-
Για να κάνω και εγώ μια ερώτηση αφού σήμερα έσπασαν τα νέυρα μου με το Xantia.
Ξέρει κανείς πως λύνετε το ρημαδο-πρόβλημα ( ) με τους πίσω δίσκους που σφυρίζουν; Για να είμαστε πιο ακριβείς είναι ηχορύπανση όταν πατάς φρένο αφού στριγγλίζουν. Πατάω φρένο και έχω αντί για ένα και σημαντικό στόχο το πως να σταματήσω δύο. Πως να σταματήσω και πως να πατάω το πεντάλ ώστε να μην σφυρίζουν οι πίσω δίκοι. Το κέρατο μου δηλαδή θα βάλω ταμπούρα να ηρεμήσω.Μου είχαν πει φταίνε οι δίσκοι θέλουν αλλαγή και τους άλλαξα μετά απο περίπου 10.000 χλμ άντε να ταν 15.000 ξανά τα ίδια. Δηλαδή τι να κανω, με κάθε ζευγάρι πίσω τακάκια να αλλάζω δίσκους ή με κάθε ζευγάρι δίσκων να αλλάζω τακάκια γιατί τα πίσω αργούν και να φαγωθούν.
Επίσης τελευταία το Xantia (εδώ και κανά μήνα) δεν εκκινεί τον κινητήρα όπως παλιά δηλαδή με τη 2η περιστροφή της μίζας ας πούμε αλλά κάνει και 4 ίσως. Λέω μήπως τα μπέκ θέλουν καθαρισμό (γιατί το νοιώθω και λίγο πιο βαρύ γενικότερα ή συνήθισα τα κτηνώδει 90 άλογα) αφού έχω 138.000 χλμ σχεδόν και δεν τα έχω καθαρίσει ποτέ (μην βαράτε).
-
Ο χρήστης scientist έγραψε:
Για να κάνω και εγώ μια ερώτηση αφού σήμερα έσπασαν τα νέυρα μου με το Xantia.
Ξέρει κανείς πως λύνετε το ρημαδο-πρόβλημα ( ) με τους πίσω δίσκους που σφυρίζουν; Για να είμαστε πιο ακριβείς είναι ηχορύπανση όταν πατάς φρένο αφού στριγγλίζουν. Πατάω φρένο και έχω αντί για ένα και σημαντικό στόχο το πως να σταματήσω δύο. Πως να σταματήσω και πως να πατάω το πεντάλ ώστε να μην σφυρίζουν οι πίσω δίκοι. Το κέρατο μου δηλαδή θα βάλω ταμπούρα να ηρεμήσω.Μήπως δεν είναι καλά τα τακάκια?
Πάντως αν και παλιό μοντέλο εμένα με βόλεψαν πολύ τα FERODO μετά τα VALEO ενώ από τα TEXTAR ο θόρυβος ήταν απίστευτος...
-
μηπως, λεω μηπως, τα ζεσταινεις, και μετα περνας απο τιποτα νερα, και στραβωνουνε οι δισκοι και σφυριζουνε????
-
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
μηπως, λεω μηπως, τα ζεσταινεις, και μετα περνας απο τιποτα νερα, και στραβωνουνε οι δισκοι και σφυριζουνε????To ίδιο πρόβλημα είχε και η xantia του πατέρα μου.Εντονο σφύριγμα των φρένων στο φρενάρισμα.Μάλλον έχουν στραβώσει οι δίσκοι,και επειδή δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα για την αντοχή των εργοστασιακών,καλύτερα να τους αλλάξεις με κάτι aftermarket
-
Εκτός απο μπέκ μπορεί να φταίνε και τα μπουζί.Τα έχεις αλλάξει πρόσφατα???
-
scientist στο δικό μου δεν σφυρίζουν καθολου... εργοστασιακα τακακια και δισκους βαζεις;
-
Πραγματικά στα Citroen οι μαμά δισκόπλακες φαίνεται πως στραβώνουν και κάνουν νυχάκι για την πλάκα! Το ίδιο έχω παρατηρήσει και στο Xsara Coupe και σε τόσα άλλα Citroen που όταν φρενάρουν ακούγεται το χαρακτηριστικό σφύριγμα από τις δισκόπλακες...
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Πραγματικά στα Citroen οι μαμά δισκόπλακες φαίνεται πως στραβώνουν και κάνουν νυχάκι για την πλάκα! Το ίδιο έχω παρατηρήσει και στο Xsara Coupe και σε τόσα άλλα Citroen που όταν φρενάρουν ακούγεται το χαρακτηριστικό σφύριγμα από τις δισκόπλακες...Ετσι είναι στο saxo μου άλλαξα δίσκους στα 40000χλμ.Οι παλιοί είχαν στραβώσει και αντί για σφύριγμα παρήγαγαν ένα απίστευτα εκνευριστικό τρίξιμο.Ντρεπόμουν να πατήσω φρένο!!Τελικά ξαναέβαλα citroen αφού ήταν πολύ φθηνοί σε σχέση με aftermarket
-
Ο χρήστης bug έγραψε:
Πραγματικά στα Citroen οι μαμά δισκόπλακες φαίνεται πως στραβώνουν και κάνουν νυχάκι για την πλάκα! Το ίδιο έχω παρατηρήσει και στο Xsara Coupe και σε τόσα άλλα Citroen που όταν φρενάρουν ακούγεται το χαρακτηριστικό σφύριγμα από τις δισκόπλακες...
Ετσι είναι στο saxo μου άλλαξα δίσκους στα 40000χλμ.Οι παλιοί είχαν στραβώσει και αντί για σφύριγμα παρήγαγαν ένα απίστευτα εκνευριστικό τρίξιμο.Ντρεπόμουν να πατήσω φρένο!!Τελικά ξαναέβαλα citroen αφού ήταν πολύ φθηνοί σε σχέση με aftermarket
Άρα μάλλον ο θόρυβος που ακούω και εγώ από στραβές δισκόπλακες θα είναι...
Δεν το νιώθεις και στο πόδι αν είναι στραβές όμως? -
Πάρεδρε λάστιχα άλλαξες..?
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Πάρεδρε λάστιχα άλλαξες..?ΕΕεε..για κοιτάξτε εδώ
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Πραγματικά στα Citroen οι μαμά δισκόπλακες φαίνεται πως στραβώνουν και κάνουν νυχάκι για την πλάκα! Το ίδιο έχω παρατηρήσει και στο Xsara Coupe και σε τόσα άλλα Citroen που όταν φρενάρουν ακούγεται το χαρακτηριστικό σφύριγμα από τις δισκόπλακες...
Ετσι είναι στο saxo μου άλλαξα δίσκους στα 40000χλμ.Οι παλιοί είχαν στραβώσει και αντί για σφύριγμα παρήγαγαν ένα απίστευτα εκνευριστικό τρίξιμο.Ντρεπόμουν να πατήσω φρένο!!Τελικά ξαναέβαλα citroen αφού ήταν πολύ φθηνοί σε σχέση με aftermarket
Άρα μάλλον ο θόρυβος που ακούω και εγώ από στραβές δισκόπλακες θα είναι...
Δεν το νιώθεις και στο πόδι αν είναι στραβές όμως?Oταν είναι στραβοί οι δίσκοι,τότε νιώθεις έντονους κραδασμούς στο τιμόνι όταν φρενάρεις.Στο πόδι είναι δύσκολο να το καταλάβεις
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Πάρεδρε λάστιχα άλλαξες..?
ΕΕεε..για κοιτάξτε εδώ
....?....
Κατάλαβα δεν άλλαξες...
-
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
μηπως, λεω μηπως, τα ζεσταινεις, και μετα περνας απο τιποτα νερα, και στραβωνουνε οι δισκοι και σφυριζουνε????Όχι βέβαια! Άλλωστε αν είναι στραβοί οι δίσκοι κατά το φρενάρισμα δεν σφυράνε αλλά παίζουν τιμόνια και ότι άλλο μπορεί να τζογάρει απο την ανάρτηση.
Οι δίσκοι δεν είνα στραβοί τον Ιούλιο που έκανα το service των 135.000 χλμ έβαλα τον μηχανικό και τους είδε γιατί του είπα μου έχουν σπάσει τα νεύρα και μου έιπε μια χαρά είναι δεν έχουν κάτι, εκτός απο πολυ λίγο νυχάκι περιφερειακά το οποίο όμως δεν ήταν άξιο λόγου.
Εκεί που έχω καταλήξει και εγώ είναι aftermarket λύση. Είδα σε κάποιο αγγλικό site προ καιρού δίσκους brembo (έχει και η ferrari τους ίδιους - το ξέρω δεν έχουν καμία σχέση) για Xantia οι χαρακτοί πίσω (δεν έβρισκα απλούς να σας πω τιμή) είχαν 100 σχεδόν Ευρώ. Οι Citroen που έβαλα τελευταία φορά είχαν περίπου 90 με 95 Ευρώ, άρα Brembo και φτηνότερα (μάλλον) και ελπίζω τέρμα η Μαρία Κάλας σε φάλτσα έκδοση κιόλας κατά το φρενάρισμα.
Επίσης σκέφτομαι και για ένα σετάκι Ferodo τακάκια κατά την αλλαγή των δίσκων να ξεμπερδέυουμε. -
Καλησπερα, το ιδιο προβλημα ειχε και η δικια μου Xantia καθε φορα που πατουσα φρενο. Τελικα το προβλημα ειναι στο νυχακι που εμφανιζεται στους δισκους και κατα το πατημα των φρενων τα τακακια δεν εφαρμοζουν καλα οποτε σφυριζουν ανελεητα οταν πατας φρενο.
Μου ειχαν παρει τ' αυτια οταν φρεναρα τα αλαξα με εργοστασιακα και παλι μετα απο μερικες χιλιαδες χιλιομετρα παλι τα ιδια. Οποτε κατεφυγα σε aftermarket δισκους και τακακια και ησυχασα
Ελα ομως που τωρα αρχισαν να σφυριζουν και τα πισω
Υ.Γ Οσο πιο αποτομα πατουσα φρενο τοσο λιγοτερο σφυριζαν
-
Φίλοι και συνάδελφοι, σας κοινοποιώ την 13η συνάντηση του 4Tforum στα Καλύβια!
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=8570
Οσοι πιστοί προσέλθετε.
-
http://automoto.flash.gr//news/news/2004/9/8/4175id/
Η απορία μου είναι και εμένα γιατί να μην το έχουν και όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της εταιρείας. -
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... le_id=6419
Αγωνιστικά νέα
και
http://www.channel4.com/4car/feature/pr ... c4/c4.html
το ποιό αναλυτικό preview της C4 που βρήκα και ρωτάω μετά από αυτό
ΕΓΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΝΩ TEST DRIVE???????? -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&race_id=0&article_id=6419
Αγωνιστικά νέα
και
http://www.channel4.com/4car/feature/pr ... c4/c4.html
το ποιό αναλυτικό preview της C4 που βρήκα και ρωτάω μετά από αυτό
ΕΓΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΝΩ TEST DRIVE????????Kι εγώ αυτό ρωτώ Θανάση....
-
Δεν είστε μόνοι...
CITROËN FORUM