-
Καλησπέρα,
πολύ πρόσφατα απέκτησα ένα μεταχειρισμένο focus tivct 1.6 titanium του 2009 με 20.000 χλμ. σαν αντικαταστάτη του προηγούμενου μου focus (1.6 trend του 2000) ένα αυτοκίνητο το οποίο πραγματικά το είχα ευχαριστηθεί και λατρέψει για την οδική του συμπεριφορά.
Οδηγώντας πλέον το νέο σε πρόσφατο ταξίδι, βρήκα ευκαιρία να το 'ανοίξω' λίγο, με ευχάριστα αποτελέσματα ως προς την δύναμη οφείλω να ομολογήσω! Αυτό που με προβλημάτισε είναι ένα βουητό της μηχανής ,που ξεκινάει κάπου στις 5.000σ.α.λ και κορυφώνεται στις 6.000 σ.α.λ με παράλληλα υψίσυχνο συντονισμό στο τιμόνι και ίσως σε άλλα μέρη της καμπίνας. Στο ρελαντί ο κινητήρας είναι εντελώς αθόρυβος καθώς και στις χαμηλές στροφές δεν παρατηρείται κανένας συντονισμός, οπότε και λόγω μικρής ηλικίας έχω αποκλείσει να είναι πρόβλημα της βάσης μηχανής.
Είχα διαβάσει οτι ο ti-vct έχει αυξημένο θόρυβο, αλλά δεν περίμενα να συντονίζει...θα ήθελα σας παρακαλώ να μου πείτε εάν κάτι τέτοιο είναι φυσιολογικό σε αυτό το αυτοκίνητο διότι με έχει ανησυχήσει...
-
Καλησπέρα,
πολύ πρόσφατα απέκτησα ένα μεταχειρισμένο focus tivct 1.6 titanium του 2009 με 20.000 χλμ. σαν αντικαταστάτη του προηγούμενου μου focus (1.6 trend του 2000) ένα αυτοκίνητο το οποίο πραγματικά το είχα ευχαριστηθεί και λατρέψει για την οδική του συμπεριφορά.
Οδηγώντας πλέον το νέο σε πρόσφατο ταξίδι, βρήκα ευκαιρία να το 'ανοίξω' λίγο, με ευχάριστα αποτελέσματα ως προς την δύναμη οφείλω να ομολογήσω! Αυτό που με προβλημάτισε είναι ένα βουητό της μηχανής ,που ξεκινάει κάπου στις 5.000σ.α.λ και κορυφώνεται στις 6.000 σ.α.λ με παράλληλα υψίσυχνο συντονισμό στο τιμόνι και ίσως σε άλλα μέρη της καμπίνας. Στο ρελαντί ο κινητήρας είναι εντελώς αθόρυβος καθώς και στις χαμηλές στροφές δεν παρατηρείται κανένας συντονισμός, οπότε και λόγω μικρής ηλικίας έχω αποκλείσει να είναι πρόβλημα της βάσης μηχανής.
Είχα διαβάσει οτι ο ti-vct έχει αυξημένο θόρυβο, αλλά δεν περίμενα να συντονίζει...θα ήθελα σας παρακαλώ να μου πείτε εάν κάτι τέτοιο είναι φυσιολογικό σε αυτό το αυτοκίνητο διότι με έχει ανησυχήσει...
-
Καλησπέρα,
πολύ πρόσφατα απέκτησα ένα μεταχειρισμένο focus tivct 1.6 titanium του 2009 με 20.000 χλμ. σαν αντικαταστάτη του προηγούμενου μου focus (1.6 trend του 2000) ένα αυτοκίνητο το οποίο πραγματικά το είχα ευχαριστηθεί και λατρέψει για την οδική του συμπεριφορά.
Οδηγώντας πλέον το νέο σε πρόσφατο ταξίδι, βρήκα ευκαιρία να το 'ανοίξω' λίγο, με ευχάριστα αποτελέσματα ως προς την δύναμη οφείλω να ομολογήσω! Αυτό που με προβλημάτισε είναι ένα βουητό της μηχανής ,που ξεκινάει κάπου στις 5.000σ.α.λ και κορυφώνεται στις 6.000 σ.α.λ με παράλληλα υψίσυχνο συντονισμό στο τιμόνι και ίσως σε άλλα μέρη της καμπίνας. Στο ρελαντί ο κινητήρας είναι εντελώς αθόρυβος καθώς και στις χαμηλές στροφές δεν παρατηρείται κανένας συντονισμός, οπότε και λόγω μικρής ηλικίας έχω αποκλείσει να είναι πρόβλημα της βάσης μηχανής.
Είχα διαβάσει οτι ο ti-vct έχει αυξημένο θόρυβο, αλλά δεν περίμενα να συντονίζει...θα ήθελα σας παρακαλώ να μου πείτε εάν κάτι τέτοιο είναι φυσιολογικό σε αυτό το αυτοκίνητο διότι με έχει ανησυχήσει...
-
Μικρο το κακο. Συντονισμοι μπορει να προκυψουν απο την εισαγωγη αερα, απ' την εξατμιση και απο κατι που δεν ειναι βιδωμενο στα προδιαγραφες του κατασκευαστη,φτανοντας στα ορια του μεταφυσικου. Παντως δεν ειναι και στην περιοχη στροφων που θα κινεσαι καθε μερα, ειδικα αν δε στο κανει σταματημενο και το κανει μονο εν κινησει και σε υψηλες ταχυτητες, ειναι εως αδυνατον να βρεθει...
-
σωστό αυτό που λες, αλλά ανησυχώ μήπως είναι κάτι ποιο σοβαρό ή λίγο πολύ όλα τα focus έχουν παρόμοια συμπεριφορά ώστε να το ψάξω όσο έχω ακόμα εγγύηση!
-
Αφου εχεις εγγυηση γιατι ψαχνεις εδω μεσα να βρεις απαντηση; Πηγαινε το να δεις τι θα σου πουν. Εδω μονο γενικοτητες θα ακουσεις μιας και με τηλεδιαγνωση δεν γινεται να γινει προσδιορισμος του προβληματος
-
σίγουρα δεν ψάχνω για διάγνωση, αλλά θα ήθελα να δω εάν έχουν και άλλοι κάτοχοι του ίδιου μοντέλου παρόμοια συμπεριφορά!
-
επειδη αναφερεις και για συντονισμο στο τιμονι.....δεν πας πρωτα για μια ζυγοσταθμηση;
-
Καλησπερα φιλαρακο καλοριζικο το αμαξι σου βλεπω στη φωτο ειναι πολυ κουκλι. Για τον συντονισμο τωρα μηπως τον βλεπεις μετα απο καποια χλμ και μετα???Δηλαδη μετα τα 120 ας πουμε???Αν γινεται αυτο μπορει τα μπροστινα λαστιχα να μην εχουν φαγωθει ομιομορφα(μιας και ειπες πως ψιλοτρεμει το τιμονι) γιατι σιγουρα αμα εχει το αμαξι τα μαμα τα λαστιχα μπορει ο προηγουμενος ιδιοκτητης να ειχε κανει καποια χειροφρεννα πχ και τα πισω λαστιχα που στην ουσια φαγωθηκαν οχι ομοιομορφα να εχουν μπει μπροστα και να σου το κανει αυτο.Επισης ψαξου μηπως ειχε καποιο ατυχημα το αυτοκινητο και κανει αυτο το πραγμα!
Εχουμε και εμεις τωρα το Mki το focus του 2004 facelift trend 1.6cc.Ειναι πολυ καλο αυτοκινητο και μαλλον θα ετοιμαστουμε για mondeo.
-
Καλησπέρα φίλε μου,
ευχαριστώ και εγώ απο το focus 1 'κατάγομαι' ...καταπληκτικό αυτοκίνητο! ευτυχώς έμεινε στην οικογένεια γιατί με πόναγε να το πουλήσω.
όσον αφορά το νέο τώρα, τα λάστιχα είναι εντελώς καινούργια (sportcontact 3), αλλά δεν μιλάω για τέτοιο συντονισμό... η μηχανή μεταδίδει παραπάνω κραδασμούς απ ότι ίσως θα έπρεπε (στο τιμόνι το καταλαβαίνεις γιατί είναι άμεσα συνδεδεμένο με τον χώρο της μηχανής) στο φάσμα των 5.500-6.000 rpm. καμία σχέση με λάστιχα και ζυγοστάθμιση. Οσον αφορά το ατύχημα, το έλεγξε ο μηχανικός μου πριν το πάρω (ράμπα κτλ) χωρίς να διαπιστωθεί κάτι τέτοιο.
-
Να πω κι εγώ την παπ^&%$ μου ως κάτοχος ιδίου αυτοκινήτου. Περί βουής έλεγξε το χώρο του κινητήρα εάν έχει ξεκουμπώσει κανένας σωλήνας που πάει στην εισαγωγή ή ακόμα περισσότερο εάν η νεροπαγίδα που μεγάλο μέρος της κρύβεται πίσω από τη πάνω γρύλια της μάσκας είναι στη θέση της.
-
Το αυτονοητο το εκανες;
Δηλαδη να μαρσαρεις τη μηχανη σταματημενος σε αυτο το φασμα στροφων και να δεις εαν παρατηρεις το ιδιο;
Και αν ναι τι παρατηρησες; -
Το βουητό το παρατήρησες όταν άνοιξες μόνο την πέμπτη ή σε κάθε ταχύτητα;
Γιατί στο δικό μου αυτοκίνητο σίγουρα δε συμβαίνει στις χαμηλότερες από 5η. Για την πέμπτη να πω την αλήθεια δεν πολυθυμάμαι βουητό αλλά γενικώς πολλή φασαρία μιας και πάσχει στην ηχομόνωση όπως διαπιστώνεις υποθέτω... -
Γενικα τα focus πασχουν απο ηχομονοση αλλα οχι σε πολυ μεγαλο σημειο.Εγω προσωπικα δε ξερω κατι μηπως ειναι κανα ιμιαξονιο στραβο???Πηγαινε το στο εξουσιοδοτημενο της ford να στο δουν αφου πεις τον νταλγκα σου.
-
Συνάρτηση των στροφών ή της ταχύτητας αυξάνεται/παρουσιάζεται;
-
είναι καθαρά συναρτήσει στροφών...σε δοκιμή στην αττική οδό με πολλά χιλιόμετρα ,πάτησα συμπλέκτη και άκουγα μόνο την φυσιολογική κύλιση.
η μόνη μλκια που έχω παρατηρήσει είναι υπερπλήρωση λαδιών (αντιπροσωπείες ) πάνω από την γραμμή. μήπως αυτό ζορίζει τον κινητήρα?
χθες πάλι που άνοιξα πάλι λίγο 2α,3η μου φάνηκε πιο smooth. Τι να πω δεν ξέρω...ο μηχανικός μου ,τηλεφωνικά, λέει μικρή πιθανότητα για βάση μηχανής, ίσως κανένας συντονισμός από σωλήνα air-condition κτλ αλλά σαφώς τίποτα το ανησυχητικό.
-
Να χτυπαει το τιμονι απο σωληνα κλιματιστικου;
-
καλά βασικά θα πάω να το δει, αλλά απ ότι κατάλαβα αυτό που εννοεί είναι οτι στις υψηλές στροφές υπάρχει πιθανότητα να συντονίζονται κάποιοι σωλήνες οι οποίοι λειτουργούν στην ουσία μεγεθύνουν τους ήχους που περνάνε μέσα στην καμπίνα.
αλήθεια, τι πρόβλημα έχει μια μηχανή όταν έχει παραπάνω λάδια?
-
Παραπάνω λάδια σημαίνει πως ο στροφαλοφόρος μπορεί να αρχίσει να βουτάει στα λάδια μέσα, ανάδευση αυτών, αφρός, να ρουφήξει η αντλία λαδιού αέρα και...
Επίσης, τρώει μεγάλο ζόρι το ρουλεμάν του στροφάλου και η τσιμούχα του, άνετα μπορεί να αρχίσει να πετάει από κει λάδια.
-
+1
Το ερώτημα είναι πόσο παραπάνω λάδι έχει;Αν η στάθμη φτάνει μέχρι τον στρόφαλο θα έχεις τα παραπάνω ΣΟΒΑΡΑ προβλήματα.
-
Επίσης, αν αρχίσει και πετάει λάδια από την τσιμούχα, το μηχανοστάσιο γίνεται επικό μπουρδέλο. Το χω δει στο συνεργείο και είναι ΔΡΑΜΑ.
focus 1.6tivct 2009 - βοη-συντονισμός μηχανής