-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
παιδια οσοι απο αθηνα κ οσοι και απ εξω θελετε να μαζευτουμε καπου να δουμε ολοι μαζι τον αγωνα?
Ενδιαφέρον!
Αλλά που και πόσοι?σκεφτειτε ενα μερος ρε παιδια...εγω μεσα οπου να ναι!!!εγω εχω ενα μερος που ειναι πιστα κλειστου χωρου για τηλεκατευθηνομενα drift!εχει τραπεζακια καφεδακι και ειναι στην μεταμορφωση...μου λετε και κανονιζω!
-
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
Θα είχε πλάκα πάντως αν το ανάγουμε σε άλλα αθλήματα. Να υποστηρίζαμε π.χ. ποδοσφαιρική ομάδα βάσει του γκολτζή της. Εγώ πάντως είμαι Maradona.
Όντως θα χε πλάκα.
Φαντάσου στο τένις ας πούμε (τυχαίο παράδειγμα ) να υπόστηριζες την ΝΙΚΕ που φέτος 'ντύνει' τον Φέντερερ. Tου χρόνου που ο Ελβετός θα είχε χορηγό την Adidas και η NIKE θα έπαιρνε τον Τζόκοβιτς, θα υποστήριζες τον Σέρβο κ.ο.κ...
Η Φ1 ΔΕΝ είναι ποδόσφαιρο!Σαφώς και για τους alfisti έχει μεγάλη σημασία το κατασκευαστών, αλλά μη πηγαίνουμε στο άλλο άκρο (καλή ώρα) με εκφράσεις 'τελείωσε το πρωτάθλημα για μένα, δεν ξανασχολούμε' κλπ γιατί ο οδηγός ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ θα το σηκώσει (αν το σηκώσει). Θα είναι το πρωτάθλημα του Αλόνσο ΜΕ ΤΗΝ ΦΕΡΡΑΡΙ.
Τουλάχιστον ΑΤΥΧΕΣΤΑΤΟ το παράδειγμα με το τένις. Το μονοθέσιο στην F1 είναι το Α και το Ω. Τα παπούτσια δε νομίζω να είναι το 80% της απόδοσης ενός τενίστα, στην F1 το μονοθέσιο είναι!
Ferrarista είμαι και για μας μετράει μόνο το πρωτάθλημα της ομάδας! Φέτος είναι ο Αλόνσο οδηγός, σε 10 χρόνια ούτε ξέρω ποιός θα είναι αλλά εγώ το cavallino rampante θα αγαπώ και τότε και αυτό θα υποστηρίζω όποιοι και αν είναι οι οδηγοί του. Αν το πάρει ο Ισπανός, δεν θα μνημονεύεται η ομάδα ως πρωταθλήτρια και στο προσωπικό παλμαρέ του Αλόνσο θα μπει το τρόπαιο. Με άλλα λόγια η Ferrari θα μείνει στους 16 τίτλους, έναντι 9 της Williams και 8 της McLaren. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι το σκορ να γίνει 17-9-8. Οι οδηγοί ας κοκκορομαχήσουν όσο θέλουν, ποσός με ενδιαφέρει. Άλλωστε σε 30 χρόνια κανείς δεν θα τους θυμάται... η Ferrari όμως θα είναι ακόμα πρωταγωνίστρια!
-
@ REALZEUS
Ατόπημα... ή μάλλον μικρή διόρθωση
- Οι οδηγοί ας κοκκορομαχήσουν όσο θέλουν, ποσός με ενδιαφέρει. Άλλωστε σε 30 χρόνια κανείς δεν θα τους θυμάται *
Νομίζω ότι όλοι θυμούνται τον Fangio, Farina, Ascari, Hill (μπαμπά...). Αν δεν τους ξέρουν τότε μπορεί να τους μάθουν. Το ίδιο συμβαίνει και με τις ομάδες (Ferrari, Lotus, BRM, AR, Toleman, Minardi).
H F1 σε αυτό τηρεί στάση απόλυτης ισότητας. Ο καθένας μετά κατά τα γούστα του...
-
Ο Αλόνσο, περισσότερο απ΄ τον καθένα, πιστεύει ότι ο δεύτερος είναι ο 'πρώτος χαμένος' (πόσο μάλλον ο τρίτος!!!).
Ή όλα ή τίποτα, λοιπόν!
Κι αν ξεκινήσει από μπροστά, πάει καλά...
Άν ξεκινήσει από παραπίσω...... 'σανίδα' και το πολύ-πολύ να πάρει... παραμάσχαλα πιστόνια, μπιέλες, στρόφαλους κλπ...
Δεν θά 'χει να χάσει και τίποτα!!! -
Κανεις απο αυτους δεν θα εχει να χασει τιποτα οποτε θα δουμε λογικα απιστευτο αγωνα
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
Κανεις απο αυτους δεν θα εχει να χασει τιποτα οποτε θα δουμε λογικα απιστευτο αγωναΔεν νομίζω πως είναι ακριβώς έτσι.
Οι... 'Ταύροι' αν θέλουν (που κατά τη γνώμη μου θέλουν - και οι δηλώσεις του μεγάλου αφεντικού, μάλλον 'στάχτη στα μάτια' είναι), μπορούν να έχουν το πρωτάθλημα στο... τσεπάκι!! -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Νομίζω ότι όλοι θυμούνται τον Fangio, Farina, Ascari, Hill (μπαμπά...). Αν δεν τους ξέρουν τότε μπορεί να τους μάθουν. Το ίδιο συμβαίνει και με τις ομάδες (Ferrari, Lotus, BRM, AR, Toleman, Minardi).Μάλλον μόνο εμείς οι πυροβολημένοι τους ξέρουμε φίλε μου. Το ίδιο ισχύει βέβαια και για ομάδες του παρελθόντος που χάθηκαν... Πόσοι άραγε ξέρουν την Brabham (δεν μιλάω καν για τον Brabham...);
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Θα είχε πλάκα πάντως αν το ανάγουμε σε άλλα αθλήματα. Να υποστηρίζαμε π.χ. ποδοσφαιρική ομάδα βάσει του γκολτζή της. Εγώ πάντως είμαι Maradona.
Όντως θα χε πλάκα.
Φαντάσου στο τένις ας πούμε (τυχαίο παράδειγμα ) να υπόστηριζες την ΝΙΚΕ που φέτος 'ντύνει' τον Φέντερερ. Tου χρόνου που ο Ελβετός θα είχε χορηγό την Adidas και η NIKE θα έπαιρνε τον Τζόκοβιτς, θα υποστήριζες τον Σέρβο κ.ο.κ...
Η Φ1 ΔΕΝ είναι ποδόσφαιρο!Σαφώς και για τους alfisti έχει μεγάλη σημασία το κατασκευαστών, αλλά μη πηγαίνουμε στο άλλο άκρο (καλή ώρα) με εκφράσεις 'τελείωσε το πρωτάθλημα για μένα, δεν ξανασχολούμε' κλπ γιατί ο οδηγός ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ θα το σηκώσει (αν το σηκώσει). Θα είναι το πρωτάθλημα του Αλόνσο ΜΕ ΤΗΝ ΦΕΡΡΑΡΙ.
Τουλάχιστον ΑΤΥΧΕΣΤΑΤΟ το παράδειγμα με το τένις. Το μονοθέσιο στην F1 είναι το Α και το Ω. Τα παπούτσια δε νομίζω να είναι το 80% της απόδοσης ενός τενίστα, στην F1 το μονοθέσιο είναι!
Ferrarista είμαι και για μας μετράει μόνο το πρωτάθλημα της ομάδας! Φέτος είναι ο Αλόνσο οδηγός, σε 10 χρόνια ούτε ξέρω ποιός θα είναι αλλά εγώ το cavallino rampante θα αγαπώ και τότε και αυτό θα υποστηρίζω όποιοι και αν είναι οι οδηγοί του. Αν το πάρει ο Ισπανός, δεν θα μνημονεύεται η ομάδα ως πρωταθλήτρια και στο προσωπικό παλμαρέ του Αλόνσο θα μπει το τρόπαιο. Με άλλα λόγια η Ferrari θα μείνει στους 16 τίτλους, έναντι 9 της Williams και 8 της McLaren. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι το σκορ να γίνει 17-9-8. Οι οδηγοί ας κοκκορομαχήσουν όσο θέλουν, ποσός με ενδιαφέρει. Άλλωστε σε 30 χρόνια κανείς δεν θα τους θυμάται... η Ferrari όμως θα είναι ακόμα πρωταγωνίστρια!
That was exactly my point. Thanx.
Ανέφερες ένα εξίσου ατυχές παράδειγμα, το ποδόσφαιρο, και απάντησα και εγώ με ένα άστοχο, από την αντίθετη πλευρά όμως. Προφανώς για να καταδείξω την υπερβολή.Όπως υπερβολή μου φαίνεται και το 2ο κομμάτι του post σου. Κατανοώ 100% ότι για σένα είναι πιο σημαντικό (πολύ πιο σημαντικό) το κατασκευαστών, απλά βρίσκω την απαξίωση του οδηγών υπερβολική (και λίγο υποκριτική ).
-
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
(και λίγο υποκριτική ).Λίγο;
Από τότε που έκανα ένα post για το αυτονόητο, ότι δηλαδή το οδηγών είναι το σημαντικό πρωτάθλημα έχει κάνει καμια πενηνταρια για να μας αποδέιξει το αντίθετο.
Αυτό βολεύει την Ferrari, στο άλλο δεν έχει σημαντική διαφορά από τους υπόλοιπους. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μάλλον μόνο εμείς οι πυροβολημένοι τους ξέρουμε φίλε μου. Το ίδιο ισχύει βέβαια και για ομάδες του παρελθόντος που χάθηκαν... Πόσοι άραγε ξέρουν την Brabham (δεν μιλάω καν για τον Brabham...);
Αλληθεια θυματε κανεις την ΒΤ50 που δεν ειχε μπρος αεροτομη??? ή τον περιφημο 'ανεμιστηρα' στο πισω μερος??? την 6τροχη Τυρελ???
( τι θυμηθηκα τωρα...)
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
(και λίγο υποκριτική ).
Λίγο;
Από τότε που έκανα ένα post για το αυτονόητο, ότι δηλαδή το οδηγών είναι το σημαντικό πρωτάθλημα έχει κάνει καμια πενηνταρια για να μας αποδέιξει το αντίθετο.
Αυτό βολεύει την Ferrari, στο άλλο δεν έχει σημαντική διαφορά από τους υπόλοιπους.Υποκριτική γιατί; Υποκριτική θα ήταν αν υποστήριζα ότι των Κατασκευαστών είναι το καλό πρωτάθλημα και τώρα που το χάσαμε τα άλλαζα και έλεγα ότι των Οδηγών με ενδιαφέρει. Ε τότε θα ήμουν για Τώρα όμως είμαι απολύτως συνεπείς με τις πεποιθήσεις μου.
ΥΓ: Και οδηγών έχει ΠΟΛΛΑ περισσότερα από όλους τους υπόλοιπους (15, έναντι 9 της McLaren) αλλά δεν τα θεωρώ καν δικά της... των πιλότων είναι και άρα δεν αφορούν την ομάδα.
Μάλλον μόνο εμείς οι πυροβολημένοι τους ξέρουμε φίλε μου. Το ίδιο ισχύει βέβαια και για ομάδες του παρελθόντος που χάθηκαν... Πόσοι άραγε ξέρουν την Brabham (δεν μιλάω καν για τον Brabham...);
Αλληθεια θυματε κανεις την ΒΤ52 ( νομιζω ) που δεν ειχε μπρος αεροτομη??? ή τον περιφημο 'ανεμιστηρα' στο πισω μερος??? την 6τροχη Τυρελ???
( τι θυμηθηκα τωρα...)
Μα φυσικά τα θυμόμαστε! Μέγιστη καινοτομία ο ανεμιστήρας, μέγιστη το εξάτροχο...
-
Συμφωνω 100% με οσα λεει ο Zeus. Οπως και αυτος ετσι και εγω υποστηριζω την ομαδα και πιο πολυ μ ενδιαφερει το κατασκευαστων. Αν το παρει ο Alonso θα χαρω που το πηρε αλλα θα ειμαι και στεναχωρεμενος που το εχασε η Ferrari.
Ο καθενας ομως εχει τις προτιμησεις του και αλλοι θεωρουν το οδηγων πιο σημαντικο και αλλοι το κατασκευαστων. Δεν σημαινει πως ενας απο τους δυο ειναι λαθος.
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Συμφωνω 100% με οσα λεει ο Zeus. Οπως και αυτος ετσι και εγω υποστηριζω την ομαδα και πιο πολυ μ ενδιαφερει το κατασκευαστων. Αν το παρει ο Alonso θα χαρω που το πηρε αλλα θα ειμαι και στεναχωρεμενος που το εχασε η Ferrari.Ακόμα ένας πραγματικός tifoso!
-
Γιατί **** το 6τροχο;
-
Έδειξε κάποιες στιγμές ότι είχε προοπτικές αλλά ποτέ δεν τις πραγματοποίησε. Γενικά ήταν υπερβολικά πολύπλοκος σχεδιασμός, χωρίς λόγο!
-
Σας εβαλα και φωτο... ( παραπανω )
-
Εγώ άλλα έχω διαβάσει...
Τέλος (των) πάντων...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τουλάχιστον ΑΤΥΧΕΣΤΑΤΟ το παράδειγμα με το τένις. Το μονοθέσιο στην F1 είναι το Α και το Ω.Μάλιστα κύριε Williams...
Αφιερωμένο:
Google Cars Drive Themselves, in TrafficΥΓ: Και οδηγών έχει ΠΟΛΛΑ περισσότερα από όλους τους υπόλοιπους (15, έναντι 9 της McLaren) αλλά δεν τα θεωρώ καν δικά της... των πιλότων είναι και άρα δεν αφορούν την ομάδα.
Παρεμπιπτόντως -στο έχω ξαναπεί αυτό- η Scuderia έχει εντελώς διαφορετική άποψη από σένα, εξ'ου και τα team orders...
-
Και εγώ σου έχω ξαναπεί ότι η ομάδα θέλει να κερδίζει ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Όλους τους αγώνες, όλα τα Πρωταθλήματα, όλες τις pole positions, όλα τα fastests laps. Λογικό είναι.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Τουλάχιστον ΑΤΥΧΕΣΤΑΤΟ το παράδειγμα με το τένις. Το μονοθέσιο στην F1 είναι το Α και το Ω.
Μάλιστα κύριε Williams...
Αφιερωμένο:
Google Cars Drive Themselves, in TrafficΥΓ: Και οδηγών έχει ΠΟΛΛΑ περισσότερα από όλους τους υπόλοιπους (15, έναντι 9 της McLaren) αλλά δεν τα θεωρώ καν δικά της... των πιλότων είναι και άρα δεν αφορούν την ομάδα.
Παρεμπιπτόντως -στο έχω ξαναπεί αυτό- η Scuderia έχει εντελώς διαφορετική άποψη από σένα, εξ'ου και τα team orders...
Εχει δικιο ο Zeus ρε συ. Στις μερες μας αν δεν εχεις γρηγορο μονοθεσιο δεν μπορεις να διεκδικησεις πρωταθλημα!
Η Ferrari θελει να κερδισει και τα δυο πρωταθληματα, οχι μονο το κατασκευαστων οποτε δεν εχει διαφορετικη αποψη. Λογικο ειναι αν μπορει η ομαδα να κανει κατι για να βοηθησει τον οδηγο της που εχει τις περισσοτερες ελπιδες θα το κανει! Επισης, στο τελος της χρονιας τα λεφτα μοιραζονται στις ομαδες συμφωνα με την καταταξη στο κατασκευαστων. Οποτε ολοι θελουν να κερδισουν και αυτο!
Grande Prêmio Petrobras do Brasil 2010