-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Αδιάφορα πηδαλια , μαλακες αντιδράσεις (χωρίς να είναι αναλογικά άνετο ) , κορυφαία ποιότητα αλλά αδιάφορη σχεδίαση ( κάποια μικροπροβληματακια τα έχει ...)
Αν είσαι τύπος που περιμένει το δρομο με τις διαδοχικες στροφές για να χαμογελάσει θα σε απογοητεύσει πλήρως ...Παρά το μέγεθος της έχει τρομερή ευελιξία ... Αυτά
Πηγαινε στις ιταλικες φριτεζες σου ! Προβληματακια?? Οπως??
Έχει και προβληματάρες όπως όλα τα αυτοκίνητα, πχ κεφαλή στα 100.000
-
Παιδικες ασθενειες περαστικα να ειναι . Απο οσους εχουν τη W204 παντως ολοι δηλωνουν ικανοποιημενοι χωρις προβληματα.
-
Bγάλε τα γυαλιά... Όλα τα αμάξια έχουν προβλήματα, η merc κάθε άλλο παρά τογιότα είναι.
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Παιδικες ασθενειες περαστικα να ειναι . Απο οσους εχουν τη W204 παντως ολοι δηλωνουν ικανοποιημενοι χωρις προβληματα.παιδικές ασθένειες για ένα 206 που στοιχίζει 13000 όχι για μια μεσρσεντές που στοιχίζει τα 4πλάσια...
-
Αν δεν απατώμαι σοβαρή παιδική ασθένεια παρουσίασε η 458 που κάνει περί τις 30 φορές περισσότερα από ένα ταπεινότατο 206.
-
Έκατσα και κοίταξα λίγο στο car αγγελίες. Με όρια τα κυβικά, τα 25000, χρονολογία από 2005 και λογικά χλμ.
Μπορείς να πάρεις αυτοκίνητα καλύτερα ή και καταλληλότερα.
Μπορείς να πάρεις Ε-class που είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο και μιας κατηγορίας παραπάνω. Αν τη θεωρείς παπουδίστικη τότε θα μπορούσα να σε δελεάσω και με κανένα σπορ κάμπριο ΤΤ, SLK αλλά μάλλον έχεις άλλο προσανατολισμό οπότε σου προτείνω την ομορφότατη CLK που και θέσεις έχει για τις 2 φορές το χρόνο κι ας μην έχει πόρτες. Και γιατί όχι και την ανοιχτή CLK (ή Α4 cabriolet). Και μούρη και καλοτάξιδο και τετραθέσιο και ανοιχτό. Και τώρα που σου άνοιξα νέους ορίζοντες, αντίκρουσέ με!Και μετά κοίταξα και για diesel, είναι κάμποσα με κινητήρα 1900 κυβικών.
Δεν σου λέω για Suzuki, Fiat, Renault Scenic, Opel Zafira, Ford Galaxy.... πάρε Saab 9-3 ή και Cadillac BLS!! Υπάρχει πάντως και μία Alfa 159! -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Έκατσα και κοίταξα λίγο στο car αγγελίες. Με όρια τα κυβικά, τα 25000, χρονολογία από 2005 και λογικά χλμ.
Μπορείς να πάρεις αυτοκίνητα καλύτερα ή και καταλληλότερα.
Μπορείς να πάρεις Ε-class που είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο και μιας κατηγορίας παραπάνω. Αν τη θεωρείς παπουδίστικη τότε θα μπορούσα να σε δελεάσω και με κανένα σπορ κάμπριο ΤΤ, SLK αλλά μάλλον έχεις άλλο προσανατολισμό οπότε σου προτείνω την ομορφότατη CLK που και θέσεις έχει για τις 2 φορές το χρόνο κι ας μην έχει πόρτες. Και γιατί όχι και την ανοιχτή CLK (ή Α4 cabriolet). Και μούρη και καλοτάξιδο και τετραθέσιο και ανοιχτό. Και τώρα που σου άνοιξα νέους ορίζοντες, αντίκρουσέ με!Και μετά κοίταξα και για diesel, είναι κάμποσα με κινητήρα 1900 κυβικών.
Δεν σου λέω για Suzuki, Fiat, Renault Scenic, Opel Zafira, Ford Galaxy.... πάρε Saab 9-3 ή και Cadillac BLS!! Υπάρχει πάντως και μία Alfa 159!Για ντιζελ ομως θα πρεπει να κανει πολλα χιλιομετρα, δλδ πανω απο 15.000/χρονο ωστε να εχει ενα κερδος.
-
Ο χρήστης ostvarivanje έγραψε:
Λόγω υποχρεώσεων δεν μπορούσα να απαντήσω νωρίτερα. Πάντως, βλέπω ότι όλα τα πράγματα είναι από πια ματιά το κοιτάς. Το ζήτημα είναι να καταφέρω να κάνω καμία βόλτα και με τα τρία για να δω ποιο θα μου αρέσει περισσότερο. Βέβαια, προέκυψε και ένα 320 ενός φίλου με περίπου 5000 χιλιόμετρα και είναι ουσιαστικά καινούριο. Αυτό που με προβληματίζει είναι το επιπλέον κόστος του δίλιτρου (τέλη κυκλοφορίας, ασφάλεια).
Όταν ξεκίνησα το θέμα, πιο κοντά ήμουν στο Α4, αλλά από ό,τι είδα, μεγαλύτερη εκτίμηση από τους περισσότερους που μου απάντησαν, υπάρχει προς το mercedes. Οπότε, ουσιαστικά πάλι στα ίδια είμαστε.
@ onyx Η καλύτερη λύση είναι να ξέρεις τον ιδιοκτήτη, αλλά όταν βρίσκεσαι εκτός μεγάλων πόλεων (δεν ξέρω από πού είσαι), τότε είναι αρκετά περιορισμένες οι επιλογές σου. Οπότε κάπου το διακινδυνεύεις.
@ evmenis **Το ότι ψάχνω για μεταχειρισμένο το γράφω και στον τίτλο του θέματος που άνοιξα. **
Από την αρχή είχα βάλει όριο τα 25000 €. Αυτά τα τρία τα έχω βρει από 22-25 χιλ €. Παλιότερα κοιτούσα και κάτι σε suv, αλλά μέχρι τα λεφτά που έχω βάλει όριο περιορίζονται πολύ οι επιλογές μου, όπως το ίδιο συμβαίνει και στην περίπτωση που πάω για καινούριο.πρεπει να ειμαι τυφλος
αυτοκινητα 2010
http://www.car.gr/classifieds/cars/?eng ... ation=2010
υπολογισε οτι αν εισαι με το μαρουλι στο χερι ενα -10% ειναι πιθανοτατο -
@ onyx Πρώτα από όλα σε ευχαριστώ και εκτιμώ ιδιαίτερα το ενδιαφέρον σου να ψάξεις για μένα. Μη νομίζεις όμως ότι έχω μόνο θετικά να σου προσάψω... θα δεις στη συνέχεια!
Για την class E, δεν είναι τόσο ότι τη θεωρώ παπουδίστικη, όσο το ότι θα μου δίνει την αίσθηση ότι είναι πολύ μεγάλο αυτοκίνητο (μεγαλύτερη - σε μήκος - δεν είναι από τη c class;).Βάζοντας σαν όριο τα 25000€, τα 50000 χλμ., με φωτογραφίες και με τιμές, μου εμφανίζει αυτές: http://www.car.gr/classifieds/cars/?off ... rive_type=
Αρκετά περιορισμένες οι επιλογές.
Ας υποθέσουμε ότι είναι παπουδίστικη (αν και δεν είμαι και κανένας μικρός (την πρώτη διετία των πρώτων -άντα είμαι ), εσύ πήγες στο άλλο άκρο. Βέβαια το TT, χρόνια έχει που το κοιτάω, αλλά δεν είναι τέτοια αυτοκίνητα για μένα.
Για cabrio δε θα το έλεγα, αλλά με την άλλη σου επιλογή γίνεσαι πολύ κακός άνθρωπος και αναφέρομαι στην clk. Από τον Αύγουστο έχω με αυτό το αυτοκίνητο. Συγκεκριμένα, μετά το 15αύγουστο κατέβηκα για μερικές μέρες στην Κάρυστο Ευβοίας και σε όλο το δρόμο έβλεπα clk. Αλλά, εκτός του ότι είναι περιορισμένες οι επιλογές στο car.gr, είναι και όλα χωρίς τιμή (βάζοντας τις ίδιες προϋποθέσεις όπως και πριν): http://www.car.gr/classifieds/cars/?off ... rive_type=
Όσο για diesel δεν είμαι κατά, αλλά από ότι έχω ψάξει, δεν έχω βρει κάτι που να μου κάνει κλικ.@ evmenis Σε ευχαριστώ πολύ για την αναζήτηση και ειδικά στο αγαπημένο μου χρώμα το λευκό. Μου άρεσε φοβερά και θα επικοινωνήσω να δω τι γίνεται. Η πλάκα είναι ότι όλο αυτό το διάστημα κοιτάω συνεχώς το car.gr και απόρησα πώς δεν τις έχω δει αυτές τις δύο αγγελίες. Μα μιλάμε με τίποτα να μη μου τις βγάζει σε δική μου αναζήτηση.
... Αλλά τι περιμένεις, σαββατόβραδο και ποτό που να σκεφτείς Το πρόβλημα ήταν ότι στην αναζήτηση έβαζα από 131 άλογα και πάνω.
Κάτι άλλο να ρωτήσω για την Α4 με τα 120 άλογα. Εννοώ το κατά πόσο είναι 'ψόφιο' σε σχέση με τα 163. Διάβασα λίγο http://www.topgear.gr/drives/c770,1,Aud ... 120PS.html αλλά θα ήθελα αν κάποιος έχει εμπειρία από τα 120 άλογα να γράψει δυο-τρία πράγματα.
Μάλλον έγραψα πολλά ε; Και η αναζήτηση συνεχίζεται... -
Ο χρήστης ostvarivanje έγραψε:
@ onyx .... Μη νομίζεις όμως ότι έχω μόνο θετικά να σου προσάψω... θα δεις στη συνέχεια!
Για την class E, .....θα μου δίνει την αίσθηση ότι είναι πολύ μεγάλο αυτοκίνητο (μεγαλύτερη - σε μήκος - δεν είναι από τη c class;).
με την άλλη σου επιλογή **γίνεσαι πολύ κακός άνθρωπος **:roll: και αναφέρομαι στην clk. Από τον Αύγουστο έχω με αυτό το αυτοκίνητο. ....η αναζήτηση συνεχίζεται...Χαχα, ναι η Ε είναι μεγάλη, πιο μεγάλη από όσο χρειάζεσαι και ίσως στην πόλη να είναι λιγότερο ευκίνητη αλλά σε διαβεβαιώνω ότι εκτός πόλης θα την εκτιμήσεις. Αν σου τύχει δοκίμασέ την.
Για την CLK μου ήρθε σαν φλασιά και σκέφτηκα πως δεν την είχαμε σκεφτεί μέχρι τώρα. Αφού σου αρέσει κιόλας θα πρέπει να την ψάξεις. Δεν ξέρω αν θα σε ενδιέφερε και η CLC... Μπορεί να μην μου αρέσει εμένα αλλά αναγνωρίζω ότι είναι καλό αυτοκίνητο και με καλούς χώρους και για 2 πίσω και πιο ευκίνητο από τα πιο μεγάλα.
Νομίζω ότι μάλλον θα πρέπει να παίξεις μεταξύ Α4-120 αν το φτάνεις καινούργιο (το καινούργιο είναι αλλιώς όπως και να το κάνουμε) και CLK.
Και φυσικά η αναζήτηση συνεχίζεται...! -
@ ostvarivanje
Συμφωνώ για clk, αλλά μην κολλάς στα χιλιόμετρα. Βάλε να σου βρει μέχρι 70000. Δεν είναι απίθανο αυτός με τα 60000 να τα έχει πραγματικά και αυτός με 30000 να είναι 100000 γυρισμένα. -
Δε νοιωθουν τα μοτερ . Στο στρωσιμο ειναι και με αυτα τα χιλιομετρα
-
Onyx, πάλι με μπερδεύεις!!!
Ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Την Ε την καλοβλέπω, μου αρέσει σε γενικές γραμμές και ειδικά το εσωτερικό της. Πιστεύω ότι δε θα με πολυ-προβληματίσει σε κίνηση στην πόλη, γιατί και δεν είναι μεγάλη η πόλη που μένω, αλλά και γενικά δεν το κινώ το αυτοκίνητο εντός πόλης. Θα σου πω κάτι και ίσως γελάσεις. Μου είναι κάπως το ότι είναι της πολλής χλιδής. Γενικά δε μου αρέσει να προκαλώ, όχι ότι είναι τίποτα το φοβερό και τρομερό, αλλά κάποιοι χρησιμοποιούν και το αυτοκίνητο ως μέσο πρόκλησης. Τέλος πάντων, αν βρω κάποια καλή περίπτωση (που έχω βρει ήδη), θα το κοιτάξω πιο σοβαρά.
Η CLK (όχι η cabrio) είναι ένα αυτοκίνητο που μου αρέσει πάρα πολύ. Για πες μου αν ξέρεις κατά πόσο υστερεί μηχανολογικά εξαιτίας του γεγονότος ότι δεν υπάρχει κολόνα μεταξύ του μπροστινού και πίσω καθίσματος. Εκτός αυτού, δεν είχα ποτέ δίπορτο αυτοκίνητο και φοβάμαι μήπως λόγοι πρακτικότητας με κάνουν και μετανιώσω κάποια τέτοια αγορά. Όσο για τη CLC, δε θα το έλεγα. Μου φαίνεται ως C CLASS που της έβγαλαν τις δύο πόρτες και της έκοψαν την ουρά.
Για Α4/120, δύσκολα φίλε μου καινούριο γιατί πρέπει να ξεπεράσω τα 30000€. Πριν κανένα χρόνο που είχε 27500 (με σιδερένιες ζάντες ), ίσως να το σκεφτόμουν, αλλά μετά τους τρίδιπλους φόρους που έβαλαν, είναι απλησίαστο για μένα. Όσο για τη CLC, όταν την αναφέρεις, μου δημιουργείς ένα χαμόγελο. Για να δούμε. Και αφού έχω και τη συναίνεση του mod, συνεχίζω με την αναζήτηση.@ infinity Συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λες για τα χιλιόμετρα, το οποίο είναι ιδιαίτερα λογικό. Όταν πας για μεταχειρισμένο, ουσιαστικά... κλείνεις τα μάτια, αλλά τι να γίνει.
Θωμά, εσύ, στα πόσα χιλιόμετρα προτείνεις να βάλω όριο στις αναζητήσεις μου; -
Ο χρήστης ostvarivanje έγραψε:
Όσο για τη CLC, δε θα το έλεγα. Μου φαίνεται ως C CLASS που της έβγαλαν τις δύο πόρτες και της έκοψαν την ουρά.Και εκτός αυτού, η τελευταία CLC
,
είναι στην ουσία ο απόγονός της
με άλλα ρούχα. Δε μοιράζεται δηλαδή το πλαίσιο της W204.Τα frameless παράθυρα μαζί με την παράλειψη της κολώνας γενικά ζημιώνουν την ακαμψία, αλλά δεν ξέρω σε πόσο βαθμό. Βέβαια, μη φανταστείς ότι μπορεί να δημιουργηθεί πρόβλημα, στη χειρότερη να καλωσορίσεις τριγμούς ( δεν ξέρω κατά πόσο συναντάται σε CLK, πιθανώς καθόλου. Απλά τα frameless παράθυρα τα πήρα από φόβο από 'τριζάτο' Mito ( ελάχιστες φορές βέβαια). Υποτίθεται ότι είναι ελκυστικά στο μάτι, για να καταλάβω, γιατί δεν το'χω πιάσει το κόνσεπτ.
Βέβαια αν 'προκαλεί' η E-klasse, τότε μάλλον 'προκαλεί' και η CLK. ( αυτό, όσον αφορά αυτό: >Την Ε την καλοβλέπω, ... αλλά.. ..μου είναι κάπως το ότι είναι της πολλής χλιδής. Γενικά δε μου αρέσει να προκαλώ, όχι ότι είναι τίποτα το φοβερό και τρομερό, αλλά κάποιοι χρησιμοποιούν και το αυτοκίνητο ως μέσο πρόκλησης.
)
-
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
Βέβαια αν 'προκαλεί' η E-klasse, τότε μάλλον 'προκαλεί' και η CLK. ( αυτό, όσον αφορά αυτό: >Την Ε την καλοβλέπω, ... αλλά.. ..μου είναι κάπως το ότι είναι της πολλής χλιδής. Γενικά δε μου αρέσει να προκαλώ, όχι ότι είναι τίποτα το φοβερό και τρομερό, αλλά κάποιοι χρησιμοποιούν και το αυτοκίνητο ως μέσο πρόκλησης.)
Δεν έχεις άδικο σε αυτό που λες, αλλά τουλάχιστον στα μάτια μου η Ε-CLASS μου φαίνεται πιο χλιδάτη. Επίσης, υπάρχει και μία άλλη παράμετρος, ότι την Ε-CLASS, δεν την , οπότε, πιστεύω, θα μου δοθεί μία εξαίρεση στον κανόνα
-
φιλε μου καλο ειναι να κανεις μια επισκεψη σε καμμια audi ,μπορει να εκπλαγεις απο της τιμες που θα βρεις
Τωρα για τον κινητηρα των 120 ειναι ΙΔΙΟΣ με αυτων του 160 με περιοριστη ροπης (λογισμικο) ,καποιοι προστυχοι πανε και βγαζουν το περιοριστη και εχουν ευκολα 180 αλογατα και 30 κιλα ροπης
Που παει αυτη η κοινωνια -
Ο χρήστης evmenis έγραψε:
φιλε μου καλο ειναι να κανεις μια επισκεψη σε καμμια audi ,μπορει να εκπλαγεις απο της τιμες που θα βρεις
Τωρα για τον κινητηρα των 120 ειναι ΙΔΙΟΣ με αυτων του 160 με περιοριστη ροπης (λογισμικο) ,καποιοι προστυχοι πανε και βγαζουν το περιοριστη και εχουν ευκολα 180 αλογατα και 30 κιλα ροπης
Που παει αυτη η κοινωνιαΓιατί είσαι κακός άνθρωπος και με κρατάς σε αγωνία; Ε πες μου τουλάχιστον τι ξέρεις, γιατί αυτές τις μέρες το πρόγραμμά μου είναι πολύ βαρύ και δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορέσω να πάω στην αντιπροσωπεία. Πάντως για τον περιοριστή που λες, δεν ξέρω αν θα κάνω κάτι τέτοιο. Αλλά πώς έχουν 180 και όχι 160 άλογα; Απ' ό,τι ξέρω, είναι η ίδια μηχανή με αυτή των 160 αλόγων. Εκτός και αν εννοείς τα δυναμομετρημένα. Πραγματικά, μεγάλοι προστυχιά!!! Κανονικά, αυτοί που έχουν τα 160 άλογα, πρέπει να διαμαρτυρηθούν. Πάντως, αν βρω κάποια προσφορά και το αγοράσω καινούριο, αυτό θα είναι ό,τι καλύτερο.
Άντε, πάω για ποτό, ζαλίστηκα σήμερα όλη μέρα με slk, clc, e-class, 120-180 άλογα, κλπ, κλπ. -
Το δίπορτο είναι ενοχλητικό (για μένα). Ειδικά αν θέλεις να φορτώσεις διάφορα πράματα.
Η έλλειψη κεντρικής κολώνας δίνει πάρα πολύ στο αυτοκίνητο, το θεωρώ το πιο καλό του χαρακτηριστικό και είναι και κάτι σπάνιο που το διαφοροποιεί από όλα τα άλλα. Για μένα η CLK παίρνει πολλούς πόντους από αυτό.
Μπορεί να με ανησυχούσε αν ήταν κινέζικο αλλά σε πρίμιουμ γερμανικό σίγουρα όχι. -
Σε ευχαριστώ πολύ onyx για την απάντηση. Οπότε, περί κολόνας να μην ανησυχώ. Το ότι μου αρέσει και εμένα που δεν έχει την κολόνα, αυτό ισχύει. Μόνο που το ζήτημα είναι ότι έπεσαν πολλά αυτοκίνητα στο 'τραπέζι' και κάπου, αντί να ξεδιαλύνω τα πράγματα, είμαι ακόμα πιο προβληματισμένος από όταν άνοιξα το θέμα. Πάντως, αυτό δεν είναι κατ' ανάγκη πρόβλημα, καλύτερα να θέσω όλα τα αυτοκίνητα κάτω από τις ίδιες προϋποθέσεις για να διαλέξω τι θα πάρω. Λίγο το φιλοσόφησα τώρα το ζήτημα, αλλά... αν βρω σε καλή κατάσταση καμία clk θα την πάρω με κλειστά μάτια. Αυτό το αμάξι πιστεύω ότι μου ταιριάζει γάντι. Άντε να δούμε...
-
Ο χρήστης ostvarivanje έγραψε:
Σε ευχαριστώ πολύ onyx για την απάντηση. Οπότε, περί κολόνας να μην ανησυχώ. Το ότι μου αρέσει και εμένα που δεν έχει την κολόνα, αυτό ισχύει. Μόνο που το ζήτημα είναι ότι έπεσαν πολλά αυτοκίνητα στο 'τραπέζι' και κάπου, αντί να ξεδιαλύνω τα πράγματα, είμαι ακόμα πιο προβληματισμένος από όταν άνοιξα το θέμα. Πάντως, αυτό δεν είναι κατ' ανάγκη πρόβλημα, καλύτερα να θέσω όλα τα αυτοκίνητα κάτω από τις ίδιες προϋποθέσεις για να διαλέξω τι θα πάρω. Λίγο το φιλοσόφησα τώρα το ζήτημα, αλλά... αν βρω σε καλή κατάσταση καμία clk θα την πάρω με κλειστά μάτια. Αυτό το αμάξι πιστεύω ότι μου ταιριάζει γάντι. Άντε να δούμε...Αν ειναι να κοιταξεις για CLK Θα κοιταξεις απο το β' εξαμηνο του 2005 ωπου βγηκαν τα Facelift Μοντελα
Αγορά μεταχειρισμένου, ποιο από τα τρία;