-
to golf 1600 ksekinaei apo ta 20.000 kai me ta extra ftanei ta 26.000!!!!.Megalh apath ro golf.Kai o 1600arhs tou golf einai mapa.Polu kaluteros tou mazda kai genika to mazda sunolika einai polu kalutero amaksi.Exw odhghsei kai ta 2.An hmoun 100 etwn isws na agoraza to golf alla twra mazda 3 me kleista ta matia.
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Παντως στα 2 λιτρα ειναι** best value for money**.... τα εχει ολα και συμφερει.
Best value for money το 2 liter..?
Xμμμ δεν νομίζω...
Μazda 3 2.0 Sedan από [b]
-
Με γύρω στα 25000 παίρνεις c5 δίλιτρη,mondeo δίλιτρο και laguna turbo.Πού είναι το value for money???
εσυ με το να φερεις σαν επιχειρημα τη συγκριση τιμης με τον αρχηγο τως υπερτιμημενων αυτοκινητων(golf) δεν λες και τιποτα...
Τhats my point...!
Value for money θα ήταν εάν είχε 18.000 και κάτω...τώρα είναι απλά ένα μιρομεσσαίο (μην το ξεχνάμε) με 2.0 liter μοτέρ...που όμως με αυτά που στοιχίζει αγοράζεις ένα πολύ καλό μεσσαίο με 2.0 liter μοτέρ..!
-
Μα πως μπορει red_army7 το 1600 Golf που το εχουν δυναμομετρησει με 124 και 127 αλογα (Drive και AMS) και 0-100km/h 9,8'(μετρηση καποιου συνforumιτη) ενω το Mazda3 δυναμομετρημενο μεχρι 107 αλογα και 0-100km/h 11,1(Drive) να ειναι καλυτερο οσον αφορα τον κινητηρα;
-
μονο στο 0-100 κρινετε ενας κινητηρας???????? ρε πεδια μην λεμε και οτι θελουμε.........
-
Στα
-
to golf 1600 kanei 11.4 gia to 0-100.Ta apotelesmata auta ta exoun kanei oi 4troxoi kai to drive me hlektronika organa.Ontws apodidei panw apo 115 ippous alla kati to varos kai kati oi sxeseis(an kai 6) to kanoun na einai argotero apo to mazda 3 kai se polles repriz xanei
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Μα πως μπορει red_army7 το 1600 Golf που το εχουν δυναμομετρησει με 124 και 127 αλογα (Drive και AMS) και 0-100km/h 9,8'(μετρηση καποιου συνforumιτη) ενω το Mazda3 δυναμομετρημενο μεχρι 107 αλογα και 0-100km/h 11,1(Drive) να ειναι καλυτερο οσον αφορα τον κινητηρα;Το 0-100 που αναφέρεις για το Golf είναι πολύ αισιόδοξο. Επίσης ο FSI κινητήρας του VAG έχει και αυτός ηλεκτρονικό γκάζι με αποτέλεσμα τη μειωμένη αμεσότητα σε σύγκριση με τον 1.6 της Mazda.
Στα 24.790 που στοιχίζει το (μικρομεσαίο) 2λιτρο 3άρι βρίσκουμε σε παρεμφερείς τιμές:
- Αlfa Romeo 156 1,8
- Citroen C5 2,0
- Ford Mondeo 2,0
- Nissan Primera 1,8
- OPEL Vectra 1,8
- Peugeot 407 1,8
- Renault Laguna 2,0T
- SEAT Leon & Toledo 1,8T
- Skoda Octavia 1,8T RS
- Toyota Avensis 1,8
- Volvo S40 1,8
Oπως βλέπετε σε αυτά τα λεφτά παίζουν καλές εναλλακτικές προτάσεις...
Μα με τα αυτοκίνητα που παραθέτεις μόνος σου δείχνεις να ενισχύεις την άποψη ότι το Mazda 3 είναι φθηνό για αυτά που προσφέρει. Όλα εκτός των Leon 1.8T και Skoda Octavia 1,8T RS (που αυτά και αν είναι value for money) είναι άλλης κατηγορίας και μάλιστα μόλις δύο από αυτά είναι 2λίτρα (που σημαίνει ότι έχουν τα 1.8 αυτή αυτή τη τιμή και λόγω της μικρότερης φορολογίας). Επίσης τα περισσότερα που αναφέρεις είναι οι απλές εκδόσεις με απλώς μεγαλύτερο κινητήρα ενώ το 3 έχει και τα σπόρ στοιχεία που ανεβάζουν παραπάνω τη τιμή (ζάντες 17 ιντσών, σπορ προφυλακτήρες, πλαϊνά σπόϊλερ, αεροτομή, άλλα φανάρια κ.α.) οπότε έχουμε ένα δίλιτρο μικρομεσαίο με έντονα σπορ στοιχεία τόσο σε στήσιμο όσο και σε εμφάνιση και όλα αυτά στη τιμή πολλών μεσαίων με σαφώς λιγότερο εξοπλισμό και λιγότερο ικανά σε επιδόσεις αλλά και οδική συμπεριφορά. Αν αυτό δεν είναι ο ορισμός του value for money τότε τι είναι;
-
Εννοειται οτι δεν κρινουμε ενα κινητηρα απο το 0-100km/h αλλα μια τοσο μεγαλη διαφορα ειναι μεγαλο υπερ μαζι με ολα τα αλλα που ξερουμε για τον FSI. Το 9,8' που ανεφερα ειναι μετρηση ιδοκτητη (fanis) Golf V με σβηστο το ASR (http://www.vwclub.gr/phpBB2/viewtopic.p ... c&start=75). Τωρα το να εχει καλυτερες επιδοσεις το Mazda3 απο το Golf V ας μη το στηριξουμε στο βαρος γιατι και το Mazda3 ειναι 1260 κιλα. Ισως οι σχεσεις..., ισως η ροπη απο πιο χαμηλα..., τι να πω! Εξαλλου μπορει το Golf να εχει ηλεκτρονικο γκαζι αλλα και το Mazda3 εχει, εκτος αν εννοεις οτι στο Mazda3 εχει καλυτερη αποκριση. Οσο για τη λιστα αυτοκινητων παραπανω θα διαφωνισω μονο με το Primera γιατι εχει γνωστος μου το 1,6 και επειδη το 1,8 ειναι ελαχιστα πιο δυνατο δε θα το συνιστουσα σε σχεση με τα αλλα παντα αν θες επιδοσεις.
-
[quote='elteo']Στα
-
εκεινο παντως που σε εισαγωγικα με χαλασε οταν διαβασα το αρθρο εκει για τα μεγαρα ειναι οτι το 3αρι παρουσιαζε αρκετη υποστροφη.......
-
Λοιπόν κύριοι, βλέπω έξω από το παράθυρο της εταιρίας μου ένα 3άρι δίλιτρο hatchback σε μπλε χρώμα - κουκλί! Δεν ξέρω τι μας πουλάνε για golf και άλλες υπερτιμημένες βλακείες, το αμάξι είναι σκέτη κούκλα και το θέλω τώρα!!
Θέλω επίσης να συμφωνήσω με τον φίλο που έγραψε για την αξιοπιστία των mazda και το 323 του. Είχε και ο πατέρας μου μέχρι πριν περίπου τρία χρόνια ένα 323 1.6 του 1992. Το αμάξι απλά πέταγε!! Προβλήματα μηδέν, ταχύτατο (935 κιλά) και με ένα σετάκι Kayaba κίτρινα που του είχα φορέσει, έστριβε σαν διάολος..
-
Μηπως ξερετε κανενα forum για Mazda, για Toyota ή Nissan
-
Μηπως ξερετε κανενα forum για Mazda, Toyota, Nissan ή Hyundai
-
-
http://www.mazda3forums.com/index.php
http://www.msprotege.com/forum
http://forums.mazdaworld.org/index.php
Κατενθουσιασμένος μέχρι στιγμής ιδιοκτήτης ενός mazda 3 1.6 (από την Παρασκευή ). Μολις κοπάσει ο ενθουσιασμός μου (πρέπει να είμαστε αντικειμενικοί )θα σας πω τις εντυπώσεις μου...
-
Ε... ξεχασα να προσθεσω και ελληνικο!
-
Σημερα εκανα test drive στο Mazda3 1.4 και γραφω τις εντυπωσεις μου:
- Η αναρτηση του αυτοκινητου ειναι τοσο σφιχτη που μου εδινε την αισθηση μεγαλυτερου και αγωνιστικου αυτοκινητου. Μαλιστα θα ελεγα πως ειναι εως ενοχλητικα σφιχτη και δεν ξερω ποσο 'καλο' θα κανει στο συστημα διευθυνσης και τι θα πληρωνω αργοτερα αλλα εντυπωσιαστηκα περισσοτερο απο τις αντιστοιχες των Astra III και Golf V.
2)Τα φρενα πολυ καλα αλλα δεν μπορεσα να τα δοκιμασω πολυ. Μηπως εχει δει κανενας μερτηση σε περιοδικο;
3)Ο κινητηρας, με clima on, ειχε αρκετη αποκριση απο χαμηλα πραγμα το οποιο δεν περιμενα απο 1250 κιλα αυτοκινητο 84 ιππων. Ισως φταιει και η πολυ καλη αποκριση του γκαζιου που παρολο ηλεκτρονικο ειχε πολυ καλη λειτουργια ισως λογο καλο προγραμματισμου. Βεβαια θα ηθελα λιγη δυναμη παραπανω γιατι το πλαισιο υπερκαλυπτει τις δυνατοτητες του κινητηρα. Μηπως εχει δει κανενας επιδοσεις και δυναμομετρηση του 1.4; Η του 1.6;
4)Απο εμφανιση τι να πω; Το αυτοκινητο ειναι κουκλι μεσα και εξω. Λιγο ο κωλος ειναι ασχημος αλλα συμβιβαζομαι.
5)Η Θεση οδηγησης ηταν φτιαγμενη για μενα και τα πλαστικα αρκετα καλης ποιοτητας. Πολλη καλη εργονομια επισης και αρκετοι οι αποθηκευτικοι χωροι και ο χωρος αποσκευων
6)Τιμη=15200 ευρω!!!!!!!!!!!!!!! Τι αλλο θελω;
Απλως δεν ξερω αν πρεπει να περιμενω το Focus μηπως εχει καλητερη αναρτηση, λιγο καλυτερες επιδοσεις λογω ισως χαμηλοτερου βαρους(εχει ακουσει κανενας ποσο ζυγιζει;) και μηπως ειναι πιο φτηνη η 1.6 VVTi του Focus απο την 1.6 του Mazda3(η clima=19500ευρω).
- Η αναρτηση του αυτοκινητου ειναι τοσο σφιχτη που μου εδινε την αισθηση μεγαλυτερου και αγωνιστικου αυτοκινητου. Μαλιστα θα ελεγα πως ειναι εως ενοχλητικα σφιχτη και δεν ξερω ποσο 'καλο' θα κανει στο συστημα διευθυνσης και τι θα πληρωνω αργοτερα αλλα εντυπωσιαστηκα περισσοτερο απο τις αντιστοιχες των Astra III και Golf V.
-
παρε το 1,600 ......... μην το σκεφτεις να παρεις το 1,400.....
οσο αναφορα για τα φρενα
100-0 : 38 μετρα
120 -0 : 55 μετρα
απλα απιστευτα.............. και το διλιτρο εχει ακομη καλυτερα -
Τελικά έχει οδηγήσει κανείς το 2-λιτρο να μας πει εντυπώσεις από πλευράς ανάρτησης, κινητήρα, φρένων κλπ?
Mazda 3