Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φρένα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φρένα
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    17
    24
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      java last edited by

      Πως καταλαβαίνουμε ότι τα φρένα θέλουν εξαέρωση, το πήγα για αλλαγή στα τακάκια και είμαι σχεδόν σίγουρος ότι δεν το πρόσεξε, αλλά πριν το παω θα ήθελα και μια δεύτερη γνώμη

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • J
        java last edited by

        Πως καταλαβαίνουμε ότι τα φρένα θέλουν εξαέρωση, το πήγα για αλλαγή στα τακάκια και είμαι σχεδόν σίγουρος ότι δεν το πρόσεξε, αλλά πριν το παω θα ήθελα και μια δεύτερη γνώμη

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          java last edited by

          Πως καταλαβαίνουμε ότι τα φρένα θέλουν εξαέρωση, το πήγα για αλλαγή στα τακάκια και είμαι σχεδόν σίγουρος ότι δεν το πρόσεξε, αλλά πριν το παω θα ήθελα και μια δεύτερη γνώμη

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • bassstarlet
            bassstarlet last edited by

            Οταν πατάς το πεντάλ του φρένου για πρώτη φορά μετά απο ώρα,η διαδρομή του είναι μεγάλη,και σταδιακά με κάθε πάτημα μικραίνει?
            Αυτή είναι μια ένδειξη..

            «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              luck last edited by

              Συμπληρώνοντας, για να φρενάρεις αποτελεσματικά πρέπει να πατήσεις πολλές φορές το πεντάλ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • E
                enginekiller last edited by

                Κυριως οταν θελουν εξαερωση εχουν μια σπογγωδη αισθηση δηλαδη βυθιζεται το πεταλ πολυ πιο χαμηλα απ'οτι συνηθως. Αυτα που ρωταω παρακατω ειναι λιγο ασχετα με το θεμα αλλα εχουν σχεση με φρενα. Στα δισκοφρενα παιζει ρολο που βρισκονται οι δαγκανες (μπροστα απο τη δισκοπλακα η΄απο πισω ή απο πάνω) ή ειναι απλως θεμα χωροταξικο (που θα χωραει) και ισως και θεμα **ψυξης **απο τον αερα στα μπροστινα φρενα; Οταν σε ενα αυτοκινητο λεει οτι εχει μπροστα αεριζομενους δισκους και πισω δισκους με τι ψυχονται οι πισω δισκοι και πως;

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • E
                  emmanoyhl last edited by

                  Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
                  Κυριως οταν θελουν εξαερωση εχουν μια σπογγωδη αισθηση δηλαδη βυθιζεται το πεταλ πολυ πιο χαμηλα απ'οτι συνηθως. Αυτα που ρωταω παρακατω ειναι λιγο ασχετα με το θεμα αλλα εχουν σχεση με φρενα. Στα δισκοφρενα παιζει ρολο που βρισκονται οι δαγκανες (μπροστα απο τη δισκοπλακα η΄απο πισω ή απο πάνω) ή ειναι απλως θεμα χωροταξικο (που θα χωραει) και ισως και θεμα **ψυξης **απο τον αερα στα μπροστινα φρενα; Οταν σε ενα αυτοκινητο λεει οτι εχει μπροστα αεριζομενους δισκους και πισω δισκους με τι ψυχονται οι πισω δισκοι και πως;

                  Ουσιαστικά είναι όλα τα παραπάνω μαζί. Στο πρώτο πάτημα του πεντάλ είναι σπογκόδη η αίσθηση και τερματίζει πολύ χαμηλότερα από ότι κανονικά. Αν αφήσεις και ξανά πατήσεις το πεντάλ τότε σταματάει κανονικά και είναι πολύ πιο σκληρό. Επίσης την πρώτη φορά δεν φρενάρει ικανοποιητικά ενώ στο δεύτερο πάτημα όλα είναι πολύ καλύτερα.

                  Το που θα μπουν σε σχέση με τον τροχό οι δαγκάνες έχει να κάνει ουσιαστικά με τις επιλογές του κατασκευαστή. Τα φρένα πάντα ψύχονται με τον αέρα είτε είναι μπροστά είτε είναι πίσω. Οι τρυπητοί και οι χαρακτοί δίσκοι αποβάλουν ευκολότερα τη θερμότητα γιατί απλά αυτή αποβάλλεται από μεγαλύτερη επιφάνια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alexastrag last edited by

                    Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                    [.................. Οι τρυπητοί και οι χαρακτοί δίσκοι αποβάλουν ευκολότερα τη θερμότητα γιατί απλά αυτή αποβάλλεται από μεγαλύτερη επιφάνια.

                    εχω την εντυπωση οτι οι τρυπητοι δισκοι αποβαλουν την θερμοκρασια καθως ο αερας περναει μεσα απο τις τρυπες που εχουν ενω οι χαραγες αυτο που κανουν ειναι οτι καθαριζουν την επιφανεια του υλικου τριβης ''ξυριζοντας'' το καθως σε υψηλες θερμοκρασιες σχηματιζεται μια κρουστα απο καμμενα υπολειματα του υλικου τριβης.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • E
                      emmanoyhl last edited by

                      Ο χρήστης alexastrag έγραψε:

                      [.................. Οι τρυπητοί και οι χαρακτοί δίσκοι αποβάλουν ευκολότερα τη θερμότητα γιατί απλά αυτή αποβάλλεται από μεγαλύτερη επιφάνια.

                      εχω την εντυπωση οτι οι τρυπητοι δισκοι αποβαλουν την θερμοκρασια καθως ο αερας περναει μεσα απο τις τρυπες που εχουν ενω οι χαραγες αυτο που κανουν ειναι οτι καθαριζουν την επιφανεια του υλικου τριβης ''ξυριζοντας'' το καθως σε υψηλες θερμοκρασιες σχηματιζεται μια κρουστα απο καμμενα υπολειματα του υλικου τριβης.

                      Το ίδιο πράγμα λέμε με άλλα λόγια. Όσο για τους χαρακτούς υποτίθεται ότι κάνουν και αυτό που λες. Τώρα κατά πόσο το καταφέρνουν είναι μια άλλη ιστορία. Το σίγουρο πάντως είναι ότι δεν είναι και τα δυο είδη ότι πιο αθόρυβο μπορείς να βάλεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dmitspan last edited by

                        Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                        Το σίγουρο πάντως είναι ότι δεν είναι και τα δυο είδη ότι πιο αθόρυβο μπορείς να βάλεις.

                        αθόρυβο;; τι εννοείς δλδ, τι θόρυβο κάνουν;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • A
                          alexastrag last edited by

                          Ο χρήστης dmitspan έγραψε:

                          Το σίγουρο πάντως είναι ότι δεν είναι και τα δυο είδη ότι πιο αθόρυβο μπορείς να βάλεις.

                          αθόρυβο;; τι εννοείς δλδ, τι θόρυβο κάνουν;

                          ειναι γνωστο σε οσους εχουν οδηγησει αυτοκινητο με τρυπητους ή χαρακτους δισκους ή και τα δυο μαζι οτι κατα το φρεναρισμα παρουσιαζεται θορυβος ή και κραδασμος ταυτοχρονα αναλογα με την δυναμη που ασκουμε στο πενταλ.

                          αυτο συμβαινει γιατι το τακακι δεν ερχεται αντιμετωπο με την λεια επιφανεια που εχουν οι συνηθεις δισκοπλακες αλλα με τα κενα που εχουν οι τρυπες και οι χαραγες των βελτιωμενων που πωλουνται στην αγορα.

                          αυτο εχει σαν αποτελεσμα να παραγεται θορυβος μικροτερος ή μεγαλυτερος αναλογα με την ποσοτητα των οπων ή των χαραγων και σε συνδιασμο με την μεγαλυτερη ή μικροτερη δυναμη πεδησης που ασκει ο οδηγος να παραγεται μικροτερος ή μεγαλυτερος θορυβος και κραδασμος ταυτοχρονα που μπορει να μεταφερθει στο πενταλ του φρενου μεσω του υδραυλικου συστηματος ή και του τιμονιου μεσω τις κρεμαγιερας [σαν να θελει ζυγοσταθμιση μονο που το τρεμουλο αυτο παρουσιαζεται μονο στο φρεναρισμα και απο σχετικα υψηλες ταχυτητες]

                          και οπως πολλες φορες εχουμε πει η πρωτη βελτιωση και σχετικα οικονομικη ειναι η αντικατασταση των υλικων τριβης με βελτιωμενα ενω η αντικατασταση των δισκων εφ'οσον δεν ανεβαινουμε σε διαμετρο [οποτε και πολλα αλλα ισως πρεπει να αλλαξουμε] δεν ειναι απαραιτητη αφου μονο σε ακραιες καπως καταστασεις θα φανει ισως η διαφορα [καλυτερη απαγωγη θερμοκρασιας ] που ομως λιγοι και σε εξτριμ συνθηκες σε δημοσιους δρομους θα την χρειαστουν.

                          απο την αλλη βεβαια η ψυχολογικη αναταση που αισθανεται κανεις βλεποντας μεσα απο τις ζαντες το θεαμα που προσφερει ο τρυπητος-χαρακτος δισκος δεν ειναι καθολου αμελητεα και ειναι ισως ο πιο σοβαρος λογος για την τοποθετηση τους.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • A
                            alexastrag last edited by

                            Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:

                            [.................. Οι τρυπητοί και οι χαρακτοί δίσκοι αποβάλουν ευκολότερα τη θερμότητα γιατί απλά αυτή αποβάλλεται από μεγαλύτερη επιφάνια.

                            εχω την εντυπωση οτι οι τρυπητοι δισκοι αποβαλουν την θερμοκρασια καθως ο αερας περναει μεσα απο τις τρυπες που εχουν ενω οι χαραγες αυτο που κανουν ειναι οτι καθαριζουν την επιφανεια του υλικου τριβης ''ξυριζοντας'' το καθως σε υψηλες θερμοκρασιες σχηματιζεται μια κρουστα απο καμμενα υπολειματα του υλικου τριβης.

                            Το ίδιο πράγμα λέμε με άλλα λόγια. Όσο για τους χαρακτούς υποτίθεται ότι κάνουν και αυτό που λες. Τώρα κατά πόσο το καταφέρνουν είναι μια άλλη ιστορία. Το σίγουρο πάντως είναι ότι δεν είναι και τα δυο είδη ότι πιο αθόρυβο μπορείς να βάλεις.

                            να με συγχωρεις και χωρις καμμια διαθεση αντιπαραθεσης μαζι σου αλλα για τυπικους λογους δεν βλεπω απο που προκυπτει το οτι λεμε το ιδιο πραγμα με αλλα λογια.

                            εσυ λες οτι απο μεγαλυτερη επιφανεια απαγεται περισσοτερη θερμοκρασια που βεβαια ειναι σωστο ομως πως προκυπτει η μεγαλυτερη επιφανεια οταν καποιος αντικαταστησει εναν απλο αεριζομενο με εναν τρυπητο-χαρακτο....ενω εγω λεω οτι ο δευτερος θα κρυωσει πιο γρηγορα απο τον αερα που περναει μεσα απο τις τρυπες του οι οποιες ομως του στερουν επιφανειας που ερχεται σε επαφη με το τακακι και ουσιαστικα εχει μικροτερη επιφανεια στην οποια ομως δεν ''εγκλωβιζεται'' ο αερας αλλα φευγει πιο γρηγορα παιρνοντας μαζι του και την θερμοκρασια του δισκου.

                            για τις χαραγες τωρα τι αλλο κανουν αληθεια εκτος απο το να ''ξυριζουν'' την επιφανεια του υλικου τριβης [και οι τρυπες το κανουν αυτο ομως οι χαραγες ολοκληρωνουν τον καθαρισμο αυτο] καθαριζοντας την απο τα καμενα καταλοιπα για να μην εμφανιζεται το φαινομενο ''fading''.

                            τωρα βεβαια αυτα αν ειναι αποτελεσματικα ή οχι και αν εχουν λογο υπαρξης στα καθημερινα αυτοκινητα ειναι αλλη ιστορια.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dmitspan last edited by

                              Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
                              απο την αλλη βεβαια η ψυχολογικη αναταση που αισθανεται κανεις βλεποντας μεσα απο τις ζαντες το θεαμα που προσφερει ο τρυπητος-χαρακτος δισκος δεν ειναι καθολου αμελητεα και ειναι ισως ο πιο σοβαρος λογος για την τοποθετηση τους.

                              Αυτό είναι όλα τα λεφτά!

                              εσυ λες οτι απο μεγαλυτερη επιφανεια απαγεται περισσοτερη θερμοκρασια που βεβαια ειναι σωστο ομως πως προκυπτει η μεγαλυτερη επιφανεια οταν καποιος αντικαταστησει εναν απλο αεριζομενο με εναν τρυπητο-χαρακτο....ενω εγω λεω οτι ο δευτερος θα κρυωσει πιο γρηγορα απο τον αερα που περναει μεσα απο τις τρυπες του οι οποιες ομως του στερουν επιφανειας που ερχεται σε επαφη με το τακακι και ουσιαστικα εχει μικροτερη επιφανεια στην οποια ομως δεν ''εγκλωβιζεται'' ο αερας αλλα φευγει πιο γρηγορα παιρνοντας μαζι του και την θερμοκρασια του δισκου.

                              αν δεν κάνω λάθος, ο αέρας μπαίνει ανάμεσα στη δαγκάνα και το δίσκο σχηματίζοντας ένα νοητό κενό με αποτέλεσμα να επηρεάζεται η απόδοση των φρένων, απ'την άλλη όμως λες ότι η επιφάνεια που 'πιάνει' στους τρύπιους χαρακτούς δεν είναι τόσο μεγάλη όσο στους απλούς δίσκους. Ποιός απ'τους δύο συντελεστές είναι πιο αποτελεσματικός για τα καλύτερα φρένα;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • L
                                lord_rutherford last edited by

                                Ο χρήστης dmitspan έγραψε:

                                απο την αλλη βεβαια η ψυχολογικη αναταση που αισθανεται κανεις βλεποντας μεσα απο τις ζαντες το θεαμα που προσφερει ο τρυπητος-χαρακτος δισκος δεν ειναι καθολου αμελητεα και ειναι ισως ο πιο σοβαρος λογος για την τοποθετηση τους.

                                Αυτό είναι όλα τα λεφτά!

                                εσυ λες οτι απο μεγαλυτερη επιφανεια απαγεται περισσοτερη θερμοκρασια που βεβαια ειναι σωστο ομως πως προκυπτει η μεγαλυτερη επιφανεια οταν καποιος αντικαταστησει εναν απλο αεριζομενο με εναν τρυπητο-χαρακτο....ενω εγω λεω οτι ο δευτερος θα κρυωσει πιο γρηγορα απο τον αερα που περναει μεσα απο τις τρυπες του οι οποιες ομως του στερουν επιφανειας που ερχεται σε επαφη με το τακακι και ουσιαστικα εχει μικροτερη επιφανεια στην οποια ομως δεν ''εγκλωβιζεται'' ο αερας αλλα φευγει πιο γρηγορα παιρνοντας μαζι του και την θερμοκρασια του δισκου.

                                αν δεν κάνω λάθος, ο αέρας μπαίνει ανάμεσα στη δαγκάνα και το δίσκο σχηματίζοντας ένα νοητό κενό με αποτέλεσμα να επηρεάζεται η απόδοση των φρένων, απ'την άλλη όμως λες ότι η επιφάνεια που 'πιάνει' στους τρύπιους χαρακτούς δεν είναι τόσο μεγάλη όσο στους απλούς δίσκους. Ποιός απ'τους δύο συντελεστές είναι πιο αποτελεσματικός για τα καλύτερα φρένα;

                                Πάντως η επιφάνεια τριβής δεν παίζει 'άμεσο' ρόλο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • E
                                  enginekiller last edited by

                                  Αφου εχω δει σε αυτοκινητα να λενε οτι εχουν απλους δισκους πισω και αλλα αυτοκινητα καλυτερων επιδοσεων να εχουν αεριζομενους δισκους πισω. Πως ειναι δυνατον EMMANOYHL να ψυχονται και οι απλοι πισω δισκοι με αερα; Τη γνωμη σας

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
                                    Αφου εχω δει σε αυτοκινητα να λενε οτι εχουν απλους δισκους πισω και αλλα αυτοκινητα καλυτερων επιδοσεων να εχουν αεριζομενους δισκους πισω. Πως ειναι δυνατον EMMANOYHL να ψυχονται και οι απλοι πισω δισκοι με αερα; Τη γνωμη σας

                                    Ολων των ειδών* τα φρένα ψύχονται με αέρα , απλώς στους 'αεριζόμενους' μεγαλώνει η επιφάνεια και ψύχονται καλύτερα.
                                    Και τα ταμπούρα με αέρα ψύχονται (μάλιστα ορισμένα έχουν και ψύκτρες εξωτερικά για να μεγαλώνει η επιφάνεια ψύξης).

                                    • εκτός από ειδικές εφαρμογές που ψύχονται και με νερό ... πχ. φορτηγά
                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      enginekiller last edited by

                                      Πραγματικα δεν το ειχα σκεφτει αυτο, παρολο που ηξερα οτι και τα ταμπουρα με αερα ψυχονται. Αλλα ποσος αερας περναει απο τους πισω τροχους ειδικα αυτους με σιδερενιες ζαντες που ειναι πολυ κλειστες; Ευτυχως που τα πισω φρενα δεν πιεζονται τοσο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
                                        Πραγματικα δεν το ειχα σκεφτει αυτο, παρολο που ηξερα οτι και τα ταμπουρα με αερα ψυχονται. Αλλα ποσος αερας περναει απο τους πισω τροχους ειδικα αυτους με σιδερενιες ζαντες που ειναι πολυ κλειστες; Ευτυχως που τα πισω φρενα δεν πιεζονται τοσο

                                        Γι αυτό και οι ζάντες παίζουν το ρόλο τους στη ψύξη των φρένων. Ορισμένες έχουν ειδική σχεδίαση για να περνάει ο αέρας ανάμεσα τους (αν και αυτό εξαρτάται και από την αεροδυναμικά σχεδίαση του αυτοκινήτου) , ενώ και οι αλουμινένιες αποβάλουν ταχύτερα τη θερμοκρασία.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr