-
βασικα ενδιαφερομαι να βαλω δισκοφρενα στο πισω αξονα του punto sporting 1.4
o αντιπροσωπος μου ειπαι οτι πρεπει να αλλαξω το abs , τη αντλια του υδραβλικου τον ημιακαμπτο και μαρκουτζια για να δεκτει το συστημα του hgt
εγω νομιζω δε χρειαζονται τα πιο πανω απλα να αλλακτουν οι βασεις των ταμπουρων με αυτες των δισκοφρενων (HGT) και φυσικα δαγκανες , δισκοι και τα σχετικα .
επησις μου ειπαι οτι το abs μου θα μπλοκαρει με το νεο συστημα .
εχεται δοκιμασει κατι παρομοιο ; -
βασικα ενδιαφερομαι να βαλω δισκοφρενα στο πισω αξονα του punto sporting 1.4
o αντιπροσωπος μου ειπαι οτι πρεπει να αλλαξω το abs , τη αντλια του υδραβλικου τον ημιακαμπτο και μαρκουτζια για να δεκτει το συστημα του hgt
εγω νομιζω δε χρειαζονται τα πιο πανω απλα να αλλακτουν οι βασεις των ταμπουρων με αυτες των δισκοφρενων (HGT) και φυσικα δαγκανες , δισκοι και τα σχετικα .
επησις μου ειπαι οτι το abs μου θα μπλοκαρει με το νεο συστημα .
εχεται δοκιμασει κατι παρομοιο ; -
βασικα ενδιαφερομαι να βαλω δισκοφρενα στο πισω αξονα του punto sporting 1.4
o αντιπροσωπος μου ειπαι οτι πρεπει να αλλαξω το abs , τη αντλια του υδραβλικου τον ημιακαμπτο και μαρκουτζια για να δεκτει το συστημα του hgt
εγω νομιζω δε χρειαζονται τα πιο πανω απλα να αλλακτουν οι βασεις των ταμπουρων με αυτες των δισκοφρενων (HGT) και φυσικα δαγκανες , δισκοι και τα σχετικα .
επησις μου ειπαι οτι το abs μου θα μπλοκαρει με το νεο συστημα .
εχεται δοκιμασει κατι παρομοιο ; -
θα σου πω για ενα αλλο αυτοκινητο .... το φοκους το 1,600 οπου για να βαλεις δισκοφρενα πισω πρεπει να αλλαξεις ολοκληρο τον αξωνα και να μπει αυτος του 1,800....
-
Απο ότι έχω ακούσει όταν θες να βάλεις δισκόφρενα πίσω πρέπει να αλάξεις και τον άξονα απο το μοντέλο που έχει δισκόφρενα πίσω.
Τον λόγο δεν τον ξέρω. Ας μας απαντίσει κανείς που ξέρει να μαθένουμε και εμείς -
Ο χρήστης Alexakis84 έγραψε:
Απο ότι έχω ακούσει όταν θες να βάλεις δισκόφρενα πίσω πρέπει να αλάξεις και τον άξονα απο το μοντέλο που έχει δισκόφρενα πίσω.
Τον λόγο δεν τον ξέρω. Ας μας απαντίσει κανείς που ξέρει να μαθένουμε και εμείςοχι βεβαια.
αναλογα το μοντελο και τον κατασκευαστη αυτο μπορει να ειναι απο πολυ απλο και πανευκολο οπως στο αστρα g μεχρι και ενδεχομενως πολυ δαπανηρο [εδω δεν εχω παραδειγμα].
κατα κανονα στις μικρομεσαιες κατηγοριες οπου κυριως για λογους κοστους ερχονται τα αυτοκινητα στην χωρα μας, και οχι μονο, με ταμπουρα πισω, αντι για δισκοφρενα σαν στανταρντ εξοπλισμος που πανε αλλου, αρκει μονο αντικατασταση αυτων με τους δισκους και τις δαγκανες απο ιδιο αυτοκινητο σαν καινουργια ή μεταχειρισμενα ανταλλακτικα γιατι και στις κατασκευαστριες εταιρειες πιθανως να δημιουργουσε μεγαλυτερο προβλημα το να αλλαξουν πολλα πραγματα στην γραμμη παραγωγης τους αλλα και στην συναρμολογηση αλλων μερων οπως πλεξουδες κλπ απο το να τα βγαζουν ολα με δισκοφρενα μπρος πισω ετσι λογικα πρεπει η μετατροπη αυτη να μην ειναι εκτεταμενη αλλα μικρης εκτασης και με οχι μεγαλο κοστος.
βεβαια σιγουρα θα υπαρχουν και οι εξαιρεσεις σε αυτο που φαινεται λογικο τουλαχιστον σε μενα.
-
Μήπως είναι καλύτερο το να αρχίσεις με μεταλλικά σωληνάκια και υγρό υψηλότερου σημείου βρασμού ( έτσι δε λέγεται; ) για να δεις αν σε ικανοποιεί έτσι; Είναι ελάχιστα δαπανηρή λύση και επιφέρει κυρίως βελτίωση στην απόκριση...
-
Νομίζω ότι θέλουν αλλαγή ολόκληρα τα άκρα τα πισω άξονα από HGT.Αυτό τουλάχιστον ίσχυε για το 1,2 sporting και δεν βλέπω λόγω να έχει αλλάξει κάτι...
Επίσης θεωρώ ότι θα δεις διαφορά αν αλλάξεις τα εμπρός φρένα (δίσκους ή τακάκια ή σωληνάκια υψηλής πίεσης).Υποθέτω ότι ίσως να χρειαστεί ρύθμιση το ABS.Πάντως με τα ίδια λεφτά που θα θες για τα πίσω δισκόφρενα,νομίζω ότι θα μεγαλύτερη βελτίωση αν αναβαθμίσεις τα μπροστά.
-
βασικα σκεφτομαι να αναβαθμισω και το μπροστα και το πισω αξονα
ξερει κανενα ποσα περιπου θα στοιχεισει ενα ημιακαπτος του hgt , στο κατω κατω θα βελτιωθει και το κρατημα .
τωρα το σερβο και ολο το συστημα του abs δε ειναι λιγο παραξενο να αλλακτουν ?
στο 1.2 χρειαζοταν , ποσο στοιχιζε ? -
Δεν θα δείς καμμία βελτίωση αναβαθμίζοντας τα πίσω φρένα, καθώς λόγω μεταφοράς βάρους, το περισσότερο φρενάρισμα γίνεται απο τα εμπρός φρένα. Όπως είπε και ο artech πιο πάνω, μπορείς απλά και οικονομικά να αλλάξεις τα μαρκούτσια με 'αεροπορικού' τύπου.
Αλλαγή του υγρού φρένων σε DOT 4 ισως βοηθήσει, αλλά δεν θα πρότεινα DOT 5 γιατί τότε θα πρέπει αν αλλάζεις τουλάχιστο μια φορά το χρόνο τα υγρά. -
Σέ προδιαγραφές DOT-4 υπάρχουν καί τά ATE Super Blue Racing,τά οποία έχουν χαρακτηριστεί ώς κορυφαία.Αλλά,άν 'βράσουν' μία φορά,πρέπει μετά νά αντικατασταθούν.Φυσικά είναι εξαιρετικά δύσκολο νά 'βράσουν'.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Δεν θα δείς καμμία βελτίωση αναβαθμίζοντας τα πίσω φρένα, καθώς λόγω μεταφοράς βάρους, το περισσότερο φρενάρισμα γίνεται απο τα εμπρός φρένα.Βέβαια αν η αντικατάσταση των πίσω φρένων ακολουθηθεί από αναβάθμιση της ανάρτησης προς το σκληρότερο και ενδεχομένως χαμήλωμα το πράγμα αλλάζει δραματικά. Θα αυξηθεί η δύναμη πέδησης αλλά καί η αντοχή των φρένων, αφού τα μπροστινά θα επιβαρύνονται λιγότερο για ίδια επιβράδυνση. Αυτά με την προϋπόθεση ότι ο κατανεμητής είτε είναι ηλεκτρονικός (EBD) είτε μπορεί να ρυθμιστεί ώστε να αλλάξει η κατανομή της δύναμης πέδησης εμπρός/πίσω.
-
ΩΠ!!!
Κατανεμητή πίεσης έχουν όλα τά αυτοκίνητα,καί άν ναί,πού βρίσκεται καί πώς ρυθμίζεται;
Δέν μιλάω γιά ηλεκτρονικό κατανεμητή,αλλά γιά απλό,έτσι; -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
ΩΠ!!!
Κατανεμητή πίεσης έχουν όλα τά αυτοκίνητα,καί άν ναί,πού βρίσκεται καί πώς ρυθμίζεται;
Δέν μιλάω γιά ηλεκτρονικό κατανεμητή,αλλά γιά απλό,έτσι;Συνήθως δε ρυθμίζεται.
Βέβαια υπάρχουν και οι αγωνιστικοί κατανεμητές που ρυθμίζονται με χειριστήριο από τον οδηγό ώστε να προσαρμόζονται κατά τη διάρκεια του αγώνα στην ανομοιόμορφη φθορά των ελαστικών εμπρός-πίσω και το μαλάκωμα των αμορτισέρ. Σε έχω ικανό να βάλεις κάτι τέτοιο στο Καντέτ!
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
ΩΠ!!!
Κατανεμητή πίεσης έχουν όλα τά αυτοκίνητα,καί άν ναί,πού βρίσκεται καί πώς ρυθμίζεται;
Δέν μιλάω γιά ηλεκτρονικό κατανεμητή,αλλά γιά απλό,έτσι;Ολα έχουν .... είναι η χαρά του παιδιού !!
Κώστα , οι περισσότεροι ρυθμίζονται.Κάπου στον πίσω άξονα του αυτοκινήτου θα δεις μια βαλβίδα που έρχονται και φεύγουν τα σωληνάκια για τα πίσω φρένα. Παίρνει κίνηση ή από τον άξονα ή από κάποιο άλλο μέρος της ανάρτησης. Μόλις την δεις θα την καταλάβεις αμέσως , ρυθμίζεται πανεύκολα αλλά προσοχή πολύ μικρές ρυθμίσεις γιατί επηρεάζεται αμέσως. Καλύτερα σε ένα φρενόμετρο όπου θα βλέπεις τις τιμές πριν και μετά.
Καλό παιχνίδι
-
Βρέ,στό φορτηγάκι τόν έχω δεί,αλλά στό καντέτ όχι.
Πώς γίνεται η ρύθμιση Βασίλη;Νά υποθέσω ότι πρέπει νά τό μπερδέψουμε,λέγοντάς τού ότι τό αυτοκίνητο είναι φορτωμένο;Νά κοντύνουμε δηλαδή τό μοχλό πού τόν ενώνει μέ τόν άξονα; -
Σωστό , τον 'μπερδεύεις' σαν να είναι το αυτοκίνητο φορτωμένο.
Στο δικό μου , τράβαγα λίγο το αυτοκίνητο προς τα κάτω όταν ήταν στη ράμπα για να μην μπερδεύομαι. !! -
εγω πιστευω οτι τα δισκοφρενα πισω θα κανουν μεγαλη διαφορα , φυσικα σκοπευω να αλλαξω και το υγρο ,τα μαρκουτσια και φυσικα τακακια , σκευτομαι για δισκοπλακες αν γινεται να φερω τις μπροστα πισω και μπροστα να βαλω μεγαλυτερες τρυπητες η χαραγμενες . Γινεται ?
μαλο δυσκολο αλλα αν τα καταφερω , σε συνδηασμο με χαμηλομα , ρυθμιζομενα αμορτισερ και ημιαγωνιστηκα λαστιχα θα εχω ενα δυνατο συνολο για να μπορω να αρχιζω να πεζω και με το κινητηρα . -
Ο χρήστης photis έγραψε:
σε συνδηασμο με χαμηλομα , ρυθμιζομενα αμορτισερ και ημιαγωνιστηκα λαστιχα θα εχω ενα δυνατο συνολο για να μπορω να αρχιζω να πεζω και με το κινητηρα .Υπ'αυτό το πρίσμα νομίζω ότι η τοποθέτηση δισκόφρενων πίσω επιβάλλεται.
-
Ο χρήστης photis έγραψε:
εγω πιστευω οτι τα δισκοφρενα πισω θα κανουν μεγαλη διαφορα , φυσικα σκοπευω να αλλαξω και το υγρο ,τα μαρκουτσια και φυσικα τακακια , σκευτομαι για δισκοπλακες αν γινεται να φερω τις μπροστα πισω και μπροστα να βαλω μεγαλυτερες τρυπητες η χαραγμενες . Γινεται ?
μαλο δυσκολο αλλα αν τα καταφερω , σε συνδηασμο με χαμηλομα , ρυθμιζομενα αμορτισερ και ημιαγωνιστηκα λαστιχα θα εχω ενα δυνατο συνολο για να μπορω να αρχιζω να πεζω και με το κινητηρα .Αν αλλαξεις πισω φρενα η διαφορα θα ειναι απο καθολου εως πολυ λιγη.( στο λεω απο εμπειρια)
Αυτο που θα σου δωσει μεγαλη διαφορα ειναι οι μεγαλυτεροι εμπρος δισκοι, ισως και με αλλες δαγκανες π.χ 2πιστονες, οι χαραχτοι δισκοι ειναι καλοι αλλα τρωνε ευκολα τακακια και κανουν θορυβο στο φρεναρισμα.
Τα μαρκουτσια θα σου δωσουν μονο αισθηση και οχι καλυτερο ή χειροτερο φρενο.
Για ολα αυτα ο μονος περιορισμος ειναι η διαμετρος της ζαντας σου αν βαλεις μεγαλυτερα φρενα, οπως καταλαβαινεις πρεπει να χωρεσουν απο μεσα.
βελτιωση στο συστημα πεδησης