-
Δεν ξερω τι εχετε να χωρισετε απο αλλα φορουμ και ουτε και με ενδιαφερει.Με ενδιαφερει ομως οτι καταντησε κουραστικο να διαβαζουμε τα ιδια και τα ιδια πραγματα και ολα σου τα ποστ να βγαζουν την ιδια επιθετικοτητα προς οποιον δεν εχει την δικια σου αποψη .Μην συνεχιζεις στο ιδιο μοτιβο [mod]
-
Αλλαγή λάμπας στο αριστερό φανάρι του Funto.
Ανοίγουμε τον Haynes, ξεφυλλίζουμε, *Chapter 12 - Body electrical systems.
....Bulbs (exterior lights) - renewal....4
*
εδώ είμαστεFront foglight. ...Note that, due to the restricted working clearance in the engine compartment, it will be necessary to remove the headlight unit, as described in Section 6, if the left hand foglight bulb is being renewed.
τέλοσπάντων, πάμε στο Section 6
*
Headlight. Removal- Remove the front bumper as described in Chapter 11.*
-
Για μια λαμπα?
-
Η αριστερή λάμπα είναι δύσκολη γιατί από πίσω είναι η ασφαλειοθήκη αλλά δε χρειάζεται όλο αυτό που λέει.
Λίγο το φανάρι κουνάς και είσαι εντάξει.
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Η αριστερή λάμπα είναι δύσκολη γιατί από πίσω είναι η ασφαλειοθήκη αλλά δε χρειάζεται όλο αυτό που λέει.Λίγο το φανάρι κουνάς και είσαι εντάξει.
Και στα Focus Mk1 το ίδιο είναι. Ή θα βγάλεις το φανάρι, ή τη μπαταρία...
-
γίνεται και χωρίς να βγάλεις το φανάρι
ΑΛΛΑ:- πρέπει να μην έχεις λουκανικοδάχτυλα
- να ξέρεις τι κάνεις (άλλαξε την δεξιά πρώτα για να δεις πως μπαίνει-βγαίνει το σιδεράκι)
- να έχεις χρόνο και τεράστια αποθέματα υπομονής
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
γίνεται και χωρίς να βγάλεις το φανάρι
ΑΛΛΑ:- πρέπει να μην έχεις λουκανικοδάχτυλα
- να ξέρεις τι κάνεις (άλλαξε την δεξιά πρώτα για να δεις πως μπαίνει-βγαίνει το σιδεράκι)
- να έχεις χρόνο και τεράστια αποθέματα υπομονής
+1
Εναλλακτικα ξεβιδωνεις τη μια βιδα της ασφαλειοθηκης.
-
ο Μαρκιονε ,σε ιταλικη εκπομπη χθες, ειπε οτι χωρις την Ιταλια θα μπορουσαμε να κανουμε καλυτερα...
εννοει βεβαια χωρις τα εργοστασια στην Ιταλια...
ψιλοαχαριστο τον κοβω αλλα τεσπα...
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
ο Μαρκιονε ,σε ιταλικη εκπομπη χθες, ειπε οτι χωρις την Ιταλια θα μπορουσαμε να κανουμε καλυτερα...εννοει βεβαια χωρις τα εργοστασια στην Ιταλια...
ψιλοαχαριστο τον κοβω αλλα τεσπα...
Διάβασα τις δηλώσεις του στη χθεσινή Reppublica.
Ο Marchionne μου θυμίζει τον Cossiga.Οι δημόσιες δηλώσεις του είναι συβιλλικές ή ακατάληπτες...εκτός από εκείνους προς τους οποίους απευθύνει το μήνυμα.
Αν και σε γενικές γραμμές έχει δίκιο,φαίνεται να ξεχνά ότι η τεχνολογία που χρησιμοποιεί η αγαπημένη του Fiat Brasile παράγεται στην Ιταλία,ενώ μολονότι Termini,Pomigliano και Mirafiori, με τον ένα ή άλλο τρόπο αφέθηκαν στην τύχη τους
και πρόκειται σύντομα να εξαφανισθούν, Melfi και Cassino έχουν δείκτες παραγωγικότητας ανάλογους με τους καλύτερους
του ανταγωνισμού.Ξέχασε επίσης να μας πει,μιας και η Ιταλία πια δεν τον ενδιαφέρει, την περιοχή του Arese (η οποία του χαρίστηκε),θα την εκμεταλλευθεί αναμορφώνοντάς την....ή θα συνεχίσει να την πουλά με τη μορφή εμπορικών και οικοδομικών φιλέτων;Αυτά δεν είναι $$$ που μετράνε;
Από κάποιον βέβαια που εμφανίζεται στο Qurinale χωρίς γραβάτα......δεν μπορώ να περιμένω περισσότερο τακτ όταν μιλά για τη χώρα του.Πίσω από τις λέξεις υπάρχει η ύστατη απόδειξη αυτού που πολλοί δεν θέλουν να καταλάβουν.Η ευρωπαϊκή αγορά (ως μη ανταποδοτική)και συγκεκριμένα brands δεν τον ενδιαφέρουν πια.
Θέλει να ασχοληθεί με την αμερικανίκη.....με μοντέλα made in USA.Για την Ευρώπη τίποτα.....παρά μόνο παλιά μοντέλα και stop.
To παιχνίδι θα συνεχιστεί με ό,τι 'επιστρέφει τους λογαρισμούς' στο τέλος της ημέρας (veicoli commerciali, FPT, Chrysler , Brasile). -
Πολύ ρεαλιστή τον βλέπω με δεδομένο ότι ιστορικά η Φίατ ήταν μια (νότιο)ευρωπαιοκεντρική εταιρεία με ολίγη από Λατινική Αμερική.
Αυτή τη στιγμή ο σφυγμός της αγοράς χτυπάει πρωτίστως σε Κίνα και δευτερευόντως σε ΗΠΑ, και σε 10 χρόνια θα έχει μπει και η Ινδία στο πανηγύρι. Καιρός λοιπόν η Φίατ να προσαρμοστεί σε αυτή την νέα πραγματικότητα. Η Ευρώπη επ' ουδενί δεν είναι ο ομφαλός της γης.
Το θέμα της μεταφοράς της παραγωγής απασχολεί και άλλους ευρωπαίους, το Λαικό πρωτευόντως. Δεν θα εκπλαγώ για την οποιαδήποτε εξέλιξη. -
H Fiat είναι εδώ και μερικά χρόνια πολύ λατινική Αμερική..... με ολίγον από Ευρώπη. Η Νο1 αγορά της σε κερδοφορία είναι η Βραζιλία (4η αγορά στον κόσμο και σε διαρκή ανάπτυξη).Στις ΗΠΑ θα εξακολουθήσει να υπάρχει ψωμί (άγνωστο για πόσο ακόμα)και εκεί θα κάνει παιχνίδι με τα brands του ομίλου της Chrysler.
Mολονότι έχει δίκιο να πουλήσει,όσον αφορά τις δηλώσεις του σχετικά με την ανταγωνιστικότητα του ιταλικού παραγωγικού συστήματος δεν είναι συνεπής ως προς τις προθέσεις του.Αφήνω κατά μέρος το γεγονός ότι διακήρυξε ότι δεν μπορεί να στηρίζεται στην κρατική βοήθεια,μόνο αφού έκλεισε τη συμφωνία με τους αμερικανούς (μέχρι τότε απειλούσε με CIG αν η ιταλική κυβέρνηση δεν του έκανε τη χάρη να του δώσει incentivi).Η ουσία δεν είναι η αντιμετώπιση του προβλήματος της κερδοφορίας των ιταλικών εργοστασίων (με προσωρινή τοποθέτηση στη ναφθαλίνη όλων των projects για την ιταλική/ευρωπαϊκή αγορά),αλλά το κατά πόσον θα εξακολουθήσει στο μέλλον να διεκδικεί με αξιώσεις κομμάτι της.
Με την διεύρυνση της κοινωνικής ψαλίδας και την μεσαία τάξη υπό ουσιαστική συρρίκνωση,δεν απομένουν παρά ολοένα και πιο φτωχοί εργαζόμενοι, με εισόδημα ικανό να τους επιτρέψει την απόκτηση ενός low cost αυτοκινήτου και λεφτάδες που αγοράζουν πανάκριβα D segments και Ferrari-Maserati.Μέσα σε αυτό το σενάριο και με δεδομένη την αδυναμία και την έλλειψη θέλησης να ανταγωνιστεί τους γερμανούς στα μεγαλομεσαία segments στην ευρωπαϊκή αγορά (ο ίδιος έχει παραδεχθεί ότι αυτοκίνητα από 30 εως 100Κ ευρώ ακόμα και αν υποτεθεί ότι ξέρει να τα φτιάξει,δεν μπορεί να τα πουλήσει),ο Maglioncino έχει αποφάσισει να τα δώσει όλα τις αγορές Usa και Brasil (σε Κίνα και Ινδία είναι ήδη πολύ πίσω)και απλώς να επιβιώσει στην Ευρώπη με τα διάφορα Panda, Punto, 500, Ypsilon για τη μάζα και Ferrari και Maserati για τη νομενκλατούρα. Θα αφήσει ανοιχτά και 2- 3 εργοστάσια εντός ιταλικής επικράτειεας......με την ελπίδα να μπορέσει να επιβάλλει συνθήκες εργασίας ολοένα και πιο σκληρές στο μέλλον. -
@alba
βλεπω πως κατα καποιο τροπο 'αγαπας' τον ομιλο φιατ και για να παραθετεις πληροφοριες περι των οικονομικων στοιχειων-εξαγορων-συγχωνευσεων-περιεργων όρων και ονοματων σε 'καιει' η πορεια του ομιλου
μπορει να εχεις μετοχες και να σε ενδιαφερει αλλα ενα πιθανον πελατη , σαν εμενα, γιατι να τον ενδιαφερουν αυτες οι πληροφοριες?
προσωπικα, το μονο που εχεις καταφερει ειναι να μου δημιουργησεις αμφιβολιες και να απαξιωνεις τα εστω και 12Κ ευρω που εχω σκοπο να διαθεσω για ενα puntaki
οποτε γιατι τα γραφεις ολα αυτα? -
Ο χρήστης jimhs έγραψε:
οποτε γιατι τα γραφεις ολα αυτα?
-
bill33 δεν καταλαβαινω τι εννοεις με φατσουλα
γραξε αμα θελεις ενα σχολιο -
Προσπαθω να καταλαβω τι εννοεις με την ερωτηση γιατι τα γραφει αυτα;Επρεπε να παρει καποια αδεια πριν το κανει;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Επρεπε να παρει καποια αδεια πριν το κανει;πως το εβγαλες αυτο το συμπερασμα? μαλλον κατι παρεξηγησες,
ρωταω το γιατι μπαινει στο κοπο και τα γραφει ολα αυτα,που προσωπικα ,σαν μελλοντικος πελατης, μου δημιουργουν υπονιες και αμφιβολιες για το μελλον της φιατ,αρα και απαξιωση τον χρηματων που εχω σκοπο να δωσω -
Γιατί λέει πουθενά ότι μόνο αβανταδόρικα άρθρα θα πρέπει να αναρτώνται?
-
Ο χρήστης jimhs έγραψε:
πως το εβγαλες αυτο το συμπερασμα? μαλλον κατι παρεξηγησες,
ρωταω το γιατι μπαινει στο κοπο και τα γραφει ολα αυτα,που προσωπικα ,σαν μελλοντικος πελατης, μου δημιουργουν υπονιες και αμφιβολιες για το μελλον της φιατ,αρα και απαξιωση τον χρηματων που εχω σκοπο να δωσωΜα αν κρίνεις πως αυτά που λέει έχουν βάση, η βάση αυτή σου δημιουργεί ανασφάλεια σχετικά με την τοποθέτηση των χρημάτων σου αγοράζοντας FIAT, τότε απλά μην το πάρεις.
Το θέμα δηλαδή είναι αν ο Alba λέει ή όχι σωστά πράγματα (κατά τη γνώμη μου ναι) και όχι αν έχει 'αγάπη' για τη Fiat. -
ο κυριος alba ή αλλιως και aretino, συνηθιζει οποτε αναρτα δημοσιευσεις , να χρησιμοποιει το ιδιο συγκεκριμενο κλασικο στυλ...
Δεν θα διαβασεις ποτε μα ποτε δημοσιευση του με διαφορετικο χαρακτηρα και σε αλλα φορουμ, τα ιδια!
Μαλλον οπως σωστα αναφερθηκε τον καει ο συγκεκριμενος ομιλος και η πιθανη απουσια του απο την διεθνη αγορα, για αυτο αρεσκεται σε αυτου του ειδους την καταστροφολογια!
Αφου παρακολουθει τοσο απο κοντα τα 'νουμερα', τι κερδος εχει απο αυτη την διαδιακασια;
Σε γερμανικο ομιλο εργαζεται; -
Nα το έχει παίξει στο στοίχημα υπάρχει σαν πιθανότητα ή μόνο αν εργάζεται σε γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία παίζει;
Τελικά μπορείς να μας πεις με βεβαιότητα και στοιχεία ποιος είναι αυτός ο Alba και τι συμφέροντα εξυπηρετεί;
Ή θα δούμε πάλι το ίδιο χιλιοπαιγμένο έργο 'ξέρω(εντός πολλών εισαγωγικών) ποιος είσαι,τι κάνεις και τι καπνό φουμάρεις, αλλά δεν το λέω για να αυξάνεται η τηλεθέαση';
FIAT FORUM