Ο χρήστης KP61 έγραψε:
η πιο αρνητική αλλαγή ΙΜΟ απο 1 σε 2 σειρά ήταν η εξαφάνιση των μπροστινών 'φινιστρινίων'
Kαι οι ελεφαντοκαθρέφτες!
ναι και οι δυο σειρες ειχαν διπλους προφυλακτηρες (σαν εξτρα εξοπλισμο η σαν στανταρ 250 και κουπε)
τιμονι κοκκαλινο η πρωτη σειρα και πλαστικο η δευτερη
κιβωτια μανουαλ 4αρια και αυτοματα μια απ ολες τις κουπε ειχε και 5αρι
ξυλινη επενδυση μονο σε 250 και κουπε σ ολες τις σειρες
αλλα το ταμπλω ειναι διαφορετικο στις πρωτες εχει μικροτερη οπη για το ηχειο
στην λευκη ειναι εντελως διαφορετικη και η κονσολα γιατι υπαρχει γνησιο a/c
διαφορετικα κρυσταλα στα μπροστινα φαναρια(η πρωτες πομπε και οι επομενες φλατ)
συνεχιζουμε αργοτερα
-w115 4 κυλίνδρους, w114 6 κυλίνδρους
-από 200D έως 280E injection με διπλό εκκεντροφόρο και 186 άλογα
-4, 5 ή αυτόματο σασμάν -όλοι οι κινητήρες
-στάνταρ μηχανικό, extra υδραυλικό τιμόνι -στάνταρ στα 250, 280
-στάνταρ τέσσερα δισκόφρενα
-μέχρι το τέλος της παραγωγής (1976) μπορούσες να παραγγείλεις /8 με:
*ηλεκτρικά παράθυρα
*κεντρικό κλείδωμα (πνευματικό -δε χαλάει ποτέ...)
*a/c με ρύθμιση θερμοκρασίας (όχι απλό On-Off όπως πολλά μοντέρνα...)
*αυτόματο πιλότο
*wash-wipe μπροστινών φανών
*θερμαινόμενα καθίσματα
*προσκέφαλα & ζώνες τριών σημείων μπροστά-πίσω
*ξύλινη επένδυση
*προβολείς ομίχλης μπροστά-πίσω
*εξωτερικές extra-loud κόρνες
*στροφόμετρο -στη θέση του ρολογιού
*ρυθμιζόμενη ηλεκτρική κεραία
και άλλα πολλά όπως τηλέφωνο.... ή ακόμα και σετ τηλεόρασης...
Τα μοντέλα με αμερικάνικες προδιαγραφές είχαν επίσης καταλύτη (τα τελευταία μοντέλα) αλλά μειωμένη ιπποδύναμη, καθώς επίσης και μπάρες ασφαλείας στις μπροστινές πόρτες...
Τα μόνα αξεσουάρ που προστέθηκαν στα w123, w116 ήταν το ABS και ο αερόσακος οδηγού στα τελευταία w123