-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Hot ερώτηση.
Τελικά άλλαξαν και πάλι τα τέλη κυκλοφορίας; Τι άλλαξε; Τιμές;
( Προχθές μου είπαν ότι άλλαξαν.)Δίλιτρος είσαι ε
600 γιούρα για φέτος και του χρόνου βλέπουμε.
ΚουράγιοΑυτό μου είπαν ότι άλλαξε. 600€ το ήξερα από αρχές Σεπτεμβρίου...
-
Τα κανανε με ρύπους πάντως κι αν πάμε όλοι στο καθεστώς αυτό του χρόνου θα χυθεί αίμα καθώς σε μερικά αυτοκίνητα οι χρεώσεις είναιεξωφρενικές.
-
το RS απο το '11 θα εχει σημα 195(gr co2) χ 2.25 = 439 ευρα
μια χαρα θα ειναι και αυτο οπως και πολλα αλλα διλιτρα
το 600 παραμενει για οσους εχουμε παρει αυτοκινητα πριν το '11
-
και ερωτώ εγώ...
τα 150€ που είχαν επιβάλλει πέρυσι κρίθηκαν παράνομα. Αν κάνω λάθος διορθώστε με.
Άρα κρίθηκαν παράνομα έτσι; Τώρα πως μπορεί αυτό το μπανανοκράτος να τα εντάσσει τα τέλη κυκλοφορίας και να γίνονται νόμιμα; -
γιατι οπως λες ειναι μπανανοκρατος και ο μεγαλυτερος κλεφτης απο καθε φοροφυγα
-
και άντε το κράτος βρήκε μία λύση προσωρινά να πάρει και πάλι τα 150€.
Ερώτηση.
Αυτοί οι οποίοι πέρυσι στείλανε το κράτος στα δικαστήρια, τι περιμένουνε για να κινηθούν και πάλι; -
Ενταξει, το μονο που θα σχολιασω απο το συγκριτικο των 4Τ ειναι η καταναλωση.. megane RS 12,5λτ
scirocco R 16,5 focus RS 16,5..αναμενομενο το τελευταιο..επισης χτες στο καραβι για Αθηνα πετυχα ολη την ομαδα του drive οι οποιοι ειχαν κατεβει Κρητη για συγκριτικο scirocco R focus RS, megane RS, και δε θυμαμαι αν ειχαν και το leon cupra(ειχαν και το τετρακινητο mini )... απο εμφανιση το megane RS ειναι αλλου, ακομα και το υπερκαγκουρεμενο και φωνακλαδικο focus, περναει απαρατηρητο οταν καπου τριγυρω ειναι το megane RS..
ακουω τωρα περι φιλικοτητας, καθημερινης χρησης και λοιπες ανουσιολογιες
-
να σου πω ειλικρινα κατι...
μπορεις να καταλαβεις οτι το scirocco R ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΣΗ 16.5?αυτο μπορει να μπει στον εγκεφαλο σου?
τελικα αρχιζω και αναρωτιεμαι για το θεμα των πακετων
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
να σου πω ειλικρινα κατι...
μπορεις να καταλαβεις οτι το scirocco R ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΣΗ 16.5?αυτο μπορει να μπει στον εγκεφαλο σου?
τελικα αρχιζω και αναρωτιεμαι για το θεμα των πακετων
και εμενα μου φαινεται υπερβολη, αλλα εσυ τι μεση εχεις..? ιδιος κινητηρας δεν ειναι..? αμα το θεωρεις ευαισθητο προσωπικο δεδομενο, δεχομαι και πμ
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
να σου πω ειλικρινα κατι...
μπορεις να καταλαβεις οτι το scirocco R ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΣΗ 16.5?αυτο μπορει να μπει στον εγκεφαλο σου?
τελικα αρχιζω και αναρωτιεμαι για το θεμα των πακετων
πόση μεση έχεις εσύ??
'οντως το 16,5αρη ΜΕΣΗ είναι τραβηγμένο από τα μαλλιά... -
εχω 13.5 και εχω σαφως περισσοτερο βαρος και επιπλεον τριβες
και ελαφροποδαρο δε με λες..
(το μοτερ ειναι ιδιο με καποιες μικροβελτιωσεις στο scirocco σε θεματα αξιοπιστιας οπως και στα επομενα s ) -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εχω 13.5 και εχω σαφως περισσοτερο βαρος και επιπλεον τριβεςκαι ελαφροποδαρο δε με λες..
έχωσε το πακετάκι της η renault...
-
για τα πακετα που λες, εγω ειμαι σιγουρος οτι η pga τους τα σκαει χοντρα, ειδικα σε κατι οτοτσικνοπεμπτη που πλεον εχουν συχνα πυκνα καποιο renault στην κεντρικη σελιδα χωρις καποιο συγκεκριμενο λογο..
παντως αν εσυ εχεις 13,5 μεση σε νορμαλ συνθηκες, δεν μου φαινεται περιεργο το 16,5 σε συνθηκες δοκιμης.. εμενα ενας φιλος μου που με ειχε παει πολυ μεγαλη βολτα με το R(dsg), στο τελος η καταναλωση ηταν λιγο πανω απο τα 14... βεβαια το ειχα;με παει βουνο και μετα κινηση μεχρι να γυρισουμε Γαλατσι..
-
@rm
δε ξερω.. εκτος αν το R το πηγαιναν κομματια περισσοτερη ωρα απο τα υπολοιπα..
αλλα σε μια διαδρομη που το R εκαψε 16, δεν υπαρχει λογικη να εκαψε 12 το megane..επισης σε καμια περιπτωση δε περιμενω ιδια καταναλωση με τον αρχαιο 2.5αρη κινητηρα του focus
-
16,3 focus, 16,2 scirocco R,12,5 megane RS για να ακριβολογουμε..
φυσικα αυτη η μεγαλη διαφορα δεν αναφερθηκε πουθενα στο κειμενο του αρθρου
δεν ηταν βαρυ το πακετο -
Ο χρήστης rafi έγραψε:
για τα πακετα που λες, εγω ειμαι σιγουρος οτι η pga τους τα σκαει χοντρα, ειδικα σε κατι οτοτσικνοπεμπτη που πλεον εχουν συχνα πυκνα καποιο renault στην κεντρικη σελιδα χωρις καποιο συγκεκριμενο λογο..παντως αν εσυ εχεις 13,5 μεση σε νορμαλ συνθηκες, δεν μου φαινεται περιεργο το 16,5 σε συνθηκες δοκιμης.. εμενα ενας φιλος μου που με ειχε παει πολυ μεγαλη βολτα με το R(dsg), στο τελος η καταναλωση ηταν λιγο πανω απο τα 14... βεβαια το ειχα;με παει βουνο και μετα κινηση μεχρι να γυρισουμε Γαλατσι..
αυτό που αναφέρεις δεν είναι μέση ...
αν μηδενίσεις την κατανάλωση πριν το σκίσεις και βγάλεις νούμερο μετά από σκίσιμο δεν μπορείς να έχεις σαφή εικόνα...
παράδειγμά ... με πλήρη αντιοικονομική οδήγηση έχω μέση 9,3 ...
όταν όμως το μηδενίσω σε στροφοδιαδρομή και πάρω ένδειξη με το γκάζι στο πάτωμα βλέπω 10,5 + ...
άρα?? -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
για τα πακετα που λες, εγω ειμαι σιγουρος οτι η pga τους τα σκαει χοντρα, ειδικα σε κατι οτοτσικνοπεμπτη που πλεον εχουν συχνα πυκνα καποιο renault στην κεντρικη σελιδα χωρις καποιο συγκεκριμενο λογο..
παντως αν εσυ εχεις 13,5 μεση σε νορμαλ συνθηκες, δεν μου φαινεται περιεργο το 16,5 σε συνθηκες δοκιμης.. εμενα ενας φιλος μου που με ειχε παει πολυ μεγαλη βολτα με το R(dsg), στο τελος η καταναλωση ηταν λιγο πανω απο τα 14... βεβαια το ειχα;με παει βουνο και μετα κινηση μεχρι να γυρισουμε Γαλατσι..
αυτό που αναφέρεις δεν είναι μέση ...
αν μηδενίσεις την κατανάλωση πριν το σκίσεις και βγάλεις νούμερο μετά από σκίσιμο δεν μπορείς να έχεις σαφή εικόνα...
παράδειγμά ... με πλήρη αντιοικονομική οδήγηση έχω μέση 9,3 ...
όταν όμως το μηδενίσω σε στροφοδιαδρομή και πάρω ένδειξη με το γκάζι στο πάτωμα βλέπω 10,5 + ...
άρα??ναι, δε διαφωουμε καπου.. και εγω μολις γυρισα απο βολτα σε μποτιλιαρισμενη Αθηνα και οπου ειχα χωρο το παταγα και μου εγραψε 7,3λτ.. το μηδενισα πριν φυγω και εκανα 15χλμ σε γαλατσι χαλανδρι μελισσια μαρουσσι και δεν το πιστευα..
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
για τα πακετα που λες, εγω ειμαι σιγουρος οτι η pga τους τα σκαει χοντρα, ειδικα σε κατι οτοτσικνοπεμπτη που πλεον εχουν συχνα πυκνα καποιο renault στην κεντρικη σελιδα χωρις καποιο συγκεκριμενο λογο..
παντως αν εσυ εχεις 13,5 μεση σε νορμαλ συνθηκες, δεν μου φαινεται περιεργο το 16,5 σε συνθηκες δοκιμης.. εμενα ενας φιλος μου που με ειχε παει πολυ μεγαλη βολτα με το R(dsg), στο τελος η καταναλωση ηταν λιγο πανω απο τα 14... βεβαια το ειχα;με παει βουνο και μετα κινηση μεχρι να γυρισουμε Γαλατσι..
αυτό που αναφέρεις δεν είναι μέση ...
αν μηδενίσεις την κατανάλωση πριν το σκίσεις και βγάλεις νούμερο μετά από σκίσιμο δεν μπορείς να έχεις σαφή εικόνα...
παράδειγμά ... με πλήρη αντιοικονομική οδήγηση έχω μέση 9,3 ...
όταν όμως το μηδενίσω σε στροφοδιαδρομή και πάρω ένδειξη με το γκάζι στο πάτωμα βλέπω 10,5 + ...
άρα??ναι, δε διαφωουμε καπου.. και εγω μολις γυρισα απο βολτα σε μποτιλιαρισμενη Αθηνα και οπου ειχα χωρο το παταγα και μου εγραψε 7,3λτ.. το μηδενισα πριν φυγω και εκανα 15χλμ σε γαλατσι χαλανδρι μελισσια μαρουσσι και δεν το πιστευα..
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
παντως αν εσυ εχεις 13,5 μεση σε νορμαλ συνθηκες, δεν μου φαινεται περιεργο το 16,5 σε συνθηκες δοκιμης.. εμενα ενας φιλος μου που με ειχε παει πολυ μεγαλη βολτα με το R(dsg), στο τελος η καταναλωση ηταν λιγο πανω απο τα 14... βεβαια το ειχα;με παει βουνο και μετα κινηση μεχρι να γυρισουμε Γαλατσι..
ρε συ αμα βγω να τρεξω στο φερνω και 26 μεχρι και 31 εχω δει.. , το θεμα μου ειναι οτι δε μπορει να υπαρχει τετοια αποκλιση στην ιδια ακριβως διαδρομη
και να φτανει σε καταναλωση το 2.5αρι της volvo..
παντως με βαση την εμπειρια απο τον tfsi μου το 16αρι σημαινει οτι τη περισσοτερη ωρα πιεστηκε..
(αν βγω για γρηγορη βολτα, βαλε και το οτι δε θα πηγαινω ολη την ωρα κομματια) γυρναω σπιτι μου με 18-19
το trip computer στα vag μετραει την καταναλωση και γενικα, αλλα και καθε φορα που κανω μια διαδρομη (και μετα μηδενιζει αυτοματα) , ετσι εχω λιγο πολυ στο νου μου τι καταναλωση εχω ανα περιπτωση μιας και το τσεκαρω συνηθωςαρα το ροκκο που περιμενω να καιει λιγοτερο απο το δικο μου, πες στην ιδια διαδρομη θα μπορουσε να κανει ενα 17 χοντρα χοντρα (πες και 16κατι)
δε μπορει ομως στις συνθηκες που εχω στο μυαλο μου, ενα αυτοκινητο των 250 αλογων να γυρισε πισω με μεση 12
τοτε θα το συγκρινα με το c2 μου και θα μιλουσαμε για το απολυτο τεχνολογικο θαυμα
φυσικα δεν περιμενα να γραψουν τα 8-9αρια που μπορει να κανει ο tfsi με χαλαρο cruizing, αλλα να δωσουν μια καλη μεση που να δειχνει λιγο περισσοτερο τη πραγματικοτητα..
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
παντως αν εσυ εχεις 13,5 μεση σε νορμαλ συνθηκες, δεν μου φαινεται περιεργο το 16,5 σε συνθηκες δοκιμης.. εμενα ενας φιλος μου που με ειχε παει πολυ μεγαλη βολτα με το R(dsg), στο τελος η καταναλωση ηταν λιγο πανω απο τα 14... βεβαια το ειχα;με παει βουνο και μετα κινηση μεχρι να γυρισουμε Γαλατσι..
ρε συ αμα βγω να τρεξω στο φερνω και 26 μεχρι και 31 εχω δει.. , το θεμα μου ειναι οτι δε μπορει να υπαρχει τετοια αποκλιση στην ιδια ακριβως διαδρομη
και να φτανει σε καταναλωση το 2.5αρι της volvo..
παντως με βαση την εμπειρια απο τον tfsi μου το 16αρι σημαινει οτι τη περισσοτερη ωρα πιεστηκε..
(αν βγω για γρηγορη βολτα, βαλε και το οτι δε θα πηγαινω ολη την ωρα κομματια) γυρναω σπιτι μου με 18-19
(το trip computer μετραει την καταναλωση και γενικα, αλλα και καθε φορα που κανω μια διαδρομη, ετσι εχω λιγο πολυ στο νου μου τι καταναλωση εχω ανα περιπτωση μιας και το τσεκαρω συνηθως)αρα το ροκκο που περιμενω να καιει λιγοτερο απο το δικο μου, πες στην ιδια διαδρομη θα μπορουσε να κανει ενα 17 χοντρα χοντρα (πες και 16κατι)
δε μπορει ομως στις συνθηκες που εχω στο μυαλο μου, ενα αυτοκινητο των 250 αλογων να γυρισε πισω με μεση 12
τοτε θα το συγκρινα με το c2 μου και θα μιλουσαμε για το απολυτο τεχνολογικο θαυμα
φυσικα δεν περιμενα να γραψουν τα 8-9αρια που μπορει να κανει ο tfsi με χαλαρο cruizing, αλλα να δωσουν μια καλη μεση που να δειχνει λιγο περισσοτερο τη πραγματικοτητα..
ναι λεμε, δε διαφωνω... καπου βρωμαει.. απλα επρεπε να το αναφερω για να σπασω μερικα νευρακια...
Renault Megane 3 R.S.