί να καταλάβει κάποια πράγματα, όπως τα παραπάνω (και μερικές εκατοντάδες άλλα που εχουμε πει εδω μέσα) μου κάνει κάπως...
Απλά αυτή ειναι η γνώμη μου.
Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Τα 5-10 άλογα σε αυτό το turbo μοτερ αλλάζουν με μια αλλαγή της πίεσης του turbo της τάξεως των 0,5 bar όπως και έγινε στο thp 156. Η λειτουργία του κινητήρα όμως είναι σαφώς γραμμικότατη...Μάλλον δεν έχεις οδηγήσει ποτέ το 150άρι από αυτά που λές..
Με φόβο να παρεξηγηθώ καθώς δεν είμαι φτασμένος μηχανολόγος μηχανικός, με 0,5 bar παραπάνω, μάλλον βγάζεις αρκετά παραπάνω άλογα.
Αχ sorry ρε συ. Εννοούσα 0,05 bar (Το διόρθωσα )
Όσον αφορά thp 150 και 156 έχει πάει νομίζω από 0,65 bar σε 0,7 bar η μέγιστη πίεση. -
Άρα 0,05
-
0,05 λοιπόν.
Peugeot 207 Rallye