Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βελτίωση στα φώτα;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Βελτίωση στα φώτα;
    • 1
    • 2
    • 33
    • 34
    • 35
    • 36
    • 37
    • 98
    • 99
    • 35 / 99
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    1972
    29810
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      necd last edited by

      Ο χρήστης cson έγραψε:

      τι εννοείς? ότι δεν είχες αλλάξει λάμπα 18 ολόκληρα χρόνια?!?!

      Nαι ακριβως! Με αρκετη βραδυνη οδηγηση! Απλα καποτε φτιαχνανε πιο ποιοτικα προιοντα. Την αριστερη την αλλαξα στα 15 χρονια.

      τώρα με έστειλες!! λάμπα μεσαία/ μεγάλη δεν έχω κρατήσει πάνω από 2 χρόνια.

      Βασικά δεν ξαναβάζω philips bluevision και παρόμοιες... αποδεδειγμένα μούφες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • M
        mjacob last edited by

        Ο χρήστης mirage έγραψε:
        Εγώ άλλαξα πέρσι λάμπες μετά απο 12 περίπου χρόνια. Κατα τα άλλα κανένα άλλο λαμπάκι δεν λειτουργεί πια

        fixed

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • M
          mirage last edited by

          Ο χρήστης mjacob έγραψε:

          Εγώ άλλαξα πέρσι λάμπες μετά απο 12 περίπου χρόνια. Κατα τα άλλα κανένα άλλο λαμπάκι δεν λειτουργεί πια

          fixed

          Κι εγώ που έλεγα καλά λόγια για το Honda σου

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • R
            rx8_drifter last edited by

            Δεν χρειάζεται λάμπες, έχει ατμοσφαιρικό αμάξι

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              drdino last edited by

              +πιανο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mirage last edited by

                +Κρασί θα πώ εγώ

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • R
                  rx8_drifter last edited by

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mjacob last edited by

                    Ο χρήστης mirage έγραψε:
                    Κι εγώ που έλεγα καλά λόγια για το Honda σου

                    Πάνω που έλεγα να γράψω στο Δεν παίρνει μπρος αλλά νομίζω μου λύθηκε η απορία

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      guyfawkes last edited by

                      Παίδες καλησπέρα. Έχω ένα Bravo του 96 και έχω μεγάλο πρόβλημα με τα φώτα μου. Μετά από προτροπή του φίλου XENO διαβάζοντας από τη σελίδα 32 και το μετά, πήρα πολλές και χρήσιμες πληροφορίες για τη βελτίωση και θα πάω για την αντικατάσταση των φτηνιάρικων λαμπτήρων με τις Extreme Power ή τις Nightbreaker. Σκεφτόμουν να προχωρήσω και στην προσθήκη ενισχυτή, αλλά ρωτώντας σε έναν ηλεκτρολόγο σήμερα, μου είπε οτι ο ενιχυτής σε αυτοκίνητα με Η1 λαμπτήρες είναι άδικος κόπος. Μου είπε να δοκιμάσω άλλους λαμπτήρες (που ούτως ή άλλως θα έκανα) και αν δεν γίνει καμιά σημαντική αλλαγή μάλλον θα χρειαστέι να πάω για αλλαγή φαναριών. Έχει κανείς εμπειρία από τέτοια εγκατάσταση? Όντως αληθεύει οτι δεν έχει νόημα να βάλω ενισχυτή?

                      Thanx.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης GuyFawkes έγραψε:
                        Σκεφτόμουν να προχωρήσω και στην προσθήκη ενισχυτή, αλλά ρωτώντας σε έναν ηλεκτρολόγο σήμερα, μου είπε οτι ο ενιχυτής σε αυτοκίνητα με Η1 λαμπτήρες είναι άδικος κόπος. Μου είπε να δοκιμάσω άλλους λαμπτήρες (που ούτως ή άλλως θα έκανα) και αν δεν γίνει καμιά σημαντική αλλαγή μάλλον θα χρειαστέι να πάω για αλλαγή φαναριών. ....Όντως αληθεύει οτι δεν έχει νόημα να βάλω ενισχυτή?

                        Περίεργο ακούγεται αυτό. Το σχήμα της λάμπας (Η1, Η4, Η7 κλπ) δεν αλλάζει στο τι κάνει το νήμα που έχει μέσα αν πάρει περισσότερα βόλτ. Περισσότερα βόλτ στο νήμα = περισσότερο φως. Παχιά καλώδια και ρελέ (αυτό λέγεται και ενισχυτής) μειώνουν τις ηλεκτρικές αντιστάσεις και την πτώση τάσης αυξάνοντας τα βόλτ που φτάνουν στο νήμα....
                        Υπάρχει βέβαια περίπτωση το αυτοκίνητό σου να έχει από τη μάνα του ρελέ οπότε ίσως να έκρινε ότι δεν γίνεται. Όχι όμως γιατί είναι Η1 και όχι Η7 κλπ.
                        Αλλάζοντας λάμπες και βάζοντας κάποιες βελτιωτικές όπως αυτές που αναφέρεις θα πρέπει να δεις σημαντική διαφορά και λογικά αυτό θα είναι το πρώτο σου βήμα. Επίσης μπορεί να δεις διαφορά και αν ανοίξεις και καθαρίσεις τα φανάρια από μέσα. (εγώ με +30 λάμπες και καθάρισμα είδα σημαντική διαφορά, με +80-90% θα πρέπει ακόμα περισσότερο)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          guyfawkes last edited by

                          Δεν του πήγα το αμάξι. Απλά περνούσα απο κει και του είπα τί αμάξι έχω και τί τύπου λάμπες και μου είπε οτι γενικά με Η1 δεν παρουσιάζει ιδιαίτερη βελτίωση ο ενισχυτής. Θα κάνω έναν κόπο να ρωτήσω και αλλού. Ίσως το επιχειρήσω και μόνος, μια κάποια ιδέα από ηλεκτρολογικά την έχω. Αφού, όμως, δοκιμάσω τις καινούριες λάμπες. Μπορεί η βελτίωση αυτή να είναι αρκετή.

                          EDIT: Θυμήθηκα οτι μου είπε οτι τα αυτοκίνητα με Η1, επειδή έχουν διαφορετικά φώτα για μεσαία και μεγάλη σκάλα, ο χώρος αντανάκλασης είναι μικρότερος, οπότε περισσότερο παίζει ρόλο η ποιότητα του φαναριού και της επιφάνειας αντανάκλασης. Αυτό βγάζει μια κάποια λογική, πάντως.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης GuyFawkes έγραψε:
                            Δεν του πήγα το αμάξι. Απλά περνούσα απο κει και του είπα τί αμάξι έχω και τί τύπου λάμπες και μου είπε οτι γενικά με Η1 δεν παρουσιάζει ιδιαίτερη βελτίωση ο ενισχυτής. Θα κάνω έναν κόπο να ρωτήσω και αλλού. Ίσως το επιχειρήσω και μόνος, μια κάποια ιδέα από ηλεκτρολογικά την έχω. Αφού, όμως, δοκιμάσω τις καινούριες λάμπες. Μπορεί η βελτίωση αυτή να είναι αρκετή.

                            Δεν νομιζω οτι υπαρχει αμαξι που να περναει ολο το ρευμα για τα φωτα απο τον διακοπτη.Καπου εχει ρελε που ισως με τον καιρο να εχει καψεις τις επαφες του.Αν μπορεσεις να βρεις απο που ερχεται το 'τακ' οταν αναβεις τα φωτα θα βρεις και τον ρελε,ισως στην ασφαλειοθηκη;
                            Δεν χανεις τιποτα να ελενξεις αν τα'ποδαρακια' που καρφωνει ειναι καθαρα και χωρις μαυριλες ή και να τον αλλαξεις κατευθειαν .Αν φυσικα τα φαναρια σου ειναι πολυ βρωμικα εσωτερικα οτι και να κανεις απο ρευματα παλι θα ειναι βρωμικος ο καθρεπτης και θα απορροφα το φως,πρεπει να τα καθαρισεις/αλλαξεις.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              guyfawkes last edited by

                              Μπα τα φανάρια είναι μια χαρά, χωρίς θολούρα και βρωμιά. Αύριο αν δεν βρέχει θα το ψάξω λίγο με το ρελέ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • L
                                leonp last edited by

                                Τράβηξε προσωρινά ένα μακρύ καλώδιο από το (+) της λάμπας μέχρι τη μπαταρία.
                                Μπορείς να ακουμπάς το καλώδιο στον θετικό πόλο και να βλέπεις πόσο δυναμώνει το φως (τα φώτα θα είναι αναμμένα).

                                Προσοχή γιατί δεν είναι σωστή τεχνική και μπορεί να προκληθούν βραχυκυκλώματα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης GuyFawkes έγραψε:
                                  Μπα τα φανάρια είναι μια χαρά, χωρίς θολούρα και βρωμιά. Αύριο αν δεν βρέχει θα το ψάξω λίγο με το ρελέ.

                                  Έτσι μου έμοιαζε και μένα απ' έξω. Όταν όμως τα άνοιξα έβγαλα αρκετή σκόνη από μέσα. Δε μιλάω ούτε για θολούρα ούτε για βρωμιά, απλή λεπτότατη σκονίτσα στον καθρέφτη και το τζάμι από μέσα. Τόσο ομοιόμορφα που δεν το καταλαβαίνεις ότι υπάρχει. Όταν όμως κάνεις το ένα και το συγκρίνεις με το άλλο τότε καταλαβαίνεις τη διαφορά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Ο καθρέφτης είναι βαφή και χαλάει εύκολα - δεν θέλει πολύ τρίψιμο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Δε μιλάω για τρίψιμο λέω για απλό ξεσκόνισμα ή πέρασμα με υγρό πανάκι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        guyfawkes last edited by

                                        Καιρού επιτρέποντος αύριο θα ασχοληθώ με τα φανάρια. Έχω προσπαθήσει στο παρελθόν να αφαιρέσω το κρύσταλλο, αλλά μου φαίνεται οτι η πλαστική βάση του φαναριού έχει γίνει από τα χρόνια ένα με το κρύσταλλο και θα με δυσκολέψει. Θα πάω να πάρω και ένα ζευγάρι NightBreaker ή Extreme Power. Αν ξέρει κανείς που μπορώ να τις βρω στη Θεσσαλονίκη ας ρίξει ένα PM. Thanx guys.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • X
                                          xeno last edited by

                                          Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                                          Μπα τα φανάρια είναι μια χαρά, χωρίς θολούρα και βρωμιά. Αύριο αν δεν βρέχει θα το ψάξω λίγο με το ρελέ.

                                          Έτσι μου έμοιαζε και μένα απ' έξω. Όταν όμως τα άνοιξα έβγαλα αρκετή σκόνη από μέσα. Δε μιλάω ούτε για θολούρα ούτε για βρωμιά, απλή λεπτότατη σκονίτσα στον καθρέφτη και το τζάμι από μέσα. Τόσο ομοιόμορφα που δεν το καταλαβαίνεις ότι υπάρχει. Όταν όμως κάνεις το ένα και το συγκρίνεις με το άλλο τότε καταλαβαίνεις τη διαφορά.

                                          πώς τα άνοιξες;
                                          θέλω κι εγώ να καθαρίσω λίγο τα φανάρια από την 190Ε γιατί έχουν σχεδόν 20 χρόνια λειτουργίας και δεν καλοφωτίζουν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • F
                                            fokion_sportage last edited by

                                            Χοντρικά
                                            Τα ζεσταινεις στο φουρνο σε χαμηλη.... φωτια ( δε κανω πλακα...) ισα ισα να μαλακωσει η 'μαστιχα' μεταξυ μπρος και πισω μερους και να χωρισουν με την βοηθεια απο καπιο ισιο φαρδυ κατσαβιδι λαμα μικρή, κατι τετοιο τελος παντων. Εννοειτε καθε... ΠΟΛΥ λιγο ελενχεις μιν λιωσουν τα πλαστικά μερη

                                            Η αλλη εναλλακτική που εχω ακουσει ειναι να τα ζεστανεις με σεσουαρ μαλιων ΟΧΙ το αλλο πιστολι που μπορει να εχεις δει και βγαζει πολυ ζεστη γιατι θα τα λιωσεις.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 98
                                            • 99
                                            • 35 / 99
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr