-
Ωραίος.Σωστές ακούγονται οι παρεμβάσεις, ακριβώς εκεί που χρειάζεται για
να γίνει πιο σταθερό στο δρόμο και πειθήνιο στις εντολές του οδηγού.Το καινούργιο , to stay on topic , τα πίσω φώτα το χαλάνε.
Το μπροστά φαίνεται οκ.Έχω μεγάλη περιέργεια να δω τι θα βάλουνε στο Swift Sport, απο
πλευράς κινητήρα.ΥΓ Θολόμπαρες μπρος πίσω: η συμπεριφορά είναι ουδέτερη (όπως ήταν)
ή τείνει περισσότερο προς υποστροφικό/υπερστροφικό?
Έχω δει περιπτώσεις που η συμπεριφορά χειροτέρεψε με την
προσθήκη της λάθος θολόμπαρας. -
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Η χωρητικότητα που αναφέρεις για το τωρινό είναι με το κάθισμα σε κανονική θέση?
Το κάθισμα πηγαίνει μπρος πίσω όπως στο καινούργιο?Συμφωνα με τα αρθρα στο νετ το τωρινό έχει 213 λίτρα με κανονικές τις θέσεις. (http://auto.in.gr/testing/article/?aid=44733)
Στο δε έντυπο της εταιρίας αναφέρει 201 λίτρα. (http://www.suzuki.gr/uplds/swift_brochure.pdf)
Το τωρινό δεν νομίζω να έχει καθίσματα που πάνε μπρος πίσω όπως τα Micra/Yaris. Μόνο οι πλάτες πεφτουν -
Ο χρήστης paris65 έγραψε:
υπαρχει καμια φωτογραφια του 3θυρου?

http://www.autoblog.it/post/27811/suzuki-swift-la-versione-3-porte
... τα πίσω φώτα το χαλάνε.
Σίγουρα δεν είναι στοκ απο το προηγούμενο Megane?

-
οπως το βλεπω δεν ξετρελαθηκα ας το δουμε και απο κοντα για να καταλαβουμε καλυτερα
αν και δεν ξερω ιταλικα απο τα παρακατω καταλαβαινω οτι τελικα θα φορεσει και αυτο tsi 1.4
in attesa del probabile arrivo del 1.4 TSI di casa Volkswagen.να δουμε και το sport.
-
στο τριθυρο to bodykit ειναι στανταρ?
-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
στο τριθυρο to bodykit ειναι στανταρ?Απλά πακέτο βελτίωσης για το 1,2 είναι. Σαν extra.
αν και δεν ξερω ιταλικα απο τα παρακατω καταλαβαινω οτι τελικα θα φορεσει και αυτο tsi 1.4
in attesa del probabile arrivo del 1.4 TSI di casa Volkswagen.Σε όλο το νετ υπάρχουν άρθρα εδώ και καιρό ότι οι TSi θα μπουν και στα Suzuki και τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί.
Ισως κάτι 'παιξει' στο Sport που θα είναι ένα ... αντι-Cupra/FR/GTi/RS/S1 στην οικογένεια της VAG! -
ποσα ακριβως κυβικα θα ειναι; υπαρχει πιθανοτητα να μπει ο 1.2 με τα 86; αν και χλωμο πολυ κοντα ειναι...
-
Ο χρήστης nikosxeng έγραψε:
ποσα ακριβως κυβικα θα ειναι; υπαρχει πιθανοτητα να μπει ο 1.2 με τα 86; αν και χλωμο πολυ κοντα ειναι...Αφού θα μπει το ίδιο μοτέρ σε αναβαθμισμένη εκδοχή και 94 ίππους, γιατί να μπει και ο 86άρης?
Σε όλο το νετ υπάρχουν άρθρα εδώ και καιρό ότι οι TSi θα μπουν και στα Suzuki και τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί.
Ισως κάτι 'παιξει' στο Sport που θα είναι ένα ... αντι-Cupra/FR/GTi/RS/S1 στην οικογένεια της VAG!Δε θα γλιτώσει τη μπου&^%(*ποίηση και η Suzuki ε?
Κρίμα... -
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Σε όλο το νετ υπάρχουν άρθρα εδώ και καιρό ότι οι TSi θα μπουν και στα Suzuki και τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί.
Ισως κάτι 'παιξει' στο Sport που θα είναι ένα ... αντι-Cupra/FR/GTi/RS/S1 στην οικογένεια της VAG!Δε θα γλιτώσει τη μπου&^%(*ποίηση και η Suzuki ε?
Κρίμα...Θα γίνουν συλλεκτικά τα δικά μας
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Σε όλο το νετ υπάρχουν άρθρα εδώ και καιρό ότι οι TSi θα μπουν και στα Suzuki και τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί.
Ισως κάτι 'παιξει' στο Sport που θα είναι ένα ... αντι-Cupra/FR/GTi/RS/S1 στην οικογένεια της VAG!'όλο το νετ' διάβασε πως η VW αγόρασε μετοχές της Suzuki και άρχισε να τα βγάζει από την κοιλιά του αυτά.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Σε όλο το νετ υπάρχουν άρθρα εδώ και καιρό ότι οι TSi θα μπουν και στα Suzuki και τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί.
Ισως κάτι 'παιξει' στο Sport που θα είναι ένα ... αντι-Cupra/FR/GTi/RS/S1 στην οικογένεια της VAG!'όλο το νετ' διάβασε πως η VW αγόρασε μετοχές της Suzuki και άρχισε να τα βγάζει από την κοιλιά του αυτά.
Αναμενόμενο και ως ένα σημείο λογικό!
Και εγώ θα περίμενα το 5θυρο GrandVitara 1,8Tsi και το Alto 1,2Tsi 105ΗΡ!!! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Σε όλο το νετ υπάρχουν άρθρα εδώ και καιρό ότι οι TSi θα μπουν και στα Suzuki και τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί.
Ισως κάτι 'παιξει' στο Sport που θα είναι ένα ... αντι-Cupra/FR/GTi/RS/S1 στην οικογένεια της VAG!'όλο το νετ' διάβασε πως η VW αγόρασε μετοχές της Suzuki και άρχισε να τα βγάζει από την κοιλιά του αυτά.
Αναμενόμενο και ως ένα σημείο λογικό!
Και εγώ θα περίμενα το 5θυρο GrandVitara 1,8Tsi και το Alto 1,2Tsi 105ΗΡ!!!With this side sleep.
-
Συγκριτικό με το Polo 1,4 85HP στο σημερινό Autobild. Το 20% που κατέχει η VAG δεν έδωσε ΤΙΠΟΤΑ στο Swift!
Ο νικητής είναι το ... -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Συγκριτικό με το Polo 1,4 85HP στο σημερινό Autobild. Το 20% που κατέχει η VAG δεν έδωσε ΤΙΠΟΤΑ στο Swift!
Ο νικητής είναι το ...λογικο, αφου το μοντελο ειχε εξελιχθει πριν απο την αγορα μεριδιου απο το vag, και ετσι η suzuki δεν εχει επωφεληθει ακομα απο την εξαιρετικη ποιοτητα, την αριστη ποιοτητα κυλησης και την κορυφαια αξιοπιστια των δημηουργηματων του vag...
σε κανα χρονο θα μιλαμε για συνολικη αναβαθμιση των προιοντων της suzuki αφοτου θα εχουν επωφεληθει απο τον 1 και μοναδικο ομιλο της κορυφης..
και τοτε τα μοντελα της suzuki θα βγαινουν δευτερα μπροστα απο τους υπολοιπους ανταγωνιστες..
-
Εκεί που θα ακουστεί φαντάζομαι το όνομα 'VAG' είναι στα 4κίνητα των ιαπώνων.
Ακολουθεί το 2012 ο διάδοχος του SX4 μαζί με ένα μικρό MPV και στις προθέσεις της VAG είναι να έχουν όλες σχεδόν οι εταιρίες της 4κίνητα SUV από την supermini έως και τη μεγάλη κατηγορία (και οι Haldex/4Motion 4κινήσεις της δεν κάθονται σε όλα τα τωρινά πατωματα της). -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Συγκριτικό με το Polo 1,4 85HP στο σημερινό Autobild. Το 20% που κατέχει η VAG δεν έδωσε ΤΙΠΟΤΑ στο Swift!
Ο νικητής είναι το ...Τί περίεργο...
...
λογικο, αφου το μοντελο ειχε εξελιχθει πριν απο την αγορα μεριδιου απο το vag, και ετσι η suzuki δεν εχει επωφεληθει ακομα απο την εξαιρετικη ποιοτητα, την αριστη ποιοτητα κυλησης και την κορυφαια αξιοπιστια των δημηουργηματων του vag... λολ
σε κανα χρονο θα μιλαμε για συνολικη αναβαθμιση των προιοντων της suzuki αφοτου θα εχουν επωφεληθει απο τον 1 και μοναδικο ομιλο της κορυφης..
και τοτε τα μοντελα της suzuki θα βγαινουν δευτερα μπροστα απο τους υπολοιπους ανταγωνιστες..
Ακριβώς.
Δεν την γλιτώνει την μπουρ%&^ποίηση, όπως είπα και σε προηγούμενο ποστ, η Suzuki.
Ευτυχώς όμως παλεύει με τις δικές της δυνάμεις (βλ. εξέλιξη της νέας γενιάς Swift), γι'αυτό την πάω.
-
5άστερο στο NCAP
ADULT OCCUPANT 94%
CHILD OCCUPANT 82%
PEDESTRIAN 62%
SAFETY ASSIST 72%
http://www.euroncap.com/results/suzuki/swift/2010/403.aspx -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Tο μελλον ειναι τα αυτοκινητα με μικρη καταναλωση και αυτο μπορει να γινει μονο με υβριδικα. Συνδυασμος ηλεκτροκινητηρα και βενζινοκινητηρα. Την τουρμπο-μοδα την ξεκινησε η VW και παρεσυρε μονο τους απευθειας ανταγωνιστες της κυριως σε golf - polo. Oι υπολοιποι δεν ιδρωσε το αυτι τους, και ειναι πολλοι!
Αν πεθανει κατι θα ειναι το τουρμπο οταν σκασει η φουσκα σε λιγα χρονια & θα παρει χαμπαρι ο κοσμος οτι δεν μπορει να βγαλει 10ετια με τουρμπατο μοτερ. Εκτος και αδειαζει τις τσεπες του συνεχεια για ανταλλακτικα.είσαι τρομερά λαθος ... Έχει νόημα να σου εξηγήσω η δεν θα καταλάβεις; Κρατά το αξιόπιστο 1600αρι σου στην δεξιά λωρίδα της Εθνική οδού και ασε τα 1200 τουρμπατα να σε περνάνε αέρα και να καινε τα μισά...
κοψε γκαζια και βαλε κατι παραπανω στην καταναλωση......γιατι και η οπελ με το ινσιγκνια 1,6Τ ελεγε για 7λ/100χλμ και κατω απο 11λ δεν εχει δει κανεις.....
υπάρχει αυτοκίνητο που να επαληθεύει τα νούμερα του κατασκευαστή?
Φυσικα και υπαρχει ....τουλ για πρωτη φορα στη ζωη μου το ζω . Golf 6 -160 manual ... οπως εχω αναφερει και αλλου το πηρα επειδη κανω μεγαλα ταξιδια 600-750 χιλ και ενα χρονο τωρα και 32.550 χιλ η καταναλωση η μεση στο μενου [2] ειναι 6.4 /100 . Και φυσικα εχω και φωτογραφιες για διαδρομες Σερρες- Καβαλλα Σερρες -θεσσ Με μεση ωριαια 111 Χιλ και καταναλωση 5.8-6 ...
Το θεμα ποιο ειναι ? Ν οδηγεις το αμαξι κανονικα και οχι επειδη εχεις τουρμπο να το χωνεις ...Εκει ειναι ολη η ιστορια . Και μιλαμε παντα με 16 αρα ζαντα και σωστες πιεσεις παντα και καλη βενζινη .(καλη βενζινη ειναι αυτη που στι μετρησεις με vag com δινει 0 μοιρες αβανς .) Η οpel βγαζει παρα πολυ αξιοπιστα Turbo μοτερ τα οποια και θαυμαζω για την αντοχη τους ..αλλα ποτε δεν ηταν οικονομικα.
Οσο γενικα για την αξιοπιστια ... δεν ξερω ακομα τι να πω . Προτιμω ενα αυτοκινητο που ειναι γρηγορο ασφαλες και κουκλα στην οδηγιση παρα ενα ταπερ που στα 200.000 χιλιομετρα ναι θα μου στοιχησει 2.500 ευρω λιγοτερα στην συντηρηση-βλαβες αλλα θα ειναι χρεπι που δεν θα πιανει μια στην μεταπωληση και θα τριζει σαν τρακτερ. Παντως μηχανολογικα καποια δειγματα tsi τα οποια εχουν φτασει τα 150-160 χιλ χιλιομετρα δειχνουν οτι η κατασταση του μηχναικου συνολου του κινητηρα ειναι σε υπερ αριστη κατασταση .Οσο για τις τουρμπινες...Η γνωμη μου ειναι οτι στα 200.000 χιλομετρα η εξοικονομιση στο καυσιμο που εχεις κανει ειναι τοσο μεγαλη ωστε να δικαιολογειται μια αλλαγη τουρμπινας...ΑΝ και παλι χρειαζεται . Ο χρονος θα δειξει. -
Το νέο Swift είναι Ελλάδα:
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=11961
Οι τιμές:
Suzuki Swift 3d
1.2 GL 94HP: 11.990 ευρώ
1.2 GL 94HPa/c: 12.800 ευρώ
1.2 GLX 94HP: 14.100 ευρώ
1.2 GLX 94HP Start Stop: 14.600 ευρώ
1.2 GLX 94HP aa/c: 15.100 ευρώSuzuki Swift 5d
1.2 GL 94HP: 12.490 ευρώ
1.2 GL 94HP a/c: 13.300 ευρώ
1.2 GLX 94HP: 14.600 ευρώ
1.2 GLX 94HP Start Stop: 15.100 ευρώ
1.2 GLX 94HP aa/c: 15.600 ευρώ
1.2 GLX 94HP Auto: 16.200 ευρώΟπότε ας πάει στους Κατασκευαστές.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Το νέο Swift είναι Ελλάδα:http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=11961
Οι τιμές:
Suzuki Swift 3d
1.2 GL 94HP: 11.990 ευρώ
1.2 GL 94HPa/c: 12.800 ευρώ
1.2 GLX 94HP: 14.100 ευρώ
1.2 GLX 94HP Start Stop: 14.600 ευρώ
1.2 GLX 94HP aa/c: 15.100 ευρώΚαι αυτό είναι το 3θυρο που οι φωτογραφίες του είναι ... σπάνιες!

Suzuki Swift 2011