-
Παιδια, το ονομα της 2ης εκδοσης, σημαινει οτι η πρωτη ΔΕΝ εχει air condition???
-
Προφανως!Οπότε το 11990 γίνεται αυτομάτος 12800.Απαράδεκτο για νέο μοντελο 2011 να μην έχει a/c στη βασική του έκδοση.
-
Έχω την εντύπωση ότι μάλλον το εκφράζουν λάθος.
Στην αρχική/βασική έκδοση πρέπει να έχει a/c ενώ η ακριβότερη (εκεί που αναφέρουν a/c) έχει κλιματισμό και στις εκδόσεις που λέει aa/c μάλλον εννοεί αυτόματο κλιματισμό.
Τι ενδιαφέρον και τι ζήτηση έχει πλέον αυτοκίνητο χωρίς a/c. Ουτε για ιδιωτική, ούτε για επαγγελματική χρήση κάνει. -
Πάντως δεν αποκλείεται να ΜΗΝ έχει air condition διότι έχει esp,traction control 7 αερόσακους,ηχοσύστημα,ηλεκτρικό πακέτο.Οπότε για να κρατηθεί χαμηλά το κόστος....Αν όμως έχει δεν υπάρχει λόγος να πάρεις την επόμενη εκδοση είναι πλήρης η βασική και σε super τιμή.
-
Στην δοκιμή του AutoΤρίτη αναφέρει ότι η βασική έκδοση έχει ESP, MP3, 7 αερόσακους, δερμάτινο τιμόνι, ηλεκτρ. παραθυρα/καθρεφτες κλπ αλλά ΔΕΝ ΕΧΕΙ a/c. H διαφορά τιμής με την επόμενη που έχει a/c είναι 810€.
Μην την φέρουν καλύτερα την βασική έκδοση και σίγουρα μην την στοκάρουν! Μόνο για στατικό εκθεσιακό κάνει ενώ ούτε καν για test drive ή δώρο για διαγωνισμό!Στα κατά του τα 211 λίτρα στις αποσκευές με το ψηλό κατώφλι. Το Splash παραπάνω λίτρα έχει και διαθέτει ξεχωριστή μεγάλη θήκη πάνω απο την ρεζέρβα και με κατεβασμένες τις πλάτες των πίσω καθισμάτων φτιάχνει μια επίπεδη επιφάνεια ... κρεβατοκάμαρας.
-
καμια σπορτ εκδοση δεν θα βγαλουν με το νεο μοντελο? ειμαι περιεργος
-
Ο χρήστης fiestas87 έγραψε:
καμια σπορτ εκδοση δεν θα βγαλουν με το νεο μοντελο? ειμαι περιεργοςΑυτή -αν υπάρξει- θα είναι απο την Ιαπωνία και όχι απο την Ουγγαρία. Νωρίς ακόμα να αποφασιστεί ... αν χωράει ανάμεσα στα Polo GTi, FR/Cupra και RS ... 'ξαδέρφια' του πλέον!
-
Ρε παιδιά στο site της suzuki www.suzuki.gr δεν πήραν ακόμη χαμπάρι ότι βγήκε νέο μοντέλο!!!
-
Πάντως σε έκθεση το είδα το καινούριο, και συνυπάρχει ακόμη με το παλιό.
-
Tελικά η βασικη έκδοση έχει air condition με βάση το site της http://www.suzuki.gr Ουφ ησύχασα τώρα!!
-
Ο χρήστης giorgosvet έγραψε:
Tελικά η βασικη έκδοση έχει air condition με βάση το site της http://www.suzuki.gr Ουφ ησύχασα τώρα!!Στην σελίδα της εταιρίας αναφέρονται 2 επίπεδα εξοπλισμού η GL και η GLX. Ο τιμοκατάλογος που ανέρτησαν οι 4Τροχοί είναι οι επιμέρους επιλογές που μπορούν να υπάρξουν σ' αυτά τα επίπεδα εξοπλισμού ως προς το a/c. Οπότε στέκει να υπάρχει έκδοση GL με a/c αλλά και (φτηνότερη) GL χωρίς a/c.
-
Ο χρήστης giorgosvet έγραψε:
Προφανως!Οπότε το 11990 γίνεται αυτομάτος 12800.Απαράδεκτο για νέο μοντελο 2011 να μην έχει a/c στη βασική του έκδοση.Για να μην επαναλαμβάνω τα ίδια
-
Ο χρήστης giorgosvet έγραψε:
Προφανως!Οπότε το 11990 γίνεται αυτομάτος 12800.Απαράδεκτο για νέο μοντελο 2011 να μην έχει a/c στη βασική του έκδοση.
Για να μην επαναλαμβάνω τα ίδια
Την εντελως βασικη εκδοση μπορει την διαθετουν για ενοικιαζομενα ή εταιρικα .Ισως να μην υπαρχει καν ετοιμοπαραδοτο.
-
Συμπτωματικά το είδα χτες βράδυ σε μια έκθεση με ένα φίλο που το θέλει για εταιρικό και πήραμε και προσφορά.
Το αυτοκίνητο έχει στάνταρντ ερκοντίσιον στην έκδοση GL, ενώ στην GLX έχει κλίμα.
Κατά τα άλλα μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα παρόλο που αρχικώς έβλεπα την επίσκεψη σαν αγγαρεία. Το αμαξάκι έχει εξαιρετικό ταμπλώ και γενικά προσεγμένο εξοπλισμό και ποιότητα και καλές ταπετσαρίες. Ο νέος κινητήρας επίσης είναι πολλά υποσχόμενος, το χειροκίνητο κιβώτιο είναι χάρμα χειρισμού και έχει εσπ σε όλες τις εκδόσεις. Άλλα χάιλάιτς το τιμόνι που ρυθμίζεται σε 4 κατευθύνσεις, το ενσωματωμένο στέρεο και ο αυτόματος πιλότος .
Στα μείον το αυτόματο όπου δυστυχώς, όπως και μερικά άλλα υποψήφια σαν το Φιέστα, έχει ένα παλιό τεσσάρι, ήτοι αρκετά μαλακό και προοδευτικό αλλά συνάμα αργό και ενεργοβόρο σε σχέση με κάποια σύγχρονα εξάρια και επτάρια.
Για το πορτμπαγκάζ το επιβεβαιώνω, μικρές διαστάσεις με ψηλό κατώφλι. Μόνο τέσσερεις τσάντες από σούπερ μάρκετ στην στάνταρντ διαμόρφωση.
Αξίζει μια επίσκεψη σε όσους θέλουν κάτι αντίστοιχο.Δεν το οδηγήσαμε, μάλλον θα πάει ο φίλος άλλη μέρα. -
Καποια δοκιμη του?
-
Έχουν οι 4Τ στο επετειακό τους. Την διάβασα και δεν κατάλαβα τίποτα.
-
είδες και Φιέστα? μπορείς να πεις 1-2 κουβέντες σχετικά με τη ποιότητα του εσωτερικού, συγκριτικά είτε με το Φιέστα είτε με το παλιό swift?
-
Eίδαμε το Φιέστα και καπάκι το νέο Σουίφτ. Αμφότερα πάσχουν στο πίσω κάθισμα, το Σουίφτ και στο χώρο αποσκευών.
Στο εσωτερικό και μπροστά το Φιέστα έχει πολλές ωραίες λεπτομέρειες και γενικά είναι πιο φανταιζί και νεανίζον, το Σουίφτ πιο σοβαρό αλλά πολύ ωραίο και μετρημένο. Από υφασμάτινα υλικά, ίσως ισοπαλία, ίσως λίγο καλύτερο το αμερικανάκι σε μερικές επιλογές ταπετσαρίας. Από κεντρική κονσόλα το Σουίφτ υπερέχει διότι το Φιέστα έχει πολλά και περίεργα κουμπάκια ψηλά για το στέρεο τα οποία μάλιστα είναι λοξά ενώ το Σουίφτ είναι πιο ξεκάθαρο και σοβαρό, στα όργανα οδηγού το Φιέστα είναι πάλι πιο φανταιζί, αλλά ο Ιάπων είναι επίσης πολύ καλοσχεδιασμένος και μετρημένος. Από αίσθηση λοιπών υλικών, ισοπαλία. Από κάθισμα οδηγού το Φιέστα έχει καλύτερο αγκάλιασμα, το Σουίφτ είναι πιο επίπεδο αλλά εγώ επειδή θέλω να μπαινοβγαίνω πολλές φορές και με την ελάχιστη προσπάθεια μου αρέσει αυτό.Από λεβιέ και ευκολία αλλαγών, το Σουίφτ σκάβει , όχι ότι ο αμερικάνος είναι άσχημος. Αρνητική ισοπαλία στο αυτόματο, μόνο τεσσάρι κλασσικό. Νταξ τέρας αξιοπιστίας και εύρυθμης λειτουργίας, αλλά αργό πλέον και ενεργοβόρο. Σε σχέση με Κολτ, Τζαζ και εVAGελιστές που έχουν εξάρια και επτάρια με αυτάκια ή μη, πολύ πίσω πλέον.
Από εξωτερική εμφάνιση εμένα μου άρεσε πιο πολύ ο Ιάπωνας, είναι πιο καλίγραμμος και διαχρονικός χωρίς να χάνει σε τίποτα στις μικρές ηλικίες.
Επίσης το Σουίφτ έχει στάνταρντ εσπ, ενώ έχει κρουζ στην πλούσια έκδοση στο τιμόνι. Επίσης έχει έναν καινούργιο πολλά υποσχόμενο κινητήρα 1245 κυβικών και 94 αλόγατων, από λοιπά χαρακτηριστικά όμως και θόρυβο μην ρωτάτε δεν ξέρω.
Το Φιέστα έχει περισσότερα εξτρά και είναι λίγο πιο φθηνό σε αυτόματο και έχει σαρώσει στις πωλήσεις. -
Το μόνο αμερικάνικο στο Fiesta είναι το όνομα στο μπλε οβάλ σήμα...
-
Είναι πολύ περισσότερα. Αν και το κόνσεπτ καρ ήταν Αγγλογερμανικό, το αυτοκίνητο πατάει πάνω στην κόμπακτ πλατφόρμα και τις αναρτήσεις της Φορντ που σχεδιάστηκαν 100% στις ΗΠΑ και για όλο τον κόσμο. Οι βενζινοκινητήρες του επίσης σχεδιάστηκαν στην αμερική με την ευγενική χορηγία της Μάζντα και με ολίγη από Γιαμάχα στο βάθος, πρωτοκατασκευάστηκαν δε στο Μέχικο και μετά ήρθαν στας ευρώπας. Το αυτόματο επίσης είναι αμερικάνικο. Οι πετρελαιοκινητήρες όμως είναι υπόθεση συνεργασίας της ΠΣΑ και της Φορντ Αγγλίας, όπου η Φορντ διατηρεί επί σειρά δεκαετιών μεγάλο ερευνητικό κέντρο. Η τελική συναρμολόγησή του γίνεται σε Γερμανία και Ισπανία εκτός από αλλού.
Μια αμερικάνικη πολυεθνική υπερπαραγωγή κοντολογίς με άλλα λόγια, εξ ου και το αμερικανάκι. Θα ήταν άκομψο να ονομαστεί π.χ. γερμανικό ή ισπανικό, είναι λάθος αφενός, αφεδύο θα γίνουμε για άλλη μια φορά ανέκδοτο για τα αμερικανάκια που έστειλαν κάποτε έναν δικό τους διευθυντή για τουρ στην (δυτική τότε) ευρώπη και γύρισε πίσω και είπε :
΄πάμε καλά, οι ευρωπαίοι νομίζουν ότι τα Φορντ είναι ευρωπαικά αυτοκίνητα'.
Suzuki Swift 2011