Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Giulietta
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Giulietta
    • 1
    • 2
    • 339
    • 340
    • 341
    • 342
    • 343
    • 490
    • 491
    • 341 / 491
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    9812
    106875
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      orestisren last edited by

      Και ρεύμα νομίζω?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spiros last edited by

        Ο χρήστης drdino έγραψε:
        Ναι αμέ, έχουμε και τρεχούμενο νερό πλέον.

        πες μου οτι ξεμυρισε και ο θερμαικος και ερχομαι πανω μονιμα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pasxos last edited by

          Αν εγινε και το μετρο ερχομαι κι εγω asap...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Παλιότερα είχε συμβεί... Το είχαν κάνει σκετσάκι και οι ΑΜΑΝ προ αμνημονεύτων, βάσει ενός περιστατικού με φασαρίες με χουλιγκάνους στην Θεσσαλονίκη.
            Ο διάλογος πήγαινε κάπως έτσι:
            -Μα γιατί τα σπάτε;
            -Γιατί έχουν Αθηναικές πινακίδες
            -Και τι σημαίνει αυτό;
            -Εχουν Αθηναικές πινακίδες, δεν καταλαβαίνεις; Πρέπει να τα σπάσουμε!
            -Και ποιος το λέει αυτό;
            -Ολοι!
            -Ποιοι όλοι;
            -Ολοι λέμε! Ο Μπάμπης ο Σουγιάς, ο Μήτσος ο Πεταλούδας, ΟΛΟΙ!!! ΑΣΕ ΜΕ ΗΣΥΧΟ!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cmarin last edited by

              Youtube Video

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                georgetz last edited by

                Για άλλη μια φορά η Ιταλική Αυτοκινητοβιομηχανία, ξεπερνά τα τετριμμένα.
                Αφού είπαμε τα της Giuletta (τι εννοείς όταν λες 500 σελίδες? ) , έχουμε νέα θέματα :

                Και συζητήσεις κοινωνικο-πολιτισμικού-αισθητικού χαρακτήρα για Σαλονικείς και Αθηναίους.
                Oh yeah

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red_monster last edited by

                  Αντικαταστατρια της 147 είναι , λιγότερες θες να είχε;;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    georgetz last edited by

                    Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                    Αντικαταστατρια της 147 είναι , λιγότερες θες να είχε;;

                    Next topic inside : Fincher ή Nolan?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      teo75 last edited by

                      αυτο που περίμενα να δώ
                      (εδω φενεται καλυτερα http://static.blogo.it/autoblog/stand-alfa-romeo-e-fiat/big_StandAlfaRomeoeFiatsalonediParigi2010Live_21.jpg)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Z
                        zeppelin last edited by

                        Πωλησεις Ιταλιας :

                        http://www.alfavirtualclub.it/forum/vie ... &start=325

                        H Giulietta ξεπερνα σειρα 1 και αουντι (πουντο?). Bravo και Giulietta μαζι ξεπερνανε το Golf

                        Συνολικα εχουν πουληθει 30 χιλιαδες στην Ευρωπη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alba-parietti last edited by

                          Oι παραγγελίες είναι μέχρι σήμερα 30 χιλιάδες,όχι οι παραδόσεις,που μέχρι και το τέλος Αυγούστου δεν υπερέβαιναν πανευρωπαϊκά τα 17Κ κομμάτια.....για τα οποία βέβαια δεν υπάρχουν ακριβή για τα ποσοστά sell in ή sell out.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Z
                            zeppelin last edited by

                            Nα και το TCT

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              konstantinos last edited by

                              Ωραία ματάκια το .... TCT!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                saxon_747 last edited by

                                Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
                                Ωραία ματάκια το .... TCT!

                                ...και μαγουλακια, και χειλακια, και δοντακια και μαλλάκια, και μυτουλα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alba-parietti last edited by

                                  Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του 635TCT,πέραν του ότι είναι το μοναδικό ξηρού συμπλέκτη με όρια ανοχής τα 350ΝΜ (τη στιγμή που το αντίστοιχο DSG έχει όριο τα 250ΝΜ),είναι το γεγονός πως κατασκευάζεται από την ίδια τη Fiat (ενώ ας πούμε η VW το αγοράζει).
                                  Η FPT αγοράζει φυσικά τμήματά του από την BorgWarner (όπως και από άλλους εξωτερικούς προμηθευτές,για παράδειγμα τους συμπλέκτες από την LuK ....πράγμα συνηθισμένο στο automotive) και εν συνεχεία το συναρμολογεί η ίδια,στην ίδια γραμμή παραγωγής με το χειροκίνητο C635,χρησιμοποιώντας τα ίδια μηχανήματα, στο εργοστάσιο τoυ Verrone.
                                  Αυτό εξασφαλιζει τεράστια ευελιξία στην παραγωγή,η οποία άνετα προσαρμόζει τους ρυθμούς της στη ζήτηση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Q
                                    qsisvts last edited by

                                    γιατι αυτο εχει τοσο σημασια και τους δινει ευελιξια συγκριτικα απο το να το παρουν ετοιμο απο τη borg warner οπως κανει το vag?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                      γιατι αυτο εχει τοσο σημασια και τους δινει ευελιξια συγκριτικα απο το να το παρουν ετοιμο απο τη borg warner οπως κανει το vag?

                                      Γιατι φτιαχνουν ακριβως οσα χρειαζονται οποτε τα χρειαζονται;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Q
                                        qsisvts last edited by

                                        ναι αλλα απο την αλλη εχουν μια επιπλεον γραμμη παραγωγης

                                        αλλωστε συνεχιζουν να εξαρτωνται απο εξωτερικους προμηθευτες για τα λοιπα εξαρτηματα..
                                        (εκτος αν η ευελιξια αναφερεται στη δυνατοτητα επιλογης διαφορων προμηθευτων, αναλογα τις συνθηκες)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                          ναι αλλα απο την αλλη εχουν μια επιπλεον γραμμη παραγωγης

                                          αλλωστε συνεχιζουν να εξαρτωνται απο εξωτερικους προμηθευτες για τα λοιπα εξαρτηματα..
                                          (εκτος αν η ευελιξια αναφερεται στη δυνατοτητα επιλογης διαφορων προμηθευτων, αναλογα τις συνθηκες)

                                          Αφου λεει οτι το συναρμολογουν στην ιδια γραμμη παραγωγης με το χειροκινητο και με τα ιδια μηχανηματα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            alba-parietti last edited by

                                            Aκριβώς.Η γραμμή παραγωγής είναι ίδια,τα μηχανήματα επίσης,οι εργάτες το ίδιο.
                                            Το κόστος παραγωγής είναι φυσικά πολύ μικρότερο όταν συναρμολογείς εσύ ο ίδιος ένα βιομηχανικό προϊόν και όχι τρίτος για λογαριασμό σου .....διαφορετικά το να σου συναρμολογούσε κάποιος τρίτος ολόκληρο το αυτοκίνητο (το οποίο στα υλικά του εξαρτάται σε ποσοστό πάνω από 90% από εξωτερικούς προμηθευτές)θα ήταν εξίσου οικονομικό με το να διατηρείς δικιά σου γραμμή συναρμολόγησης.

                                            Τέλος κατασκευάζοντας για λογαριασμό σου δεν πληρώνεις στην B&W χ κομμάτια....τα οποία μπορεί να σου μείνουν στο ράφι ή να μην σου φτάνουν,αν πέσεις έξω (πράγμα πιθανότατο) στις προβλέψεις σου.

                                            Από την B&W αγοράζουν τα ηλεκτρονικά,την εξέλιξη των οποίων όμως έχει κάνει η FPT.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 339
                                            • 340
                                            • 341
                                            • 342
                                            • 343
                                            • 490
                                            • 491
                                            • 341 / 491
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr