Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αττική Οδός
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αττική Οδός
    • 1
    • 2
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 25
    • 26
    • 14 / 26
    Περί αυτοκίνησης
    133
    511
    2851
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
      Ετσι ακριβως ειναι ΚΥΑΝ... εγω τη χρησιμοποιουσα συχνα για τη διαδρομη Μαρουσι-Παλληνη... και μετα συνεχιζα μαραθωνος για να φτασω στο Μάτι...
      Ομως τωρα, μεσογειων και αγιος ο θεος...
      Ειπαμε, οχι και 5 ευρω το aller-retour...

      Mία από τα ίδια αλλά για Ραφήνα...άλλωστε η Μεσογείων δεν είναι τόσο πια απροσπέλαστη ώστε να δίνω 2,5 ευραίους...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        georgetabs last edited by

        Ο χρήστης elteo έγραψε:
        George αυτά αναφέρουν στο site τους αυτά γράφω...κέρδος μηδέν ή κέρδος υπέρογκο που όμως δεν φαίνεται στις ανακοινώσεις τους..?

        Τέτοια λένε... Αυτοί που πρέπει να 'ταϊστούν' μπαίνουν στα έξοδα της εταιρείας, πιθανώς και τα σπίτια και τα αμάξια τους... Άλλοι που πρέπει να 'ταϊστούν' μπαίνουν στις επενδύσεις για ανάπτυξη, και άλλα απλώς θεωρούνται αποπληρωμές...
        Πάντως για να είναι οι φόροι 32% (ο ΦΠΑ είναι το 18%, οπότε το 14% είναι φόρος εισοδήματος), κάποιο εισόδημα θα υπάρχει...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kouk last edited by

          Αρα η ΑΟ θα χρησιμοποιείται κυρίως απο όσους θα την διανύσουν σε μεγάλο κομμάτι της και απο αυτούς που εξυπηρετούνται για να πάνε και να γυρίσουν στην δουλειά τους!
          Αυτός δεν ήταν και ο σκοπός δημιουργίας του άξονα?Και κάθε άξονα!

          Να αναλάβει σημαντικό μερος των διελεύσεων απο τους επιμέρους δρόμους και να επιτρέψει την ευκολότερη μετακίνηση σε αυτούς!

          Προσωπικά τα 3,3 ευρώ την ημέρα νομίζω ότι αντισταθμίζονται απο το κόστος διάνυσης 50 χιλιόμετρων στις Καποδιστρίου-Αγ.Παρασκευής-Μεσογείων-Λαυρίου!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            billlllll last edited by

            Μια από τα ίδια και γω...
            Σαν φοιτητής την χρησιμοποιούσα πολλές φορές για να γλιτώσω την μεσογείων και να πάω χαλαρά και όχι σταμάτα-ξεκίνα και να βγώ Κατεχάκη από περιφεριακό... Και τα 2ευρώ έτσουζαν αλλά τώρα που αυξήθηκαν πάει πολύ.... Μεσογείων και ξερό ψωμί!!

            Δεν είμαι και τόσο σίγουρος πως θα βγάζουν παραπάνω λεφτά με τις αυξήσεις αφού λιγότερος κόσμος θα την χρησιμοποιεί ....
            και τα ίδια να βγάλουν όμως δε τους χαλάει (λιγότερα αυτοκίνητα-λιγότεροι υπάλληλοι-συντήρηση κτλ..)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              georgetabs last edited by

              Στην τελευταία επίσκεψή μου στην Ελλάδα πήρα e-pass. Στο πρόγραμμα χωρίς πάγιο. Μοναδική μου υποχρέωση να το χρησιμοποιώ μία φορά το χρόνο, πράγμα σίγουρο...
              Έδωσα 20 ευρώ εγγύηση συσκευής, που αφού πλήρωνα 0,30 ευρώ λιγότερα ανά διέλευση (ανεξαρτήτως αριθμού διελεύσεων) θα τα έπαιρνα πίσω μετά από 67 διελεύσεις (αργά ή γρήγορα θα τις κάνω...)
              Έτσι (αρκετά ως πολύ) μακροπρόθεσμα θα έχω οικονομικό ώφελος (αφού δεν πληρώνω πάγιο), ενώ άμεσα έχω ώφελος χρονικό, αφού περνάω χωρίς να περιμένω πολύ (αν θες και το αυτοκίνητο καταπονείται και καταναλώνει ένα ελάχιστο λιγότερο, αφού γλιτώνω ένα σταμάτα ξεκίνα, που αν έχει κίνηση στα ταμεία είναι πολλά σταμάτα - ξεκίνα...)

              Πλέον το διόδιο αυξήθηκε κατά 50 λεπτά (25%), ενώ το ποσόν που γλιτώνω λόγω e-pass αυξήθηκε κατά 5 λεπτά (ούτε 17%). Άρα με κοροϊδεύουν!!!
              Αν πάλι υπολογίσουμε και την προηγούμενη αύξηση (από 1,80 στα 2,50) που το ποσόν που γλιτώνουν οι συνδρομητές (οι 'πιστοί πελάτες' κατά κάποιον τρόπο δηλαδή) έχει πάει από τα 30 στα 35 λεπτά (την περασμένη φορά δεν αυξήθηκε η έκπτωση των συνδρομητών ΚΑΘΟΛΟΥ), τότε μιλάμε για αυξήσεις περίπου 40% στο διόδιο, με περίπου 17% αύξηση στην έκπτωση των συνδρομητών.
              ΕΤΣΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΩΘΟΥΜΕ 2 ΦΟΡΕΣ ΚΟΡΟΪΔΑ ΟΙ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΕΣ...

              kouk, το 1,66 ευρώ είναι από την 45η διέλευση ΚΑΙ ΜΕΤΑ. Οι προηγούμενες διελεύσεις αποτιμώνται πιο ακριβά... ΠΟΙΟΣ θα κάνει πάνω από 45, και εν πάσει περιπτώσει, ΠΟΣΕΣ περισσότερες από 45 διελεύσεις θα κάνει, όταν οι εργάσιμες ημέρες ενός μήνα είναι 21-22, άρα το ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ πήγαινε έλα στην δουλειά 42-44 διελεύσεις το μήνα;;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kouk last edited by

                Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                ....
                kouk, το 1,66 ευρώ είναι από την 45η διέλευση ΚΑΙ ΜΕΤΑ. Οι προηγούμενες διελεύσεις αποτιμώνται πιο ακριβά... ΠΟΙΟΣ θα κάνει πάνω από 45, και εν πάσει περιπτώσει, ΠΟΣΕΣ περισσότερες από 45 διελεύσεις θα κάνει, όταν οι εργάσιμες ημέρες ενός μήνα είναι 21-22, άρα το ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ πήγαινε έλα στην δουλειά 42-44 διελεύσεις το μήνα;;

                Οχι Γιώργο,δεν είναι έτσι!
                Οι πρώτες 30 διελεύσεις χρεώνονται με 2,5 ευρώ και οι υπολοιπες 15 είναι δωρεάν!
                Κάθε διέλευση μετά την 45η χρεώνεται πάλι 2,5 ευρώ!

                Οσον αφορά στο πόσος κόσμος θα την χρησιμοποιεί,μάλλον θα πέσουμε πάλι έξω στους υπολογισμούς μας!
                Και στην αρχή λέγαμε οτι ήταν (και είναι) πολλά τα 2 ευρώ αλλά ο δρόμος ηταν φίσκα στο αυτοκίνητο!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  manosk last edited by

                  Εσείς που χρησιμοποιείτε τακτικά την ΑΟ, γιατί δεν κάνετε για κανένα μήνα μποϊκοτάζ για να ρίξουν την τιμή; Αν ήταν δική μου η ΑΟ και 5 ευρώ θα το πήγαινα αν έβλεπα ότι αυξάνονται τα έσοδά μου αντί να μειώνονται.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • elteo
                    elteo last edited by

                    Ο χρήστης kouk έγραψε:

                    ....
                    kouk, το 1,66 ευρώ είναι από την 45η διέλευση ΚΑΙ ΜΕΤΑ. Οι προηγούμενες διελεύσεις αποτιμώνται πιο ακριβά... ΠΟΙΟΣ θα κάνει πάνω από 45, και εν πάσει περιπτώσει, ΠΟΣΕΣ περισσότερες από 45 διελεύσεις θα κάνει, όταν οι εργάσιμες ημέρες ενός μήνα είναι 21-22, άρα το ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ πήγαινε έλα στην δουλειά 42-44 διελεύσεις το μήνα;;

                    Οχι Γιώργο,δεν είναι έτσι!
                    Οι πρώτες 30 διελεύσεις χρεώνονται με 2,5 ευρώ και οι υπολοιπες 15 είναι δωρεάν!
                    Κάθε διέλευση μετά την 45η χρεώνεται πάλι 2,5 ευρώ!

                    Οσον αφορά στο πόσος κόσμος θα την χρησιμοποιεί,μάλλον θα πέσουμε πάλι έξω στους υπολογισμούς μας!
                    Και στην αρχή λέγαμε οτι ήταν (και είναι) πολλά τα 2 ευρώ αλλά ο δρόμος ηταν φίσκα στο αυτοκίνητο!

                    To pdf ... http://www.aodos.gr/newsite/bonus.pdf

                    Ξέρεις με τα ευρώ έχουμε χάσει το μπούσουλα...εάν ήταν δρχ δεν θα ήταν..!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      georgetabs last edited by

                      Ο χρήστης kouk έγραψε:

                      ....
                      kouk, το 1,66 ευρώ είναι από την 45η διέλευση ΚΑΙ ΜΕΤΑ. Οι προηγούμενες διελεύσεις αποτιμώνται πιο ακριβά... ΠΟΙΟΣ θα κάνει πάνω από 45, και εν πάσει περιπτώσει, ΠΟΣΕΣ περισσότερες από 45 διελεύσεις θα κάνει, όταν οι εργάσιμες ημέρες ενός μήνα είναι 21-22, άρα το ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ πήγαινε έλα στην δουλειά 42-44 διελεύσεις το μήνα;;

                      Οχι Γιώργο,δεν είναι έτσι!
                      Οι πρώτες 30 διελεύσεις χρεώνονται με 2,5 ευρώ και οι υπολοιπες 15 είναι δωρεάν!
                      Κάθε διέλευση μετά την 45η χρεώνεται πάλι 2,5 ευρώ!

                      Οσον αφορά στο πόσος κόσμος θα την χρησιμοποιεί,μάλλον θα πέσουμε πάλι έξω στους υπολογισμούς μας!
                      Και στην αρχή λέγαμε οτι ήταν (και είναι) πολλά τα 2 ευρώ αλλά ο δρόμος ηταν φίσκα στο αυτοκίνητο!

                      Θα είναι νέο πρόγραμμα που δεν το είδα τότε, νόμιζα πως μίλαγες για το κλιμακωτό με το πάγιο...

                      Πάντως για να πάω στο αεροδρόμιο και να μην χαθώ από παραπλανητικές πινακίδες (ή ανυπαρξία πινακίδων) η Αττική Οδός δυστυχώς είναι μονόδρομος... Ας είχαν εναλλακτικές και θα σου έλεγα πόσο θα την χρησιμοποιούσα...
                      Οπότε όσο η εναλλακτική μου είναι ο... προαστιακός των 8 ευρώ θα την παίρνω και ας ξεπεράσει και το (θεωρητικό λόγω τιμαρίθμου όπως έγραψα νωρίτερα) όριο των 3 ευρώ...
                      Ομοίως και για λοιπές διαδρομές που δεν σου δίνεται πρακτικά η δυνατότητα να πας αλλιώς...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • K
                        kouk last edited by

                        Δεν υπήρχε Γιώργο!Ανακοινώθηκε μαζί με την αύξηση των διοδίων!
                        Δεν εχει πάγιο,αλλά έχει 20€ εγγύηση!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Ο χρήστης kouk έγραψε:
                          Αρα η ΑΟ θα χρησιμοποιείται κυρίως απο όσους θα την διανύσουν σε μεγάλο κομμάτι της και απο αυτούς που εξυπηρετούνται για να πάνε και να γυρίσουν στην δουλειά τους!
                          Αυτός δεν ήταν και ο σκοπός δημιουργίας του άξονα?Και κάθε άξονα!

                          Να αναλάβει σημαντικό μερος των διελεύσεων απο τους επιμέρους δρόμους και να επιτρέψει την ευκολότερη μετακίνηση σε αυτούς!

                          Προσωπικά τα 3,3 ευρώ την ημέρα νομίζω ότι αντισταθμίζονται απο το κόστος διάνυσης 50 χιλιόμετρων στις Καποδιστρίου-Αγ.Παρασκευής-Μεσογείων-Λαυρίου!

                          Εγώ θεωρώ την Αττική Οδό ή τουλάχιστον κάποιο τμήμα της ως περιφερειακό άξονα της Αθήνας και όχι ως Εθνική Οδό, όπως δηλαδή είναι το 'ποτάμι' από τον Πειραιά μέχρι την Κηφισιά. Μόνο αν το δεις έτσι μπορεί να αποσυμφορήσει αστικούς δρόμους και είναι λάθος κατά τη γνώμη μου να αποθαρρύνεται αυτή η χρήση με την έλλειψη της κλιμακωτής χρέωσης ανά διανυόμενη απόσταση, τουλάχιστον για το κεντρικό της κομμάτι.

                          Νίκο, η άποψή σου νομίζω πως έχει ίχνη 'ελιτισμού', του στυλ 'ας είναι άνετη η ΑΟ για μας που τη χρησιμοποιούμε για να πάμε στη δουλειά μας και άσε τους άλλους να πήζουν'. Το επισημαίνω μήπως αναθεωρήσεις και όχι ως μομφή.

                          Α, και να δείτε για πότε θα πήξουν ξανά οι Μεσογείων/Κηφισίας/Αγ.Παρασκευής/Καποδοστρίου τώρα που αυξήθηκαν τα διόδια της ΑΟ και επέστρεψε ο κόσμος από τις διακοπές.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • K
                            kouk last edited by

                            Οχι και ελιτιστική βρε Κώστα!!
                            Η ΑΟ είναι περιφερειακός άξονας,μάλιστα είναι περιφερειακός αυτοκινητόδρομος κλειστής κυκλοφορίας!Εχει διαφορά!

                            Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αυτός που θέλει να πάει απο τον Γέρακα στην Δουκίσσης Πλακεντίας πρέπει ντε και καλά να χρησιμοποιήσει την ΑΟ!
                            Με αυτό τον τρόπο το βάρος απλώς μεταφέρεται απο την Δουκίσσης Πλακεντίας στην ΑΟ!

                            Εγω θεωρώ ότι πρέπει το βάρος της κίνησης να μοιράζεται!

                            Ενας αυτοκινητόδρομος είναι για μετακίνηση σε μεγάλες αποστάσεις!Δεν είναι Μεσογείων!

                            Αρα και η χρήση του υπόκειται σε διαφορετικούς κανόνες!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Ο χρήστης kouk έγραψε:
                              Οχι και ελιτιστική βρε Κώστα!!

                              Έλα τώρα, ξέρεις πώς το έγραψα!

                              Η ΑΟ είναι περιφερειακός άξονας,μάλιστα είναι περιφερειακός αυτοκινητόδρομος κλειστής κυκλοφορίας!Εχει διαφορά!

                              Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αυτός που θέλει να πάει απο τον Γέρακα στην Δουκίσσης Πλακεντίας πρέπει ντε και καλά να χρησιμοποιήσει την ΑΟ!
                              Με αυτό τον τρόπο το βάρος απλώς μεταφέρεται απο την Δουκίσσης Πλακεντίας στην ΑΟ!

                              Εγω θεωρώ ότι πρέπει το βάρος της κίνησης να μοιράζεται!

                              Ενας αυτοκινητόδρομος είναι για μετακίνηση σε μεγάλες αποστάσεις!Δεν είναι Μεσογείων!

                              Αρα και η χρήση του υπόκειται σε διαφορετικούς κανόνες!

                              Ελπίζω να συμφωνείς όμως ότι το σημαντικό δεν είναι να δώσουμε 'ορισμό' στο τι είναι η ΑΟ και από τον ορισμό να συμπεράνουμε το πώς 'πρέπει' να χρησιμοποιείται αλλά να δούμε πώς θα πρέπει να χρησιμοποιείται ώστε να λύνει όσο το δυνατόν περισσότερα προβλήματα. Υπ'αυτό το πρίσμα η παρομοίωση με τον Κηφισσό είναι πολύ σωστή, αφού και αυτός είναι 'κλειστής κυκλοφορίας' (μετά την κατάργηση του φαναριού της Κηφισιάς, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!) αλλά ο ρόλος του είναι διαφορετικός στο κομμάτι που εφάπτεται στην πόλη (περιφερειακή αρτηρία χωρίς διόδια) απ'ό,τι στο κομμάτι από τον Άγιο Στέφανο και μετά (αυτοκινητόδρομος με διόδια). Εγώ υποστηρίζω πως για καθαρά πρακτικούς λόγους έτσι θα έπρεπε να είναι και η ΑΟ, ίσως με διαφορετική πολιτική διοδίων σε διαφορετικά κομμάτια της. Π.χ. θα μπορούσε να χωριστεί σε δύο 'ζώνες', μία 'αστική' ή 'περιφερειακή' με σχετικά χαμηλά διόδια και μια 'υπεραστική' με υψηλότερα. Αυτό είναι μία εναλλακτική-συμβιβασμός ως προς την τέλεια λύση που είναι να παίρνουμε barcoded χαρτάκι στην είσοδο και να πληρώνουμε στην έξοδο, η οποία έχει ίσως μικρότερο κόστος υλοποίησης (τη δημιουργία κάποιων επιπλέον διοδίων εκεί που αλλάζει η 'ζώνη' αντί την αντικατάσταση ολόκληρης της υποδομής των διοδίων)

                              Κάποιος ας πούμε που θέλει να πάει από Μεταμόρφωση στην Παλλήνη ή τη Ραφήνα θα μπορούσε να πληρώνει τα αστικά διόδια (π.χ. 1.5 ευρώ) ενώ αν θέλει να πάει στο Αεροδρόμιο ή το Μαρκόπουλο να πληρώνει δύο φορές διόδια, αστικά και υπεραστικά (1.5 + 1.5 ευρώ) Έτσι το κόστος θα ήταν πιο λογικό για όλους και δεν θα έχανε και 'πελατεία' η ΑΟ.

                              Βέβαια δεν είμαι συγκοινωνιολόγος οπότε δεν μπορώ να αποδείξω ούτε καν το εφικτό της πρότασης. Απλά την καταθέτω για σχόλια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                aleng last edited by

                                Η γνώμη μου είναι πως η ΑΟ δεν μπορεί με τίποτα να χαρακτηριστεί υπεραστική

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Τους ορισμούς 'αστική' και 'υπεραστική' τους χρησιμοποίησα λίγο καταχρηστικά για να ονομάσω τις 'ζώνες'. Είπαμε, δεν είμαι συγκοινωνιολόγος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    aleng last edited by

                                    ΟΚ δεν κατάλαβα καλά

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • elteo
                                      elteo last edited by

                                      Yπάρχει κάποιο link που να μας δίνει στατιστικά στοιχεία της ΑΟ..?
                                      Δηλ πόσα αυτοκίνητα περνούν ημερησίως, μηνιαίως κτλ..?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spiros19 last edited by

                                        Γνωμη μου (καθαρα δικη μου) οτι εμενα και τον Σαββα που ερχομαστε απο το ιδιο ουσιαστικα μερος (ραφηνα) δεν επρεπε να μας αποθαρυννει η αττικη οδος ετσι. Δεν κανουμε μεσα ΤΑ χιλιομετρα, αλλα ΔΕΝ κανουμε αστικη μετακινηση...
                                        Επιπλεον, δεν υπαρχει εναλλακτικη... Πειτε μου ενα τροπο να πας μαρουσι απο τη ραφηνα Χωρις αττικη οδο, και χωρις να κανεις Τρελο κυκλο... (πχ απο μεσογειων - χαλανδρι-μαρουσι, η απο πεντελη... αυτα δεν ειναι εναλλακτικα... ειναι 10+ παραπανω χιλιομετρα, στα 25...
                                        μετα θελουνε και αποκεντρωση...
                                        Πως θα παω να κατοικισω μονιμα στο δημο Ν.Μάκρης με 2.5 την αττικη οδο????

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          theios last edited by

                                          Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
                                          Γνωμη μου (καθαρα δικη μου) οτι εμενα και τον Σαββα που ερχομαστε απο το ιδιο ουσιαστικα μερος (ραφηνα) δεν επρεπε να μας αποθαρυννει η αττικη οδος ετσι. Δεν κανουμε μεσα ΤΑ χιλιομετρα, αλλα ΔΕΝ κανουμε αστικη μετακινηση...
                                          Επιπλεον, δεν υπαρχει εναλλακτικη... Πειτε μου ενα τροπο να πας μαρουσι απο τη ραφηνα Χωρις αττικη οδο, και χωρις να κανεις Τρελο κυκλο... (πχ απο μεσογειων - χαλανδρι-μαρουσι, η απο πεντελη... αυτα δεν ειναι εναλλακτικα... ειναι 10+ παραπανω χιλιομετρα, στα 25...
                                          μετα θελουνε και αποκεντρωση...
                                          Πως θα παω να κατοικισω μονιμα στο δημο Ν.Μάκρης με 2.5 την αττικη οδο????

                                          με όλο το σεβασμό..αποκέντρωση δεν είναι να μένεις στη Νέα Μάκρη και να εργάζεσαι στο Μαρούσι..αποκέντρωση είναι να υπάρχουν μικρές, αυτάρκεις ζώνες εκέι που ζείς..να έχεις όχι μια Αθήνα 4-5 εκατομμυρίων αλλά 4-5 Αθήνες του 1 εκατομμυρίου κατοίκων..με ευκαιρίες απασχόλησης, πολιτιστικής δημιουργίας, άθλησης, μόρφωσης, περίθαψης

                                          αυτό που περιγράφεις εσύ είναι χειρότερο και από την αστικοποίηση..στην αγγλική λέγεται suburbia..ζεις σε έναν χώρο που θεωρείς ήσυχο και ασφαλή αλλά για την κάλυψη οποιασδήποτε ανάγκης οφείλεις να μετακινείσαι..είναι κυρίαρχο φαινόμενο στην αμερική και εξαπλώνεται και στην ευρώπη..υπάρχει ένα θαυάσιο ντοκυμαντέρ του BBC γι ατην έκταση και τις μελλοντικές επιπτώσεις του προβλήματος

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spiros19 last edited by

                                            Δε μιλησα να εργαζομαι στο μαρουσι.
                                            Εργαζομαι στην μακρη εστω.
                                            Την κοπελα μου, πως θα τη βλεπω που μενει μαρουσι?
                                            Ξερω, ξερω, με το τηλεσκοπιο, η με 5 ευρω...

                                            Δεν ειναι κακο το φαινομενο που περιγραφεις αρκει τα μικρα χωριουδακια να ειναι αυτονομα, και να εχουν εκει δουλειες ο κοσμος...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 14 / 26
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr