-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Εντάξει όντως αυτό είναι καλό.Εφάμιλο του Megane θα έλεγα
E, το πρόβλημα είναι που η Giulietta δεν είναι εφάμιλλη του Megane φοβάμαι...
Να πω τώρα κάτι αλλά μην αγριέψεται.Την κούκλα αυτή την εκτιμώ πάρα πολύ σαν αυτοκίνητο.Πολύ όμορφο με χαρακτήρα και φανταστικό οδηγικά(πιστεύω το καλύτερο στην κατηγορία) με κινητήρα (mair) διαμάντι.Αλλά ποιοτικά στο εσωτερικό χάνει και απ' το Megane το οποίο τίποτα δεν έχει να ζηλέψει από την 6ρα Golfω.Πάντως κι εγώ πιστεύω πως μετά από το Facelift όταν γίνει αυτό θα καλήψει το χαμένο έδαφος στον τομέα αυτό.
-
Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
Η Giulietta λοιπόν, ΚΑΚΩΣ, δεν το έκανε και μάλιστα σε πολλά θέματα δείχνει χειρότερη στο εσωτερικό από την 147 που αντικατέστησε... Ε, αυτό είναι λάθος και προφανώς θα της στοιχίσει ΠΟΛΥ σε πωλήσεις, γιατί ο αγοραστής θα δει και δίπλα τι προσφέρεται...
Τι προσφερεται?
Οι Ευαγγελατοι των πλαστικων εχετε καταντησει
Είναι ή όχι το εσωτερικό του ανταγωνισμού καλύτερο; Θα έλεγα πως σίγουρα είναι καλύτερο του Golf VI (το έγραψα σωστά αυτή τη φορά νομίζω! ), του Megane, και θα έλεγα και του Astra και μάλλον και του 308...
Και μιλάω για τα αντίστοιχης τιμής, δεν βάζω το γερασμένο Α3 που είναι πιο ακριβό, αλλά και πάλι φοβάμαι... καλύτερο!
Ε, δεν νομίζω πως αυτό ΔΕΝ θα το δει κάποιος που τον ενδιαφέρει ΚΑΙ το εσωτερικό του αυτοκινήτου του...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Η Giulietta λοιπόν, ΚΑΚΩΣ, δεν το έκανε και μάλιστα σε πολλά θέματα δείχνει χειρότερη στο εσωτερικό από την 147 που αντικατέστησε... Ε, αυτό είναι λάθος και προφανώς θα της στοιχίσει ΠΟΛΥ σε πωλήσεις, γιατί ο αγοραστής θα δει και δίπλα τι προσφέρεται...
Τι προσφερεται?
Οι Ευαγγελατοι των πλαστικων εχετε καταντησει
Είναι ή όχι το εσωτερικό του ανταγωνισμού καλύτερο; Θα έλεγα πως σίγουρα είναι καλύτερο του Golf VI (το έγραψα σωστά αυτή τη φορά νομίζω! ), του Megane, και θα έλεγα και του Astra και μάλλον και του 308...
Και μιλάω για τα αντίστοιχης τιμής, δεν βάζω το γερασμένο Α3 που είναι πιο ακριβό, αλλά και πάλι φοβάμαι... καλύτερο!
Ε, δεν νομίζω πως αυτό ΔΕΝ θα το δει κάποιος που τον ενδιαφέρει ΚΑΙ το εσωτερικό του αυτοκινήτου του...
Τα δύο πρώτα ναι το Astra κατά την γνώμη μου είναι μάπα ποιοτικά στο εσωτερικό(έχει και φανταστική εργονομία ) και του 308 προσωπικά δεν μου γέμισε το μάτι.Το νέο C4 στο εσωτερικό ποιοτικά πρέπει να λέει πολλά απ' όσα γράφονται κι έξω και κατ' επέκταση και το DS4.
-
Ειναι καλυτερο πως? Καλυτερο = μαλακα πλαστικα και γυαλιστερη οψη?
Η μηπως αξιολογησες την ποιοτητα των πλαστικων της Τζουλιεττας μετα απο χρονια εκτεταμενης χρησης και την εβγαλες σκαρτη?
Μαλλον εννοεις οτι δεν σου αρεσει η σχεδιαση του εσωτερικου.
Απο κει και περα αν σε καποιο αρεσαν ολα απο στριψιμο, στησιμο, κινητηρα, τιμονι, κιβωτιο κλπ και επειδη δεν του αρεσαν τα πλαστικα στις πορτες αποφασισε να μην αγορασει τοτε η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα
-
Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
Απο κει και περα αν σε καποιο αρεσαν ολα απο στριψιμο, στησιμο, κινητηρα, τιμονι, κιβωτιο κλπ και επειδη δεν του αρεσαν τα πλαστικα στις πορτες αποφασισε να μην αγορασει τοτε η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα
το αμαξι ειναι κορυφη, η AR εχει ριξει το παραδακι, παρολαυτα δε το αγοραζει ο κοσμος. Προφανως ειναι ηλιθιοι. Ακομη και στην Ιταλια το καταραμενο golf πουλαει περισσοτερο
-
Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
Ειναι καλυτερο πως? Καλυτερο = μαλακα πλαστικα και γυαλιστερη οψη?Η μηπως αξιολογησες την ποιοτητα των πλαστικων της Τζουλιεττας μετα απο χρονια εκτεταμενης χρησης και την εβγαλες σκαρτη?
Μαλλον εννοεις οτι δεν σου αρεσει η σχεδιαση του εσωτερικου.
Απο κει και περα αν σε καποιο αρεσαν ολα απο στριψιμο, στησιμο, κινητηρα, τιμονι, κιβωτιο κλπ και επειδη δεν του αρεσαν τα πλαστικα στις πορτες αποφασισε να μην αγορασει τοτε η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα
Όχι σαν αίσθηση.Επίσης δεν είπα ότι είναι σκάρτη η Ιουλιέττα.Είναι πολύ καλή ποιοτικά απλά λίγο υποδεέστερη από τα άλλα 2.Το εσωτερικό της το λατρεύω σχεδιαστκά
Βεβαίως είναι ποιοτική αλλά δεν γίνεται εκτεταμένη χρήση αυτών των υλικών όπως στον Γαλλο και την Golfω.Για να καταλάβεις στο Megane υπάχει ένα αφρώδες πλαστικό πολύ ποιοτικό(ίδιο με το Laguna) στο πάνω μέρος του ταμπλό το οποίο υπάρχει και σε μεγάλο μέρος της εσωτερικής επιφάνειας της πόρτας.Μετά το κάτω μέρος είναι ένα σκληρό πλαστικό το οποίο υπάρχει όπου δεν βρίσκεται το αφρώδες και το οποίο δεν γρατζουνίζεται εύκολα.(το έχω δοκιμάσει μην ρωτήσεις που μόνο).Στην Ιουλιέττα δεν βλέπεις αυτήν την εικόνα αλλά μια σύνθεση πολλών διαφορετικών υλικών κάποια εκ των οποίων δείχνουν φθηνά χωρίς απαραιτήτως να είναι κι έτσι χάνει σε ποιοτική αίσθηση.Ελπίζω να ήμουν κατανοητός. -
Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
Ειναι καλυτερο πως? Καλυτερο = μαλακα πλαστικα και γυαλιστερη οψη?Η μηπως αξιολογησες την ποιοτητα των πλαστικων της Τζουλιεττας μετα απο χρονια εκτεταμενης χρησης και την εβγαλες σκαρτη?
Μαλλον εννοεις οτι δεν σου αρεσει η σχεδιαση του εσωτερικου.
Απο κει και περα αν σε καποιο αρεσαν ολα απο στριψιμο, στησιμο, κινητηρα, τιμονι, κιβωτιο κλπ και επειδη δεν του αρεσαν τα πλαστικα στις πορτες αποφασισε να μην αγορασει τοτε η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα
Όχι σαν αίσθηση.Επίσης δεν είπα ότι είναι σκάρτη η Ιουλιέττα.Είναι πολύ καλή ποιοτικά απλά λίγο υποδεέστερη από τα άλλα 2.Το εσωτερικό της το λατρεύω σχεδιαστκά
Βεβαίως είναι ποιοτική αλλά δεν γίνεται εκτεταμένη χρήση αυτών των υλικών όπως στον Γαλλο και την Golfω.Για να καταλάβεις στο Megane υπάχει ένα αφρώδες πλαστικό πολύ ποιοτικό(ίδιο με το Laguna) στο πάνω μέρος του ταμπλό το οποίο υπάρχει και σε μεγάλο μέρος της εσωτερικής επιφάνειας της πόρτας.Μετά το κάτω μέρος είναι ένα σκληρό πλαστικό το οποίο υπάρχει όπου δεν βρίσκεται το αφρώδες και το οποίο δεν γρατζουνίζεται εύκολα.(το έχω δοκιμάσει μην ρωτήσεις που μόνο).Στην Ιουλιέττα δεν βλέπεις αυτήν την εικόνα αλλά μια σύνθεση πολλών διαφορετικών υλικών κάποια εκ των οποίων δείχνουν φθηνά χωρίς απαραιτήτως να είναι κι έτσι χάνει σε ποιοτική αίσθηση.Ελπίζω να ήμουν κατανοητός.
Στην τελική την αγόραζα πολύ άνετα -
Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
Ειναι καλυτερο πως? Καλυτερο = μαλακα πλαστικα και γυαλιστερη οψη?Η μηπως αξιολογησες την ποιοτητα των πλαστικων της Τζουλιεττας μετα απο χρονια εκτεταμενης χρησης και την εβγαλες σκαρτη?
Μαλλον εννοεις οτι δεν σου αρεσει η σχεδιαση του εσωτερικου.
Απο κει και περα αν σε καποιο αρεσαν ολα απο στριψιμο, στησιμο, κινητηρα, τιμονι, κιβωτιο κλπ και επειδη δεν του αρεσαν τα πλαστικα στις πορτες αποφασισε να μην αγορασει τοτε η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα
Το επιχείρημά σου είναι εντελώς έωλο...
α. Αντιληπτή ποιότητα εσωτερικού: είναι αυτή που καταλαβαίνεις ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙΣ σ' ένα αυτοκίνητο.
β. Αντοχή στον χρόνο: είναι ...αυτό που λέει, πόσο καλά θα είναι μετά από χρόνια...Κοινώς, για άλλο πράγμα μιλάω εγώ κι άλλο μου λες εσύ... Πχ μια επένδυση στα καθίσματα από ...δερματίνη, είναι απείρως πιο ανθεκτική από το κανονικό δέρμα. Αλλά δείχνει σκ@τά (με το συμπάθειο πάντα... ).
Ομοίως, και το Leon μια χαρά αμαξάκι είναι, αλλά το εσωτερικό του απλά δεν βλέπεται: και αισθητικά αλλά και ποιοτικά, είναι χάλι. Στο χρόνο μπορεί ν' αντέξει (αν και τριγμούς ΣΙΓΟΥΡΑ θα έχει λόγω των συγκεκριμένων πλαστικών... ), αλλά αυτό δεν λέει κάτι: δείχνει ΧΑΛΙΑ.
Για τέτοιου είδους φτήνιες μιλάω, και φυσικά, αν με ενοχλήσουν τα πλαστικά στις πόρτες, γιατί να μην αγοράσω τον ανταγωνιστή που έχει ΚΑΙ ωραίες πόρτες; Συγνώμη κιόλας, αλλά το Golf που τα έχει όλα αυτά πού ύστερεί; Μήπως δεν έχει τα καλύτερα μοτέρ; Μήπως δεν έχει το καλύτερο αυτόματο-ημιαυτόματο της αγοράς (DSG); Μήπως δεν έχει το ποιοτικότερο εσωτερικό;
Είναι βαρετό όσο εκεί που δεν πάει, σύμφωνοι, αλλά φτήνιες σαν την Ιταλίδα, ΔΕΝ έχει.
-
Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
Απο κει και περα αν σε καποιο αρεσαν ολα απο στριψιμο, στησιμο, κινητηρα, τιμονι, κιβωτιο κλπ και επειδη δεν του αρεσαν τα πλαστικα στις πορτες αποφασισε να μην αγορασει τοτε η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα
το αμαξι ειναι κορυφη, η AR εχει ριξει το παραδακι, παρολαυτα δε το αγοραζει ο κοσμος. Προφανως ειναι ηλιθιοι. Ακομη και στην Ιταλια το καταραμενο golf πουλαει περισσοτερο
-
Για να είμαι ειλικρινής , δεν έχω χωνέψει ακόμα το νέο σχήμα της G . Πάραυτα , έτυχε και την είδα live στα Μέγαρα μέσα στην πίστα με 2 αυτοκίνητα που είχε φάρει αντιπροσωπεία. Μάλιστα το ένα το οδηγαγε ο πωλητής και το άλλο κάποιο μέλος απο το club και συνήθως είχαν μέσα 3 ή 4 άτομα.
Ε λοιπόν , το αμάξι ήταν απίστευτα στημένο και εμπαινε στην πίστα σχεδόν όσο τα υπόλοιπα ιταλικά και μάλιστα δεν έδειχνε να ιδρώνει , αντίθετα το έκανε άνετα. Η μόνη ένδειξη οτι το αμάξι πήγαινε γρήγορα ήταν το βογκητό από τα λάστιχα και τα αλάρμ που αναβαν σε κάθε απότομο g , ουτε κλίσεις στο αμάξωμα , ούτε θόρυβος από το μοτερ , ουτε διορθώσεις στο τιμόνι ή εμφανή επέμβαση από ηλεκτρονικά. Αυτό ειναι σημάδι οτι το σασί και η ανάρτηση ειναι πραγματική Αλφα και οτι μπορεί αν προσφέρει πολλές συγκινησεις. Φαντάζομαι οτι αν δεν ήταν αυτοκίνητα επιδηξεις ή αν είχαν το οκ απο τον αντιπρόσωπό θα μπορούσαν να πιεστουν πολύ παραπανω και να ακολουθήσουν χωρίς πρόβλημα τα πειραγμένα μοντέλα μέσα στην πίστα.Α και οσον αφορά το εσωτερικό , εντάξει δεν είναι τόσο χάλια , ίσα ίσα το βρήκα μια χαρά. Δεν νομίζω οτι φαίνεται κακής ποιότητας πόσο μάλλον να είναι . Συμφωνω με το θέμα ορατότητα , ειναι περιορισμένη και λίγο με τα καθίσματα αλλα μην ξεχνάμε οτι ειναι πολίτικό αυτοκίνητο και όχι καμία ειδική έκδοση. Δεν έχω μπει σε qv να δω αν έχει τα ίδια , εκει να ειναι σφάλμα.
Μένει να χωνέψω αυτό το σχήμα , μου λείπει αυτό το επιθετικό της 159 ή ακόμα και της 156...
-
Σε ποιό τόπικό ήταν άραγε?
Στο Alfa Romeo? Giulietta? Mito? πάντως σε τοπικό της Seat δεν ήταν!!!
Γινόταν λοιπόν μία κουβέντα (τι μία? πολλες) για το Seat Leon και πάρα πολλοί έγραφαν ότι δεν πειράζει κανέναν το ανέμπνευστο και κακάσχημο ταμπλό, ούτε η χάλια κεντρική κονσόλα (μάλιστα κάποιος είχε πει ότι θα βάλει navi, για να κρύψει την ασχήμια) γιατί είχε καλά οδηγικά χαρακτηριστικά.
Εδώ διαβάζω ότι κανένας δεν θα κοιτάξει τα οδηγικά χαρακτηριστικά, γιατί: ε να υπάρχει μία ανομοιομορφία στα πλαστικά και φανταζόμαστε ότι δεν θα έχουν αντοχή στον χρόνο και όλοι θα περίμεναν κάτι καλύτερο...ακόμα και αυτοί που θα αγόραζαν εύκολα ένα Leon... Δεδομένου ότι το εσωτερικό της Ιουλιέτας , δεν πλησιάζει καν, το χάλι του Leon...
Αβυσσος....Και εγώ τι να κάνω τώρα? να πάω να πάρω Golf? και πως ξεχωρίζω το δικό μου απο τα άλλα? ααα το βρήκα!!! Θα του βάλω 25άρες λαχανί ζάντες, ελπίζοντας ότι δεν θα ακολουθήσουν και άλλοι το παράδειγμα μου...
-
Ο θεωρητικός στόχος της Ιουλιέτας, και ο επιθυμητός άλλωστε για τη φίρμα, είναι οι χοντρές πωλήσεις. Πωλήσεις που δεν θα βγουν ούτε με το υπάρχον (χαμηλό) πελατειακό δυναμικό της φίρμας και μόνο, ούτε με παρθενογγένεση, αλλά κυρίως τραβώντας πελάτες από άλλους καθιερωμένους της αγοράς, και εδώ είναι το πρόβλημα.
Όταν μπαίνεις στην αγορά με το καλημέρα με θεματάκια ποιότητας και επιλογής υλικών, κινητήρα (αναφέρομαι στον ανύπαρκτο μουλτιέρ των 135 ίππων που μπαίνει στην φθηνότερη και παλαιότερη Μίτο ενώ το φερόμενο ως άρμα των πωλήσεων, η Ιουλιέτα, αρκείται στον απλό 120άρι),και τους πρώτους μήνες δεν διαθέτεις και αυτόματο κιβώτιο, ε δεν λες ακριβώς ότι μπήκες και με το δεξί. -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
αλλά??
Ολα καλά!
Το ένα αλλαγή λαδια και φίλτρο λαδιού και το άλλο PDI.
-
Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
Ειναι καλυτερο πως? Καλυτερο = μαλακα πλαστικα και γυαλιστερη οψη?Η μηπως αξιολογησες την ποιοτητα των πλαστικων της Τζουλιεττας μετα απο χρονια εκτεταμενης χρησης και την εβγαλες σκαρτη?
Μαλλον εννοεις οτι δεν σου αρεσει η σχεδιαση του εσωτερικου.
Απο κει και περα αν σε καποιο αρεσαν ολα απο στριψιμο, στησιμο, κινητηρα, τιμονι, κιβωτιο κλπ και επειδη δεν του αρεσαν τα πλαστικα στις πορτες αποφασισε να μην αγορασει τοτε η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα
Όχι σαν αίσθηση.Επίσης δεν είπα ότι είναι σκάρτη η Ιουλιέττα.Είναι πολύ καλή ποιοτικά απλά λίγο υποδεέστερη από τα άλλα 2.Το εσωτερικό της το λατρεύω σχεδιαστκά
Βεβαίως είναι ποιοτική αλλά δεν γίνεται εκτεταμένη χρήση αυτών των υλικών όπως στον Γαλλο και την Golfω.Για να καταλάβεις στο Megane υπάχει ένα αφρώδες πλαστικό πολύ ποιοτικό(ίδιο με το Laguna) στο πάνω μέρος του ταμπλό το οποίο υπάρχει και σε μεγάλο μέρος της εσωτερικής επιφάνειας της πόρτας.Μετά το κάτω μέρος είναι ένα σκληρό πλαστικό το οποίο υπάρχει όπου δεν βρίσκεται το αφρώδες και το οποίο δεν γρατζουνίζεται εύκολα.(το έχω δοκιμάσει μην ρωτήσεις που μόνο).Στην Ιουλιέττα δεν βλέπεις αυτήν την εικόνα αλλά μια σύνθεση πολλών διαφορετικών υλικών κάποια εκ των οποίων δείχνουν φθηνά χωρίς απαραιτήτως να είναι κι έτσι χάνει σε ποιοτική αίσθηση.Ελπίζω να ήμουν κατανοητός.
Στην τελική την αγόραζα πολύ άνετα -
Για να είμαι ειλικρινής , δεν έχω χωνέψει ακόμα το νέο σχήμα της G . Πάραυτα , έτυχε και την είδα live στα Μέγαρα μέσα στην πίστα με 2 αυτοκίνητα που είχε φάρει αντιπροσωπεία. Μάλιστα το ένα το οδηγαγε ο πωλητής και το άλλο κάποιο μέλος απο το club και συνήθως είχαν μέσα 3 ή 4 άτομα.
Ε λοιπόν , το αμάξι ήταν απίστευτα στημένο και εμπαινε στην πίστα σχεδόν όσο τα υπόλοιπα ιταλικά και μάλιστα δεν έδειχνε να ιδρώνει , αντίθετα το έκανε άνετα. Η μόνη ένδειξη οτι το αμάξι πήγαινε γρήγορα ήταν το βογκητό από τα λάστιχα και τα αλάρμ που αναβαν σε κάθε απότομο g , ουτε κλίσεις στο αμάξωμα , ούτε θόρυβος από το μοτερ , ουτε διορθώσεις στο τιμόνι ή εμφανή επέμβαση από ηλεκτρονικά. Αυτό ειναι σημάδι οτι το σασί και η ανάρτηση ειναι πραγματική Αλφα και οτι μπορεί αν προσφέρει πολλές συγκινησεις. Φαντάζομαι οτι αν δεν ήταν αυτοκίνητα επιδηξεις ή αν είχαν το οκ απο τον αντιπρόσωπό θα μπορούσαν να πιεστουν πολύ παραπανω και να ακολουθήσουν χωρίς πρόβλημα τα πειραγμένα μοντέλα μέσα στην πίστα.Α και οσον αφορά το εσωτερικό , εντάξει δεν είναι τόσο χάλια , ίσα ίσα το βρήκα μια χαρά. Δεν νομίζω οτι φαίνεται κακής ποιότητας πόσο μάλλον να είναι . Συμφωνω με το θέμα ορατότητα , ειναι περιορισμένη και λίγο με τα καθίσματα αλλα μην ξεχνάμε οτι ειναι πολίτικό αυτοκίνητο και όχι καμία ειδική έκδοση. Δεν έχω μπει σε qv να δω αν έχει τα ίδια , εκει να ειναι σφάλμα.
Μένει να χωνέψω αυτό το σχήμα , μου λείπει αυτό το επιθετικό της 159 ή ακόμα και της 156...
-
Η επιστημη εχει σηκωσει προ πολλου τα χερια ψηλα σ'αυτο το τοπικ.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Δυο-δυο...στα αναβατόρια....δυο-δυο
Οχι δεν διαγνώσθησαν προβλήματα συναρμογής!αλλά??
Το ένα 1.4 120HP(αριστερά) αλλαγή λάδια και φίλτρο λαδιού και το άλλο 1.6 JTD(δεξιά) PDI.
-
Aπτή ποιότητα εσωτερικού το λένε, δεν είναι δύσκολο.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Aπτή ποιότητα εσωτερικούΤι ειναι αυτο?
-
Eλληνικά δεν ξέρεις;
Alfa Romeo Giulietta