-
Ο χρήστης Vasilism έγραψε:
Test Dacia Duster 1,6 4x4 (Auto Τρίτη)
Η 'αναγέννηση' της Dacia ήρθε με την πλήρη εξαγορά της από τη Renault, που φρόντισε ώστε ο όρος 'ρουμανικό αυτοκίνητο' να μην αποτελεί σύντομο ανέκδοτο. Παράλληλα η γαλλική φίρμα εξασφάλισε το 'know how' για την επέκταση σε επιπλέον κατηγορίες, όπως αυτή των SUV. Έτσι τo Duster αποτέλεσε το πρώτο crossover/SUV της Dacia. Μετά τη δοκιμή της 2κίνητης έκδοσης, αυτή της 4κίνητης αποτελεί φυσικά συνέχεια και εμφανίζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, μιας και αποτελεί το φθηνότερο τετρακίνητο crossover/SUV της αγοράς -με εξαίρεση τo σκληροτράχηλο, αλλά και πολύ μικρότερο Suzuki Jimny.
http://renaultnewsgr.blogspot.com/2010/10/test-dacia-duster-16-4x4-auto.htmlΛοιπόν το μελέτησα ενδελεχώς και απ' όσο γράφτηκε μάλλον καλές εντυπώσεις τους άφησε ίσως καλύτερες από το δικίνητο.Απ' όσο λέει η οδική συμπεριφορά είναι καλύτερη με την αυτόματη τετρακίνηση και κατά τ' άλλα σε όλα καλύτερο.Ακόμα στις μετρήσεις θορύβου φαίνεται μέχρι τα 120 να τα καταφέρνει καλύτερα από το 4χ2 αν και μετά απ' αυτά ο Κ4 τσιρίζει.Χώρους κλπ οκ άρα εκτός του ταμπλό με τα σκληρα πλαστικά μια χαρά τουτούνι το βγάζει
-
Δοκιμή της δικίνητης έκδοσης από το cityauto:
-
Ωραιο ειναι το Duster.
Eιδα ενα ασπρο 4Χ4 χθες.
Eκεινο το γελοιο (like aftermarket) 4WD διπλα απο το πισω παρμπριζ τι διαολο το θελουνε??
Γενικα μιλωντας:
Ας αφησουν τις εξυπναδες εκει στη Renault και ας εξοπλισουν (γενικα) τα Dacia με πιο συγχρονους κινητηρες και οχι μονο.
Νομιζω οτι το Duster σηματοδοτει την ωρα τελους εποχης για τα Logan Sandero με τη προχθεσινη τεχνολογια.
Καιρος να αποκτησουν τα Dacia τη δικη τους συγχρονη σχεδιαστικη ταυτοτητα και η Renault να τους δωσει προσβαση στο 'οπλοστασιο'της.
Ας τσιμπησουν και λιγο τις τιμες, δε χαθηκε ο κοσμος...
Η VW που ακολουθησε αυτο το δρομο (στη περιπτωση της Skoda) μονο χαμενη δε βγηκε. -
Το πρόβλημα με την Dacia είναι ότι η μαμά Renault θέλει να την κρητήσει σαν εταιρεία χαμηλού κόστους κι όχι να κολουθήσει τον δρόμο της Skoda η οποία πλέον δεν μπορείς να πεις ότι παράγει και πουλάει τα φθηνά αυτοκίνητα.Επίσης το αυτοκόλλητο δεν είναι aftermarket αλλά κολλημένο από το εργοστάσιο (ψιλομ@λ@κί@).Τώρα όσον αφορά τους κινητήρες η Renault έχει μοτόρια στα 1.4 και 1.6 κυβικά τα οποία είναι σίγουρα πολύ καλύτερα από τους 1.4 και 1.6 εικοσαετίας που μπαίνουν στα Sandero,Sandero stepway και Lοgan.Μπορούσαν να επιστατεύσουν τον 1.4 με τα 100 άτια και σε συνδυασμό με τον αειθαλή Κ4 1.6 που φοράει το Duster και τον 1.2 16V που άρχισε να τοποθετείτε στα Logan και Sandero να δημιουργήσουν μία γκάμα κινητήρων ,οι οποίοι αν και όχι οι πλέον καινούριοι,που θα είναι αρκετά ανταγωνιστική στα βαλάντια τα οποία απευθύνονται.Επίσης πρέπει σύντομα να βγει στην παραγωγή από την Dacia ένα μεσαίο οικογενειακό αλλά και ένα μικρό οικογενειακό ως αντικαταστάτης του Logan κι όχι να παραχθεί ως αντικαταστάτης του Logan το αντίγραφο του Fluence που έχουμε δει σε φωτογραφίες αλλά να προωθηθεί ως μεσαίο μοντέλο.
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Ναι, μόνο που δεν τόλμησαν να γράψουν το παραμικρό για την κατανάλωση καυσίμου και τα τέλη. 462,5 ευρώ για να μη ξεχνιόμαστε... Μπορεί το 'ρουμάνικο αυτοκίνητο' να μην αποτελεί πλέον ανέκδοτο όπως γράφει το Auto Triti αλλά αυτοκίνητο 16.500ων ευρώ με τέτοια τέλη κυκλοφορίας ΕΙΝΑΙ ανέκδοτο... Πρέπει να αλλάξουν αμέσως κινητήρα ή να το πουλάνε 5 χιλιάρικα κάτω για να μπορείς να κάνεις απόσβεση τα τέλη ανέκδοτο...
Tαρίφα το έχεις κάνει αυτό το 5χίλιαρο.
Να ζητήσεις και απόδειξη για την έκπτωση.Γιατί θα σε χάλαγε μία έκπτωση 5 χιλιάρικων; Αυτό είναι και καταναλωτική συνείδηση, εκτός εάν ανήκεις στην κατηγορία των εμπόρων που λειτουργούν με κερδοσκοπική συνείδηση.
Μ αυτη τη συνειδηση μακαρι να ηταν 10.000 μειον ολα τ αυτοκινητα δεν με χαλαγε...
Και ο βασικος που λεει το ΚΚΕ να ηταν 2000 και οχι 1200 που λενε...
Ετσι επειδη ειμαι γενναιοδωρος...Στον φίλο cctop , με χαλάει η εμμονή του στο 5000ρο και η 'εκστρατεία' του κατά του Duster.
Διόλου απίθανο να ανήκει στην κατηγορία των εμπόρων που λειτουργούν ως μη κερδοσκοπική εταιρία. -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Ακόμα να κάνει η αντιπροσωπία καμιά προσφορά 5 χιλιάρικα κάτω για να το σκεφτώ;
Ούτε φράγκο παραπάνω δεν αξίζει από τα 12 χιλιάρικα, το 4Χ4..
Σοβαρή έλλειψη καταναλωτικής συνείδησης.
Έτσι γέμισε Vagakia ο τόπος.καλά τόσο τρολάρισμα δεν το αντέχω, έλεος !!
Πήρες γαλλικό και μας τα έχεις κάνει με τα VAG ...ξαναέλεος!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ακόμα να κάνει η αντιπροσωπία καμιά προσφορά 5 χιλιάρικα κάτω για να το σκεφτώ;
Ούτε φράγκο παραπάνω δεν αξίζει από τα 12 χιλιάρικα, το 4Χ4..
Σοβαρή έλλειψη καταναλωτικής συνείδησης.
Έτσι γέμισε Vagakia ο τόπος.καλά τόσο τρολάρισμα δεν το αντέχω, έλεος !!
Πήρες γαλλικό και μας τα έχεις κάνει με τα VAG ...ξαναέλεος!
Elteo δεν είμαι έτσι επειδή πήρα Γαλλικό ούτε έγινα έτσι τους τελευταίους μήνες.Δεν θυμάμαι ποτέ στην ζωή μου να είχαμε τουτούνι άλλο από Renault εξαιρείτε η Golfω και ένα Nissan Sunny που αγοράστηκε το πρώτο από και το δεύτερο λόγω της ελληνικής κατασκευής του(έχω και μπαμπά σοβινιστή ).Είμαι οπαδός της εταιρείας για να καταλάβεις(μάλλον οικογενειακώς είμαστε).Τώρα το παραπάνω σχόλιο είναι τόσο σχετικό όσο το συμπέρασμα που σχολίαζει.
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Ακόμα να κάνει η αντιπροσωπία καμιά προσφορά 5 χιλιάρικα κάτω για να το σκεφτώ;
Ούτε φράγκο παραπάνω δεν αξίζει από τα 12 χιλιάρικα, το 4Χ4..
Σοβαρή έλλειψη καταναλωτικής συνείδησης.
Έτσι γέμισε Vagakia ο τόπος.καλά τόσο τρολάρισμα δεν το αντέχω, έλεος !!
Πήρες γαλλικό και μας τα έχεις κάνει με τα VAG ...ξαναέλεος!
Elteo δεν είμαι έτσι επειδή πήρα Γαλλικό ούτε έγινα έτσι τους τελευταίους μήνες.Δεν θυμάμαι ποτέ στην ζωή μου να είχαμε τουτούνι άλλο από Renault εξαιρείτε η Golfω και ένα Nissan Sunny που αγοράστηκε το πρώτο από και το δεύτερο λόγω της ελληνικής κατασκευής του(έχω και μπαμπά σοβινιστή ).Είμαι οπαδός της εταιρείας για να καταλάβεις(μάλλον οικογενειακώς είμαστε).Τώρα το παραπάνω σχόλιο είναι τόσο σχετικό όσο το συμπέρασμα που σχολίαζει.
Ετσι Nissan Sunny ηταν και τερας αξιοπιστιας (πλακιτσα)
-
Δεν ξέρω αν κάνεις πλακίτσα το δικό μας πάντως 15 χρόνια και σχεδόν 300000 χλμ εκτός από κάτι λαδάκια που έκαιγε μετά τα 200000 χλμ κιχ δεν έκανε.
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Δεν ξέρω αν κάνεις πλακίτσα το δικό μας πάντως 15 χρόνια και σχεδόν 300000 χλμ εκτός από κάτι λαδάκια που έκαιγε μετά τα 200000 χλμ κιχ δεν έκανε.Για το sunny παντα! Σκυλια βγηκαν!! εχει ο ασφαλιστης μας ενα του 93 και εχει 350.000 χλμ και συνεχιζει ακαθεκτο
Πλακιτσα εννοουσα για την αξιοπιστια των γαλλικων -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Το πρόβλημα με την Dacia είναι ότι η μαμά Renault θέλει να την κρητήσει σαν εταιρεία χαμηλού κόστους κι όχι να κολουθήσει τον δρόμο της Skoda η οποία πλέον δεν μπορείς να πεις ότι παράγει και πουλάει τα φθηνά αυτοκίνητα...Η Skoda έχει προ πολλού περάσει και τις τιμές των Κορεάτικων. Οπότε είναι φανερό ότι πλέον έχει τιμές VW Group.
Από την άλλη έχουν αποκτήσει και στυλάκι 'δήθεν'. Ακόμα θυμάμαι όταν είχα πάει να δω το Fabia και ο πωλητής σχεδόν 'παρεξηγήθηκε' επειδή είπα ότι είναι VW Group. Σώνει και καλά ότι η Skoda είναι παιδί της Audi ...
Ακριβώς τα ίδια μου έλεγαν και στη Seat.Από την άλλη καλό θα ήταν η Dacia να ακολουθήσει άλλο δρόμο. Καλά αυτοκίνητα, κλασσικές παραδοσιακές σχεδιάσεις, δοκιμασμένες μηχανές, σε χαμηλές τιμές. Αν κάποιος θέλει κάτι ποιο σύγχρονο και 'στυλάτο' ας δει τα μοντέλα της Renault (που και αυτά -κακά τα ψέμματα- έχουν καλές τιμές).
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Δεν ξέρω αν κάνεις πλακίτσα το δικό μας πάντως 15 χρόνια και σχεδόν 300000 χλμ εκτός από κάτι λαδάκια που έκαιγε μετά τα 200000 χλμ κιχ δεν έκανε.
Για το sunny παντα! Σκυλια βγηκαν!! εχει ο ασφαλιστης μας ενα του 93 και εχει 350.000 χλμ και συνεχιζει ακαθεκτο
Πλακιτσα εννοουσα για την αξιοπιστια των γαλλικωνΚοίτα αυτό με τα γαλλικά είναι ψυχολογικό.Απλά ο κατασκευαστής θέλει να σου δίνει την αίσθηση ότι φροντίζεις το αυτοκίνητο επιδιορθώνοντας βλάβες
Πάντως πέρα από την πλάκα αν εξαιρέσουμε το Laguna που μας στουκάρανε και είχε μερικά προβληματάκια ηλεκτρονικής φύσεως τα υπόλοιπα που είχαμε είχαν βγει σκυλιά. -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Το πρόβλημα με την Dacia είναι ότι η μαμά Renault θέλει να την κρητήσει σαν εταιρεία χαμηλού κόστους κι όχι να κολουθήσει τον δρόμο της Skoda η οποία πλέον δεν μπορείς να πεις ότι παράγει και πουλάει τα φθηνά αυτοκίνητα...
Η Skoda έχει προ πολλού περάσει και τις τιμές των Κορεάτικων. Οπότε είναι φανερό ότι πλέον έχει τιμές VW Group.
Από την άλλη έχουν αποκτήσει και στυλάκι 'δήθεν'. Ακόμα θυμάμαι όταν είχα πάει να δω το Fabia και ο πωλητής σχεδόν 'παρεξηγήθηκε' επειδή είπα ότι είναι VW Group. Σώνει και καλά ότι η Skoda είναι παιδί της Audi ...
Ακριβώς τα ίδια μου έλεγαν και στη Seat.Από την άλλη καλό θα ήταν η Dacia να ακολουθήσει άλλο δρόμο. Καλά αυτοκίνητα, κλασσικές παραδοσιακές σχεδιάσεις, δοκιμασμένες μηχανές, σε χαμηλές τιμές. Αν κάποιος θέλει κάτι ποιο σύγχρονο και 'στυλάτο' ας δει τα μοντέλα της Renault (που και αυτά -κακά τα ψέμματα- έχουν καλές τιμές).
- πολύ.Πρέπει να υπάρχει εμφανής διαχωρισμός εταιρείας από εταιρεία(μαμά και χαμηλού κόστους)
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Από την άλλη έχουν αποκτήσει και στυλάκι 'δήθεν'. Ακόμα θυμάμαι όταν είχα πάει να δω το Fabia και ο πωλητής σχεδόν 'παρεξηγήθηκε' επειδή είπα ότι είναι VW Group.
Για να καταλαβω δηλαδη. Επειδη καποιος πωλητης, σε καποια αντιπροσωπεια, στο επαιξε δηθεν σημαινει οτι ολοκληεη η κατασκευαστρια εταιρεια ειναι 'δηθεν'??
Από την άλλη καλό θα ήταν η Dacia να ακολουθήσει άλλο δρόμο. Καλά αυτοκίνητα, κλασσικές παραδοσιακές σχεδιάσεις, δοκιμασμένες μηχανές, σε χαμηλές τιμές. Αν κάποιος θέλει κάτι ποιο σύγχρονο και 'στυλάτο' ας δει τα μοντέλα της Renault (που και αυτά -κακά τα ψέμματα- έχουν καλές τιμές).
Ή , ακομα καλυτερα , να αγορασει ενα μεταχειρισμενο και (αναλογως την ηλικια του μεταχειρισμενου) να ανεβει μια δυο κλασσεις πανω...
Γιατι βεβαια αν το Duster ερχοταν με πολυ πιο συγχρονους κινητηρες και ελαφρα πιο υψηλη τιμη (ας πουμε εναμιση χιλιαρικο) θα ηταν 'ακριβο'.Πρέπει να υπάρχει εμφανής διαχωρισμός εταιρείας από εταιρεία(μαμά και χαμηλού κόστους)
Γιατι??
Για καντο μας λιγο πιο λιανα αυτο... -
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Από την άλλη έχουν αποκτήσει και στυλάκι 'δήθεν'. Ακόμα θυμάμαι όταν είχα πάει να δω το Fabia και ο πωλητής σχεδόν 'παρεξηγήθηκε' επειδή είπα ότι είναι VW Group.
Για να καταλαβω δηλαδη. Επειδη καποιος πωλητης, σε καποια αντιπροσωπεια, στο επαιξε δηθεν σημαινει οτι ολοκληεη η κατασκευαστρια εταιρεια ειναι 'δηθεν'??
Από την άλλη καλό θα ήταν η Dacia να ακολουθήσει άλλο δρόμο. Καλά αυτοκίνητα, κλασσικές παραδοσιακές σχεδιάσεις, δοκιμασμένες μηχανές, σε χαμηλές τιμές. Αν κάποιος θέλει κάτι ποιο σύγχρονο και 'στυλάτο' ας δει τα μοντέλα της Renault (που και αυτά -κακά τα ψέμματα- έχουν καλές τιμές).
Ή , ακομα καλυτερα , να αγορασει ενα μεταχειρισμενο και (αναλογως την ηλικια του μεταχειρισμενου) να ανεβει μια δυο κλασσεις πανω...
Γιατι βεβαια αν το Duster ερχοταν με πολυ πιο συγχρονους κινητηρες και ελαφρα πιο υψηλη τιμη (ας πουμε εναμιση χιλιαρικο) θα ηταν 'ακριβο'.Πρέπει να υπάρχει εμφανής διαχωρισμός εταιρείας από εταιρεία(μαμά και χαμηλού κόστους)
Γιατι??
Για καντο μας λιγο πιο λιανα αυτο...Γιατί αν έχουν την ποιότητα που έχουν τώρα και ανεβάσουν τις τιμές θα φάνε μαυρο και γιατί εάν γίνουν τα Dacia ποιοτικά φτηνά τουτούνια με μηχανικά Renault θα κανιβαλίζουν τα μοντέλα της Renault και δεν είναι αυτό το ζητούμενο από την μεριά της μαμάς Renault.Αν ήταμ αυτό θα έλεγα πως έχουν τάσεις αυτοκτονίας στην Renault
-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
1.Για να καταλαβω δηλαδη. Επειδη καποιος πωλητης, σε καποια αντιπροσωπεια, στο επαιξε δηθεν σημαινει οτι ολοκληεη η κατασκευαστρια εταιρεια ειναι 'δηθεν'??
...
...
2. Ή , ακομα καλυτερα , να αγορασει ενα μεταχειρισμενο και (αναλογως την ηλικια του μεταχειρισμενου) να ανεβει μια δυο κλασσεις πανω...
Γιατι βεβαια αν το Duster ερχοταν με πολυ πιο συγχρονους κινητηρες και ελαφρα πιο υψηλη τιμη (ας πουμε εναμιση χιλιαρικο) θα ηταν 'ακριβο'.-
Από το μάρκετινγκ και την τιμολογιακή πολιτική ξεκινά το 'δήθεν' στυλάκι. Δεν το απέκτησαν εκ΄γενετής οι πωλητές ή τα εξουσιοδοτημένα καταστήματα. Έτσι λανσάρεται η SKODA. Ως μέλος ενός Group κατασκευαστών. Πάνω σε αυτό έχει ανεβάσει τις τιμές και ίσως και την ποιότητα. Το ίδιο προσπαθεί (και ήδη κάνει) η Chevrolet.
-
Όποιος θέλει μεταχειρισμένο και το βρει αυτό που θέλει (αν το βρει), ας πάει να το πάρει. Απλό.
Το Duster είναι αυτό που είναι. Για άλλους ακριβό, για άλλους φτηνό, για άλλους 'παλιό', για άλλους ιδανικό και πάει λέγοντας...
Εμένα τι μου μένει από όλα αυτά;
Εμένα μου αρκεί που μία εταιρεία με ιστορία, η Dacia, ξεκίνησε πάλι με την βοήθεια της Renault μία νέα προσπάθεια, με πολλά θετικά και με καλές προβλέψεις για το μέλλον. Αυτό (προς το παρόν) μου αρκεί.
-
-
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
-
Έχομε κι αυτό.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Από την άλλη έχουν αποκτήσει και στυλάκι 'δήθεν'. Ακόμα θυμάμαι όταν είχα πάει να δω το Fabia και ο πωλητής σχεδόν 'παρεξηγήθηκε' επειδή είπα ότι είναι VW Group. Σώνει και καλά ότι η Skoda είναι παιδί της Audi ...
Ακριβώς τα ίδια μου έλεγαν και στη Seat.Την πρώτη φορά που άκουσα σύγκριση του Scout μόνο με Audi Αvant και όχι με Passat SW -που πριν λίγο είχα δει- πίστεψα ότι έπεσα σε βλάκα πωλητή. Σε δευτερη αντιπροσωπία όταν συγκριθηκε το Scout με 4κίνητο της Audi επιβεβαίωσα την 'πολιτική' τους. Έχουν κόλλημα με την Audi.
Σε Seat για το Leon ήταν πιο απλοί, σεμνοί και ολιγόλογοι ως προς τις ενδοοικογενειακές συγκρίσεις. Ποιότητα και γερμανική τεχνολογία VW και τιμές Seat. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Από την άλλη έχουν αποκτήσει και στυλάκι 'δήθεν'. Ακόμα θυμάμαι όταν είχα πάει να δω το Fabia και ο πωλητής σχεδόν 'παρεξηγήθηκε' επειδή είπα ότι είναι VW Group. Σώνει και καλά ότι η Skoda είναι παιδί της Audi ...
Ακριβώς τα ίδια μου έλεγαν και στη Seat.Την πρώτη φορά που άκουσα σύγκριση του Scout μόνο με Audi Αvant και όχι με Passat SW -που πριν λίγο είχα δει- πίστεψα ότι έπεσα σε βλάκα πωλητή. Σε δευτερη αντιπροσωπία όταν συγκριθηκε το Scout με 4κίνητο της Audi επιβεβαίωσα την 'πολιτική' τους. Έχουν κόλλημα με την Audi.
Σε Seat για το Leon ήταν πιο απλοί, σεμνοί και ολιγόλογοι ως προς τις ενδοοικογενειακές συγκρίσεις. Ποιότητα και γερμανική τεχνολογία VW και τιμές Seat.Πιο πρεστιζζζζ εχει το ονομα της αουντι,για αυτο και η συγκριση με αυτην
Dacia Duster