-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
για να μην εκτειθεσαι λοιπον, πριν αναπαραγεις οποιαδηποτε μ@λακια σου λεει ο καθε ασχετος και 'ειδικος', πρεπει να το ψαχνεις πρωτα.διαφορετικα, λες οτι 'μου το ειπαν και το μεταφερω με επιφυλαξη'. Δε το λες σαν δεδομενο.
'μου το ειπαν και το μεταφερω με επιφυλαξη' οκ θα το υιοθετήσω αυτό.
Thanks Σπύρο -
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Πάντως σε όλα τα τεστ οι δοκιμαστές λένε ότι το γκολφ χάνει σε δυναμικά χαρακτηριστικά επειδή είναι πολύ μαλακό.Θα 'θελα όμως να δω την συμπεριφορά του φορώντας το σπορ πακέτο, δηλαδή διαφορετικά ρυθμισμένες αναρτήσεις και 17άρια ζαντολάστιχα, γιατί η σύγκριση που γίνεται τώρα με την τζουλιέτα είναι άδικη αφού αυτή φοράει την σπορ ανάρτηση και έχει 17άρια ζαντολάστιχα.
Γιατί αν με το σπορ πακέτο βελτιώνονται πολύ τα δυναμικά χαρακτηριστικά του γκολφ τότε παίρνει αυτό την πρώτη θέση αφού έχουν καρμπόν επιδόσεις αλλά τα γκολφ καίει λιγότερο και το γκολφ φαίνεται να έχει καλύτερα φρένα.
Αν θελεις σε Γκολφ 5.. Γκολφ 6 δεν εκει γκνωση καρντια μου.
Μεταξυ λοιπον TSI sportline (ιδια αναρτηση με GT) και 205/55/16 και Τζουλιεττα με σπορ πακετο 225/45/17: Παρολο το μικροτερο προφιλ η Τζουλιεττα ειναι πιο ανετη ειδικα στο μπροστινο της που ειναι πιο ραφιναρισμενο. Η Τζουλιεττα παρολ'αυτα δεν παιρνει καθολου κλισεις σε μεσαιες ταχυτητες. Αυτα σε μεσαιες ταχυτητες, σε ψηλες αργουμε λιγο... περιμενε το τελος της περιοδου στρωσιματος κ θα εχουμε πολλα νεα. Το πλαισιο παντως οσο πιο γρηγορα πας τοσο πιο πολυ ζωντανευει κ γινεται πιο αμεσο... και δε χρειαζεται να εισαι στο 9/10 η 10/10 οπως στο Γκολφ. Τα φρενα ειναι αμεσοτατα και προοδευτικοτατα σαν αισθηση αριστα. Αυτα ως αποψεις των 100 πρωτων χλμ.
Επεται συνεχεια..
-
Η αληθεια ειναι οτι μειναμε με 1 αυτοκινητο ...και ετσι βαλαμε μπροστα να παρουμε ακομα ενα...περιμεναμε απο το καλοκαιρι την I ....μεχρι που ηρθε την ειδαμε 4 φορες με 4 τεστ nτραιβς ...Και η αληθεια οσο περνας ωρα μαζι της σε καποια σημεια ειναι υπερ της σε αλλα δυστηχως κατα. Η αγορα της με καποια παραπανω πραγματακια πηγαινει γυρω στα 25 χι-26λ (υπερ τιμημενη στο φουλ)... Σε αυτη τη κατηγορια τιμης...ειναι ΠΟΙΟ ακριβη απο το Golf το οποιο σε αυτη την τιμη (25-26) περιλαμβανει dsg-7 Spor packet ΚΑΙ DCC εξτραδακια δηλαδη τα οποια ομως απογειωνουν το αυτοκινητο και το κατατασουν αναμφιβολα κορυφαιο με μεγαλη διαφορα απο ολα και σιγουρα ενα εσωτερικο (alcadara) με πολυ ωραια καθισματα ανετα ,υσηχη καμπινα και σιγουρα αρκετα ποιο ποιοτικα υλικα συνολικα(ταπετσαριες πλαστικα κτλ) Απο την αλλη οταν οδηγαω την I... και παταω την 3η μετα τις 4.... πανω σε ανοικτη στροφη...χαμογελω σαν χαζος...διοτι ειναι παιχνιδιαρικη ...ενω το golf στην ενωθεν εκδοση ειναι safe ,ουδετερο ... πολυ προβλεψιμο και με καλυτερο πατημα(σε εκδοση με spor packet και dcc).
Τελικα αυτα τα 2 αυτοκινητα οσο κοντα μπορει να ειναι απο θεμα αποδοσης κτλ ειναι παρα πολυ διαφορετικα. Δεν ξερω τι θα κανουμε ηδη κατεχουμε ενα golf 1.4 160 highline με 60++ χιλ χιλιομετρα λογω μετακινησεων απο Σπαρτη-Ξανθη και τουμπαλιν αλλα και ταξιδακια ιταλια με μεση καταναλωση στα ταξιδια 6-6.5 . Χρειαζομαστε ενα δευτερο οπωςδηποτε ...γερνουμε προς την I ...αλλα το να δωσω 25 χιλ και τα καθισματα και η ταπετσαρια να μην ειναι ανταξια των χρηματων με ενοχλει...Μην πω για τον τεμπελη...και το καλυμα των καθισματων ... σε αυτη την τιμη περιμενα Εξαιρετικη ποιοτητα εσωτερικου ,full δερματινα καθισματα και navi + ολα τα αλλα που εχει... Επισης το οτι στην Ιταλια που την ειδαμε πρωτη φορα....και οι συζητησεις μας εκει...μας αφησαν μια απογοητευση....ολοι περιμεναν κατι σιγουρα καλυτερο απο το Golf το οποιο δεν εχει αλλαξει και κατι ουσιαστικα απο το 2006 ..ενα facelift εκανε...ουτε πλαισιο ουτε μοτερ ουτε αναρτησεις,μονο μικρες βαλτιωσεις και απο την αλλη οι πωλησεις .... Δεν ξερω ... ισως το οτι το αυτοκινητο το θελω για νορμαλ χρηση και οχι την απολυτη οδηγικη απολαυση σε αυτα τα χρηματα μου δημιουργει σοβαρους ενδοιασμους και το οτι κανεις δεν εχει φτασει στα 40-50χιλ ωστε να δουμε αν η αναρτηση αντεχει,τριγμους κτλ...Απο την αλλη αυτος που θελει alfa romeo θα την παρει με τα χιλια ...και φαινεται και αρκετα αξιοπιστη και σιγουρα θα ειναι πιστευω .
Μεταφερω την γνωμη μου μετα απο 100+ χιλ test drive +500 σε εθνικη (με φιλου αυτοκινητο) ολα με 170 αρες ...και παρα πολυ ψαξιμο. Η αποφαση θα παρθει τον φεβρουαριο. Επισης να πω οτι ειδα και το opel το οποιο ειναι εκτος τοπου και χρονου και σιγουρα μακρια και απο την I και απο τα golf. -
J=?
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
J=?jiulietta, θα τον αποκυρηξουν οι ιταλοφιλοι, καλυτερα να παρει g
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
J=?
jiulietta, θα τον αποκυρηξουν οι ιταλοφιλοι, καλυτερα να παρει g
-
Εφοσον ειναι ακριβη και δεν σου αρεσουν οι πλαστικουρες της καλυτερα παρε το γκολφ που εχει καλογουστο εσωτερικο
-
Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
Εφοσον ειναι ακριβη και δεν σου αρεσουν οι πλαστικουρες της καλυτερα παρε το γκολφ που εχει καλογουστο εσωτερικοΚαι πρωτότυπο-καλόγουστο εξωτερικό σχεδιασμό.
-
Σορρυ για το J Εγινε Ι ...
Δεν ξερω τι θα παρω ακομα , και για την ειρωνια σας την οποια βρισκω λιγακι ατοπη...και για την ιστορια να σας πω οτι ειχα και 155(93') και 159 (1-2008 1....ολοκαινουρια...και οχι δεν ειμαι οπαδος καμιας εταιριας...το γουστο του καθενος ειναι αντικειμενικο . Ουτε ειπα οτι ειναι ασχημη ....το αντιθετο μαλλον .Τεσπα Εγω θελω στα 26 χιλιαρικα που θα σκασω χοντρα χοντρα να παρω το καλυτερο δυνατο και οικονομικοτερο στην καταναλωση αλλα και σε επιδοσεις .
Επισηςο καθενας να κοιταει με τι τσουλαει και μετα να ειρωνευεται τις αποψεις ενος αλλου συμφορουμιστα χωρις να ξερει την σχεση του με την αυτοκινηση...επειδη ειναι flat αντικειμενικος. -
Αυτο που ψσχνεις ειναι το γκολφ
-
Ο χρήστης sampler έγραψε:
Σορρυ για το J Εγινε Ι ...
Δεν ξερω τι θα παρω ακομα , και για την ειρωνια σας την οποια βρισκω λιγακι ατοπη...και για την ιστορια να σας πω οτι ειχα και 155(93') και 159 (1-2008 1....ολοκαινουρια...και οχι δεν ειμαι οπαδος καμιας εταιριας...το γουστο του καθενος ειναι αντικειμενικο . Ουτε ειπα οτι ειναι ασχημη ....το αντιθετο μαλλον .Τεσπα Εγω θελω στα 26 χιλιαρικα που θα σκασω χοντρα χοντρα να παρω το καλυτερο δυνατο και οικονομικοτερο στην καταναλωση αλλα και σε επιδοσεις .
Επισηςο καθενας να κοιταει με τι τσουλαει και μετα να ειρωνευεται τις αποψεις ενος αλλου συμφορουμιστα χωρις να ξερει την σχεση του με την αυτοκινηση...επειδη ειναι flat αντικειμενικος.+1... αηδία κατάντησε...
κανείς δεν αντιλέγει οτι το γκολφ είναι τραγικά βαρετό μέσα έξω... κανείς δεν αντιλέγει επίσης οτι η πρώτη εντύπωση μεταξύ των 2 (όσο αφορά τα υλικά κατασκευής και αίσθηση αντοχής) είναι υπερ του γερμανού... τώρα τι ψάχνουν μερικοί δεν καταλαβαίνω... -
Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
Αυτο που ψσχνεις ειναι το γκολφΣυμφωνώ κι επαυξάνω
-
ζεπελιν αφού σου λέει ότι έχει ήδη ένα 160αρι.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
ζεπελιν αφού σου λέει ότι έχει ήδη ένα 160αρι.Που το πρόβλημα.Κι ένα ακόμα 2
-
Να παρει ακομα ενα με DSG
-
O άνθρωπος απλά ψάχνει κάτι διαφορετικό από το Golf και το ψάχνει στην Giulietta, 4 test drive έχει κάνει. Απλά χαλάστηκε που η Giulietta του δίνει λιγότερα από το Golf, πού είναι το κακό;
Εγώ, θα κοιτούσα από ιταλία και την Delta, με τον 1.75, το αυτόματο και τον πλούσιο εξοπλισμό. Βγαίνει πιο ακριβή, αλλά είναι μια καλή εναλλακτική...
Εκτός αν ψάχνεις σπορ συμπεριφορά, εκεί δεν κοιτάς Lancia... -
Για έναν απροσδιόριστο και ομιχλώδη λόγο (σαν το μυαλό τους) ορισμένοι θεωρούν πως βρίζουν αν πουν σε κάποιον να πάρει golf.
-
Τωρα εσεις λετε να μην παρει γκολφ?
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Για έναν απροσδιόριστο και ομιχλώδη λόγο (σαν το μυαλό τους) ορισμένοι θεωρούν πως βρίζουν αν πουν σε κάποιον να πάρει golf.Δεν βρίζω κανέναν αλλά αποφάσισα να μην ξανατσακωθώ εδω μέσα για το τίποτα.Αυτό που ψάχνει είναι το Golf 6 τέλος
-
Delta συμφωνώ και εγώ θα το πρότεινα αλλά δεν ξέρω από θέμα οικονομίας καυσίμου τι παίζει. Προσφέρει όμως περισσότερο value στα λεφτά της.
Τώρα ένα γειτονάς μους από έξω έχει 1 GTI ένα V και ένα VI οπότε συμβαίνει και αυτό!
Έχει πλάκα πάντως γιατί τα βλέπεις δίπλα δίπλα και παίζεις πάντα το παιχνίδι βρες τις διαφορές!!
Alfa Romeo Giulietta