-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Παρόλα αυτά σε ταξίδι το Σιβίκ είναι ανυπόφορο γιατί κάνει ΠΟΛΥ θόρυβο. Καλύτερα το Ίμπιζα και να τρίζει...Αν κρίνω και από τα χλμ, πρέπει να μιλάς για το τετράθυρο πρώτης γενιάς. Αναβαθμίστηκε δυο φορές απ'το 2000 και έγινε σημαντικά πιο αθόρυβο.
Προσωπικά συμφωνώ οτι το 307 (και γενικεύω ακόμα περισσότερο) και Ο Λ Α τα Γαλλικά είναι σαβούρες. Είναι απαράδεκτο για αυτοκίνητο της χρονιάς ένα τόσο κακό αμάξι. (Να περιμένω κρέμασμα? )
Για Ιταλικό δεν γίνεται, κατά τη γνώμη μου, να αγοράσεις και να μην ξέρεις τι κάνεις. Αν απλά διάβασες μερικά περιοδικά και αποφάσισες Alfa, τότε ΜΗ! ΑΚΑ! ΔΕΝ! ΟΧΙ! ΤΣΟΥΚ!
Και τώρα ειλικρινα ρε παιδιά. Το Golf πιστεύετε οτι είναι αξιόπιστο αυτοκίνητο? Άπειρα τα παραδείγματα στον ειδικό τύπο. Για να μην αναφερθώ σε έναν γνωστό μου μηχανικό σε αντιπροσωπεία VW, καραGolfάκια, που μόλις είδε τι έβγαζε το 4 και τι βγάζει το 5, αγόρασε Stilo. Δεν κάνω πλάκα. Το έφτανε το Golf αλλά Stilo πήρε.
Civic λοιπόν. Δεν είναι μόνο η εγγύηση (πραγματικά αχρείαστη), έχει αλλάξει τρομερά πρόσωπο και νοοτροπία η Honda.
Πιστέψτε με κύριοι.
Ξεχάστε τα φτωχά εσωτερικά (με εξαίρεση ίσως το 4θυρο Civic) με τον πολύ θόρυβο και τις λίγες ανέσεις. Πλέον αξίζουν τα παραπάνω που κοστίζουν.Προσωπικά έπαθα την πλάκα μου με το Jazz. Το αγόρασα επειδή έτσι έπρεπε (!!!) και περίμενα να βρώ τις βλακείες που μας έχει συνηθίσει η Honda. Πραγματικά έπαθα την πλάκα μου! Δεν είναι μόνο το μοτεράκι και το σαζμάν πλέον. Πολύ αθόρυβο (συγκριτικά με το νέο Μίκρα και το Punto), Π Ο Λ Υ ευρύχωρο και σχετικά καλά εξοπλισμένο (4 δισκόφρενα αλλά όχι πίσω Η/Π). Ως και την καστάνια του χειρόφρενου την έχουν 'λούσει' με teflon για να μην ακούγεται! Highly recommended!
Εεεμ. Αυτά!
-
Εγω παντως νομιζω οτι τον ανθρωπο θα του ειναι πιο σωστο να παρει Honda για 2 κυριως λογους
- 5 η 7 χρονια εγγυηση. Ενα απο τα δυο ισχυει χωρις να ειμαι σιγουρος.
- Ιαπωνικη αξιοπιστια που ειναι αποδεκτη απο μεγαλη μεριδα ανθρωπων, ειτε αρεσει στους υπολοιπους ειτε οχι.
Για το Σαρακακη τι να πω ειναι γνωστος....
Παρολα αυτα ομως ειμαι της αποψης, οτι αφου ειναι το πρωτο αυτοκινητο, να κοιταξει κατι μικροτερο και πιο οικονομικο (εστω και μεταχειρισμενο) για 3-4 χρονακια, και μετα κοιτας και πιο πανω.
-
Εγω παντως νομιζω οτι τον ανθρωπο θα του ειναι πιο σωστο να παρει Honda για 2 κυριως λογους
- 5 η 7 χρονια εγγυηση. Ενα απο τα δυο ισχυει χωρις να ειμαι σιγουρος.
- Ιαπωνικη αξιοπιστια που ειναι αποδεκτη απο μεγαλη μεριδα ανθρωπων, ειτε αρεσει στους υπολοιπους ειτε οχι.
Για το Σαρακακη τι να πω ειναι γνωστος....
Παρολα αυτα ομως ειμαι της αποψης, οτι αφου ειναι το πρωτο αυτοκινητο, να κοιταξει κατι μικροτερο και πιο οικονομικο (εστω και μεταχειρισμενο) για 3-4 χρονακια, και μετα κοιτας και πιο πανω.
-
Εγω παντως νομιζω οτι τον ανθρωπο θα του ειναι πιο σωστο να παρει Honda για 2 κυριως λογους
- 5 η 7 χρονια εγγυηση. Ενα απο τα δυο ισχυει χωρις να ειμαι σιγουρος.
- Ιαπωνικη αξιοπιστια που ειναι αποδεκτη απο μεγαλη μεριδα ανθρωπων, ειτε αρεσει στους υπολοιπους ειτε οχι.
Για το Σαρακακη τι να πω ειναι γνωστος....
Παρολα αυτα ομως ειμαι της αποψης, οτι αφου ειναι το πρωτο αυτοκινητο, να κοιταξει κατι μικροτερο και πιο οικονομικο (εστω και μεταχειρισμενο) για 3-4 χρονακια, και μετα κοιτας και πιο πανω.
-
Εγω παντως νομιζω οτι τον ανθρωπο θα του ειναι πιο σωστο να παρει Honda για 2 κυριως λογους
- 5 η 7 χρονια εγγυηση. Ενα απο τα δυο ισχυει χωρις να ειμαι σιγουρος.
- Ιαπωνικη αξιοπιστια που ειναι αποδεκτη απο μεγαλη μεριδα ανθρωπων, ειτε αρεσει στους υπολοιπους ειτε οχι.
Για το Σαρακακη τι να πω ειναι γνωστος....
Παρολα αυτα ομως ειμαι της αποψης, οτι αφου ειναι το πρωτο αυτοκινητο, να κοιταξει κατι μικροτερο και πιο οικονομικο (εστω και μεταχειρισμενο) για 3-4 χρονακια, και μετα κοιτας και πιο πανω.
-
Η καλυτερη λυση κατα την αποψη μου ειναι Honda για 2 λογους
- Αξιοπιστια που πολλοι ζηλευουν
- 5η 7 χρονια εγγυηση. Ενα απο τα 2 ισχυει χωρις να ειμαι σιγουρος πιο απο τα 2.
-
Ο χρήστης stradale έγραψε:
Από την άλλη όλο για τριγμούς ακούω, και κανείς δεν παραπονείται για το πόσο θορυβώδη είναι τα αυτοκίνητα...
Σε Alfa πάντως πιπέρι στο στόμα αν μιλήσουμε για θόρυβο!
Αλλο ο θορυβος και αλλο η μουσικη
-
Ο χρήστης stradale έγραψε:
Από την άλλη όλο για τριγμούς ακούω, και κανείς δεν παραπονείται για το πόσο θορυβώδη είναι τα αυτοκίνητα...
Σε Alfa πάντως πιπέρι στο στόμα αν μιλήσουμε για θόρυβο!
Οκ οκ, το έχουμε εμπεδώσει, αυτό που είναι θόρυβος για τα άλλα αυτοκίνητα, στην Alfa είναι ήχος.
-
Τί θα γίνει ρε παιδιά με τα post;
Το κλείσαμε το μαγαζί; Δεω υπάρχει ένας moderator να βάλει μια τάξη στον server; Κάνεις click στο Υποβολή και κάνει κάνα τέταρτο να πάει από το pc στον server των τεχνικών εκδόσεων....
AMAN ΠΙΑ..ΕΛΕΟΣEdit: Επιτέλους μετά από 4 μέρες κάποιος εδέησε να το διορθώσει....δεν περίμενα τέτοια αδιαφορία από τους 4τροχούς .... Κρίμα
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΡΙΜΑ -
Εγώ Honda ΔΕΝ θα έπαιρνα, όχι γιατί είναι κακά αυτοκίνητα (τα Civic Type-R, Accord, S2000 είναι εξαιρετικά), αλλά γιατί, μέχρι να παραλάβεις το αυτοκίνητο, και αν χρειαστείς κάτι, ο Σακαράκης σου βγάζει την ψυχή με το τσιγκέλι απ'τα ρουθούνια.
-
Γιατί δεν κοιτάς και την corolla ??
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Γιατί δεν κοιτάς και την corolla ??Σωστό. Ετσι όπως έχουν καταντήσει τα αυτοκίνητα, ακόμη κι η Corolla τρίζει, οπότε παίζουν όλα επί ίσοις όροις απέναντι στον πιθανό αγοραστή.
-
Επειδή ως γνήσιοι νεοέλληνες είμαστε πάντα σωστοί στις επιλογές μας και οι άλλοι αγοράζουν σαβούρες μιας και δεν γνωρίζουν από 'αμάξια', και επειδή σε απασχολεί το θέμα αξιοπιστίας και συντήρησης, πάρε τον κατάλογο που έχεις διαμορφώσει σύμφωνα με τις ανάγκες και τα οικονομικά σου, οπλίσου με υπομονή, μολύβι και σημειωματάριο, και άρχισε να διαβάζεις τα σχετικά topics. Εδώ στο 4TF, μπορείς να βρείς σχετικά θέματα, με εμπειρίες από τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα. (Alfa 147, Citroen forum, Peugeot 307, κ.λ.π.)
-
Ως γνήσιοι νεοέλληνες είμαστε τουλάχιστον αδιάφοροι και σίγουρα λιγότερο ενημερωμένοι για τα παγκόσμια αυτοκινητιστικά δρώμενα, με αποτέλεσμα η εικόνα για το αμάξι του μπαμπά μας να είναι ο,τι πλησιέστερο στην εικόνα που έχουμε για τη λέξη 'αμάξι' γενικότερα.
Αποτέλεσμα αυτών είναι να αγοράζουμε 'σαβούρες της χρονιάς' μόνο και μόνο επειδή έτσι μας το έμαθαν.Υ.Γ.
TakisB, έχεις ακριβώς 307 δημοσιεύσεις!EDIT EDIT EDIT!
-
Ο χρήστης Jazzouras έγραψε:
TakisB, έχεις ακριβώς 307 δημοσιεύσεις!Ευχαριστώ για την επισήμανση, δεν το πρόσεξα!
Και τώρα, ξεπερνάω το επικείμενο face-lift και πάω για το επόμενο μοντέλο!
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
- 5η 7 χρονια εγγυηση. Ενα απο τα 2 ισχυει χωρις να ειμαι σιγουρος πιο απο τα 2.
Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλα νομίζω ότι πληρώνεις ανάλογα με το τι θα επιλέξεις.Δηλαδή περισσότερα θα δώσεις για το αυτοκίνητο αν θέλεις να έχει 7 χρόνια από ότι 5 χρονια εγγύηση.Παντως για την χιουνται αυτο ισχύει.Πληρώνεις ανάλογα με τα χρόνια εγγύησης.
Προσωπικά λέω:Αν θες ένα απλό αμάξι να κάνεις τη δουλειά σου χώρις να ασχολείσε μαζί του και θες να γεμίζεις μόνο το ρεζερβουαρ με βενζίνη και τίποτα παραπάνω τότε ιαπωνα(honda, toyota)
Αν ασχολείσαι αρκετά και θες ανεση και λεπτομέρεια τότε γάλλο(renault, pegeuot)
Αν έχεις πάθος για οδήγηση και θέλεις αυτοκίνητο όχι απρόσωπο και ''τυπικό'' τότε με τιποτα ιάπωνα αλλά Alfa κατα 1ο λόγο και ύστερα ίσως και κάποιο ευρωπαικό. -
Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλα νομίζω ότι πληρώνεις ανάλογα με το τι θα επιλέξεις.Δηλαδή περισσότερα θα δώσεις για το αυτοκίνητο αν θέλεις να έχει 7 χρόνια από ότι 5 χρονια εγγύηση.Παντως για την χιουνται αυτο ισχύει.Πληρώνεις ανάλογα με τα χρόνια εγγύησης.
Για Honda, Mitsubishi 7 χρόνια χωρίς επιπλέον χρέωση.
Για Toyota 6 χρόνια χωρίς επιπλέον χρέωση επίσης.
Για τη Hyundai δεν το ήξερα οτι τα πληρώνεις...
Τι ισχύει για Fiat και Ford? -
Ο χρήστης Jazzouras έγραψε:
Ως γνήσιοι νεοέλληνες είμαστε τουλάχιστον αδιάφοροι και σίγουρα λιγότερο ενημερωμένοι για τα παγκόσμια αυτοκινητιστικά δρώμενα, με αποτέλεσμα η εικόνα για το αμάξι του μπαμπά μας να είναι ο,τι πλησιέστερο στην εικόνα που έχουμε για τη λέξη 'αμάξι' γενικότερα.!Συμβαίνει κι αυτό στα παιδάκια που ο μπαμπάς έχει τουτού!
Αποτέλεσμα αυτών είναι να αγοράζουμε 'σαβούρες της χρονιάς' μόνο και μόνο επειδή έτσι μας το έμαθαν.
Αλίμονο στα θύματα της διαφήμισης...
-
Ο χρήστης Jazzouras έγραψε:
Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλα νομίζω ότι πληρώνεις ανάλογα με το τι θα επιλέξεις.Δηλαδή περισσότερα θα δώσεις για το αυτοκίνητο αν θέλεις να έχει 7 χρόνια από ότι 5 χρονια εγγύηση.Παντως για την χιουνται αυτο ισχύει.Πληρώνεις ανάλογα με τα χρόνια εγγύησης.
Για Honda, Mitsubishi 7 χρόνια χωρίς επιπλέον χρέωση.
Για Toyota 6 χρόνια χωρίς επιπλέον χρέωση επίσης.
Για τη Hyundai δεν το ήξερα οτι τα πληρώνεις...
Τι ισχύει για Fiat και Ford?Τις εγγυήσεις πλέον των εργοστασιακών τις πληρώνεις στην τιμή του αυτοκινήτου. Η Toyota πανευρωπαϊκά έχει τρία χρόνια εγγύηση και αναλόγως πράττουν οι κατά τόπους αντιπροσωπείες. Τα επιπλέον κόστη ενσωματώνονται στην τελική τιμή του αυτοκινήτου, χωρίς να σου δίνουν το δικαίωμα επιλογής.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλα νομίζω ότι πληρώνεις ανάλογα με το τι θα επιλέξεις.Δηλαδή περισσότερα θα δώσεις για το αυτοκίνητο αν θέλεις να έχει 7 χρόνια από ότι 5 χρονια εγγύηση.Παντως για την χιουνται αυτο ισχύει.Πληρώνεις ανάλογα με τα χρόνια εγγύησης.
Για Honda, Mitsubishi 7 χρόνια χωρίς επιπλέον χρέωση.
Για Toyota 6 χρόνια χωρίς επιπλέον χρέωση επίσης.
Για τη Hyundai δεν το ήξερα οτι τα πληρώνεις...
Τι ισχύει για Fiat και Ford?Τις εγγυήσεις πλέον των εργοστασιακών τις πληρώνεις στην τιμή του αυτοκινήτου. Η Toyota πανευρωπαϊκά έχει τρία χρόνια εγγύηση και αναλόγως πράττουν οι κατά τόπους αντιπροσωπείες. Τα επιπλέον κόστη ενσωματώνονται στην τελική τιμή του αυτοκινήτου, χωρίς να σου δίνουν το δικαίωμα επιλογής.
Δεν ξερω αν ισχύει αυτό αλλα ας υποθεσουμε οτι ετσι ειναι.
Απο την στιγμη ομως που ιδιας αξιας αυτοκινητα δινουν λιγοτερη εγγυηση ειναι μειονεκτημα τους και αντιστοιχα πλεονεκτημα αυτών που δινουν πολυετη εγγυηση, παρεχοντας στον πελατη τους σεβασμό και καλυψη δειχνοντας τους οτι πρωτοι αυτοί πιστευουν στην ποιοτητα του προιοντος τους.
Οι πολυετης εγγυησεις δεν εχουν νοημα οταν ολοι δινουν τα ιδια (πχ σε αμαξια περιπου 40,000ε,) απο τη στιγμη που υπαρχει διαφοροποιηση ποιος ειναι ο εν δυναμη πελατης που δεν θα το λαβει σοβαρά υποψιν του στην επιλογή του ??
Νεο αυτοκινητο και...Βοηθεια