-
Καλησπερα!!!Εχω ενα Α4!!!Τρελαμενος με την Audi!!!!Περιμενα πως και πως to A1 και οπως ακουγα(γιατι το ψιλοεψαχνα το θεμα) λεγανε φτηνο,καλο,ομορφο,το ενα,το αλλο!!!!Τελικα ηρθε!!!Πηγα στην αντιπροσωπεια!!!!19000 euro!!!Τραγικο!!!Μιλαμε για την αρχικη εκδοση!!!!Ολα ειναι εξτρα!!!!Ακομα και τα τοξα οροφης πρεπει να τα πληρωσεις για να τα βαλεις!!!Και τιμη????Ακουσον 450 euro!!!!Δηλ για να μη τα πολυ λεμε,για να παρεις μια εκδοση που να σε ελκυει ρε παιδι μου καπως,θες 25000 το λιγοτερο...Και ρωταω,πως θα χτυπησει στην αγορα το MINI, το MITO και αλλα πολλα?????Δε υπαρχει περιπτωση!!!!!!Οσο για το οτι εχει απιστευτη οδηγηση και εχει το ενα εχει το αλλο,ενα θα σας πω.............Την ALFA ROMEO τη μισω,αλλα το ΜΙΤΟ το παιρνεις 19000 και με πολλα εξτρα και σιγουρα δεν εχει να ζηλεψει τπτ απ το Α1!!!!ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ!!!!!Το οδηγησα....Και μου ρθε κολπος απ τη συμπεριφορα του....Δυστυχως......Οποτε ας σκεφτουν οι Γερμανοι πως πρεπει να πλασαρουν ενα αυτοκινητο (ειδικα στην Ελλαδα με τα χιλιαδυο οικονομικα προβληματα που εχουμε) γιατι πιθανον το Α1,θα εχει την καταληξει του Α2!!!!Και ασχημο δε το λες,αλλα γιατι τοσα λεφτα ρε παιδια.....Κριμα....
Υ.Γ:Λυπηθηκα το κακομοιρο το πωλητη της Audi!!!Μεχρι κι εκεινος καταλαβε την απερισκεψια(για να μη τη χαρακτηρισω αλλιως) των Γερμανων....................Αντε να πεισεις πελατη τωρα......
-
Ειδικά στην οδήγηση, τα Audi δεν φημίζονται...
-
Ο χρήστης giorgioaudi έγραψε:
Καλησπερα!!!Εχω ενα Α4!!!Τρελαμενος με την Audi!!!!Περιμενα πως και πως to A1 και οπως ακουγα(γιατι το ψιλοεψαχνα το θεμα) λεγανε φτηνο,καλο,ομορφο,το ενα,το αλλο!!!!Τελικα ηρθε!!!Πηγα στην αντιπροσωπεια!!!!19000 euro!!!Τραγικο!!!Μιλαμε για την αρχικη εκδοση!!!!Ολα ειναι εξτρα!!!!Ακομα και τα τοξα οροφης πρεπει να τα πληρωσεις για να τα βαλεις!!!Και τιμη????Ακουσον 450 euro!!!!Δηλ για να μη τα πολυ λεμε,για να παρεις μια εκδοση που να σε ελκυει ρε παιδι μου καπως,θες 25000 το λιγοτερο...Και ρωταω,πως θα χτυπησει στην αγορα το MINI, το MITO και αλλα πολλα?????Δε υπαρχει περιπτωση!!!!!!Οσο για το οτι εχει απιστευτη οδηγηση και εχει το ενα εχει το αλλο,ενα θα σας πω.............Την ALFA ROMEO τη μισω,αλλα το ΜΙΤΟ το παιρνεις 19000 και με πολλα εξτρα και σιγουρα δεν εχει να ζηλεψει τπτ απ το Α1!!!!ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ!!!!!Το οδηγησα....Και μου ρθε κολπος απ τη συμπεριφορα του....Δυστυχως......Οποτε ας σκεφτουν οι Γερμανοι πως πρεπει να πλασαρουν ενα αυτοκινητο (ειδικα στην Ελλαδα με τα χιλιαδυο οικονομικα προβληματα που εχουμε) γιατι πιθανον το Α1,θα εχει την καταληξει του Α2!!!!Και ασχημο δε το λες,αλλα γιατι τοσα λεφτα ρε παιδια.....Κριμα....Υ.Γ:Λυπηθηκα το κακομοιρο το πωλητη της Audi!!!Μεχρι κι εκεινος καταλαβε την απερισκεψια(για να μη τη χαρακτηρισω αλλιως) των Γερμανων....................Αντε να πεισεις πελατη τωρα......
πω πω ρε φιλε και ειχα ψηθει ξερεις...αν και δεν το εχω δει απο κοντα ψιλοξενερωσα τωρα!!
Ειμαι φαν των ιαπωνοκορεατικων και το μικρο audi με την εμφανιση του με κερδισε...
Φυσικα θα παω να το δω και εγω... -
Προσωπικά το βρίσκω σικατο και διακριτικό ...
Η τιμή του είναι όντως κοροϊδία ... με καλύτερη τιμολόγηση (-3000) θα έκλεινε πολλά σπίτια ... -
ασχετο..
mak25 πώς εχεις τοσο μεγαλη υπογραφη?
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ειδικά στην οδήγηση, τα Audi δεν φημίζονται...οπως; τα ΤΤ; τα Α3; το S3; τα σημερινα Α4; τα quattro γενικα;
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
Ειδικά στην οδήγηση, τα Audi δεν φημίζονται...
οπως; τα ΤΤ; τα Α3; το S3; τα σημερινα Α4; τα quattro γενικα;
Ακριβώς! Απέναντι σε μια Ζ4, μια Giulietta, ένα Megane RS, μια BMW σειράς 3 τα μοντέλα που παρέθεσες δεν φημίζονται για την αίσθησή τους.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ειδικά στην οδήγηση, τα Audi δεν φημίζονται...
οπως; τα ΤΤ; τα Α3; το S3; τα σημερινα Α4; τα quattro γενικα;
Ακριβώς! Απέναντι σε μια Ζ4, μια Giulietta, ένα Megane RS, μια BMW σειράς 3 τα μοντέλα που παρέθεσες δεν φημίζονται για την αίσθησή τους.
για στριψιμο συζηταμε κι οχι για αισθησεις και παραισθησεις. τι σ
τα quattro τα 'χουν για πρωινο τα μοντελα που αναφερεις
εγινε κι η giulietta στριφτερο μοντελο, καλυτερο κι απο S3 μηπως;
-
Ξεκολλάτε από τα quattro... σιγά τις Ferrari! Για αυτό η πισωκίνητη Μ3 ρίχνει άγρια στο RS5 στα ξένα τεστ; Όσο για τις αισθήσεις... όποιος δεν καταλαβάινει διαφορά, δικό του πρόβλημα!
ΥΓ: Η Giulietta άστριφτη και το Α3 στριφτερό; Το S3 δεν είναι ανταγωνιστής της Giulietta αλλά του Megane RS στην παραπάνω σύγκρισή που έκανα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ειδικά στην οδήγηση, τα Audi δεν φημίζονται...
οπως; τα ΤΤ; τα Α3; το S3; τα σημερινα Α4; τα quattro γενικα;
Ακριβώς! Απέναντι σε μια Ζ4, μια Giulietta, ένα Megane RS, μια BMW σειράς 3 τα μοντέλα που παρέθεσες δεν φημίζονται για την αίσθησή τους.
Για να δούμε τι λέει κάποιος που είχε και Bmw και Audi...
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=2002165#p2002165
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ξεκολλάτε από τα quattro... σιγά τις Ferrari! Για αυτό η πισωκίνητη Μ3 ρίχνει άγρια στο RS5 στα ξένα τεστ; Όσο για τις αισθήσεις... όποιος δεν καταλαβάινει διαφορά, δικό του πρόβλημα!ΥΓ: Η Giulietta άστριφτη και το Α3 στριφτερό; Το S3 δεν είναι ανταγωνιστής της Giulietta αλλά του Megane RS στην παραπάνω σύγκρισή που έκανα.
και σιγα τις ferrari που ειναι οτι πισωκινητο κυκλοφορει. δεν υπαρχει giulietta QV;
επίσης θες να πεις οτι το Α3 1,8Τ δεν στριβει καθολου;εσυ μαλλον δεν καταλαβαινεις τις διαφορες στο δρομο, οπως και με το Clio RS που το θεωρουσες σαφως πιο γρηγορο απο Polo GTI (κι ολοι ειδαμε ποσο σαφως ειναι)
προς vasgti: νομιζω κι αλλος χρηστης εχει bmw z4 & tt η τουλαχιστον οδηγει και τα 2. φανταζομαι οταν οδηγει το ΤΤ το κανει απο αναγκη και κλαιει
:shifty με τη βοηθεια του qsis
-
Η Giulietta QV σε καμία περίπτωση δεν είναι σκληροπυρηνική και αντίστοιχη με το S3. Αντίπαλος του GTi είναι.
Το Clio σαφώς μπορεί να μην είναι, αλλά οριακά ταχύτερο είναι (στα περισσότερα τεστ τουλάχιστον). Τις διαφορές στην ταχύτητα φυσικα και δεν μπορεις να τις καταλάβεις στο δρόμο χωρίς μετρητικά όργανα. Στην αίσθηση όμως είναι εμφανείς στον τρόπο που τα αυτοκίνητα στρίβουν, στο feeedback που δίνουν στα χειριστήρια κλπ. Να στο πω απλά. Ένα Focus Mk1 1600 είναι πιο αργό από μια Corolla 1600 και στην ευθεία και στη πίστα. Η Corolla όμως έχει λιγότερη αίσθηση στα χειριστήρια της.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Ειδικά στην οδήγηση, τα Audi δεν φημίζονται...
οπως; τα ΤΤ; τα Α3; το S3; τα σημερινα Α4; τα quattro γενικα;
Ακριβώς! Απέναντι σε μια Ζ4, μια Giulietta, ένα Megane RS, μια BMW σειράς 3 τα μοντέλα που παρέθεσες δεν φημίζονται για την αίσθησή τους.
Για να δούμε τι λέει κάποιος που είχε και Bmw και Audi...
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=2002165#p2002165
Αυτά τα 2 μοντέλα έχουν και 7 χρόνια διαφορά.
Επίσης
Το τιμόνι εγω το βρήκα αρκετά καλο.Ειναι πολύ ελαφρύ σε μικρές ταχύτητες και βαραίνει αισθητά οσο ανεβαίνουν τα χιλιομετρα.Σιγουρα δεν είναι σαν της 5αρας,αλλα με τη διαφορά να μην είναι και τεράστια.
viewtopic.php?p=1968899#p1968899
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Ειδικά στην οδήγηση, τα Audi δεν φημίζονται...
οπως; τα ΤΤ; τα Α3; το S3; τα σημερινα Α4; τα quattro γενικα;
Ακριβώς! Απέναντι σε μια Ζ4, μια Giulietta, ένα Megane RS, μια BMW σειράς 3 τα μοντέλα που παρέθεσες δεν φημίζονται για την αίσθησή τους.
Για να δούμε τι λέει κάποιος που είχε και Bmw και Audi...
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=2002165#p2002165
ε και ?
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Ειδικά στην οδήγηση, τα Audi δεν φημίζονται...
οπως; τα ΤΤ; τα Α3; το S3; τα σημερινα Α4; τα quattro γενικα;
Ακριβώς! Απέναντι σε μια Ζ4, μια Giulietta, ένα Megane RS, μια BMW σειράς 3 τα μοντέλα που παρέθεσες δεν φημίζονται για την αίσθησή τους.
Για να δούμε τι λέει κάποιος που είχε και Bmw και Audi...
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=2002165#p2002165
ωραίο επιχείρημα...
-
Το θέμα είναι απλό αν θέλεις γκάζι και κράτημα πας στην audi αν πάλι θέλεις αίσθηση και πίσω κίνηση υπάρχει και η bmw στα μικρά κυβικά τουλάχιστον έτσι πάει , μέχρι τα 2000 κ. εκ. τα audi πάνε καλύτερα λόγο τούρμπο αλλά υστερούν λίγο σε τιμόνι και παιχνίδι από την αντίστοιχη bmw τώρα μεταξύ quattro και πίσω κίνησης η διαφορά είναι χαώδης και αυτό μεταξύ των δύο αυτοκινήτων που είχα και έχω βλ. υπογραφή ειδικά στην Ελληνική άσφαλτο με την 320 κοντεύω δύο χρόνια και δεν έχω φτάσει ποτέ το ρυθμό σε επαρχιακή διαδρομή που έφτανα με το 80άρι . Για την G τώρα τι να πω εντάξυ είναι λίγο καλύτερη σε τιμόνι και αίσθηση γενικά από το Α3 του 2003 .
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ξεκολλάτε από τα quattro... σιγά τις Ferrari! Για αυτό η πισωκίνητη Μ3 ρίχνει άγρια στο RS5 στα ξένα τεστ; Όσο για τις αισθήσεις... όποιος δεν καταλαβάινει διαφορά, δικό του πρόβλημα!ΥΓ: Η Giulietta άστριφτη και το Α3 στριφτερό; Το S3 δεν είναι ανταγωνιστής της Giulietta αλλά του Megane RS στην παραπάνω σύγκρισή που έκανα.
πιο πολλη σχεση εχει με τη giulietta με τα 230 (που και παλι δεν εχει), παρα με το rs
το rs παιχνιδιζει με το τσιροττο
το rs5 ειναι 125 κιλα πιο βαρυ και η 4κινηση του στις διαφορες πιστες ειναι αχρηστη..
τωρα τα περι αισθησεων και τιμονιων , το εχουμε αναλυσει εκτενως το θεμα.. στη τελικη ειναι θεμα γουστου..
το οτι επικρατει μια υπερβολη γυρω απο τα τιμονια των αουντι παντως ειναι γεγονοςθα ηθελα ρε πουστη μου να οδηγησω megane, γιατι ειμαι σιγουρος οτι η αμπαλη ρενω ουτε εκει θα εχει βαλει καλο τιμονι
(αν θελετε να μιλησουμε για εταιρεια με κακα τιμονια )Για να δούμε τι λέει κάποιος που είχε και Bmw και Audi...
να σου πω.. πριν συνεχιζεις να γραφεις το οτιδηποτε...
δειξε μας τα διπλωματα σου
-
Το είδα στο δρόμο σήμερα...εντάξει...είναι ΠΟΛΥ άσχημο από πίσω.
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
προς vasgti: νομιζω κι αλλος χρηστης εχει bmw z4 & tt η τουλαχιστον οδηγει και τα 2. φανταζομαι οταν οδηγει το ΤΤ το κανει απο αναγκη και κλαιει
αληθεια που διαολο ειναι αυτος?
Το είδα στο δρόμο σήμερα...εντάξει...είναι ΠΟΛΥ άσχημο από πίσω.
ειναι οντως ασχημο ρε γαμωτο..
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ασχετο..mak25 πώς εχεις τοσο μεγαλη υπογραφη?
μετα λυπης μου ζητησαν να τη βγαλω...off topic..
Audi A1