-
Αρα είναι ημι-DSG
-
-
Εχω ενα συμφοιτητη βρε παιδια που τα εχει δει ολα τις τελευταιες μερες με τις βροχες.. Το βρηκε προχθες με τις πισω μοκετες να κολυμπανε στο νερο.. Στις μπροστα θεσεις ηταν στεγνο μονο στο πισω μερος τα πατωματα ηταν γεματα νερο, πολυ νερο! Με ποτηρια το αδειαζε..
Το ειχε παρκαρει αν καταλαβα καλα πανω απο καποιο φρεατιο του δημου που ισως να ηταν βουλωμενο και πρεπει να ανεβηκε το νερο γιατι βρηκε και 'γραμμη' απο λασπονερο κατα μηκος της πορτας-πισω φτερου αλλα και παλι δικαιολογειται να παρει μεσα τοσο πολυ νερο και γιατι μονο πισω?
Απο κατω στα πατωματα εχει ταπες η mito? -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Εχω ενα συμφοιτητη βρε παιδια που τα εχει δει ολα τις τελευταιες μερες με τις βροχες.. Το βρηκε προχθες με τις πισω μοκετες να κολυμπανε στο νερο.. Στις μπροστα θεσεις ηταν στεγνο μονο στο πισω μερος τα πατωματα ηταν γεματα νερο, πολυ νερο! Με ποτηρια το αδειαζε..
Το ειχε παρκαρει αν καταλαβα καλα πανω απο καποιο φρεατιο του δημου που ισως να ηταν βουλωμενο και πρεπει να ανεβηκε το νερο γιατι βρηκε και 'γραμμη' απο λασπονερο κατα μηκος της πορτας-πισω φτερου αλλα και παλι δικαιολογειται να παρει μεσα τοσο πολυ νερο και γιατι μονο πισω?
Απο κατω στα πατωματα εχει ταπες η mito?Άμα ανέβηκε το νερό τόσο πολύ όσο λες θα θα μπήκε και στην εξάτμιση, ή όχι;
Τάπες σίγουρα θα έχει αλλά δεν είναι και υποβρύχια τα αυτοκίνητα. Άμα έκατσε το νερό πολύ ώρα ψηλά και δεν ήταν σφραγισμένες καλά οι τάπες εύκολο να βάλει νερό. Μήπως μπήκε από καμιά τσιμούχα της πίσω πόρτας; -
Πως τα κατάφερε ο πανμεγιστος... ;;
την Άλλη φορά πες του να το παρκάρει κατευθείαν μέσα στη μαρίνα ... -
thvarveris τριπορτες ειναι οι mito..
Θα μαθω κι αλλα και θα σας πω..Απλα το περιεργο ειναι οτι τα νερα ηταν μονο στα πισω πατωματα και πουθενα αλλου..Απο κατω πρεπει να μπηκαν..Δε καταφερε τιποτα.. να παρκαρεις και την επομενη μερα να το βρισκεις ετσι...
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
thvarveris τριπορτες ειναι οι mito..
Θα μαθω κι αλλα και θα σας πω..Απλα το περιεργο ειναι οτι τα νερα ηταν μονο στα πισω πατωματα και πουθενα αλλου..Απο κατω πρεπει να μπηκαν..Δε καταφερε τιποτα.. να παρκαρεις και την επομενη μερα να το βρισκεις ετσι...
Ναι ωραία το ξέρω και εγώ τι είπα;
Τρίτη πόρτα εννοώ την πίσω πόρτα πορτμπαγκάζ και φυσικά και εκεί υπάρχει τσιμούχα. -
Πάτωμα γεμισμένο με υαλοβάμβακο τι περιμένεις ;
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Πάτωμα γεμισμένο με υαλοβάμβακο τι περιμένεις ;Για ανέλυσε το μας...
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Πάτωμα γεμισμένο με υαλοβάμβακο τι περιμένεις ;Στα αλλα αμαξια τι βαζουν;Οργανζα ή μεταξι ;
(Αν και αμφιβαλλω οτι ειναι υαλοβαμβακας αλλα κετσες.)
-
Όλα τα μικρά του gruppo είχαν αυτό το πρόβλημα από fiat uno που θυμάμαι , και από ότι μας είπαν με μια φίλη μου σε πλυντήριο αυτοκινητων που πήγε να κάνει βιολογικό ένα Υ που γέμισε και αυτό σε νεροποντή είναι συχνό πρόβλημα στα φθηνά αυτοκίνητα του gruppo λόγο ότι το πάτωμά τους είναι γεμισμένο με υαλοβάμβακα .
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Όλα τα μικρά του gruppo είχαν αυτό το πρόβλημα από fiat uno που θυμάμαι , και από ότι μας είπαν με μια φίλη μου σε πλυντήριο αυτοκινητων που πήγε να κάνει βιολογικό ένα Υ που γέμισε και αυτό σε νεροποντή είναι συχνό πρόβλημα στα φθηνά αυτοκίνητα του gruppo λόγο ότι το πάτωμά τους είναι γεμισμένο με υαλοβάμβακα .α έτσι εξηγείται...
στο είπε ο πακιστανός στο πλυντήριο... -
Αυτό είπα εγώ ;
δεν έχουμε πακιστανούς ακόμα εδώ πάνω . -
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Όλα τα μικρά του gruppo είχαν αυτό το πρόβλημα από fiat uno που θυμάμαι , και από ότι μας είπαν με μια φίλη μου σε πλυντήριο αυτοκινητων που πήγε να κάνει βιολογικό ένα Υ που γέμισε και αυτό σε νεροποντή είναι συχνό πρόβλημα στα φθηνά αυτοκίνητα του gruppo λόγο ότι το πάτωμά τους είναι γεμισμένο με υαλοβάμβακα .Τι σχεση εχει η επενδυνση με το απο που μπαινουν νερα;
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Αυτό είπα εγώ ;
δεν έχουμε πακιστανούς ακόμα εδώ πάνω .εκεί κόλλησες ??
όπου πακιστανός βάλε τούρκος...
ανοιξε μας τα μάτια... -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Όλα τα μικρά του gruppo είχαν αυτό το πρόβλημα από fiat uno που θυμάμαι , και από ότι μας είπαν με μια φίλη μου σε πλυντήριο αυτοκινητων που πήγε να κάνει βιολογικό ένα Υ που γέμισε και αυτό σε νεροποντή είναι συχνό πρόβλημα στα φθηνά αυτοκίνητα του gruppo λόγο ότι το πάτωμά τους είναι γεμισμένο με υαλοβάμβακα .
Τι σχεση εχει η επενδυνση με το απο που μπαινουν νερα;
Έλα ντε...
-
Δεν ξέρω ρε παιδιά έτσι μου είπε το παλικάρι στην autoglym εδώ στην Λαμία που τον ξέρω χρόνια και από όσο ξέρω δεν είναι ανατολίτης , αν με παραπληροφόρισε πάσο , εσύ ξέρεις από τι είναι παραγεμισμένα τα πατώματα ;
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Δεν ξέρω ρε παιδιά έτσι μου είπε το παλικάρι στην autoglym εδώ στην Λαμία που τον ξέρω χρόνια και από όσο ξέρω δεν είναι ανατολίτης , αν με παραπληροφόρισε πάσο , εσύ ξέρεις από τι είναι παραγεμισμένα τα πατώματα ;Κετσες λεγεται το υλικο απο οτι ξερω.Αλλα δεν εχει σχεση με τον τροπο που μπαινει νερο στο αμαξι.
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Δεν ξέρω ρε παιδιά έτσι μου είπε το παλικάρι στην autoglym εδώ στην Λαμία που τον ξέρω χρόνια και από όσο ξέρω δεν είναι ανατολίτης , αν με παραπληροφόρισε πάσο , εσύ ξέρεις από τι είναι παραγεμισμένα τα πατώματα ;είπες πιο πάνω και υπέθεσα γερμανία...
(δεν έχετε πακιστανούς στην λαμία?? )ο υαλοβάμβακας δεν χρησιμοποιέιται για υγρομόνωση...
προφανώς στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο κάποια τάπα δεν κάνει καλή επαφή -
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Δεν ξέρω ρε παιδιά έτσι μου είπε το παλικάρι στην autoglym εδώ στην Λαμία που τον ξέρω χρόνια και από όσο ξέρω δεν είναι ανατολίτης , αν με παραπληροφόρισε πάσο , εσύ ξέρεις από τι είναι παραγεμισμένα τα πατώματα ;Και εγώ αυτά που έχω δει με υαλοβάμβακα ήταν παραγεμισμένα (ή κετσε που λέει και ο Μπιλ), αλλά το θέμα μας δεν είναι αυτό, αφού από κάτω από τον υαλοβάμβακα-κετσε υπάρχει το πάτωμα του αυτοκινήτου που είναι μεταλλικό, αν και στα σύγχρονα το τελευταίο κομμάτι (πορτμπαγκάζ) για λόγους βάρους μπορεί να είναι και από σκληρό πλαστικό.
Εσύ όπως το έθεσες είναι σαν να υποστηρίζεις ό,τι ο υαλοβάμβακας είναι στο εξωτερικό μέρος του αυτοκινήτου σαν να φοράει πουλόβερ το αυτοκίνητο ένα πράγμα. Νομίζω ό,τι κάνεις λάθος, ή τουλάχιστον το έθεσες λάθος.
Alfa Romeo Mi.Τo 2008