-
Εντάξει, αν πάω σε 2000 κυβικά, 'παίζει' και το A6. Όχι ότι το αποκλείω (να πάω σε δίλιτρο), αλλά κάπου τα bmw μου φαίνονται λίγο μινιμαλιστικά, όχι ότι είναι κατ' ανάγκη αρνητικό κάτι τέτοιο.
Πάντως, για το c200 το καινούριο, δε νομίζω να έχει ακουστεί ότι δεν έχει καλή αίσθηση το τιμόνι, εκτός και αν κάνω εγώ λάθος.
Σίγουρα το passat είναι από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα, αλλά αυτά τα δύο αποκλειστικά καθίσματα πίσω, κάπως μου φαίνεται. -
Απροβληματιστη η νεα Mercedes C class (W204) και το κοστος σερβις λογικο!!! Απο ανεση αλλο τιποτα απο ποιοτητα επισης τιποτα δεν σε χαλαει στο αστερι!! Οποτε δαγκωτο Μερκ! Αν ειναι και Blue Efficiency θα εχει ςκαι χαμηλη καταναλωση Σκυλι και δεν νοιωθει
-
Το έχεις, από ό,τι βλέπω στο avatar σου;
-
Ο χρήστης ostvarivanje έγραψε:
Το έχεις, από ό,τι βλέπω στο avatar σου;Η δικια μου ειναι το προηγουμενο μοντελο C 200 Kompressor W203 Δηλωνω πανευτυχης κατοχος. Απο ζημιες μεχρι στιγμης τιποτα (φτου-φτου μακρια απο μας) Και που δεν το εχω παει. Τρωει χωματοδρομους και τριγμους δν εχει. Το παω με 200χλμ τρενο! Και οταν εχω μεγαλα και βαρετα ταξιδια βαζω και το cruise control και βγαινω στη κυριολεξια ατσαλακωτος Ειναι αμαξια που σε κρατανε ξεκουραστο και χαλαρο. Και τις μερες με βροχη κανει κουμαντο ο αισθητηρας , οπως και με τα φωτα (απλα καθημερινα πραγματα ) και οταν εχω κεφια παω ενα βημα παραπερα
Και επειδη αναφερεσαι στην ασφαλεια και ειδικα στις ασφαλεις προσπερασεις το αστερι ξελασπωνει. Εγω εχω τα 163 αλογα ο 1,8 184Hp. -
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Το έχεις, από ό,τι βλέπω στο avatar σου;
Η δικια μου ειναι το προηγουμενο μοντελο C 200 Kompressor W203 Δηλωνω πανευτυχης κατοχος. Απο ζημιες μεχρι στιγμης τιποτα (φτου-φτου μακρια απο μας) Και που δεν το εχω παει. Τρωει χωματοδρομους και τριγμους δν εχει. Το παω με 200χλμ τρενο! Και οταν εχω μεγαλα και βαρετα ταξιδια βαζω και το cruise control και βγαινω στη κυριολεξια ατσαλακωτος Ειναι αμαξια που σε κρατανε ξεκουραστο και χαλαρο. Και τις μερες με βροχη κανει κουμαντο ο αισθητηρας , οπως και με τα φωτα (απλα καθημερινα πραγματα ) και οταν εχω κεφια παω ενα βημα παραπερα
Και επειδη αναφερεσαι στην ασφαλεια και ειδικα στις ασφαλεις προσπερασεις το αστερι ξελασπωνει. Εγω εχω τα 163 αλογα ο 1,8 184Hp.Ρε συμπέθερε αυτά τα έχει και ένα μικρομεσσαίο σαν το Fiat Bravo 150αρι ή VW Golf 160αρι...
-
Μου είναι πολύ ενδιαφέροντα αυτά που γράφεις και σε ευχαριστώ πολύ.
Όσο για τις προσπεράσεις που ανέφερα, ίσως είναι και κάποια φοβία μου από το τωρινό αυτοκίνητο, αλλά οπωσδήποτε δε θα βγω να προσπεράσω όταν περνάω δεν περνάω. Θέλω να πω ότι πρώτο λόγο έχει η σύνεση και η υπομονή στην οδήγησή μου.
Σου τα γράφω όλα αυτά, γιατί και το δικό σου μοντέλο το κοιτάω, αν βρω (που έχω βρει) κάποια καλή προσφορά.
Αν θέλεις, πες μου τι μοντέλο είναι και πόσα χιλιόμετρα το έχεις κάνει. Και κάτι τελευταίο, σε ποιες τιμές κυμαίνονται περίπου τα σέρβις. Όχι ότι θα είναι αυτό κάποιο κριτήριο για την αγορά του, αλλά απλά να έχω κάποια ιδέα. -
Αν θες απλα εναν ανθρωπομεταφορεα με ανεση τεραστιους χωρους και εχεις κολλησει με την 'αψεγαδιαστη' ποιοτητα των γερμανων το αστερι ειναι μονοδρομος.Αν δε σου φτανουν ολα αυτα αλλα θες ΚΑΙ το κατι παραπανω η 159 tbi ειναι μονοδρομος.
-
Το ανθρωπομεταφορέας ακούγεται κάπως... υποτιμητικά πάντως.
Η 159 τι παραπάνω θα μου προσφέρει;
Υπάρχει και ένας φόβος προς τα ιταλικά... -
delete
-
Αν και δεν είμαι υπέρ των flames, μιας και πολλά flames έχω παρακολουθήσει σε σχέση με την τεχνολογία (symbian - android - maemo - meego - ios, linux - windows - mac, kde - gnome... ωχ πολλά έγραψα ), παρ' όλα αυτά είναι κάτι που θα το λάβω υπόψη μου, αν αποφασίσω κάποιο ιταλικό να αγοράσω.
-
Ο χρήστης ostvarivanje έγραψε:
Μου είναι πολύ ενδιαφέροντα αυτά που γράφεις και σε ευχαριστώ πολύ.
Όσο για τις προσπεράσεις που ανέφερα, ίσως είναι και κάποια φοβία μου από το τωρινό αυτοκίνητο, αλλά οπωσδήποτε δε θα βγω να προσπεράσω όταν περνάω δεν περνάω. Θέλω να πω ότι πρώτο λόγο έχει η σύνεση και η υπομονή στην οδήγησή μου.
Σου τα γράφω όλα αυτά, γιατί και το δικό σου μοντέλο το κοιτάω, αν βρω (που έχω βρει) κάποια καλή προσφορά.
Αν θέλεις, πες μου τι μοντέλο είναι και πόσα χιλιόμετρα το έχεις κάνει. Και κάτι τελευταίο, σε ποιες τιμές κυμαίνονται περίπου τα σέρβις. Όχι ότι θα είναι αυτό κάποιο κριτήριο για την αγορά του, αλλά απλά να έχω κάποια ιδέα.Το αμαξι το πηρα μεταχειρισμενο απο Γερμανια με 73.000χλ, και εχω φτασει στα 102.000χλμ. Προσπεραση την κανω παρα πολυ ανετα σε σχεση με τα 120 αλογα του Α4 οπως επεσε στο τραπεζι νωριτερα. Το κοστος ειναι λογικοτατο. Σε συνεργειο εξειδικευμενο Mercedes Που πηγαινω για ενα απλο σερβις με ολους τους ελεγχους δινω 150€. Μεχρι στιγμη το μεγαλυτερο ποσο που εχω δωσει ειναι για τα αμορτισερ Bilstein που ειχα βαλει περσυ που μου στοιχησαν σε συνεργειο της γειτονιας 680,00€ . Γενικα στα σερβις κυμαινομαι απο 150-300€ αναλογα για το τι θα ζητησει το αμαξι. Λαδακια δεν καιει ιχνος παρα μονο φετος το καλοκαιρακι εκαψα επειδη το πιεσα κατιτις παραπανω 250 ml (σιγα τα Vag Group Καινε παραπανω ) Να σημειωσω πως τα 1800αρια που βγηκαν με τα 163-184 αλογα ειναι παρα πολυ καλα σκυλια και τις προσπερασεις τις κανεις ανετα! Α! Και το τιμονι ειναι πουπουλο ειδικα για μεσα στη πολη και στα παρκαρισματα κυριολεκτηκα με ενα δακτυλο το στριβεις . Πιστευω να καλυψα οσο μπορεσα
Υ.Γ Εκπλησομαι που ο Πασχος απαντησε υπερ του αστεριου κατι παιζει εδω -
Το Α4 με τα 120 που αναφέρθηκε πιο πάνω δεν είναι καθόλου προς αποφυγή για κάποιον που δεν κυνηγάει κόφτες κλπ. Κάθε άλλο, προσφέρει απλόχερα όλα αυτά που ζητάει κάποιος κοινός θνητός οικογενειάρχης. Πάρα πολλοί τέτοιοι σπάνια πάνε πάνω από 4-4500 στροφές και για αυτούς είναι το καλύτερο πακέτο. Στις τόσες στροφές και τα άλλα τα πιο δυνατά πάλι τα ίδια άλογα βγάζουν και λιγότερο γλυκά και ομαλά...
Το νεκρό και ελαφρύ τιμόνι στις Mercedes δεν είναι πρόβλημα είναι χαρακτηριστικό!! Η ιδέα είναι ότι σε απομονώνει από ανωμαλίες κλπ του δρόμου που αποζητά ο τυπικός οδηγός της μάρκας! Για αυτό και τέτοια τιμόνια είναι συνηθισμένα σε εκτός δρόμου οχήματα. Βέβαια επειδή κάποιοι θέλουν και λίγο αίσθηση η Mercedes έχει κάνει βήματα προόδου στην κατεύθυνση αυτή αντικαθιστώντας τα επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια με κρεμαγιέρες ώστε να μην απέχει έτη φωτός από Audi και την κορυφαία BMW.
Αν και τα 3 τα έχεις ήδη βρει αξίζει να τα ξεχωρίσεις ανάλογα με το ποιον ιδιοκτήτη εμπιστεύεσαι περισσότερο ότι ήταν πιο προσεκτικός σε χρήση, συντήρηση και λιγότερο πιθανό να έχει γυρίσει τα χλμ. Εγώ θέλω να ξέρω ποιος το είχε και πως του φερόταν, είναι πολύ δύσκολο να πάρω μτχ από άγνωστο. -
Και η BMW ειναι πολυ καλη αλλα αν εχει αδυναμο κινητηρα καλυτερα να το αφησει..... υπαρχουν ανθρωποι που ειχα σειρα 3 με τα 122 αλογα και τα πουλησαν γιατι πολυ απλα εκαναν ευχαιλεο στην προσπεραση. Εγω ειχα Ε46 με τα 118 αλογα και μεχρι να προσπερασω κατεβαζα και τους συνεπιβατες για να σπρωξουν
-
Εχω την αποψη οτι η c ειναι αλλης φιλοσοφιας μεσαιο..Πισω κινηση κτλπ.. Γενικα ενα αυτοκινητο πιο προσεγμενο πιθανα απο τα αλλα 2 χωρις να εχω προσωπικη επαφη με κανενα απο τα τρια τους..Οποτε ειναι ευκολη η απαντηση αν σ αρεσουν αυτα τα τρια αυτοκινητα.. Προσωπικα δε την επαιρνα με τιποτα αφου δε την αντεχω σχεδιαστικα ουτε καν με amg pack.... Απο εκει και περα η 159 tbi φανταζει καλυτερη επιλογη απο τα vag..
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Το Α4 με τα 120 που αναφέρθηκε πιο πάνω δεν είναι καθόλου προς αποφυγή για κάποιον που δεν κυνηγάει κόφτες κλπ. Κάθε άλλο, προσφέρει απλόχερα όλα αυτά που ζητάει κάποιος κοινός θνητός οικογενειάρχης. Πάρα πολλοί τέτοιοι σπάνια πάνε πάνω από 4-4500 στροφές και για αυτούς είναι το καλύτερο πακέτο. Στις τόσες στροφές και τα άλλα τα πιο δυνατά πάλι τα ίδια άλογα βγάζουν και λιγότερο γλυκά και ομαλά...
Το νεκρό και ελαφρύ τιμόνι στις Mercedes δεν είναι πρόβλημα είναι χαρακτηριστικό!! Η ιδέα είναι ότι σε απομονώνει από ανωμαλίες κλπ του δρόμου που αποζητά ο τυπικός οδηγός της μάρκας! Για αυτό και τέτοια τιμόνια είναι συνηθισμένα σε εκτός δρόμου οχήματα. Βέβαια επειδή κάποιοι θέλουν και λίγο αίσθηση η Mercedes έχει κάνει βήματα προόδου στην κατεύθυνση αυτή αντικαθιστώντας τα επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια με κρεμαγιέρες ώστε να μην απέχει έτη φωτός από Audi και την κορυφαία BMW.
Αν και τα 3 τα έχεις ήδη βρει αξίζει να τα ξεχωρίσεις ανάλογα με το ποιον ιδιοκτήτη εμπιστεύεσαι περισσότερο ότι ήταν πιο προσεκτικός σε χρήση, συντήρηση και λιγότερο πιθανό να έχει γυρίσει τα χλμ. Εγώ θέλω να ξέρω ποιος το είχε και πως του φερόταν, είναι πολύ δύσκολο να πάρω μτχ από άγνωστο.Συμφωνώ με τα παραπάνω.Ιδιαίτερα στο κομμάτι με την επιλογή της Merc για το τιμόνι.
Ισχύει, καθώς αν δοκιμάσεις ,πχ μια BMW Σειρά 5, θα βρεις ένα τιμόνι με καλύτερη αίσθηση αλλά θυμάμαι οτι με λάστιχα για αλλαγή, τις διαμήκεις ανωμαλίες στο δρόμο τις ένιωθες πολύ περισσότερο.
Δεν συμφωνώ στα λεγόμενα του Thomas, οτι έχει τιμόνι πούπουλο μεστην πόλη.
Στη facelifted W203, το τιμόνι σαφώς έχει περισσότερο βάρος απο ένα τιμόνι πραγματικά πούπουλο μεστην πόλη
όπως Panda, Yaris κλπα. -
Το νεκρό και ελαφρύ τιμόνι στις Mercedes δεν είναι πρόβλημα είναι χαρακτηριστικό!!
Εγώ δεν θα το έλεγα χαρακτηριστικό αλλά μειονέκτημα γιατί σε αποκόβει από τους μπροστινους τροχούς και το που ακριβώς βρίσκονται.Εξάλλου το τιμόνι παίζει ένα σημαντικό ρόλο στην οδική συμπεριφορά γι'αυτό και τα BMW έχουν σπορ συμπεριφορα και λόγω τιμονιού(εκτός από τη ρύθμιση των αναρτήσεων). -
Εγω μια χαρα το αισθανομαι και ξερω που παει το αμαξι . Ο ανθρωπος ομως δηλωσε οτι δεν εχει 'αγωνιστικες' ανησυχιες οποτε Μερκ για να εχει το κεφαλι του ησυχο κυριολεκτηκα
-
δεν καταλαβα οτι μιλας για μεταχειρισμενο αλλα η βασικη ιδεα ειναι η ιδια.
ο κινητήρας του Α4 ειναι ιδιος και στα 120αρια και στα 160αρια και απεχει παρασαγγας απο τον κινητηρα της c
ειτε μιλαμε για τον 1600 (blueefficiency) ειτε για τον 1800 (με 156 και 184 αλογατα).Απο την αλλη η C εχει απιστευτη αναρτηση και (παραδόξως) καλυτερο τιμονι.
Το ειχα ψαξει πολυ το θεμα γιατι ημουνα αναμεσα σε Α4 και σε C πριν απο κανα 6μηνο.
τι τιμες βρισκεις? -
Λόγω υποχρεώσεων δεν μπορούσα να απαντήσω νωρίτερα. Πάντως, βλέπω ότι όλα τα πράγματα είναι από πια ματιά το κοιτάς. Το ζήτημα είναι να καταφέρω να κάνω καμία βόλτα και με τα τρία για να δω ποιο θα μου αρέσει περισσότερο. Βέβαια, προέκυψε και ένα 320 ενός φίλου με περίπου 5000 χιλιόμετρα και είναι ουσιαστικά καινούριο. Αυτό που με προβληματίζει είναι το επιπλέον κόστος του δίλιτρου (τέλη κυκλοφορίας, ασφάλεια).
Όταν ξεκίνησα το θέμα, πιο κοντά ήμουν στο Α4, αλλά από ό,τι είδα, μεγαλύτερη εκτίμηση από τους περισσότερους που μου απάντησαν, υπάρχει προς το mercedes. Οπότε, ουσιαστικά πάλι στα ίδια είμαστε.
@ onyx Η καλύτερη λύση είναι να ξέρεις τον ιδιοκτήτη, αλλά όταν βρίσκεσαι εκτός μεγάλων πόλεων (δεν ξέρω από πού είσαι), τότε είναι αρκετά περιορισμένες οι επιλογές σου. Οπότε κάπου το διακινδυνεύεις.
@ evmenis Το ότι ψάχνω για μεταχειρισμένο το γράφω και στον τίτλο του θέματος που άνοιξα.
Από την αρχή είχα βάλει όριο τα 25000 €. Αυτά τα τρία τα έχω βρει από 22-25 χιλ €. Παλιότερα κοιτούσα και κάτι σε suv, αλλά μέχρι τα λεφτά που έχω βάλει όριο περιορίζονται πολύ οι επιλογές μου, όπως το ίδιο συμβαίνει και στην περίπτωση που πάω για καινούριο. -
Τα μερσεντες σειρα W203 τα βρισκεις σε πολυ καλες τιμες μεχρι τα 25 χιλιαρικα οριο που εχεις βαλει Αλλα κοιταξε το 320 του φιλου σου θα πληρωσει 600€ τελη
Αγορά μεταχειρισμένου, ποιο από τα τρία;