-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
μήπως κάποια φορά το πήγε για πλύσιμο ενώ ήταν καυτό το μαντέμι;
μήπως πέρασε από καμία ελληνική λιμνούλα με νερό;
μήπως το πήγαινε μαλλιά και έσβησε τον κινητήρα χωρίς να το χαλαρώσει για 2-3 λεπτά;
λάδια ξύδια τα κοιτούσε;
μήπως είχε κανά φίλτρο ελευθέρας;
μήπως καν δεν είχε φίλτρο στην εισαγωγή; (το έχω δει και αυτό)δεν ασχολειται με μοντιφες και τετοια..
βασικα δεν εχει ιδεα απο αυτοκινητα, απλα οδηγαει πολύ καλα για ασχετο .. το μονο λαθος που εκανε ηταν οτι πηγαινε για λαδια εκτος αντιπροσωπειας, ενω ηταν εντος εγγυησης το αυτοκινητο δεν το πιεζε και τις περισσοτερες φορες το αφηνε να κρυωσει.πριν καει η τουρμπινα τον ειχε ταλαιπωρησει με πολλα safe mode, αλλα τον λογο δεν τον ξερω διοτι δεν ημουν Αθηνα εκεινο τον καιρο..αυτοι οι κινητηρες τελικα εχουν καψει πολυ κοσμο. μονο στο φορουμ της vw δεν συζητιουνται. σε ολα τ αλλα τοπικ για tsi μιλατε.
εβαζε τα σωστα λαδια εκτος αντιπροσωπειας; του εβαλαν τιποτα 10/40; η καποιο αλλο τυπο; πληρουσαν τις προδιαγραφες; το γνωριζει;
ειχε μπει σε safe mode και το ειχαν ελέγξει; εκει που το πηγε για λαδια, το ειχαν ελεγξει διεξοδικα το αυτοκινητο;
και κατι που το εχουν αναφερει, μηπως ξερεις ποσα tsi εχουν πουληθει και ποσα tce;
μιλαμε για αιντχοβεν-φεγενορντ
ενταξει ο rafi δεν ειπε οτι ολοι οι tsi σπανε και ειναι χαλια...Απλα ανεφερε το συμβαν. Με απλη αστοχια υλικου και στατιστικα καποιο θα χαλασει οποτε δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν δεχεστε οτι χαλασε. Ετυχε να ειναι φιλος του rafi και να το αναφερει. Και δεν νομιζω να ειπαν τα παιδια παραπανω κατι πιο υπερβολικο απ την πραγματικοτητα. Αρχικα ειχαν θεματακια αξιοπιστιας τα οποια νομιζω οτι εχουν λυθει πλεον...
-
Bibendum έχεις πμ
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Καλά τόσο τρομερό είναι να βγάλει ένας κινητήρας turbo, πρόβλημα στην τουρπμίνα και σας φαίνεται απίστευτο;
Εδώ πέφτουν F16 που κάνουν δισεκατομύρια και δεν μπορεί να χαλάσει μια τουρπίνα;
Δεν μιλάει για επιδημία ο rafi, για μια περίπτωση μιλάει.απιθανο δεν ειναι τιποτα, για μια περιπτωση στις ποσες; 10; 100; 1000; 100000;
αν χαλασει ενα tce στην ελλαδα υπαρχει θεμα, αν χαλασουν 5 tsi δεν τρεχει τιποτα. η αναλγοια ειναι χαωδης
-
ναι ελα πλακωσαν οι βαγγεληδες να υπεραπιστουν την τιμη του γκρουπ.. bibendum και thvarveris καταλαβανε ακριβως τι ειπα..
-
.Κι οποιος κατάλαβε κατάλαβε.
-
Οχι...
οποιος ξερει ξερει που λεει ο 106... -
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Οχι...
οποιος ξερει ξερει που λεει ο 106...Ακριβώς
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
Καλά τόσο τρομερό είναι να βγάλει ένας κινητήρας turbo, πρόβλημα στην τουρπμίνα και σας φαίνεται απίστευτο;
Εδώ πέφτουν F16 που κάνουν δισεκατομύρια και δεν μπορεί να χαλάσει μια τουρπίνα;
Δεν μιλάει για επιδημία ο rafi, για μια περίπτωση μιλάει.απιθανο δεν ειναι τιποτα, για μια περιπτωση στις ποσες; 10; 100; 1000; 100000;
αν χαλασει ενα tce στην ελλαδα υπαρχει θεμα, αν χαλασουν 5 tsi δεν τρεχει τιποτα. η αναλγοια ειναι χαωδης
Και το αν υπάρχει θέμα με το ένα χαλασμένο TCE (πούντος ρε παιδιά να τον δω) στην Ελλάδα ποιός το αποφασίζει; Εσύ;
-
για το θέμα της ιπποδύναμης:
Και εμένα έχει πάρει κάπου το μάτι μου ένα τεστ του autotriti που μιλάει για δυναμομέτρηση που έδειξε μέχρι 145 hp, αλλά χωρίς γραφήματα χωρίς τίποτα... Επίσης έχω δει ένα συγκριτικό τεστ από τους 4Τ, μάλλον ένα παλικάρι το έχει ανεβάσει σε αυτό το thread, που δείχνει ότι βγάζει 124.2 hp, αλλά και ο αντίστοιχος 1.4 TSi του Scirocco έχει επίσης 119.5 hp*.Φυσικά παίζει πολύ το σενάριο να γράφουν ότι γουστάρει η Renault επί πληρωμή, αλλά παίζει και το σενάριο να έχουν πειράξει ελαφρά τον TCe (πχ χαρτογράφηση) και να βγάζει παραπάνω άλογα μόνο το αμάξι του τεστ, όπως επίσης και αν το βγάλεις έτσι πειραγμένο στο δρόμο να πάρεις τα ... σου μέσα σε λίγο καιρό...
- Στο ίδιο τεστ φαίνεται ότι ο TCe έχει υψηλότερη κατανάλωση, μικρότερες επιδόσεις από στάση αλλά καλύτερα ρεπρίζ από τον TSi. Το τελευταίο είναι πολύ χρήσιμο στο δρόμο, ενώ οι επιδόσεις από στάση μάλλον σε καγκουριές αξιοποιούνται, αν και νομίζω ότι είναι θέμα κιβωτίου ταχυτήτων και γενικά στησίματος του αμαξιού και όχι κινητήρα.
-
Ο χρήστης alexioualexios έγραψε:
μήπως κάποια φορά το πήγε για πλύσιμο ενώ ήταν καυτό το μαντέμι;
μήπως πέρασε από καμία ελληνική λιμνούλα με νερό;
μήπως το πήγαινε μαλλιά και έσβησε τον κινητήρα χωρίς να το χαλαρώσει για 2-3 λεπτά;
λάδια ξύδια τα κοιτούσε;
μήπως είχε κανά φίλτρο ελευθέρας;
μήπως καν δεν είχε φίλτρο στην εισαγωγή; (το έχω δει και αυτό)Αν σπαγαν τόσο εύκολα οι τουρμπινες... Ζητώ που καήκαμε ...
-
Ο χρήστης jlian έγραψε:
για το θέμα της ιπποδύναμης:
Και εμένα έχει πάρει κάπου το μάτι μου ένα τεστ του autotriti που μιλάει για δυναμομέτρηση που έδειξε μέχρι 145 hp, αλλά χωρίς γραφήματα χωρίς τίποτα... Επίσης έχω δει ένα συγκριτικό τεστ από τους 4Τ, μάλλον ένα παλικάρι το έχει ανεβάσει σε αυτό το thread, που δείχνει ότι βγάζει λιγότερα από 130 άλογα, αλλά και ο αντίστοιχος TSi του Golf έχει επίσης χαμηλότερη ιπποδύναμη.Φυσικά παίζει πολύ το σενάριο να γράφουν ότι γουστάρει η Renault επί πληρωμή, αλλά παίζει και το σενάριο να έχουν πειράξει ελαφρά τον TCe (πχ χαρτογράφηση) και να βγάζει παραπάνω άλογα μόνο το αμάξι του τεστ, όπως επίσης και αν το βγάλεις έτσι πειραγμένο στο δρόμο να πάρεις τα ... σου μέσα σε λίγο καιρό...
Όλο θεωρίες τρόμου είστε...
Τα συμπιεστα μοτέρ κατα κανόνα βγάζουν παραπάνω ιπποδυναμη στον στροφαλο Απο ότι ανακοινώνει ο κατασκευαστής ...
Τα νούμερα που λέει ο φίλος Απο Πάνω Προφανώς και αναφέρονται σε ιπποδυναμη ---στον τροχό.... -
E, ναι φυσικά... με τη δυναμομέτρηση μετράς την ισχύ στον τροχό, στο στρόφαλο μόνο ο κατασκευαστής μπορεί να σου πει. Αν η Renault ανακοινώνει συντηρητικά νούμερα αυτό είναι προς τιμή της. Εδω μιλάμε για τα 145 άλογα που έγραψε το autotriti. Που τα μέτρησε;
-
Ρωτάω γιατί όλα σχεδόν τα έντυπα για τον 1,4 Tsi 122hp 'βρίσκουν' πάνω απο 130hp στον στρόφαλο σε όλα τα μοντέλα που έχει μπει ενώ στον Tce λένε τα εργοστασιακά 130hp.
-
Ο χρήστης jlian έγραψε:
E, ναι φυσικά... με τη δυναμομέτρηση μετράς την ισχύ στον τροχό, στο στρόφαλο μόνο ο κατασκευαστής μπορεί να σου πει. Αν η Renault ανακοινώνει συντηρητικά νούμερα αυτό είναι προς τιμή της. Εδω μιλάμε για τα 145 άλογα που έγραψε το autotriti. Που τα μέτρησε;όλες οι εταιρίες δηλώνουν συντηρητικά νούμερα...
μέτρηση στον τροχό και εύρεση στον στρόφαλο με αλγόριθμο... -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Και να μην ξεχνάμε το γνωστό μότο των Άγγλων που ταιριάζει με το θέμα:
'Όταν θέλεις παραπάνω δύναμη από ένα μοτέρ, τα παραπάνω κυβικά είναι μονόδρομος'Αυτο το λενε οι Αγγλοι ?
Περιεργο θα επερνα ορκο οτι κατι τετοιο θα το ελεγε μονο Αμερικανος !(βλεπε GM small blοck 6.6L / 265hp )
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Και να μην ξεχνάμε το γνωστό μότο των Άγγλων που ταιριάζει με το θέμα:
'Όταν θέλεις παραπάνω δύναμη από ένα μοτέρ, τα παραπάνω κυβικά είναι μονόδρομος'Αυτο το λενε οι Αγγλοι ?
Περιεργο θα επερνα ορκο οτι κατι τετοιο θα το ελεγε μονο Αμερικανος !(βλεπε GM small blοck 6.6L / 265hp )
Την ροπή δεν μας την έγραψες. Πόσοι 'τόνοι' να είναι άραγε;
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
ναι ελα πλακωσαν οι βαγγεληδες να υπεραπιστουν την τιμη του γκρουπ.. bibendum και thvarveris καταλαβανε ακριβως τι ειπα..οι ποιοι; εσυ που κατατασσεσαι; στους υπερασπιστες της τιμης των γαλλων; στους θαφτες του γκρουπ;
οταν κραζεις συνεχεια, να σαι σιγουρος οτι θα υπαρχουν αντιδρασεις
σε καποια ερωτηματα πιο πανω να περιμενω απαντηση η ασε γι αυριο;
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
ναι ελα πλακωσαν οι βαγγεληδες να υπεραπιστουν την τιμη του γκρουπ.. bibendum και thvarveris καταλαβανε ακριβως τι ειπα..
οι ποιοι; εσυ που κατατασσεσαι; στους υπερασπιστες της τιμης των γαλλων; στους θαφτες του γκρουπ;
οταν κραζεις συνεχεια, να σαι σιγουρος οτι θα υπαρχουν αντιδρασεις
σε καποια ερωτηματα πιο πανω να περιμενω απαντηση η ασε γι αυριο;
papatza κινείσαι ήδη στα όρια του προκλητικού, νομίζω ότι το έχεις καταλάβει.
Ήρθες στην συζήτηση και μας είπες για τις επιτρεπόμενες αναλογίες 'σπασίματος' που 'επιτρέπεις' να έχουν οι κινητήρες tce και tsi.
Αγαπητέ papatza, έχω μια απορία.
Τα περί σπασμένου TCE που το είδες στην κουβέντα μας;
Μια κουβέντα για την κατανάλωση του TCE άρχισαν τα παιδιά, τα σπασμένα μοτέρ της RENAULT που τα είδες; -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
ναι ελα πλακωσαν οι βαγγεληδες να υπεραπιστουν την τιμη του γκρουπ.. bibendum και thvarveris καταλαβανε ακριβως τι ειπα..
οι ποιοι; εσυ που κατατασσεσαι; στους υπερασπιστες της τιμης των γαλλων; στους θαφτες του γκρουπ;
οταν κραζεις συνεχεια, να σαι σιγουρος οτι θα υπαρχουν αντιδρασεις
σε καποια ερωτηματα πιο πανω να περιμενω απαντηση η ασε γι αυριο;
papatza κινείσαι ήδη στα όρια του προκλητικού, νομίζω ότι το έχεις καταλάβει.
Ήρθες στην συζήτηση και μας είπες για τις επιτρεπόμενες αναλογίες 'σπασίματος' που 'επιτρέπεις' να έχουν οι κινητήρες tce και tsi.
Αγαπητέ papatza, έχω μια απορία.
Τα περί σπασμένου TCE που το είδες στην κουβέντα μας;
Μια κουβέντα για την κατανάλωση του TCE άρχισαν τα παιδιά, τα σπασμένα μοτέρ της RENAULT που τα είδες;εσύ φταίς που κάθεσαι και απαντάς στον κάθε συμπλεγματικό...
-
παπατζας...το νεο vagtsitroll
θα γινουν επικες στιχομυθιες στο vw/alfaromeo/audi/ forum..συντονιστειτε!!
Renault Megane III