-
Bασικά εγώ στο θέμα πλάτους και διαμέτρου αναφερόμουν και λιγότερο στο σιδερένια vs αλουμινίου.
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Με μια σωστή ζάντα αλουμινίου καταφέρνεις να έχεις, λιγότερο βάρος, καλύτερο αερισμό των φρένων και καθόλου σκουριές.
Σίγουρα έχουν τα μείον τους, σίγουρα πολλοί τις βάζουν για μόστρα, αλλά αυτό δεν πάει να πει ότι μια σιδερένια είναι καλύτερη στα πάντα. Οκ αντέχει περισσότερο... αλλά μέχρι εκεί .Το λιγότερο βάρος είναι σχετικό
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Bασικά εγώ στο θέμα πλάτους και διαμέτρου αναφερόμουν και λιγότερο στο σιδερένια vs αλουμινίου.Ε μην μας μπερδέυεις τότε ρε φίλε!
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Με μια σωστή ζάντα αλουμινίου καταφέρνεις να έχεις, λιγότερο βάρος, καλύτερο αερισμό των φρένων και καθόλου σκουριές.
Σίγουρα έχουν τα μείον τους, σίγουρα πολλοί τις βάζουν για μόστρα, αλλά αυτό δεν πάει να πει ότι μια σιδερένια είναι καλύτερη στα πάντα. Οκ αντέχει περισσότερο... αλλά μέχρι εκεί .Το λιγότερο βάρος είναι σχετικό
Φυσικά!
Για αυτό είπα μια σωστή ζάντα αλουμινίου!Δεν μπορεί να έχει το ίδιο βάρος μια 16αρα πχ σιδερένια με μία 16άρα αλουμινίου γεμάτη μπλιμπλίκια, παξιμαδάκια 72 μπράτσα κτλ κτλ
Μιλάω για μια νορμάλ αλουμινίου με μία νορμάλ σιδερένια. -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Με μια σωστή ζάντα αλουμινίου καταφέρνεις να έχεις, λιγότερο βάρος, καλύτερο αερισμό των φρένων και καθόλου σκουριές.
Σίγουρα έχουν τα μείον τους, σίγουρα πολλοί τις βάζουν για μόστρα, αλλά αυτό δεν πάει να πει ότι μια σιδερένια είναι καλύτερη στα πάντα. Οκ αντέχει περισσότερο... αλλά μέχρι εκεί .Το λιγότερο βάρος είναι σχετικό
Ακριβώς,με πρόλαβες οι ζάντες που έβγαλα ζύγιζαν ίσα με μισό αμάξι σε σχέση με τις σιδερένιες.
Αυτά όσο αναφορά σιδερένιες vs αλουμινίου και ισχύει για το 90% των σαβουροζαντών της αγοράς.
Ε άμα είναι να πληρώσω κάνα τριχίλιαρο για ΟZ τιτανίου να γλυτώσω 2 κιλά βάρος
Και στο κάτω κάτω δεν το κατάλαβα,οι χεράδες όλοι εξάντλησαν όλα τα αλόγατα απ τα μοτερια τους και τους βαραίνουν 5 κιλά παραπανίσια,ερε μαλακία που τους δέρνει μερικούς -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Και στο κάτω κάτω δεν το κατάλαβα,οι χεράδες όλοι εξάντλησαν όλα τα αλόγατα απ τα μοτερια τους και τους βαραίνουν 5 κιλά παραπανίσια,ερε μαλακία που τους δέρνει μερικούς+1000000000
To πες, επιτελους!
Και ειναι πολλοι εδω μεσα που 'πεζουν' με τα sec, απο ζαντες και αναρτησεις, μεχρι οτι φανταστει ο νους σου!Τραγικο, ειδικα οταν μιλαμε για τετοια αμαξια και οχι για αυτοκινητα με αλλου ειδους χρηση!
-
Εντάξει παίξτε με το πουλάκι σας...
Μια σωστή ζάντα, δεν είναι ανάγκη να είναι τιτανίου... ακόμα και το αλουμίνιο κάνει παπάδες, φτάνει να ΞΕΡΕΙΣ τι ζάντα αγοράζεις .-
Και σε μία αναρτώμενη μάζα, ακόμα και τα 2 κιλά παίζουν μεγάλο ρόλο, οχι στο πόσο γρήγορα θα πας αλλά στο πως θα πας.Μείνε με την σιδερένια και οταν ανάψουν τα φρένα σου λόγο κακού αερισμού, τα ξαναλέμε...
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Με μια σωστή ζάντα αλουμινίου καταφέρνεις να έχεις ... καθόλου σκουριές.Αν το χειμώνα κινείσαι συνέχεια σε χιονισμένους δρόμους που ρίχνουν αλάτι, να προτιμήσεις τις σιδερένιες γιατί σκουριάζουν λιγότερο από τις αλουμινίου.
(χωρίς πλάκα) -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Με μια σωστή ζάντα αλουμινίου καταφέρνεις να έχεις ... καθόλου σκουριές.
Αν το χειμώνα κινείσαι συνέχεια σε χιονισμένους δρόμους που ρίχνουν αλάτι, να προτιμήσεις τις σιδερένιες γιατί σκουριάζουν λιγότερο από τις αλουμινίου.
(χωρίς πλάκα)Για πες παραπάνω λεπτομέρειες
-
http://www.youtube.com/watch?v=rrrWeekk ... re=related
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Youtube VideoΑυτα ειναι...
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Με μια σωστή ζάντα αλουμινίου καταφέρνεις να έχεις, λιγότερο βάρος, καλύτερο αερισμό των φρένων και καθόλου σκουριές.
Σίγουρα έχουν τα μείον τους, σίγουρα πολλοί τις βάζουν για μόστρα, αλλά αυτό δεν πάει να πει ότι μια σιδερένια είναι καλύτερη στα πάντα. Οκ αντέχει περισσότερο... αλλά μέχρι εκεί .Το λιγότερο βάρος είναι σχετικό
Ακριβώς,με πρόλαβες οι ζάντες που έβγαλα ζύγιζαν ίσα με μισό αμάξι σε σχέση με τις σιδερένιες.
Αυτά όσο αναφορά σιδερένιες vs αλουμινίου και ισχύει για το 90% των σαβουροζαντών της αγοράς.
Ε άμα είναι να πληρώσω κάνα τριχίλιαρο για ΟZ τιτανίου να γλυτώσω 2 κιλά βάρος
Και στο κάτω κάτω δεν το κατάλαβα,οι χεράδες όλοι εξάντλησαν όλα τα αλόγατα απ τα μοτερια τους και τους βαραίνουν 5 κιλά παραπανίσια,ερε μαλακία που τους δέρνει μερικούςείσαι υπερβολικός...
κατά κανόνα οι αλουμινένιες είναι ελαφρύτερες...
ο λόγος που έχουν επικρατήσει όμως είναι καθαρά αισθητικός... -
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Με μια σωστή ζάντα αλουμινίου καταφέρνεις να έχεις, λιγότερο βάρος, καλύτερο αερισμό των φρένων και καθόλου σκουριές.
Σίγουρα έχουν τα μείον τους, σίγουρα πολλοί τις βάζουν για μόστρα, αλλά αυτό δεν πάει να πει ότι μια σιδερένια είναι καλύτερη στα πάντα. Οκ αντέχει περισσότερο... αλλά μέχρι εκεί .Το λιγότερο βάρος είναι σχετικό
Ακριβώς,με πρόλαβες οι ζάντες που έβγαλα ζύγιζαν ίσα με μισό αμάξι σε σχέση με τις σιδερένιες.
Αυτά όσο αναφορά σιδερένιες vs αλουμινίου και ισχύει για το 90% των σαβουροζαντών της αγοράς.
Ε άμα είναι να πληρώσω κάνα τριχίλιαρο για ΟZ τιτανίου να γλυτώσω 2 κιλά βάρος
Και στο κάτω κάτω δεν το κατάλαβα,οι χεράδες όλοι εξάντλησαν όλα τα αλόγατα απ τα μοτερια τους και τους βαραίνουν 5 κιλά παραπανίσια,ερε μαλακία που τους δέρνει μερικούςείσαι υπερβολικός...
κατά κανόνα οι αλουμινένιες είναι ελαφρύτερες...
ο λόγος που έχουν επικρατήσει όμως είναι καθαρά αισθητικός...Τι θα πει κατά κανόνα;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Με μια σωστή ζάντα αλουμινίου καταφέρνεις να έχεις, λιγότερο βάρος, καλύτερο αερισμό των φρένων και καθόλου σκουριές.
Σίγουρα έχουν τα μείον τους, σίγουρα πολλοί τις βάζουν για μόστρα, αλλά αυτό δεν πάει να πει ότι μια σιδερένια είναι καλύτερη στα πάντα. Οκ αντέχει περισσότερο... αλλά μέχρι εκεί .Το λιγότερο βάρος είναι σχετικό
Ακριβώς,με πρόλαβες οι ζάντες που έβγαλα ζύγιζαν ίσα με μισό αμάξι σε σχέση με τις σιδερένιες.
Αυτά όσο αναφορά σιδερένιες vs αλουμινίου και ισχύει για το 90% των σαβουροζαντών της αγοράς.
Ε άμα είναι να πληρώσω κάνα τριχίλιαρο για ΟZ τιτανίου να γλυτώσω 2 κιλά βάρος
Και στο κάτω κάτω δεν το κατάλαβα,οι χεράδες όλοι εξάντλησαν όλα τα αλόγατα απ τα μοτερια τους και τους βαραίνουν 5 κιλά παραπανίσια,ερε μαλακία που τους δέρνει μερικούςείσαι υπερβολικός...
κατά κανόνα οι αλουμινένιες είναι ελαφρύτερες...
ο λόγος που έχουν επικρατήσει όμως είναι καθαρά αισθητικός...Τι θα πει κατά κανόνα;
Παιζεις με τις λεξεις...
Οτι οι ζαντες απο κραματα Αl ειναι ελαφρυτερες απο τις αντιστοιχες σιδερενιες!
-
Εγώ γιατί παίζω με τις λέξεις ρε μάστορα; Για πρόσεχε λίγο.
Το κατά κανόνα εγώ το εκλαμβάνω ως ότι οι περισσότερες ζάντες αλουμινίου έξω είναι ελαφρύτερες από τις σιδερένιες. Ε, αυτό δεν ισχύει, στα ευρείας παραγωγής είναι βαρύτερες.
Κατά κανόνα=πλειοψηφία
-
Τοτε δεν ειναι απο αλουμηνιο Ντινο, απλα τα πραγματα! Μια σοβαρη ζαντα απο κραμα αλουμηνιου, σε σχεση με μια σιδερενια, ειναι ελαφρυτερη!
Και επειδη ενα κραμα αλουμηνιου της κατηγοριας 3xx.x δεν ειναι και παμθηνο, φτηνες ζαντουλες και καλα 'αλουμηνιου' δεν υπαρχουν! -
Δεν αντιλέγω ότι υπάρχουν ελαφριές ούτε ότι είναι πανάκριβες. Διαφωνώ στο ότι κατά κανόνα οι 'ζάντες αλουμινίου' είναι ελαφρύτερες από τις σιδερένιες.
-
Γι αυτο σου λεω οτι παιζεις με τις λεξεις!
Το κατα κανονα παει σε αυτο που σου λεω παραπανω...κατα κανονα βρε ανθρωπε, χημικα, επιστημονικα, κατα κανονα...αυτο ειναι ελαφρυτερο απο το αλλο! -
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Με μια σωστή ζάντα αλουμινίου καταφέρνεις να έχεις ... καθόλου σκουριές.
Αν το χειμώνα κινείσαι συνέχεια σε χιονισμένους δρόμους που ρίχνουν αλάτι, να προτιμήσεις τις σιδερένιες γιατί σκουριάζουν λιγότερο από τις αλουμινίου.
(χωρίς πλάκα)Για πες παραπάνω λεπτομέρειες
Είναι γνωστό φαινόμενο.
Όσοι έχουν 2 σετ ζάντες, χειμωνιάτικες και καλοκαιρινές βάζουν τις σιδερένιες στα χιονολάστιχα γιατί οι αλουμινίου 'σκουριάζουν' με το αλάτι.
Για Ελλάδα που δεν έχει χιόνια (και αλάτια) στους δρόμους είναι σπάνιο να κινείσαι αποκλειστικά σε τέτοιους δρόμους και να σκουριάζουν οι ζάντες σου.Δεν αντιλέγω ότι υπάρχουν ελαφριές ούτε ότι είναι πανάκριβες. Διαφωνώ στο ότι κατά κανόνα οι 'ζάντες αλουμινίου' είναι ελαφρύτερες από τις σιδερένιες.
Φυσικά και είναι βαρύτερες.
Μια βόλτα (μαζί με ζυγαριά) στα λαστιχάδικα θα το επιβεβαιώσει.
CITROËN FORUM