-
To bluetooth στο Q5 δεν μου αναγνωρίζει τις επαφές του κινητού μου όταν είναι αποθηκευμένές με ελληνικούς χαρακτήρες, ένω όταν ειναι με αγγλικούς δουλέυει μια χαρα. Υπάρχει κάποια ρύθμιση που μπορούμε να κάνουμε έτσι ώστε να μην χρειασθεί να μεταφράσω όλο μου των τηλεφωνικό κατάλογο;;;
-
Εθεαθησαν χθες δυο Q5 να πηγαινουν τραινο με 215 χαω ..... για 10 περιπου λεπτα
-
Ναι...τα είδα και εγω (ισα-ισα που πρόλαβα),μάλλον τεστ απο κάποιο περιοδικό θα ήταν....
-
Ο χρήστης skek έγραψε:
Μήπως ξέρει κάποιος να μας γράψει πόσα άλογα είναι το 2.0 Τ? Είναι 211 hp ή παραπάνω?
Ψάχνω στο διαδίκτυο να βρω αν κάποιος το έχει δυναμομετρήσει αλλά τίποτα...
Πολλοί αναφέρουν ότι είναι εργοστασιακά, πάνω από 211, αλλά συγκεκριμένη ισχύ δεν αναφέρει κανείς...στο τροχο (που ειναι και το σημαντικο) αποκλειεται να ειναι πανω απο 211, παραπανω ισως ειναι αν καποιος αναφερεται στο στροφαλο
γενικα για τους 2.0 tfsi στο τροχο υπολογιζε 20 αλογα κατω απο αυτα που ανακοινωνει ο κατασκευαστης
επισης εχει σημασια αν μιλαμε για 2κινητο ή 4κινητο, καθως το τορσεν ειναι γνωστο οτι εχει σημαντικες απωλειες (και φυσικα επιπλεον βαρος)
-
Ο χρήστης aris07 έγραψε:
Ναι...τα είδα και εγω (ισα-ισα που πρόλαβα),μάλλον τεστ απο κάποιο περιοδικό θα ήταν.... -
Ο χρήστης defacto έγραψε:
To bluetooth στο Q5 δεν μου αναγνωρίζει τις επαφές του κινητού μου όταν είναι αποθηκευμένές με ελληνικούς χαρακτήρες, ένω όταν ειναι με αγγλικούς δουλέυει μια χαρα. Υπάρχει κάποια ρύθμιση που μπορούμε να κάνουμε έτσι ώστε να μην χρειασθεί να μεταφράσω όλο μου των τηλεφωνικό κατάλογο;;;Εγώ αποθήκευσα στην sim τους αριθμούς με λατινικά που με ενδιαφέρουν και επέλεξα από το σύστημα να εμφανίζει μόνο τους αριθμούς από εκεί...
-
Λοιπον τι λαστιχακια θα βαλουμε για το χειμωνα παιδες ???
Τι λετε για : http://www.michelin.gr/greece/front/aff ... 0301190116
-
I like it. I run on nokian. Buy winter tyres they worth every euro!
-
Ο χρήστης skek έγραψε:
Μήπως ξέρει κάποιος να μας γράψει πόσα άλογα είναι το 2.0 Τ? Είναι 211 hp ή παραπάνω?
Ψάχνω στο διαδίκτυο να βρω αν κάποιος το έχει δυναμομετρήσει αλλά τίποτα...
Πολλοί αναφέρουν ότι είναι εργοστασιακά, πάνω από 211, αλλά συγκεκριμένη ισχύ δεν αναφέρει κανείς...Η μοναδική δυναμομέτρηση του 2λιτρου με valvelift που έχω δει λέει 212 άλογα, δηλ μόλις 1 παραπάνω απ' ότι δηλώνει ο κατασκευαστής.
-
Μελέτησα και εγώ την πρόταση του Δημήτρη από Γερμανία και είναι φανερό πως η συσκευή είναι 3σε 1 ο αντάπτορας με ενσωματωμένο επεξεργαστή για το Navi και το Bluetooth και εισοδο για την κάρτα για το πρόγραμμα και τους χάρτες και εισόδους για τα υπόλοιπα που αγοράζεις εξτρα σε πολυ καλές τιμές.
Οι οδηγίες είναι όντως πολύ αναλυτικές, αλλά ελίζω το μάνουαλ να έχει κανα δύο εξτρά οδηγίες για το που ακριβώς μπαίνουν η κεραία του gps, το μεγάφωνο και το μικρόφωνο (αυτο το δείχνει στο περίπου) αλλά και η καλωδίωση για την κάμερα. Οι γερμανοί για την πλήρη τοποθέτηση θέλουν 150 ευρώ, χωρίς να αναφέρεται κάτι για αγορά προγράμματος πλοήγησης...
Οπότε το 300αρι των δικών μας εάν δίνουν και το ελληνικό πρόγραμμα δεν είναι υπερβολικό...
Τέλος η όποια ανησυχία μου έχει να κάνει με την εγγύηση και αυτό έχει να κάνει με την όποια after market λύση. Λέτε να υπάρχει η δυνατότητα για τοποθέτηση του γερμανικού συστήματος απο κάποια αντιπροσωπεία, εαν κινηθούμε ομαδικά, προκειμένου να μην ρισκάρουμε την εγγύηση;
ΥΓ. Αν κατάλαβα και καλά το σύστημα αυτό έχει και τηλεχειρηστήριο και για τους πίσω... -
Το λοιπόν:
Άρτι αφιχθείς από Καρέντα Αμαρουσίου και service 30.000χλμ στο μπουρούχι. Συνολικό κόστος:
362€ με τα λάδια δικά μου (συμπεριλαμβάνονται υαλοκαθαριστήρες=55€ και οι νέες νίκελ απολήξεις=80€)Πάμε λίγο με τα θετικά:
-super εξυπηρέτηση για μια ακόμα φορά στο εν λόγω κατάστημα. Μπράβο και εύγε στον κύριο που μου διαφεύγει τώρα το όνομά του!
-οι δουλειές έγιναν εντός ωραρίου και στο συμφωνημένο κοστολόγιο
-(ντεμέκ?) έκπτωση 20% στα εργατικά εφ' όρου ζωής, να πω την αλήθεια δεν το πολυκατάλαβα αυτό αλλά έριξε το κόστος από τα 420€ στα 362€. Ευπρόσδεκτο anyway...Αρνητικά:
-πανμέγιστη γυφτιά από μεριάς Audi να ζητάει έξτρα 340€ για μου περάσει τους updated χάρτες στο MMI! Καλά ρε καραγκιόζηδες δώσαμε 4.000€ γι' αυτή την παπαριά και ζητάτε κι άλλα??
http://www.youtube.com/watch?v=XP0hYUdz9ks
-220€ για αλλαγή εμπρός τακακίων...κάτι μου λέει πως αν ψάξω θα βρω ποοοοολύ καλύτερη τιμή...Υ.Γ.: έκανα test drive το Α1!! Μιλάμε για πολλά γέλια το αμαξάκι! Πραγματικά Mito και Mini δεν έχουν να φοβηθούν τπτ απολύτως. TFSI 122hp s-tronic. Καλοφτιαγμένο αλλά μη μιλήσω για κάτι πλαστικά ανάμεσα σε καθίσματα και σε πόρτες και δεν τους ξεπλένει ούτε η μολυσμένη λάσπη του Δούναβη!!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
-220€ για αλλαγή εμπρός τακακίων...κάτι μου λέει πως αν ψάξω θα βρω ποοοοολύ καλύτερη τιμή...
τα τακακια ειναι κατι στο οποιο σφαζει η audi και σε καθε περιπτωση εξω θα βρεις πολυ καλυτερες τιμες
εγω προσωπικα δεν τα εχω αλλαξει ποτε στην αντιπροσωπεια γιατι μου φανηκε τραγικο το κοστος (αλλωστε δεν ειναι στα 'προβλεπομενα' για να ισχυει η εγγυηση, αρα παμε εξω )
νομιζω οτι με εργατικα κι εμενα αντιστοιχη τιμη μου πεταξαν
η αληθεια παντως ειναι οτι αν πας σε εξωτερικο συνεργειο, τα τακακια τα αγοραζουν απο την ate μολις 90 ευρω και τοσα θα μας επαιρνε φιλικο συνεργειο , στο οποιο απο ντροπη δωσαμε ενα 20αρικο για την αλλαγη
οπως και να χει μιλαμε για τα μισα λεφτα
σε αρκετα ανταλλακτικα ομως η audi εχει πολυ λογικες τιμες
βεβαια εγω εχω πολλα κοινα και με golf εσεις που ειστε trully premium ειστε σε αλλη κλαση
-
Name the place να πάω αύριο να τα αλλάξω πριν φύγω πάλι για Σέρρες!! Ααααα και εκτός από πανάκριβα είναι και ψιλοάθλια γιατί τελείωσαν σε 30.000χλμ και δεν είμαι και ο Raikkonen ούτε το αμάξι είναι Evo!!
-
καλα κι εγω τα τελειωσα σε 25 τα πρωτα μου , μετα που δεν ειχε βαλει τα κανονικα (ο father γιατι βαριοταν να περιμενει να του τα φερουν) τα τελειωσα σε 15 , αλλα τα τωρινα θα μου βγαλουν πολυ αφου παω σαν κοτα λογω της αστυνομιας
το συνεργειο αυτο ηταν για renault στο πειραια να φανταστεις ασχετο..
πηγαινε σε οποιονδηποτε φρενά και πες του οτι θελω αυτα ακριβως που εχει επανω (ας παει να στα φερει αν δεν τα εχει, γιατι λογικα θα επιχειρησει να σου πουλησει ο,τι εχει προχειρο στο μαγαζι του), θα δει κωδικους κτλ και θα παει στην ate ή θα του πουν με ενα τηλεφωνακι απο το serial του αυτοκινητου (που υποθετω οτι εχεις κι εσυ , εγω εχω ate εμπρος , φεροντο πισω απο το εργοστασιο ) και θα παει να στα βρειενδεχομενως σου ζητησει περισσοτερα απο οτι σε μας (οπου ειναι γνωστοι), αλλα οπως και να χει 220 δεν παιζει με καμια παναγια να σου πει
-
Ο χρήστης Tasos510 έγραψε:
Μελέτησα και εγώ την πρόταση του Δημήτρη από Γερμανία και είναι φανερό πως η συσκευή είναι 3σε 1 ο αντάπτορας με ενσωματωμένο επεξεργαστή για το Navi και το Bluetooth και εισοδο για την κάρτα για το πρόγραμμα και τους χάρτες και εισόδους για τα υπόλοιπα που αγοράζεις εξτρα σε πολυ καλές τιμές.
Οι οδηγίες είναι όντως πολύ αναλυτικές, αλλά ελίζω το μάνουαλ να έχει κανα δύο εξτρά οδηγίες για το που ακριβώς μπαίνουν η κεραία του gps, το μεγάφωνο και το μικρόφωνο (αυτο το δείχνει στο περίπου) αλλά και η καλωδίωση για την κάμερα. Οι γερμανοί για την πλήρη τοποθέτηση θέλουν 150 ευρώ, χωρίς να αναφέρεται κάτι για αγορά προγράμματος πλοήγησης...
Οπότε το 300αρι των δικών μας εάν δίνουν και το ελληνικό πρόγραμμα δεν είναι υπερβολικό...
Τέλος η όποια ανησυχία μου έχει να κάνει με την εγγύηση και αυτό έχει να κάνει με την όποια after market λύση. Λέτε να υπάρχει η δυνατότητα για τοποθέτηση του γερμανικού συστήματος απο κάποια αντιπροσωπεία, εαν κινηθούμε ομαδικά, προκειμένου να μην ρισκάρουμε την εγγύηση;
ΥΓ. Αν κατάλαβα και καλά το σύστημα αυτό έχει και τηλεχειρηστήριο και για τους πίσω...Αφού μελέτησα το manual που μου έστειλε ο Δημήτρης, έχω να παραθέσω τα εξής :
α) Δεν χρειάζεται να αγοράσουμε κανένα πρόγραμμα πλοήγησης. Μπορούμε να 'τρέξουμε' όποιο πρόγραμμα πλοήγησης θέλουμε. Το περνάμε στην SD και μέσα από το μενού, βρίσκουμε το path και τρέχουμε το *.exe αρχείο. Για όποιον θέλει προγράμματα ας μου στείλει pm.
β) Όσον αφορά την εγγύηση, θεωρώ ότι πολύ δύσκολο να μας καλύψει η εγγύηση. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε, είναι να το ξηλώσουμε, αν μας κάτσει η στραβή... Προσωπικά το θεωρώ πολύ δύσκολο να δημιουργήσει πρόβλημα το εν λόγω σύστημα,αλλά ποτέ μην λες ποτέ...
γ) Απ'ότι κατάλαβα κι εγώ, όντως οι πίσω οθόνες λειτουργούν με τηλεχειριστήριο.
δ) Και όποιος φοβάται μήπως του χαλάσει το digitizer οι λύσεις είναι δύο : Είτε περνάμε πάνω από το touch, μία μεμβράνη (εγώ προσωπικά αυτό θα κάνω), είτε παρραγέλνουμε δύο τρία τμχ απ'αυτό για καβάντζα: http://gsmserver.com/shop/car/touch-panels/
Την Κυριακή έστείλα email στο κατάστημα στην Γερμανία για να μου διευκρινήσει κάποιες λειτουργίες και χαρακτηριστικά του εν λόγω συστήματος, αλλά ακόμα καμία απάντηση. Μόλις λάβω απάντηση θα σας ενημερώσω...
-
Ο χρήστης skek έγραψε:
Αφού μελέτησα το manual που μου έστειλε ο Δημήτρης, έχω να παραθέσω τα εξής :α) Δεν χρειάζεται να αγοράσουμε κανένα πρόγραμμα πλοήγησης. Μπορούμε να 'τρέξουμε' όποιο πρόγραμμα πλοήγησης θέλουμε. Το περνάμε στην SD και μέσα από το μενού, βρίσκουμε το path και τρέχουμε το *.exe αρχείο. Για όποιον θέλει προγράμματα ας μου στείλει pm.
β) Όσον αφορά την εγγύηση, θεωρώ ότι πολύ δύσκολο να μας καλύψει η εγγύηση. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε, είναι να το ξηλώσουμε, αν μας κάτσει η στραβή... Προσωπικά το θεωρώ πολύ δύσκολο να δημιουργήσει πρόβλημα το εν λόγω σύστημα,αλλά ποτέ μην λες ποτέ...
γ) Απ'ότι κατάλαβα κι εγώ, όντως οι πίσω οθόνες λειτουργούν με τηλεχειριστήριο.
δ) Και όποιος φοβάται μήπως του χαλάσει το digitizer οι λύσεις είναι δύο : Είτε περνάμε πάνω από το touch, μία μεμβράνη (εγώ προσωπικά αυτό θα κάνω), είτε παρραγέλνουμε δύο τρία τμχ απ'αυτό για καβάντζα: http://gsmserver.com/shop/car/touch-panels/
Την Κυριακή έστείλα email στο κατάστημα στην Γερμανία για να μου διευκρινήσει κάποιες λειτουργίες και χαρακτηριστικά του εν λόγω συστήματος, αλλά ακόμα καμία απάντηση. Μόλις λάβω απάντηση θα σας ενημερώσω...
Στάυρο θα ήταν έυκολο να μάθουμε και τη Ram φοραει και επεξεργαστη θα ηταν χρήσιμα.
Για τα προγράμματα ποιος να τα θέλει αφου δεν το περασε μέχρι τώρα κανένας. -
Ο χρήστης skek έγραψε:
Αφού μελέτησα το manual που μου έστειλε ο Δημήτρης, έχω να παραθέσω τα εξής :
α) Δεν χρειάζεται να αγοράσουμε κανένα πρόγραμμα πλοήγησης. Μπορούμε να 'τρέξουμε' όποιο πρόγραμμα πλοήγησης θέλουμε. Το περνάμε στην SD και μέσα από το μενού, βρίσκουμε το path και τρέχουμε το *.exe αρχείο. Για όποιον θέλει προγράμματα ας μου στείλει pm.
β) Όσον αφορά την εγγύηση, θεωρώ ότι πολύ δύσκολο να μας καλύψει η εγγύηση. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε, είναι να το ξηλώσουμε, αν μας κάτσει η στραβή... Προσωπικά το θεωρώ πολύ δύσκολο να δημιουργήσει πρόβλημα το εν λόγω σύστημα,αλλά ποτέ μην λες ποτέ...
γ) Απ'ότι κατάλαβα κι εγώ, όντως οι πίσω οθόνες λειτουργούν με τηλεχειριστήριο.
δ) Και όποιος φοβάται μήπως του χαλάσει το digitizer οι λύσεις είναι δύο : Είτε περνάμε πάνω από το touch, μία μεμβράνη (εγώ προσωπικά αυτό θα κάνω), είτε παρραγέλνουμε δύο τρία τμχ απ'αυτό για καβάντζα: http://gsmserver.com/shop/car/touch-panels/
Την Κυριακή έστείλα email στο κατάστημα στην Γερμανία για να μου διευκρινήσει κάποιες λειτουργίες και χαρακτηριστικά του εν λόγω συστήματος, αλλά ακόμα καμία απάντηση. Μόλις λάβω απάντηση θα σας ενημερώσω...
Σταύρο με κάλυψες πλήρως. Όσο για το πρόγραμμα πλοήγησης δίνει μαζί με το πακέτο το Igo 8.3 απόσο ξέρω. Χάρτες όντως έχουμε 'άσωτους' και βρίσκουμε στο διαδίκτυο ότι θέλουμε.
Η audi δεν αναλαμβάνει να μας καλύψει aftemarket εγκατάσταση και εγγύηση.
Το τηλεχειριστήριο προβλέπεται άλλα δεν ξέρω αν περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό.
Η κεραία του gps μπαίνει πίσω από την οθόνη , κάτω απο το ταμπλό και δεν χρειάζεται να είναι σε εμφανή σημείο. Πιάνει σήμα και κάτω από το ταμπλό, αρκεί να μην καλύπτεται απο μέταλλο. Το μικρόφωνο μπαίνει πάνω στη θήκη των γυαλιών σε μία τρυπούλα που υπάρχει. Το μεγαφωνάκι βγαίνει και κολλάει με αυτοκόλλητο κάπου στην πλευρά του συνοδηγού. -
Σκέφτομαι να περάσω αισθητήρες παρκαρίσματος μιας και δεν έχει από τη μάνα του. Να περάσω στην audi ή να επιλέξω κάποια aftermarket λύση? Η Audi θέλει 250 ευρώ ενώ βρίσκω έξω με πολύ λιγότερα λεφτά. Δεν ξέρω όμως πόσο αξιόπιστοι μπορεί να είναι. Αλλά και η αντιπροσωπεία αυτούς που βάζει δεν είναι εργοστασιακοί από οτι βλέπω. Δεν είναι τόσο διακριτικοί όσο οι μανισιοι. Μου φαίνονται λίγο χοντροκομένοι. Το έχει ψάξει κανείς? Μπορούμε να βρούμε μικρούς και λεπτούς αισθητήρες στο εμπόριο. Δεν με ενδιαφέρει να έχουν οθόνη, θέλω μόνο βομβητή.
Ευχαριστώ -
Ο χρήστης dimigoul έγραψε:
Αφού μελέτησα το manual που μου έστειλε ο Δημήτρης, έχω να παραθέσω τα εξής :
α) Δεν χρειάζεται να αγοράσουμε κανένα πρόγραμμα πλοήγησης. Μπορούμε να 'τρέξουμε' όποιο πρόγραμμα πλοήγησης θέλουμε. Το περνάμε στην SD και μέσα από το μενού, βρίσκουμε το path και τρέχουμε το *.exe αρχείο. Για όποιον θέλει προγράμματα ας μου στείλει pm.
β) Όσον αφορά την εγγύηση, θεωρώ ότι πολύ δύσκολο να μας καλύψει η εγγύηση. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε, είναι να το ξηλώσουμε, αν μας κάτσει η στραβή... Προσωπικά το θεωρώ πολύ δύσκολο να δημιουργήσει πρόβλημα το εν λόγω σύστημα,αλλά ποτέ μην λες ποτέ...
γ) Απ'ότι κατάλαβα κι εγώ, όντως οι πίσω οθόνες λειτουργούν με τηλεχειριστήριο.
δ) Και όποιος φοβάται μήπως του χαλάσει το digitizer οι λύσεις είναι δύο : Είτε περνάμε πάνω από το touch, μία μεμβράνη (εγώ προσωπικά αυτό θα κάνω), είτε παρραγέλνουμε δύο τρία τμχ απ'αυτό για καβάντζα: http://gsmserver.com/shop/car/touch-panels/
Την Κυριακή έστείλα email στο κατάστημα στην Γερμανία για να μου διευκρινήσει κάποιες λειτουργίες και χαρακτηριστικά του εν λόγω συστήματος, αλλά ακόμα καμία απάντηση. Μόλις λάβω απάντηση θα σας ενημερώσω...
Σταύρο με κάλυψες πλήρως. Όσο για το πρόγραμμα πλοήγησης δίνει μαζί με το πακέτο το Igo 8.3 απόσο ξέρω. Χάρτες όντως έχουμε 'άσωτους' και βρίσκουμε στο διαδίκτυο ότι θέλουμε.
Η audi δεν αναλαμβάνει να μας καλύψει aftemarket εγκατάσταση και εγγύηση.
Το τηλεχειριστήριο προβλέπεται άλλα δεν ξέρω αν περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό.
Η κεραία του gps μπαίνει πίσω από την οθόνη , κάτω απο το ταμπλό και δεν χρειάζεται να είναι σε εμφανή σημείο. Πιάνει σήμα και κάτω από το ταμπλό, αρκεί να μην καλύπτεται απο μέταλλο. Το μικρόφωνο μπαίνει πάνω στη θήκη των γυαλιών σε μία τρυπούλα που υπάρχει. Το μεγαφωνάκι βγαίνει και κολλάει με αυτοκόλλητο κάπου στην πλευρά του συνοδηγού.1.Του συνοδηγού ή του οδηγού; Το μεγαφωνάκι είναι και για το τηλέφωνο;
2.Να παραγείλουμε και αυτά τα ωραία εργαλεία για την αφαίρεση των πλαστικών εάν είναι να το κάνουμε μόνοι μας... -
Ο χρήστης dimigoul έγραψε:
Σκέφτομαι να περάσω αισθητήρες παρκαρίσματος μιας και δεν έχει από τη μάνα του. Να περάσω στην audi ή να επιλέξω κάποια aftermarket λύση? Η Audi θέλει 250 ευρώ ενώ βρίσκω έξω με πολύ λιγότερα λεφτά. Δεν ξέρω όμως πόσο αξιόπιστοι μπορεί να είναι. Αλλά και η αντιπροσωπεία αυτούς που βάζει δεν είναι εργοστασιακοί από οτι βλέπω. Δεν είναι τόσο διακριτικοί όσο οι μανισιοι. Μου φαίνονται λίγο χοντροκομένοι. Το έχει ψάξει κανείς? Μπορούμε να βρούμε μικρούς και λεπτούς αισθητήρες στο εμπόριο. Δεν με ενδιαφέρει να έχουν οθόνη, θέλω μόνο βομβητή.
ΕυχαριστώΑφού σκέφτεσαι το σύστημα αυτό γιατί δε βάζεις την κάμερα με 100 ευρώ και χωρίς τρύπες;
Εγώ έχω τους εργοστασιακούς που είναι άψογοι αλλά θέλω και την κάμερα, εκτός και εάν έχει πολύ μανούρα για την καλωδιωσή της...
AUDI Q5