-
Μιράζιε, δώσε ίνφο ρε συ. Διαστάσεις, βάρος φόρτωσης κλπ. Είναι καλή κατασκευή; Μπας και κάνουμε κανένα gb με τον Πάνο.
-
Ξέρει κανείς πόσο θα κοστίσει ένα τυπικό service(λάδια-φίλτρα-έλεγχος) σε fiat punto sporting 1.4 του 2004;;
-
Motul 5-40 Xcess 4l 35€
Φιλτρο λαδιου 9€
Φιλτρο αερα 12€
Μπουζι 36€
Εργασια υπολογιζε κανα 50€(Σε ποια χλμ θα γινει το σερβις?)
-
Golf 5 tsi 122 60000χλμ.
4lt castrol 5-30
φ. καυσιμου,αερα,καμπινας,λαδιου
μπουζιΣ ανταλλακτικων 210€
Εργασια 70€Σε (επαρχιακη) αντιπροσωπεια vw.
Τα ανταλλακτικα απο g-market βγαινουν περιπου 160€
Νομιζω οτι η τιμη ειναι αρκετα καλη, στη Θεσσαλονικη 300Ευρω ζητουσαν τα εξωτερικα συνεργεια.
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Motul 5-40 Xcess 4l 35€
Φιλτρο λαδιου 9€
Φιλτρο αερα 12€
Μπουζι 36€
Εργασια υπολογιζε κανα 50€(Σε ποια χλμ θα γινει το σερβις?)
110.000χλμ
Το πήρα στις 108.000 και λέω σε 1-2 εβδομάδες να το πάω.
Μπουζί δεν θέλει, άρα να υπολογίζω χοντρικά το 100ρικο. -
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
110.000χλμ
Το πήρα στις 108.000 και λέω σε 1-2 εβδομάδες να το πάω.
Μπουζί δεν θέλει, άρα να υπολογίζω χοντρικά το 100ρικο.Ε, καπου εκει. Θα κοστισει λιγο φθηνοτερα με ημισυνθετικο 10-40, αλλα δεν αξιζει τον κοπο κατα τη γνωμη μου.
Κανονικα, τα 'μικρα' σερβις γινονται ανα 20.000χλμ, ο προηγουμενος ιδιοκτητης δεν ειχε αλλαξει λαδια κτλ στα 100000χλμ?
(Οχι οτι θα του κανει κακο αλλαγη καθε 10000χλμ...)Οριστε και μερικες χρησιμες πληροφοριες σε περιπτωση που δεν εχεις το manual:
-
καλημέρα παιδιά από δράμα.Πήγα για service σήμερα.....daihatsu terios με 15000 χλμ.κόστος 325 euro.......να πηδηχτώ από το παράθυρο τώρα ή μετά
-
Εξαρταται τι εννοεις σερβις? Το τζιτζιλωσες?
-
Ο χρήστης seamanwind έγραψε:
καλημέρα παιδιά από δράμα.Πήγα για service σήμερα.....daihatsu terios με 15000 χλμ.κόστος 325 euro.......**να πηδηχτώ από το παράθυρο **τώρα ή μετάκαινούργια στάση είναι αυτή
-
Ο χρήστης seamanwind έγραψε:
καλημέρα παιδιά από δράμα.Πήγα για service σήμερα.....daihatsu terios με 15000 χλμ.κόστος 325 euro.......να πηδηχτώ από το παράθυρο τώρα ή μετάΑν τα πληρωσες ηδη δεν συμφερει.Αν επιζησεις θα πρεπει να πληρωνεις και νοσήλια μετα .
Πως να σου πουμε αν πληρωσες πολλα αν δεν μας πεις τι εκαναν;
-
λαδι 4l- φιλτρο λαδιου-αερα-βαλβολινη ενισχυμενη-υπερενιχυμενη-αντιψυκτικο5l-λαδι α/τ υδραυλικου- ροδελλα καρτερ καθαριστικο παρμπριζ-φιλτρο καμπινας-καρτα καυσαεριων και service 2ετών
-
Η ροδέλα στοιχίζει.
-
Ο χρήστης seamanwind έγραψε:
λαδι 4l- φιλτρο λαδιου-αερα-βαλβολινη ενισχυμενη-υπερενιχυμενη-αντιψυκτικο5l-λαδι α/τ υδραυλικου- ροδελλα καρτερ καθαριστικο παρμπριζ-φιλτρο καμπινας-καρτα καυσαεριων και service 2ετώνβαλε και τις τιμες διπλα.
ειναι πολλα τα πραμματα και με τιμες αντιπροσωπίας πας εκει που εφτασες -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Αλλαγή λαδιών ( Motul 8100 X-max 5W-40 5 λίτρα)
Αλλαγη φίλτρων (αέρα, λαδιού Feut vert made in EU)
Γενικοί έλεγχοι συμπλήρωμα καθαριστικού παρμπρίζ κλπ
Σύνολον 130 ευρώπουλα εκ των οποίων περίπου τα 85 ήταν τα διάφορα αναλώσιμα και τα υπόλοιπα εργατικά.
'Εκλεισα ραντεβού και για κοτσαδούρα και παράγγειλα και μια μπαγκαζιέρα είναι η δεξια της φώτο που έχει και hard top
Τα τεχνικά εξαρτήματα, δεν τα βλέπεις από μεριά εμφάνισης!!!.
- μέγεθος ελαστικών. Εάν είναι 12’’ θα χοροπηδάει.
- Τι ανάρτηση έχει. Εάν είναι με ελλειπτικά ελατήρια είναι καλά.
- Εάν παίρνει αμορτισέρ, είναι καλά.
- Όταν ανοίγει η πίσω πόρτα μπορείς να φορτώσεις και επάνω σε αυτήν?. Πχ μια μότο.
- Η αεροδυναμική της, θα σου προσθέσει άλλα 2+ τουλάχιστον ευρώ ανά 100κμ. Με μικρό κόστος αυτό εξαλείφετε
- Ο κανονισμός λέει ότι τα φτερά πρέπει να διακρίνονται από το χρώμα τους. Εδώ θα ήταν καλά να μπει χρώμα με πλάγια διαγράμμιση κίτρινη.
- Το πλαστικό καπάκι περιορίζει την μορφή του φορτιού, και την βλέπω να μένει μόνιμα στο σπίτι!!!.
Δεν βλέπω πλαϊνούς γάντζους, για δέσιμο των ψηλών εμπορευμάτων. - Το Τ άξονα τροχών, με μήκος άξονα ρυμουλκείς, πρέπει να είναι 1:1, πράγμα που δεν το βλέπω. Το αποτέλεσμα στην οπισθοπορία, το βλέπω να ‘διπλώνει’ εύκολα.
- Δεν βλέπω αυτιά πίσω δεξιά και αριστερά, για τοποθέτηση των φαναριών. Κατά συνέπια, η είναι στην πίσω πόρτα, άρα δεν έχεις πίσω πόρτα η δεν μπορείς να δουλέψεις με ανοιχτή. Η είναι στα φτερά στους 25 πόντους από την γη, οπότε αυτός που θα σου ‘κολλάει’, μόλις φρενάρεις θα σε καβαλίσει.
- Και τέλος ο κοτσαδόρος, πρέπει να είναι διαιρούμενος, και μάλιστα αυτόματος. Εάν είναι με βίδες, θα βαριέσαι να τον βγάζεις, και θα μαζεύεις κλίσεις της τροχαίας. Θα πρέπει να είναι χαμηλότερα από το κέντρο των τροχών του ρυμουλκούμενου, ούτως ώστε στο φρενάρισμα να σε καθίζει, και όχι να σε σηκώνει και χάνεις κολο. Είναι και ο λόγος που δεν συμφωνώ με τροχούς 12’’.
Είναι και ο λόγος που όλα τα ρυμουλκούμε μου, τα φτιάχνω μόνος μου!!!!!!!!!!!!!!!!!..................
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ.ΥΓ. τώρα ξέρεις, άρα μπορείς!!.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Τα τεχνικά εξαρτήματα, δεν τα βλέπεις από μεριά εμφάνισης!!!.- μέγεθος ελαστικών. Εάν είναι 12’’ θα χοροπηδάει.
Αντώνη όλα καλά κατανοητά και πολύ χρήσιμα.
Αλλά με τους τροχούς δεν κατάλαβα τι είναι καλυτερο.
Αυτές που βρίσκω εγώ έχουν 10 ή 13.Τί ειναι το καλύτερο?
-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
Τα τεχνικά εξαρτήματα, δεν τα βλέπεις από μεριά εμφάνισης!!!.
- μέγεθος ελαστικών. Εάν είναι 12’’ θα χοροπηδάει.
Αντώνη όλα καλά κατανοητά και πολύ χρήσιμα.
Αλλά με τους τροχούς δεν κατάλαβα τι είναι καλυτερο.
Αυτές που βρίσκω εγώ έχουν 10 ή 13.Τί ειναι το καλύτερο?
Σίγουρα οι 13!!!. Εάν μάλιστα υπάρχει περιθώριο, με της βίδες του τροχού να μπουν και 14’’, ακόμη καλύτερα. Στην περίπτωση αυτήν, πας σε έναν λαστιχά, ξέρεις την απόσταση των μπουλονιών, και σου δίνει μια σιδερένια με λάστιχο καλό, του της πας και σου αφαιρεί την αξία των ελαστικών + ζάντα.
Σήμερα όπως έχεις διαπιστώσει, όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα, έχουν από 14’’ και πάνω λάστιχα – ζάντες.
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Αλλαγή λαδιών ( Motul 8100 X-max 5W-40 5 λίτρα)
Αλλαγη φίλτρων (αέρα, λαδιού Feut vert made in EU)
Γενικοί έλεγχοι συμπλήρωμα καθαριστικού παρμπρίζ κλπ
Σύνολον 130 ευρώπουλα εκ των οποίων περίπου τα 85 ήταν τα διάφορα αναλώσιμα και τα υπόλοιπα εργατικά.
'Εκλεισα ραντεβού και για κοτσαδούρα και παράγγειλα και μια μπαγκαζιέρα είναι η δεξια της φώτο που έχει και hard top
Τα τεχνικά εξαρτήματα, δεν τα βλέπεις από μεριά εμφάνισης!!!.
- μέγεθος ελαστικών. Εάν είναι 12’’ θα χοροπηδάει.
- Τι ανάρτηση έχει. Εάν είναι με ελλειπτικά ελατήρια είναι καλά.
- Εάν παίρνει αμορτισέρ, είναι καλά.
- Όταν ανοίγει η πίσω πόρτα μπορείς να φορτώσεις και επάνω σε αυτήν?. Πχ μια μότο.
- Η αεροδυναμική της, θα σου προσθέσει άλλα 2+ τουλάχιστον ευρώ ανά 100κμ. Με μικρό κόστος αυτό εξαλείφετε
- Ο κανονισμός λέει ότι τα φτερά πρέπει να διακρίνονται από το χρώμα τους. Εδώ θα ήταν καλά να μπει χρώμα με πλάγια διαγράμμιση κίτρινη.
- Το πλαστικό καπάκι περιορίζει την μορφή του φορτιού, και την βλέπω να μένει μόνιμα στο σπίτι!!!.
Δεν βλέπω πλαϊνούς γάντζους, για δέσιμο των ψηλών εμπορευμάτων. - Το Τ άξονα τροχών, με μήκος άξονα ρυμουλκείς, πρέπει να είναι 1:1, πράγμα που δεν το βλέπω. Το αποτέλεσμα στην οπισθοπορία, το βλέπω να ‘διπλώνει’ εύκολα.
- Δεν βλέπω αυτιά πίσω δεξιά και αριστερά, για τοποθέτηση των φαναριών. Κατά συνέπια, η είναι στην πίσω πόρτα, άρα δεν έχεις πίσω πόρτα η δεν μπορείς να δουλέψεις με ανοιχτή. Η είναι στα φτερά στους 25 πόντους από την γη, οπότε αυτός που θα σου ‘κολλάει’, μόλις φρενάρεις θα σε καβαλίσει.
- Και τέλος ο κοτσαδόρος, πρέπει να είναι διαιρούμενος, και μάλιστα αυτόματος. Εάν είναι με βίδες, θα βαριέσαι να τον βγάζεις, και θα μαζεύεις κλίσεις της τροχαίας. Θα πρέπει να είναι χαμηλότερα από το κέντρο των τροχών του ρυμουλκούμενου, ούτως ώστε στο φρενάρισμα να σε καθίζει, και όχι να σε σηκώνει και χάνεις κολο. Είναι και ο λόγος που δεν συμφωνώ με τροχούς 12’’.
Είναι και ο λόγος που όλα τα ρυμουλκούμε μου, τα φτιάχνω μόνος μου!!!!!!!!!!!!!!!!!..................
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ.ΥΓ. τώρα ξέρεις, άρα μπορείς!!.
Δεν βλέπω review για τις τιμές του service και ανησυχώ γιατί το περιμένω...Η μπαγκαζιέρα θα πάει λίγο πίσω γιατί προέκυψαν κάτι έκτακτα.
-
Ιμαντας εκκεντροφορου(σετ μαζι με τεντωτηρα + τρελλο), a/c, τιμονιου, δυναμο + εργασια 350 ευρω στην αντιπροσωπεια.
Μοντελο tucson 2.0 -
από mirage » 28/09/10 15:42
Δεν βλέπω review για τις τιμές του service και ανησυχώ γιατί το περιμένω...Η μπαγκαζιέρα θα πάει λίγο πίσω γιατί προέκυψαν κάτι έκτακτα.
Καλέ μου mode, προσπαθώ να είμαι περισσότερο ακριβής κάθε φορά. Έχω γράψει κατά κόρον, ότι για να βοηθήσετε τον εαυτό σας, πρέπει πρώτα να βοηθήσετε εμένα. Μάρκα – μοντέλο - αριθμό σασί – τελικά χιλιόμετρα. Τότε θα αποφανθώ με το 100%!!!.....
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
μήπως οι πληροφορίες για την μπαγκαζιέρα να μεταφερθούν στο αντίστοιχο τοπικό?
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?