-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Έχω οδηγήσει 320d.
Μου φάνηκε εκπληκτικό στην Εθνική, άνετο, ροπάτο, με ΠΟΛΥ χαμηλή κατανάλωση και πραγματικός χιλιομετροφάγος. Φορτωμένο, κλιματισμό και 6η δε καταλαβαίνει τίποτα και μαζεύει χιλιόμετρα σαν 3λτ βενζινοκίνητο.
Αλλά μέχρι εκεί.
Σε στροφοδιαδρομή προσωπικά με κουράζει και θέλω το μοτέρ να στροφάρει μετά τις 4.000 στροφές.
Ένα πετρελαιοκίνητο με ένα βενζινοκίνητο ίδιων αλόγων είναι πιο αργό σε μια στροφοδιαδρομή κατά την άποψή μου.
Αγαπάμε diesel...αλλά στον ανοιχτό δρόμο και στην εθνική. Από εκεί και πέρα προτιμάμε ατμόσφαιρα
Συμφωνώ απόλυτα σε όσα λες και καταλαβαίνω γιατί σ αρέσει το στροφάρισμα, και γω λάτρης της ατμόσφαιρας είμαι, συγκεκριμένα των vtec (δε μιλάμε για τα 6κύλινδρα της bmw, αυτά δε τα φτάνω! )οπότε καταλαβαίνω τι εννοείς, απλά μεταξύ του χαβαλέ που κάνουμε ήθελα να πω και την άποψη μου για τους πετρελαιοκινητήρες της Bmw και για το σύνολο γενικότερα στην 3άρα
@'Αρης
Ούτε εμένα μου αρέσουν. Ο πρώην άσσος του Νίκου και νυν του HighFidelity μακράν ο πιο ωραίος άσσος που έχω δει. Και Live είναι πιο όμορφη απ ότι στις φωτογραφίες. Ένα τέτοιο με τουρμπομοτέρ κάτω από 1928 κυβίκα θέλω !
-
viewtopic.php?f=9&t=46073
ο κόσμος άρχισε να βρίσκει το φως του...
-
Σε μια άγνωστη στροφοδιαδρομή το ντίζελ αν όχι μπροστά από, τουλάχιστον θα ακολουθεί κατά πόδας το βενζινοκίνητο, μιας και αναπόφευκτα λίγο ή περισσότερο εκεί που η βενζίνη θα κρεμάσει χαμηλά (επαναλαμβάνω, άγνωστη διαδρομή), το ντίζελ θα ξεκολλά αγέρωχο
Επίσης το ντίζελ θα μπορεί να το κάνει αυτό για ώρες, με τη βενζίνη θα κουραστείς με τις συνεχόμενες αλλαγές κλπ.
Τα πάντα έχουν πάντα 2 όψεις
-
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=9&t=46073ο κόσμος άρχισε να βρίσκει το φως του...
Άντε τι περιμένεις?! Τι το σκέφτεσαι?!
Μπορείς κι εσύ να πάρεις μια Μ3!
Μόνο ρώτα χιλιόμετρα...το βλέπω για πάνω από 60-70Κ.
Είναι και smg...σούπερ!
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=9&t=46073ο κόσμος άρχισε να βρίσκει το φως του...
Το τρακάρισμα το λένε πλέον 'φρεσκάρισμα';
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=9&t=46073
ο κόσμος άρχισε να βρίσκει το φως του...
Άντε τι περιμένεις?! Τι το σκέφτεσαι?!
Μπορείς κι εσύ να πάρεις μια Μ3!
Μόνο ρώτα χιλιόμετρα...το βλέπω για πάνω από 60-70Κ.
Είναι και smg...σούπερ!
οτι θα έχει πάνω από 160k είναι στανταράκι...
αν ήταν να πάρω κάτι πιο ειδικό αυτό θα ήταν μόνο εγγλεζικό ροουντστερ... (από γερμανία και με κόκκινες πινακίδες... ) -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=9&t=46073
ο κόσμος άρχισε να βρίσκει το φως του...
Το τρακάρισμα το λένε πλέον 'φρεσκάρισμα';
E βέβαια.
Σα να λέμε...'φρεσκάρισα' λίγο όλη τη δεξιά πλευρά, το μοτέρ και κάτι αναρτήσεις στο δεξί μέρος
Καλό.
@red_monster πολλά λες ρε συ...είπαμε. Μοντέλο του 2005 είναι. Δύσκολο τέτοιο αυτοκίνητο να κάνει πάνω από 15.000κμ το χρόνο, άρα στη χειρότερη να έχει καμιά 80αριά.
Θα τον ρωτήσω
-
2005 εισαγωγή στην Ελλάδα απο Γερμανία.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=9&t=46073
ο κόσμος άρχισε να βρίσκει το φως του...
Το τρακάρισμα το λένε πλέον 'φρεσκάρισμα';
E βέβαια.
Σα να λέμε...'φρεσκάρισα' λίγο όλη τη δεξιά πλευρά, το μοτέρ και κάτι αναρτήσεις στο δεξί μέρος
Καλό.
@red_monster πολλά λες ρε συ...είπαμε. Μοντέλο του 2005 είναι. Δύσκολο τέτοιο αυτοκίνητο να κάνει πάνω από 15.000κμ το χρόνο, άρα στη χειρότερη να έχει καμιά 80αριά.
Θα τον ρωτήσω
δύσκολο??
σε γερμανία-ολλανδία με τις οτoμπαν 60.000 το χρόνο είναι ψωμοτύρι... -
Ο χρήστης ausfahrt έγραψε:
Σε μια άγνωστη στροφοδιαδρομή το ντίζελ αν όχι μπροστά από, τουλάχιστον θα ακολουθεί κατά πόδας το βενζινοκίνητο, μιας και αναπόφευκτα λίγο ή περισσότερο εκεί που η βενζίνη θα κρεμάσει χαμηλά (επαναλαμβάνω, άγνωστη διαδρομή), το ντίζελ θα ξεκολλά αγέρωχοΕπίσης το ντίζελ θα μπορεί να το κάνει αυτό για ώρες, με τη βενζίνη θα κουραστείς με τις συνεχόμενες αλλαγές κλπ.
Τα πάντα έχουν πάντα 2 όψεις
Διαφωνώ.
Απόδειξη: http://www.fastestlaps.com/comparisons/ ... 320si.html
Και είναι λογικό.
Το diesel έχει πολύ περιορισμένο φάσμα στροφών που βγάζει τη δύναμή του και τη ροπή του. Αυτό είναι περίπου 2.000 στροφές. Συνεπώς πρέπει να το έχεις συνέχεια εκεί για να έχεις ένα σωστό αποτέλεσμα.
Από την άλλη το ατμοσφαιρικό και προφανώς ο οδηγός του που το γνωρίζει (το αυτοκίνητο, όχι το δρόμο) το κρατάει ψηλά και όχι χαμηλά. Εκεί λοιπόν επειδή το φάσμα είναι μεγαλύτερο του δίνει πιο σταθερή και ουδέτερη έξοδο από τη στροφή χωρίς ξεσπάσματα, ξεφουσκώματα και ανακάτεμα του κιβωτίου στο diesel ψάχνοντας να βρεις τη κατάλληλη σχέση για να σου δώσει την ώθηση από τη στροφή.
Το diesel προσωπικά με κούρασε και ενώ με το ατμοσφαιρικό με μια 3η ή στη χειρότερη ένα κατέβασμα μπορούσα να βγάλω μια διαδρομή, με το diesel ήθελα συνέχεια ανέβασμα και κατέβασμα πάλι γιατί το diesel ΔΕΝ μπορείς να το φτάνεις στο τέλος και να έχεις δύναμη και να τη κρατάς εκεί, γιατί στις 4.000 έχει ήδη λαχανιάσει, άρα παίζεις από τις 2.000 μέχρι τις 4.000.
Πες μου τώρα ότι αυτό είναι σπορ οδήγηση.
Κοίτα το φάσμα του 320d:
Το ατμοσφαιρικό πάει μέχρι 7.000...αυτό 4.5Κ βαράει κόφτη
@red_monster ...δε ξέρω, μπορεί να έχεις δίκιο, αλλά αυτό που λες ισχύει για πετρελαιοκίνητα...σιγά μη κάνει ο άλλος 60.000 το χρόνο κιόλας με M3 ...ταξιτζής είναι?
-
το ατμοσφαιρικο χτυπαει 7000, αλλα αποδιδει μετα τις 4500
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Σε μια άγνωστη στροφοδιαδρομή το ντίζελ αν όχι μπροστά από, τουλάχιστον θα ακολουθεί κατά πόδας το βενζινοκίνητο, μιας και αναπόφευκτα λίγο ή περισσότερο εκεί που η βενζίνη θα κρεμάσει χαμηλά (επαναλαμβάνω, άγνωστη διαδρομή), το ντίζελ θα ξεκολλά αγέρωχο
Επίσης το ντίζελ θα μπορεί να το κάνει αυτό για ώρες, με τη βενζίνη θα κουραστείς με τις συνεχόμενες αλλαγές κλπ.
Τα πάντα έχουν πάντα 2 όψεις
Διαφωνώ.
Απόδειξη: http://www.fastestlaps.com/comparisons/ ... 320si.html
Και είναι λογικό.
Το diesel έχει πολύ περιορισμένο φάσμα στροφών που βγάζει τη δύναμή του και τη ροπή του. Αυτό είναι περίπου 2.000 στροφές. Συνεπώς πρέπει να το έχεις συνέχεια εκεί για να έχεις ένα σωστό αποτέλεσμα.
Από την άλλη το ατμοσφαιρικό και προφανώς ο οδηγός του που το γνωρίζει (το αυτοκίνητο, όχι το δρόμο) το κρατάει ψηλά και όχι χαμηλά. Εκεί λοιπόν επειδή το φάσμα είναι μεγαλύτερο του δίνει πιο σταθερή και ουδέτερη έξοδο από τη στροφή χωρίς ξεσπάσματα, ξεφουσκώματα και ανακάτεμα του κιβωτίου στο diesel ψάχνοντας να βρεις τη κατάλληλη σχέση για να σου δώσει την ώθηση από τη στροφή.
Το diesel προσωπικά με κούρασε και ενώ με το ατμοσφαιρικό με μια 3η ή στη χειρότερη ένα κατέβασμα μπορούσα να βγάλω μια διαδρομή, με το diesel ήθελα συνέχεια ανέβασμα και κατέβασμα πάλι γιατί το diesel ΔΕΝ μπορείς να το φτάνεις στο τέλος και να έχεις δύναμη και να τη κρατάς εκεί, γιατί στις 4.000 έχει ήδη λαχανιάσει, άρα παίζεις από τις 2.000 μέχρι τις 4.000.
Πες μου τώρα ότι αυτό είναι σπορ οδήγηση.
Κοίτα το φάσμα του 320d:
Το ατμοσφαιρικό πάει μέχρι 7.000...αυτό 4.5Κ βαράει κόφτη
@red_monster ...δε ξέρω, μπορεί να έχεις δίκιο, αλλά αυτό που λες ισχύει για πετρελαιοκίνητα...σιγά μη κάνει ο άλλος 60.000 το χρόνο κιόλας με M3 ...ταξιτζής είναι?
ο θείος μου στην ολλανδία (στο χρούνλο λίγο πριν τα σύνορα με την γερμανία )έκανε με α8 , 166, m3 πάνω από 60.000 το χρόνο... και είχε και 2τερο αυτοκίνητο...
και προφανώς δεν είναι ταξιτζής...
φαντάσου μια αττική οδό *100... -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Σε μια άγνωστη στροφοδιαδρομή το ντίζελ αν όχι μπροστά από, τουλάχιστον θα ακολουθεί κατά πόδας το βενζινοκίνητο, μιας και αναπόφευκτα λίγο ή περισσότερο εκεί που η βενζίνη θα κρεμάσει χαμηλά (επαναλαμβάνω, άγνωστη διαδρομή), το ντίζελ θα ξεκολλά αγέρωχο
Επίσης το ντίζελ θα μπορεί να το κάνει αυτό για ώρες, με τη βενζίνη θα κουραστείς με τις συνεχόμενες αλλαγές κλπ.
Τα πάντα έχουν πάντα 2 όψεις
Διαφωνώ.
Απόδειξη: http://www.fastestlaps.com/comparisons/ ... 320si.html
Και είναι λογικό.
Το diesel έχει πολύ περιορισμένο φάσμα στροφών που βγάζει τη δύναμή του και τη ροπή του. Αυτό είναι περίπου 2.000 στροφές. Συνεπώς πρέπει να το έχεις συνέχεια εκεί για να έχεις ένα σωστό αποτέλεσμα.
Από την άλλη το ατμοσφαιρικό και προφανώς ο οδηγός του που το γνωρίζει (το αυτοκίνητο, όχι το δρόμο) το κρατάει ψηλά και όχι χαμηλά. Εκεί λοιπόν επειδή το φάσμα είναι μεγαλύτερο του δίνει πιο σταθερή και ουδέτερη έξοδο από τη στροφή χωρίς ξεσπάσματα, ξεφουσκώματα και ανακάτεμα του κιβωτίου στο diesel ψάχνοντας να βρεις τη κατάλληλη σχέση για να σου δώσει την ώθηση από τη στροφή.
Το diesel προσωπικά με κούρασε και ενώ με το ατμοσφαιρικό με μια 3η ή στη χειρότερη ένα κατέβασμα μπορούσα να βγάλω μια διαδρομή, με το diesel ήθελα συνέχεια ανέβασμα και κατέβασμα πάλι γιατί το diesel ΔΕΝ μπορείς να το φτάνεις στο τέλος και να έχεις δύναμη και να τη κρατάς εκεί, γιατί στις 4.000 έχει ήδη λαχανιάσει, άρα παίζεις από τις 2.000 μέχρι τις 4.000.
Πες μου τώρα ότι αυτό είναι σπορ οδήγηση.
Κοίτα το φάσμα του 320d:
Το ατμοσφαιρικό πάει μέχρι 7.000...αυτό 4.5Κ βαράει κόφτη
@red_monster ...δε ξέρω, μπορεί να έχεις δίκιο, αλλά αυτό που λες ισχύει για πετρελαιοκίνητα...σιγά μη κάνει ο άλλος 60.000 το χρόνο κιόλας με M3 ...ταξιτζής είναι?
Συγνώμη κιόλας αλλά απόδειξη της διαφωνίας σου είναι ένα σάιτ με τους ταχύτερους γύρους σε πίστα; Άλλα λέμε κι άλλα καταλαβαίνουμε μάλλον...
Επίσης, πού έγραψα για περισσότερο-λιγότερο σπορ αίσθηση;
Επίσης σε κανένα σημείο δεν είπα ότι θα διάλεγα το ντίζελ εάν θα ήθελα να πάω να χαρώ μια στροφοδιαδρομή, μικρή ή μεγάλη, άγνωστη ή γνωστή.
-
Ο χρήστης ausfahrt έγραψε:
Συγνώμη κιόλας αλλά απόδειξη της διαφωνίας σου είναι ένα σάιτ με τους ταχύτερους γύρους σε πίστα; Άλλα λέμε κι άλλα καταλαβαίνουμε μάλλον...Επίσης, πού έγραψα για περισσότερο-λιγότερο σπορ αίσθηση;
Επίσης σε κανένα σημείο δεν είπα ότι θα διάλεγα το ντίζελ εάν θα ήθελα να πάω να χαρώ μια στροφοδιαδρομή, μικρή ή μεγάλη, άγνωστη ή γνωστή.
Όχι, η απάντηση ήταν η περιγραφή μετά.
το ατμοσφαιρικο χτυπαει 7000, αλλα αποδιδει μετα τις 4500
Εξαρτάται το ατμοσφαιρικό. Άλλα τραβάνε ακόμα και από τις 3.000.
Για παράδειγμα η 325i τραβάει από κάπου εκεί, η 320i πιο χαμηλά (κάπου στις 2.5) και το si μου κάπου στις 3-3.2Κ (αλλά αυτό πάει και μέχρι τις 7.500).
Όλα τη δύναμη τη βγάζουν πριν το κόφτη και τη ροπή όπως λες στις 2.400-4.200 για τη 325i, στις 4.250 για 320i και si, αλλά το 80% της ροπής είναι διαθέσιμο πιο χαμηλά.
Anyway, όλα είναι θέμα γούστου.
Κατά τη γνώμη μου δεν είναι θέμα σωστού ή λάθους...είναι θέμα προτιμήσεων και προσωπικά αν είχα να διαλέξω μεταξύ πετρέλαιο και ατμόσφαιρα σε στροφές, θα έπαιρνα το τελευταίο...κι ας κάψω 40% παραπάνω
@red_monster έβαλε ο θείος σου 60.000κμ το χρόνο στην Μ3? Ωραίος!
-
Η αγορά μεγάλου αυτοκινήτου τώρα μοιάζει με χρηματηστήριο
Μπορεί και να εχουν πιάσει πάτω οι τιμές.Τουλάχιστον ξέρεις τα τελη στα παλιά
1000 ευρω΄και καθάρισες. Αυτό μάλλον θα μείνει... για χρόνια. -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Κοίτα το φάσμα του 320d:
Το βλέπω το φάσμα, είναι από τη θέση του οργάνου 9μιση μέχρι τη θέση 3.... όπως και σε οποιονδήποτε κινητήρα.... που προφανώς με την κατάλληλη μετάδοση αντιστοιχούν σε κάποια χλμ ανά σχέση ταχύτητας που μπορεί να είναι ίδια....
Αν υπάρχει διαφορά σε εύρος στην πράξη θα είναι μεταξύ τουρμποκινητήρων βενζίνης πετρελαίου όπου υπάρχουν οι ροπές και στα δύο αλλά το ένα έχει και εύρος. Μεταξύ όμως τούρμπο πετρελαίου και ατμοσφαιρικού βενζίνης η διαφορά καλύπτεται από τη μετάδοση.
Δεν λέω ότι δεν υπάρχει διαφορά στη χρήση αλλά αυτό υπάρχει και ανάμεσα σε βενζινοκίνητο τούρμπο με βενζινοκίνητο ατμοσφαιρικό λόγω διαφορών στην καμπύλη απόδοσης. Σε κάποιες συνθήκες είναι πλεονέκτημα αλλού μειονέκτημα. Περισσότερες διαφορές θεωρώ ότι προκύπτουν από τον προσανατολισμό σπορτίφ ή όχι που θα καθορίσει τις επιλογές σε αναρτήσεις και μετάδοση παρά από τον ίδιο τον κινητήρα. Και συνήθως τα πετρέλαια είναι προσανατολισμένα σε λιγότερο σπορτίφ κοινό. -
Σήμερα επισκεύασα επιτέλους τον πίσω aftermarket αισθητήρα παρκαρίσματος.
Έπρεπε να λυθεί ολόκληρος ο προφυλακτήρας και δεν μετάνιωσα καθόλου που πήγα σε εγκαταστάτη να το κάνει, έφαγε πάνω από 2 ώρες ο άνθρωπος. Μου ζήτησε 50€, του έδωσα 70€ (γιατί όταν μου είπε την τιμή, δεν περίμενε να λύσει το μισό αυτοκίνητο! ).
Ωραίο πράγμα τελικά και κυρίως αόρατο εντελώς (είναι από αυτούς που δεν έχουν σένσορες στον προφυλακτήρα , αλλά μια λωρίδα πίσω από αυτόν...). Υπόψιν, σε βροχή αυτοί οι αισθητήρες, είναι ...κούκου λίγο, αλλά εντάξει, στην Ελλάδα είμαστε!
Στην Lancia πάντως, όταν βρω χρόνο θα τους βάλω μόνος μου, γιατί απ' ότι έμαθα σήμερα, ΔΕΝ χρειάζεται να βγει ο προφυλακτήρας, τρυπάς και τον βάζεις απ' έξω και απλώς μαζεύεις τα καλώδια από κάτω, τα δένεις και τα περνάς μέσα στο φανάρι για να συνδέσεις στο φανάρι της όπισθεν...
Είχε στο μαγαζί και ένα GTR.
ΣΟΚ!
και ΔΕΟΣ!
Τι έφτιαξαν τα άτομα! Ακόμη και το εσωτερικό, έχει μια μαμάτη japan αίσθηση, αλλά με σαφώς την καλύτερη ποιότητα και καλαισθησία που έχω δει σε απωανατολίτη!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Είχε στο μαγαζί και ένα GTR.
ΣΟΚ!
και ΔΕΟΣ!
Τι έφτιαξαν τα άτομα! Ακόμη και το εσωτερικό, έχει μια μαμάτη japan αίσθηση, αλλά με σαφώς την καλύτερη ποιότητα και καλαισθησία που έχω δει σε απωανατολίτη!
Μπράβο τέκνον για την ειλικρίνειά σου
Αρχίζεις και ξυπνάς από τον λήθαργο που ήσουν βυθισμένος τόσα χρόνια -
Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
Είχε στο μαγαζί και ένα GTR.
ΣΟΚ!
και ΔΕΟΣ!
Τι έφτιαξαν τα άτομα! Ακόμη και το εσωτερικό, έχει μια μαμάτη japan αίσθηση, αλλά με σαφώς την καλύτερη ποιότητα και καλαισθησία που έχω δει σε απωανατολίτη!
Μπράβο τέκνον για την ειλικρίνειά σου
Αρχίζεις και ξυπνάς από τον λήθαργο που ήσουν βυθισμένος τόσα χρόνιαΕγώ ξύπνησα, να δω η Toyota πότε θα ξυπνήσει, γιατί τελευταία μόνον Avensis φτιάχνει και δες που κατάντησες!
BMW FORUM