-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Eγω στην http://www.whatgreencar.com/view-car/49 ... -Barchetta με 181g/Km με 1747κεκ ποσα θα πληρωνα;Τωρα ειναι στα 270€407 ευρω και 25 λεπτα.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Eγω στην http://www.whatgreencar.com/view-car/49 ... -Barchetta με 181g/Km με 1747κεκ ποσα θα πληρωνα;Τωρα ειναι στα 270€
407 ευρω και 25 λεπτα.
και 25 λεπτα;
Καλα ειναι στα 270€ τοτε!
ΤΥ Γιωργο
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Eγω στην http://www.whatgreencar.com/view-car/49 ... -Barchetta με 181g/Km με 1747κεκ ποσα θα πληρωνα;Τωρα ειναι στα 270€
407 ευρω και 25 λεπτα.
και 25 λεπτα;
Καλα ειναι στα 270€ τοτε!
ΤΥ Γιωργο
Nαι και 25 λεπτα!!!
Αυτος ο νομος θα ισχυει και για τα εισαγωμενα αυτοκινητα???
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Eγω στην http://www.whatgreencar.com/view-car/49 ... -Barchetta με 181g/Km με 1747κεκ ποσα θα πληρωνα;Τωρα ειναι στα 270€
407 ευρω και 25 λεπτα.
και 25 λεπτα;
Καλα ειναι στα 270€ τοτε!
ΤΥ Γιωργο
Nαι και 25 λεπτα!!!
Αυτος ο νομος θα ισχυει και για τα εισαγωμενα αυτοκινητα???
Αν εγώ εισάγω μια 911 του '90 τι πληροφορίες Co2 να έχουν. Δε νομίζω λοιπόν να ισχύσει για τα εισαγόμενα (εκτός αν και αυτών η πρώτη ταξινόμιση είναι μετά το '11).
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Eγω στην http://www.whatgreencar.com/view-car/49 ... -Barchetta με 181g/Km με 1747κεκ ποσα θα πληρωνα;Τωρα ειναι στα 270€
407 ευρω και 25 λεπτα.
και 25 λεπτα;
Καλα ειναι στα 270€ τοτε!
ΤΥ Γιωργο
Nαι και 25 λεπτα!!!
Αυτος ο νομος θα ισχυει και για τα εισαγωμενα αυτοκινητα???
Αν εγώ εισάγω μια 911 του '90 τι πληροφορίες Co2 να έχουν. Δε νομίζω λοιπόν να ισχύσει για τα εισαγόμενα (εκτός αν και αυτών η πρώτη ταξινόμιση είναι μετά το '11).
Υπάρχουν από το 2000 και μετά:
PORSCHE - 1 July 2000 to 30 April 2001
All Models
911 Cabriolet Tiptronic S A5 (Automatic) Petrol 290 3
911 Carrera 4 Cabriolet M6 (Manual) Petrol 295 3
911 Carrera 4 Cabriolet Tiptronic S A5 (Automatic) Petrol 304 3
911 Carrera 4 Coupé M6 (Manual) Petrol 295 3
911 Carrera 4 Coupé Tiptronic S A5 (Automatic) Petrol 304 3
911 Carrera Cabriolet M6 (Manual) Petrol 285 3
911 Carrera Coupé M6 (Manual) Petrol 285 3
911 Carrera Coupé Tiptronic S A5 (Automatic) Petrol 290 3
911 Turbo M6 (Manual) Petrol 309 3
911 Turbo Tiptronic S A5 (Automatic) Petrol 339 3
Το δεύτερο νουμερο είναι το EYRO εδώ είναι το ευρο3
πηγή: http://www.vcacarfueldata.org.uk
Το τι θα ισχύει για τα μεταχειρισμένα είναι μεγάλος γρίφος -
Ο χρήστης 106S16 έγραψε:
Προσωπικά είμαι υπερ της ενσωμάτωσης των τελων κυκλοφορίας στα καύσιμα.
όταν είχε 1 ευρώ η βενζίνη γιατί τώρα από το 1.45 να πάει στο 1.80+ δεν ....
ούτε ίππους με συμφέρει ούτε ρύπους (174 gr) ...μόνο κάπως τρώγονται τα κυβικά (270€) οπότε κάθομαι στα αυγά μου και δεν μιλάω.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Προσωπικά είμαι υπερ της ενσωμάτωσης των τελων κυκλοφορίας στα καύσιμα.
όταν είχε 1 ευρώ η βενζίνη γιατί τώρα από το 1.45 να πάει στο 1.80+ δεν ....
Σωστα.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Προσωπικά είμαι υπερ της ενσωμάτωσης των τελων κυκλοφορίας στα καύσιμα.
όταν είχε 1 ευρώ η βενζίνη γιατί τώρα από το 1.45 να πάει στο 1.80+ δεν ....
Αμήν και πότε. Έτσι είναι το σωστό ας φτάσει και τα 1.8*, δεν είναι δυνατόν να πληρώνω εγώ ο Γιάννης Μερακλάκης με τη μάστανγκ του 70' υπερτέλη κυκλοφορίας από τη στιγμή που τη κινώ μία φορά το μήνα όταν ο γείτονας, ο Γιώργος Χιλιομετράκης χτυπάει 80άρες χιλιάδες το χρόνο με το downsized τουρμπίδιο του, που πετυχαίνει την εργοστασιακή κατανάλωση με αυγοπάπουτσα μόνο, και να πληρώνει πολύ λιγότερα σε τέλη
Κάποτε είχα προτείνει πως θα έπρεπε να γίνεται αυτό και για τα ασφάλιστρα, αλλά έπεσε πολύ παντόφλα στο φόρουμ και δεν το ξαναλέω . Μπορεί να χάνεις την εκτίμηση επικινδυνότητας του οδηγού (άλλα πληρώνει ο 19άρης που έχει κάνει 3 ατυχήματα ήδη και άλλα ένας 'καθαρός' με εμπειρία) και την επιλογή των διάφορων όρων των συμβολαίων (π.χ. ασφάλιση έναντι ασφυξίας από κλανία πεθεράς) αλλά πιάνεις την ακριβή χρήση του οχήματος που είναι και ανάλογη της επικινδυνότητας για ατύχημα. Επίσης έτσι καταργείς το πρόβλημα με τους ανασφάλιστους. Επειδή όμως δεν έχω πολύ χρόνο για το 4ΤΦ θα πετάξω την μπαρούφα μου μόνο για να σας προβληματίσω και όχι για να φάω πάλι παντόφλα, υπάρχουν οι γυναίκες για αυτό.
*εφόσον υπάρχει ισορροπία μεταξύ των 'πράσινων τέλων' των δύο συστημάτων (σαν σήμα ή στη βενζίνη). Στο Ελλάντα βέβαια αυτά είναι κόλπα ζόρικα που κάνουν στην Ινδία...
-
Σπουδαία!
Και θα πληρώνεις από το 1.80 ... σχεδόν 1.20 σε φόρους! Γαμάτ@! -
Ο χρήστης travelman έγραψε:
*εφόσον υπάρχει ισορροπία μεταξύ των 'πράσινων τέλων' των δύο συστημάτων (σαν σήμα ή στη βενζίνη). Στο Ελλάντα βέβαια αυτά είναι κόλπα ζόρικα που κάνουν στην Ινδία...
Αυτό είναι το θέμα, πως εάν γινόταν αυτό δεν θα ξεπερνούσε η επιβάρυνση στο λίτρο κάνενα 10λεπτο αλλά είπαμε εντώ Ελλάντα
-
Με τετοιο αφερεγγυο κρατος μπορει μεσα σε ενα χρονο να ξαναλλαξουν τα τελη κυκλοφοριας, αρα να υπολογιζετε με βαση τον ενα χρονο και μετα βλεπουμε.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Σπουδαία!
Και θα πληρώνεις από το 1.80 ... σχεδόν 1.20 σε φόρους! Γαμάτ@!Και τι θες να κανουμε δλδ τωρα,εχεις να προτεινεις τιποτα αλλο;
Το να μεταφερθει στα καυσιμα ειναι καπως σωστο γιατι θα πληρωνουν αυτοι που κινουνται και οχι αυτοι που καθονται και το κοιτανε.
Απτην αλλη τα καινουρια ειναι πιο οικονομικα οποτε ο κατοχος παλιου αυτοκινητου ιδιαιτερα αυτος μεγαλου κυβισμου θα εχει μεγαλο προβλημα και θα αναγκαστει να το πουλησει.
Εχει ομως την οικονομικη δυνατοτητα να αγορασει αλλο;
Οταν σχολιαζετε κατι να το κοιταζετε πρωτα σφαιρικα και οχι μεμονωμενα της παρτυς. -
Ο χρήστης Biskoto10 έγραψε:
Με τετοιο αφερεγγυο κρατος μπορει μεσα σε ενα χρονο να ξαναλλαξουν τα τελη κυκλοφοριας, αρα να υπολογιζετε με βαση τον ενα χρονο και μετα βλεπουμε.Αυτό που μάθαμε ως τώρα είναι τι θα ισχύει για το 2011. Δεν έχει γίνει κουβέντα για 2012. Οπότε όλα είναι ανοιχτά! Ραντεβού το Σεπτέμβρη του 2011 θα δώσουμε για το επόμενο χρόνο!
Ίσως κάποτε ανακαλύψουν ότι ορισμένα χρώματα τραβάνε την βλαβερή ηλιακή ακτινοβολία περισσότερο απο κάποια άλλα. Θα βρούνε και μια μονάδα μέτρησης και θα χρεώνουν σύμφωνα με αυτή. Ίσως μετρήσει και το μεγεθος του αυτοκινήτου που όσο μεγαλύτερο τόση περισσότερη η ακτινοβολία ... 300 εγκέφαλοι είναι αυτοί!
-
Και γιατι να υπαρχει αυξηση ντε και καλα;Οι καινουριοι δρομοι πληρωνονται μεσω των διοδιων.Οι παλιοι σεν συντηρουνται σχεδον ποτε.Μερικα πραγματα μας τα προβαλλουν ως δεδομενα και εμεις τα δεχομαστε αδιαμαρτυρητα.
-
Ο χρήστης xristos912 έγραψε:
Σπουδαία!
Και θα πληρώνεις από το 1.80 ... σχεδόν 1.20 σε φόρους! Γαμάτ@!Και τι θες να κανουμε δλδ τωρα,εχεις να προτεινεις τιποτα αλλο;
Το να μεταφερθει στα καυσιμα ειναι καπως σωστο γιατι θα πληρωνουν αυτοι που κινουνται και οχι αυτοι που καθονται και το κοιτανε.
Απτην αλλη τα καινουρια ειναι πιο οικονομικα οποτε ο κατοχος παλιου αυτοκινητου ιδιαιτερα αυτος μεγαλου κυβισμου θα εχει μεγαλο προβλημα και θα αναγκαστει να το πουλησει.
Εχει ομως την οικονομικη δυνατοτητα να αγορασει αλλο;
Οταν σχολιαζετε κατι να το κοιταζετε πρωτα σφαιρικα και οχι μεμονωμενα της παρτυς.καλά ότι πεις! Αλλά εγώ ιταλάκια πληρώνω τους φόρους μου. Δεν θέλω να πληρώνω κ άλλους.
-
Ο χρήστης xristos912 έγραψε:
Το να μεταφερθει στα καυσιμα ειναι καπως σωστο γιατι θα πληρωνουν αυτοι που κινουνται και οχι αυτοι που καθονται και το κοιτανε.
Αν μεταφερεθει στα καυσιμα δεν θελουν και πολυ να φτασουν τα καυσιμα 5 ευρω το λιτρο. Οχι αμεσως αλλα εν ονοματι της οικολογιας θα βαζουν συνεχεια φορους. Αρα μην τους βαζουμε ιδεες.
Θα μου πεις 'αυτο ειναι δικαιο'? Υπαρχει δικαιοσυνη στους φορους? -
Ο χρήστης 106S16 έγραψε:
Ακόμη δεν έχεις καταλάβει ότι το CO2 δεν είναι ρύπος, αλλά ακίνδυνο για τον άνθρωπο αέριο το οποίο παράγεται από όλους τους ζώντες οργανισμούς και απελευθερώνεται με την εκπνοή, το κακό είναι ότι για την πλειοψηφία των περιβαντολόγων συμβάλλει στην δημιουργία του φαινομένου του θερμοκηπίου άρα και στην αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη.
Όσο για τον Wankel μελέτησε λίγο καλήτερα τα παρακάτω:
http://www.mazda.com/mazdaspirit/rotary/hre/
http://www.egmcartech.com/2008/08/05/2012-mazda-rx-9-to-replace-rx-8-with-hydrogengas-hybrid-system/
http://www.i-live.gr/news-mazda-rx9-wankel/
http://www.autoblog.gr/2010/04/24/report-next-mazda-rx-7-in-development/
Θα είναι για σένα και μερικούς άλλους ''Ο εφιάλτης στα 1600 κυβικά νούμερο RX9''
Χωρίς καμία εχθρική διάθεση αλλά σαν απάντηση για το μένος σας για τους περιστροφικούς κινητήρες.το γνωριζω πολυ καλα οτι δεν ειναι ρυπος το c02, οπως επισης γνωριζω οτι τα αυτοκινητα βγαζουν πολυ λιγοτερους ρυπους (ή co2) σε σχεση με τα αεροπλανα , εργοστασια και τις κλανιες των αγελαδων
επισης προσωπικα αδιαφορω να προστατεψω το περιβαλλον με το αυτοκινητο μου, γιατι αυτο ειναι ανουσιο..
δε με νοιαζει τι ξερναει το καθε αυτοκινητο, εξεταζουμε εδω τα νεα σηματα και με βαση αυτο απαντησα
μενος με το wankel δεν εχω , μου ειναι απλα αδιαφορος, γιατι ειναι κακος για μενα κινητηρας απο πολλες αποψεις
δε βρισκω ομως ποιο ειναι το κακο να αναφερω το μοτερ στο οποιο θα υπαρξει η μεγαλυρη αυξηση σε σηματα..
κρυφο ειναι?
οσο για το αν θα μου γινει εφιαλτης...
αφού αν έκανε τις πράξεις στο φινάλε πάλι στο κέρδος θα ήταν...
οι πραξεις συμπεριλαμβανουν να το κινεις καθε σαββατοκυριακο?
Ρε μαυτο το Rx-8 τι εχουμε παθει.
Να πουμε στην κυβερνηση να παρει το μετρο πισω γιατι αδικουνται οι κατοχοι του.Διάβασε σε παρακαλώ προσεκτικά, κανένας κάτοχος RX8 δεν διαμαρτύρετε, το αντίθετο συμβαίνει μερικοί νεόκοποι οικολόγοι διαμαρτύρονται γιατί έχει 1300cc κυβισμό με ότι θετικό προκύπτει, εκπέμπει λίγο παραπάνω ή ακόμη και παρακάτω από τα ανταγωνιστικά μοντέλα:
ALFA ROMEO - 1 May 2004 to 30 April 2005
GT Range
2.0 JTS M5 (Manual) Petrol 207
2.0 JTS Selespeed SAT5 (Automatic) Petrol 207
3.2 V6 24v M6 (Manual) Petrol 295
Προσωπικά είμαι υπερ της ενσωμάτωσης των τελων κυκλοφορίας στα καύσιμα.ασχημα παραδειγματα διαλεξες.. κοιτο καλυτερα στα τουρμπο..
οσο για την ενσωματωση, ειναι ο,τι χειροτερο για τον απλο κοσμο που παει στη δουλεια του
θα του χαρισουν το χαζοσηματακι που ειναι 2 βδομαδες βενζινης και μετα θα τον πηδηξουν για ολες τις υπολοιπες του χρονου..για τα rx8 που θα βγαινουν το σαββατοκυριακο βεβαια θα ειναι μια χαρα το μπονους των 822 ευρω βενζινης
Με τετοιο αφερεγγυο κρατος μπορει μεσα σε ενα χρονο να ξαναλλαξουν τα τελη κυκλοφοριας, αρα να υπολογιζετε με βαση τον ενα χρονο και μετα βλεπουμε.
+1 σε αυτο
Eγω στην http://www.whatgreencar.com/view-car/49 ... -Barchetta με 181g/Km με 1747κεκ ποσα θα πληρωνα;Τωρα ειναι στα 270€
οσο ενα συγχρονο τουρμποδιλιτρο
Υπαρχει δικαιοσυνη στους φορους?
αυτο εκ των πραγματων δε μπορει να γινει σε καμια περιπτωση
-
Τα περισσότερα σύγχρονα diesel 2λιτρα έχουν τους ίδιους ρύπους με τα 1400άρια, δηλαδή τα ίδια τέλη. Θα έπρεπε όλοι οι αγοραστές να στρέφονται προς τα εκεί (όλοι που λέει ο λόγος αφού απαγορεύονται στις 2 μεγαλύτερες πόλεις, επειδή.....ρυπαίνουν ). Αν ήξερα τι έχουν στο νου τους οι σοφοί που μας κυβερνούν για του χρόνου, θα είχα πάρει ήδη κάποιο τέτοιο.
-
Μονο προβλημα τα μικροσωματιδια στα diesel:
που λύνεται πολυ εύκολα με ειδικά φίλτρα:
σε 20 χρονια θα ανακαλύψουν κ τα δικα μας φυντάνια την αμερικη!
-
που μειώνονται με ειδικά φίλτρα:
Φιξντ
έδιτ
Να σου πω τώρα άλλο ένα πρόβλημα των ντίζελ. Άμα ο κοσμάκης γυρίσει σε αυτό, το οποίο έχει 50 λεπτά φόρο το λίτρο, και αφήσει την βενζίνη που όχι μόνο έχει 90 λεπτά φόρο αλλά καίνε και περισσότερο σε λίτρα, πως θα τους παίρνουμε τα ίδια λεφτά και με την ίδια ευκολία ?
Εδώ σε θέλω.
Ίππους ή ρύπους? (Έρευνα Αγοράς)