-
Συμφωνα με τον ΚΟΚ η προειδοποιηση για ελιγμο σταθμευσης γινεται με το αναλογο φλας. Στην Ευρωπη τουλαχιστον στα κρστη που εχω ταξιδεψει επισης γινεται με το φλας . Εμεις γιατι χρησιμοποιουμαι τα Alarm για να προειδοποιησουμε οτι θελουμε να παρκαρουμε ???
.
-
Συμφωνα με τον ΚΟΚ η προειδοποιηση για ελιγμο σταθμευσης γινεται με το αναλογο φλας. Στην Ευρωπη τουλαχιστον στα κρστη που εχω ταξιδεψει επισης γινεται με το φλας . Εμεις γιατι χρησιμοποιουμαι τα Alarm για να προειδοποιησουμε οτι θελουμε να παρκαρουμε ???
.
-
Συμφωνα με τον ΚΟΚ η προειδοποιηση για ελιγμο σταθμευσης γινεται με το αναλογο φλας. Στην Ευρωπη τουλαχιστον στα κρστη που εχω ταξιδεψει επισης γινεται με το φλας . Εμεις γιατι χρησιμοποιουμαι τα Alarm για να προειδοποιησουμε οτι θελουμε να παρκαρουμε ???
.
-
Ο χρήστης Palio_Acropolis έγραψε:
Συμφωνα με τον ΚΟΚ η προειδοποιηση για ελιγμο σταθμευσης γινεται με το αναλογο φλας. Στην Ευρωπη τουλαχιστον στα κρστη που εχω ταξιδεψει επισης γινεται με το φλας . Εμεις γιατι χρησιμοποιουμαι τα Alarm για να προειδοποιησουμε οτι θελουμε να παρκαρουμε ???.
εγώ χρησιμοποιώ το φλας, από ιδεολογία, αλλά κ επίτηδες...
όταν μου λέει τίποτα κ θέλει να βγει κ από πάνω, τότε την έβαψε -
Βασικά στις σχολές σε μαθαίνουν να παρκάρεις με φλας. Ακόμα και οι γνώστες όμως αναγκάζονται να βγάλουν αλάρμ, γιατί έχει μπει τελικά τόσο στο dna του Έλληνα που αν ανάψω φλας πριν σταθμευσω, το πιο πιθανό είναι στο επόμενο msec να μην έχω πίσω προφυλακτήρα στην καλύτερη.
Τα αίτια ξεκινάνε από αρχαιοτάτων ετών, όπου στην Αθήνα του Περικλή οι κατέχοντες άρματα σήκωναν και τα 2 χέρια πριν παρκάρουν, ενώ ο ΚΑΚ (κώδιξ αρματικής κυκλοφορίας) επέβαλε να σηκωνεται μόνο το δεξί ή το αριστερό, ανάλογα με ποια πλευρά ήθελε ο ηνιοχος να σταθμεύσει. Μάλιστα υπάρχουν μαρτυρίες του φόρουμ της εποχής, του 4Ι (τέσσερις ίπποι) οτι είχαν πέσει και τα ανάλογα πρόστιμα. Επειδή όμως του Έλληνα ο τράχηλος ΚΑΚ (και τώρα πια ΚΟΚ) δεν υποφέρει, η συνήθεια αυτή έγινε τελικά λατρεία και ο παραλογισμός συνεχίζεται μέχρι σήμερα.
Πιο πειστική εξήγηση από αυτή δεν μπορεσα να βρω, λυπάμαι...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Βασικά στις σχολές σε μαθαίνουν να παρκάρεις με φλας. Ακόμα και οι γνώστες όμως αναγκάζονται να βγάλουν αλάρμ, γιατί έχει μπει τελικά τόσο στο dna του Έλληνα που αν ανάψω φλας πριν σταθμευσω, το πιο πιθανό είναι στο επόμενο msec να μην έχω πίσω προφυλακτήρα στην καλύτερη.Τα αίτια ξεκινάνε από αρχαιοτάτων ετών, όπου στην Αθήνα του Περικλή οι κατέχοντες άρματα σήκωναν και τα 2 χέρια πριν παρκάρουν, ενώ ο ΚΑΚ (κώδιξ αρματικής κυκλοφορίας) επέβαλε να σηκωνεται μόνο το δεξί ή το αριστερό, ανάλογα με ποια πλευρά ήθελε ο ηνιοχος να σταθμεύσει. Μάλιστα υπάρχουν μαρτυρίες του φόρουμ της εποχής, του 4Ι (τέσσερις ίπποι) οτι είχαν πέσει και τα ανάλογα πρόστιμα. Επειδή όμως του Έλληνα ο τράχηλος ΚΑΚ (και τώρα πια ΚΟΚ) δεν υποφέρει, η συνήθεια αυτή έγινε τελικά λατρεία και ο παραλογισμός συνεχίζεται μέχρι σήμερα.
Πιο πειστική εξήγηση από αυτή δεν μπορεσα να βρω, λυπάμαι...
Δεν ξέρω πού τα βρήκες αυτά, αλλά εγώ πείστηκα
-
Ο χρήστης Palio_Acropolis έγραψε:
Συμφωνα με τον ΚΟΚ η προειδοποιηση για ελιγμο σταθμευσης γινεται με το αναλογο φλας. Στην Ευρωπη τουλαχιστον στα κρστη που εχω ταξιδεψει επισης γινεται με το φλας . Εμεις γιατι χρησιμοποιουμαι τα Alarm για να προειδοποιησουμε οτι θελουμε να παρκαρουμε ???.
Γιατι πολύ απλά στην ευρώπη δεν ξέρουν τι τους γίνεται!
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Βασικά στις σχολές σε μαθαίνουν να παρκάρεις με φλας.Σε μαθαιναν.... οταν εδωσα εγω πριν κατι δεκαετιες . Η κορη μου που εδωσε πριν 2 χρονια την εμαθαν με τα αλαρμ.
-
Εγώ αν και έμαθα με τα φλας χρησιμοποιώ τα αλάρμ και το ίδιο 'περιμένω' και απο τους άλλους!
Έστω και έτσι μου αρκεί να χρησιμοποιούνται, όταν πολλές φορές έχω μπει στην διαδικασία να μπω στο κολοκυθοκέφαλο του καθενός μπροστά μου να 'δω' τι σκέφτεται ακριβώς να πράξει στο επόμενο στενό, στην επόμενη στροφή ή στην επόμενη εσοχή!
Κάπου είχα ακουσει πάντως ότι τα φλας και τα αλαρμ αποτελούν απλώς ενδείξεις προειδοποίησης και όχι απόφασης ή υποχρέωσης και αν δεν κάνω λάθος η δικαιολογία 'δεν έβγαλε ο μπροστά φλας' σε περίπτωση που 'πέσω' πίσω απο κάποιον δεν στέκει νομικά! Υπάρχει η απόσταση ασφαλείας που πρέπει να τηρείτε και αυτή παίζει βασικό ρόλο. -
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Γιατι πολύ απλά στην ευρώπη δεν ξέρουν τι τους γίνεται!+1
Ποτε και για τι ηξεραν, για να εχει αλλαξει κατι?Κι εγω παρολο που ειμαι νεος χρησιμοποιω το δεξι/αριστερο κατα περιπτωση φλας. Βεβαια δεν κανω ακριβως παραλληλο παρκαρισμα, εισερχομαι λιγο στην ελευθερη θεση φρεναριστος και βγαινω λιγο διαγωνια για την οπισθεν (φωτο παρακατω). Δε δινω και πολλες ευκαιριες στον πισω να μην καταλαβει τις προθεσεις μου και ποτε δεν μου εχει κολλησει καποιος.
-
δεν ξέρω για τους μεγάλους δρόμους τις Ευρώπης, αλλα εδώ αν πας να παρκάρεις με φλας το πιο πιθανό είναι να καταλάβει ο άλλος οτι θα στρίψεις στο επόμενο στενό. Bρίσκω πολύ πιο σωστή την χρήση alarm γενικότερα...
- επειδή ακινητοποιείς το όχημα εν μέση κυκλοφορίας
- τα φλας σηματοδοτούν κίνηση του οχήματος προς την κατεύθυνση που έχουν ανάψει και όχι ακινητοποιηση και όπισθεν.
για άλλη μία φορά οι Ελληνες έχουν κάνει το σωστό αλλά εκ τον έξω πάνε να μας πείσουν το αντίθετο !
-
Πριν 3 χρονια που εκανα μαθηματα οδηγησης χρησιμοποιουσα το φλας. Μετα στη πορεια που πηγα να το δοκιμασω ειδα οτι δεν... οποτε απο το ναπεσει καποιος πισω προτιμω να λειτουργησω τα αλαρμ.
-
Ο χρήστης necd έγραψε:
για άλλη μία φορά οι Ελληνες έχουν κάνει το σωστό αλλά εκ τον έξω πάνε να μας πείσουν το αντίθετο !Ημαρτον πια
-
πραγματικά ήμαρτον!!
-
Απλά γιατί στην ευρώπη οι θέσεις στάθμευσης είναι προκαθορισμένες . Εδώ βλέπεις από μακριά το κενό και κόβεις ταχύτητα μετά κοιτάζεις αν έχει παρκάρει μικρό αυτοκίνητο η μηχανή η είναι γκαράζ η έχει κάδους και μόλις δείς ότι είναι εντάξει , τότε ανάβεις τα αλάρμ και σταματάς εντελώς το αυτοκίνητο μόλις φτάσεις δίπλα στην κενή στάση .
Επίσης ειδοποιείς με το χέρι σου τον πίσω που ψάχνει την ίδια θέση στάθμευσης με σένα και εκείνη την στιγμή παρακαλάει να μην την δείς και να την προσπεράσεις λίγο οπότε σου κολλάει πίσω μήπως και κάνεις το λάθος .
Μόλις λοιπόν κάνεις τα παραπάνω ξεκινάς σιγά - σιγά γιά να πάρεις την θέση ελιγμού . ΠΡΟΣΟΧΗ αν την ώρα που ξεκινάς , ξεκινήσει και ο πίσω κατά 99 % προσπαθεί να σε διώξει κάνοντας ότι δεν κατάλαβε . Ετσι αν συμβεί αυτό , τότε ξανασταματάς το αυτοκίνητο και ανάλογα με την σωματοδομή σου και αφού τσεκάρεις και τον πίσω , κατεβαίνεις κάτω και του λές ' ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΑ ΑΛΑΡΜ !!!!' . Αν δεν σε παίρνει φωνάζεις τα ίδια ΜΕΣΑ από το αυτοκίνητο από το ΑΝΟΙΧΤΟ παράθυρο .
Τότε προχωράς πάλι σιγά και αν ο πίσω έχει αποδεχτεί την ήττα του παρκάρεις .
Αν ο πίσω συνεχίζει και υπάρχει ήδη σειρά αυτοκινήτων που περιμένει και κόσμος στο πεζοδρόμιο , τότε κατεβαίνεις κάτω και προσπαθείς να κάνεις μέρος του προβλήματος τους άλλους , φωνάζοντας 'ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ , ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΤΟΥΤΟΣ' .
Τότε είναι σχεδόν σίγουρο ότι ο πίσω θα ντραπεί και θα παρκάρεις . -
Το νόμιμο είναι με φλας και η χρήση των αλάρμ για αυτό μάλλον πρέπει να τιμωρείται (για άσκοπη χρήση όπως της κόρνας ή κάτι τέτοιο). Πλην όμως για τους λόγους που περιγράφονται πάρα πολύ καλά από τον προηγούμενο σωστά έχει επικρατήσει για την Ελλάδα και τους Ελληνάρες το αλάρμ.
Καλό όμως είναι στο εξωτερικό να μην ανάβουμε αλάρμ για αυτό γιατί μπορεί και να μας την ανάψουνε την κλήση.
Αναγνωρίζουμε λοιπόν το νόμιμο (για το εξωτερικό) αλλά και το αποτελεσματικό (για την Ελλάδα).@ xtkz
Αυτό που περιγράφεις είναι το παράλληλο πάρκινγκ κατά το οποίο τα παρκαρισμένα είναι παράλληλα με την κυκλοφορία. -
Ναι, σε αυτο δεν αναφερομαστε?
-
Στο εξωτερικό από προσωπική μου εμπειρία (Ευρώπη/Αμερική) και ως οδηγός διαπίστωσα ότι ποτέ δεν χρησιμοποίησα alarm για να παρκάρω. Μόνο φλας. Και αυτό γιατί το παρκάρισμα ήταν τόσο άνετο και χαλαρό που απλά έβγαζα φλασάκι και έμπαινα με τη μούρη στη θέση παρκαρίσματος.
Στην Ελλάδα αντιθέτως με το alarm προειδοποιώ τον άλλο ότι έχω βρει (ή αναζητώ) μία θεσούλα για παρκάρισμα και θα ήθελα να μείνει λίγο ποιο πίσω μπας και καταφέρω με ελιγμό να το χώσω στη θεσούλα το αυτοκινητάκι μου... Αν βρω και αν είμαι τυχερός...
Με φλασάκι στην Ελλάδα δεν πρόκειται ποτέ να καταφέρει κάποιος να παρκάρει...
Το ίδιο βλέπω να ισχύει και με τα μηχανάκια. Καλό θα ήταν το σκουτεράκι μου να είχε alarm... Με το φλασάκι άκρη δεν βγαίνει. -
Κι εγώ για ελιγμό στάθμευσης χρησιμοποιώ τα alarm. Τις περισσότερες φορές που επιχείρησα να κάνω ελιγμό βγάζοντας φλας, πολύ συχνά οι άλλοι οδηγοί δεν καταλάβαιναν την πρόθεσή μου, με κίνδυνο να υπάρξει ατύχημα.
Σε σχέση με αυτό που γράφηκε πριν για τον οδηγό που ακολουθεί και θέλει να σου 'πάρει' τη θέση, συχνά το να κάνεις το εξής είναι αποτρεπτικό για 'πονηρές' σκέψεις, με δεδομένο ότι υπάρχει ελεύθερη θέση στα δεξιά σου (νομίζω ότι λέω με περισσότερα λόγια αυτό που γράφει ο xtkz λίγο παραπάνω):
Κόβεις δεξιά το τιμόνι, «μπάζοντας» το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου στο κενό ανάμεσα στα δύο οχήματα όπου θέλεις να παρκάρεις. Με αυτό ο άλλος δεν μπορεί να «χωθεί». Κατόπιν στρίβεις αριστερά και προχωράς 1-2 μέτρα, έχοντας με το πίσω μέρος του αυτοκινήτου «καπαρωμένη» τη θέση. Κατόπιν κάνεις τον ελιγμό στάθμευσης. Αυτός, βέβαια, δεν είναι ο σωστός τρόπος παρκαρίσματος («στραμπουλάς» το αυτοκίνητο, θέλεις περισσότερο χρόνο, και ίσως χρειαστεί να στρίψεις πολύ το τιμόνι), αλλά αποτρέπει «πονηρές» σκέψεις. Και, φυσικά, αυτή η τεχνική δεν είναι εύκολη όταν το μήκος του χώρου στάθμευσης είναι πολύ περιορισμένο.
Κάτι σημαντικό. Εννοείται ότι αν δούμε ελεύθερη θέση από μακριά, σταματάμε πριν από τη θέση που θέλουμε να παρκάρουμε για να ελέγχουμε αν όντως μπορούμε να παρκάρουμε, ή οδηγούμε με μικρή ταχύτητα. Αν προσπεράσουμε και μετά επιχειρήσουμε τον ελιγμό, υπάρχει ο εξής κίνδυνος. Ο «εξυπνάκιας» που μας ακολουθεί και εποφθαλμιάει τη θέση μας, «κολλάει» από πίσω, δήθεν ότι δεν κατάλαβε. Αν υπάρχει κίνηση, και πίσω του σταματήσουν (φυσιολογικά για να μην τρακάρουν) άλλα 6-7 αυτοκίνητα, είναι πολύ δύσκολο να τους ζητήσουμε από όλους αυτούς να κάνουν όπισθεν για να παρκάρουμε. Μερικές φορές είναι πρακτικά αδύνατο να γίνει αυτό, αρχίζουν κορναρίσματα κλπ.Το έχω δει να συμβαίνει.
Πάντως, όταν είσαι πίσω αυτοκίνητο και παρακαλάς ο οδηγός μπροστά να μη δει την ελεύθερη θέση, είναι, συνήθως, καλό να είναι γυναίκα οδηγός. Συνήθως αποφεύγουν να επιχειρήσουν παρκάρισμα αν δεν έχουν πολύ περιθώριο, ενώ κάποιες φορές δεν καταφέρνουν να παρκάρουν, ιδίως όταν ο διαθέσιμος χώρος είναι περιορισμένος.
Jacob
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Με φλασάκι στην Ελλάδα δεν πρόκειται ποτέ να καταφέρει κάποιος να παρκάρει...Tουλαχιστον μην εισαι απολυτος οταν στην προηγουμενη σελιδα υπαρχουν ατομα που λενε οτι το κανουν.
Βγαζω φλας, πηγαινω αρκετα αργα και εισερχομαι λιγο στη θεση που εχω εντοπισει. Τι αλλο θα επρεπε να κανω (εκτος απο το σωστο) για να προειδοποιησω τον πισω μου. Αν μου κολλησει καποιος, δεκτο το να εχει κανει λαθος, αλλα θα κανει λιγο οπισθεν να με διευκολυνει.
Σε μεγαλες θεσεις μπαινω US style. Με τη μουρη και την μπροστινη ροδα να ανεβαινει πεζοδρομιο.
Προειδοποιηση για ελιγμο σταθμευσης