-
Μπράβο του μαστρομήτσου αν τα κάνει όλα αυτά.... αλλά βέβαια τότε θα ήτανε Μάστορας! Και διατηρώ σοβαρές αμφιβολίες για το αν τα κάνει, ίσως έχω δει πιο πολλά συνεργεία μαστροκάτιδων παρά Μαστόρων...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
το καινουριο μοτερ μετα απο 2500km αλλαζει λαδια πηγαινοντας εως 4000σαλ και περιπου 100km πριν τα 2500km παμε εως 6000σαλ σε κατηφορα με μεγαλη ταχυτητα στο σασμαν.
επειτα απο τα 2500km αλλαζουμε στα 7500km πηγαινοντας παλι εως 4000σαλ και σε κατηφορα εως 6000σαλ.
πριν την αλλαγη βαραμε κοφτες...
μετα απο τα 7500km εως τα 15000Km που αλλαξα εγω πηγαινα κανονικα...
αυτα εκανα στα 2 τελευταια αυτοκινητα μου...τα μοτερ αποδιδουν το 100% τους μετα τα 10000Km - 15000km αναλογα το εργοστασιο...έχω διαβάσει πολλές βλακείες περι στρωσίματος... αυτή είναι για χαιλαιτ....
οι σύγχρονοι κινητήρες χρειάζονται απλά προσοχή στα πρώτα km της ζωής ...
τα πρώτα λάδια τα κρατάμε για 6000-7000km καθότι είναι ειδικά λάδια ρονταρίσματος...
η έννοια του γρεζίου δεν εχει νόημα στους σύγχρονους κινητήρες, αφενώς γιατί η μέθοδος κατασκευής τους είναι εξελιγμένη , και αφετέρω γιατί ξεκινάνε τη ζωή τους στο εργοστάσιο δουλεύοντας με πεπιεσμένο αέρα...στα πρώτα κμ καλό είναι
1)να τσεκάρουμε ανα τακτά χρονικά διαστήματα τη στάθμη όλων των υγρών
2)να μην επιταχύνουμε με χαμηλές στροφές και μεγάλη σχέση
3)δεν εξαντλούμε την διαδρομή του γκαζιού
4)δεν πιέζουμε το μοτέρ όταν είναι κρύο (πρακτικά , νερό στους βαθμούς λειτιυργίας + χρόνο για να ζεσταθούν τα λάδια)
5)δεν περνάμε τα 3/4 των στροφών...τελικά το στρώσιμο διαρκεί περίπου 3000km (ανάλογα με τον τύπο του αυτοκινήτου) και πέρα από το μοτέρ στρώνονται τακάκια, άξονες κλπ κλπ κλπ
βαλκανιε ανθρωπε....
το λαδι ρονταρισματος το εχεις δει στην αγορα ?
σε καποιο εργοστασιο κατασκευης?ξερεις τι χαρακτηριστικα εχει?το 3000km ειναι δικο σου νουμερο.μηπως ξερεις το 100% της ιπποδυναμης και ροπης στα ποσα Km τα βγαζουν περιπου τα μοτερ των περισσοτερων αυτοκινητων?
επισης βαλκανιες ανθρωπε...το 90% των manual τετραχρονων κινητηρων μοτοσυκλετας το 2010 γιατι λενε αλλαγη λαδιων και φιλτρο στα πρωτα 1500km...απο τιτανιο ειναι τα εμβολα και τα χιτωνια και πλαναρει το λαδι και θελει αλλαγη στα 1500km...?
για πες higl light piston head..εχεις κανει και nicasil?προσεχε το φωσφορο μονο ..
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
το καινουριο μοτερ μετα απο 2500km αλλαζει λαδια πηγαινοντας εως 4000σαλ και περιπου 100km πριν τα 2500km παμε εως 6000σαλ σε κατηφορα με μεγαλη ταχυτητα στο σασμαν.
επειτα απο τα 2500km αλλαζουμε στα 7500km πηγαινοντας παλι εως 4000σαλ και σε κατηφορα εως 6000σαλ.
πριν την αλλαγη βαραμε κοφτες...
μετα απο τα 7500km εως τα 15000Km που αλλαξα εγω πηγαινα κανονικα...
αυτα εκανα στα 2 τελευταια αυτοκινητα μου...τα μοτερ αποδιδουν το 100% τους μετα τα 10000Km - 15000km αναλογα το εργοστασιο...έχω διαβάσει πολλές βλακείες περι στρωσίματος... αυτή είναι για χαιλαιτ....
οι σύγχρονοι κινητήρες χρειάζονται απλά προσοχή στα πρώτα km της ζωής ...
τα πρώτα λάδια τα κρατάμε για 6000-7000km καθότι είναι ειδικά λάδια ρονταρίσματος...
η έννοια του γρεζίου δεν εχει νόημα στους σύγχρονους κινητήρες, αφενώς γιατί η μέθοδος κατασκευής τους είναι εξελιγμένη , και αφετέρω γιατί ξεκινάνε τη ζωή τους στο εργοστάσιο δουλεύοντας με πεπιεσμένο αέρα...στα πρώτα κμ καλό είναι
1)να τσεκάρουμε ανα τακτά χρονικά διαστήματα τη στάθμη όλων των υγρών
2)να μην επιταχύνουμε με χαμηλές στροφές και μεγάλη σχέση
3)δεν εξαντλούμε την διαδρομή του γκαζιού
4)δεν πιέζουμε το μοτέρ όταν είναι κρύο (πρακτικά , νερό στους βαθμούς λειτιυργίας + χρόνο για να ζεσταθούν τα λάδια)
5)δεν περνάμε τα 3/4 των στροφών...τελικά το στρώσιμο διαρκεί περίπου 3000km (ανάλογα με τον τύπο του αυτοκινήτου) και πέρα από το μοτέρ στρώνονται τακάκια, άξονες κλπ κλπ κλπ
βαλκανιε ανθρωπε....
το λαδι ρονταρισματος το εχεις δει στην αγορα ?
σε καποιο εργοστασιο κατασκευης?ξερεις τι χαρακτηριστικα εχει?το 3000km ειναι δικο σου νουμερο.μηπως ξερεις το 100% της ιπποδυναμης και ροπης στα ποσα Km τα βγαζουν περιπου τα μοτερ των περισσοτερων αυτοκινητων?
επισης βαλκανιες ανθρωπε...το 90% των manual τετραχρονων κινητηρων μοτοσυκλετας το 2010 γιατι λενε αλλαγη λαδιων και φιλτρο στα πρωτα 1500km...απο τιτανιο ειναι τα εμβολα και τα χιτωνια και πλαναρει το λαδι και θελει αλλαγη στα 1500km...?
για πες higl light piston head..εχεις κανει και nicasil?προσεχε το φωσφορο μονο ..
αδαής και είρωνας...
που τα διάβαζεις αυτά ?? στο μαξ πάουερ??
-
Το στρωσιμο ενος κινητηρα δεν εχει να κανει με το ποσες στροφες ανα λεπτο δουλευει η μηχανη και για ποσα χλμ.Εχει να κανει ομως με τον τροπο που επιταγχυνουμε ,τον τροπο με τον οποιο (μαθαινουμε) μια μηχανη να ανεβαζει στροφες αλλα αυτα δεν γραφονται στο χαρτι.
-
Ο χρήστης xristos912 έγραψε:
Το στρωσιμο ενος κινητηρα δεν εχει να κανει με το ποσες στροφες ανα λεπτο δουλευει η μηχανη και για ποσα χλμ.Εχει να κανει ομως με τον τροπο που επιταγχυνουμε ,τον τροπο με τον οποιο (μαθαινουμε) μια μηχανη να ανεβαζει στροφες αλλα αυτα δεν γραφονται στο χαρτι.όλα έχουν να κάνουν ...
και ο τρόπος που επιταχύνουμε , και ο τρόπος που φρενάρουμε με το μοτέρ, και ο ρυθμός περιστροφής του στροφάλου και και...
και φυσικά γράφονται... ποιος τα καταλαβαίνει είναι το θέμα... -
βαλκανιε ανθρωπε....
το λαδι ρονταρισματος το εχεις δει στην αγορα ?
σε καποιο εργοστασιο κατασκευης?ξερεις τι χαρακτηριστικα εχει?το 3000km ειναι δικο σου νουμερο.μηπως ξερεις το 100% της ιπποδυναμης και ροπης στα ποσα Km τα βγαζουν περιπου τα μοτερ των περισσοτερων αυτοκινητων?
επισης βαλκανιες ανθρωπε...το 90% των manual τετραχρονων κινητηρων μοτοσυκλετας το 2010 γιατι λενε αλλαγη λαδιων και φιλτρο στα πρωτα 1500km...απο τιτανιο ειναι τα εμβολα και τα χιτωνια και πλαναρει το λαδι και θελει αλλαγη στα 1500km...?
αδαης και ειρωνας εισαι εσυ που ξεκινησες βαλκανιε...
μιας και εγω ας πουμε διαβαζω και power techniques εσυ που εισαι του MIT...απαντα στα παραπανω...
περιμενω και εχω υπομονη μεχρι να ξαναπαρω αμαξι και να το ξαναστρωσω.
περιμενω..nicasil.
-
Κυριοι αφηστε τις 'φιλοφρονησεις' κατα μερος.Αν εχετε να γραψετε κατι επι του θεματος καντε το .[mod]
-
επι του θεματος ρωταω και θελω να μου απαντησει ο οποιοσδηποτε...αυτα που ρωτω τον nicasil..
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
επι του θεματος ρωταω και θελω να μου απαντησει ο οποιοσδηποτε...αυτα που ρωτω τον nicasil..Παραεισαι γραφικός ...
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
βαλκανιε ανθρωπε....
το λαδι ρονταρισματος το εχεις δει στην αγορα ?
σε καποιο εργοστασιο κατασκευης?ξερεις τι χαρακτηριστικα εχει?το 3000km ειναι δικο σου νουμερο.μηπως ξερεις το 100% της ιπποδυναμης και ροπης στα ποσα Km τα βγαζουν περιπου τα μοτερ των περισσοτερων αυτοκινητων?
επισης βαλκανιες ανθρωπε...το 90% των manual τετραχρονων κινητηρων μοτοσυκλετας το 2010 γιατι λενε αλλαγη λαδιων και φιλτρο στα πρωτα 1500km...απο τιτανιο ειναι τα εμβολα και τα χιτωνια και πλαναρει το λαδι και θελει αλλαγη στα 1500km...?
για πες higl light piston head..εχεις κανει και nicasil?προσεχε το φωσφορο μονο ..
http://www.castrol.com/castrol/faq.do?categoryId=9001946&contentId=7005219#7
nicasil είναι μια επένδυση των κυλίνδρων που άλλοι κατασκευαστές την χρησιμοποιούν με επιτυχία και άλλοι έχουν αποτύχει.
Υπάρχουν μηχανές που τις αγοράζεις χωρίς λάδια και δεν έχουν πάρει μπρος ποτέ (ούτε στο εργοστάσιο). Εκεί υπάρχει ακριβής διαδικασία στρωσίματος και αλλάζεις λάδια μετά από 500-1000 χλμ (ανάλογα με τον κατασκευαστή).
Το στρώσιμο γίνεται το πολύ στα πρώτα 30 χλμ της λειτουργίας του κινητήρα. Μετά απλά θέλει κανονική οδήγηση.
Άλλοι κατασκευαστές παραλείπουν ακόμα και το αρχικό στρώσιμο προετοιμάζοντας τον κύλινδρο με ειδικό φινίρισμα και χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα ελατήρια. -
Εχω ακουσει οτι οταν εχουμε συνηθεια κατα την οδηγηση να αφηνουμε γκαζι και φρεναρουμε με τον κινητηρα κανουμε καλο (περα απο την ασφαλεια μας)...τι γινεται σε αυτη την περιπτωση? Ειναι καλυτερα να το αφηνουμε να ρολαρει με μια μεγαλυτερη σχεση ή να φρεναρουμε με την ταχυτητα που γεμισαμε?
-
Από onyx.
«Τα λουτρό κλπ μπορεί να ισχύουν στο εργοστάσιο, θεωρείς όμως ότι ο μαστρομήτσος μετά από το ρεκτιφιέ σου κάνει τέτοια κόλπα;; Εγώ για τέτοια περίπτωση αναφέρθηκα σε γρέζια και όχι μετά από εργοστασιακή λείανση.Σίγουρα βέβαια ξέρεις καλύτερα από μένα οπότε όταν λες ότι υπερβάλω το δέχομαι. Όμως μεταλλικά ρινίσματα (έστω λοιπόν όχι γρέζι) νομίζω υπάρχουν και κυκλοφορούν και αν είμαστε τυχεροί μαζεύονται στο φίλτρο (ειδικά αν έχει και κανένα μαγνητάκι). Πιθανότατα (πιθανολογώ, δεν ξέρω, δεν είμαι μηχανικός, διορθώστε με, να μάθω προσπαθώ!) τα ρινίσματα αυτά να μην χωράνε καν να πάνε σε υγιή κουζινέτα...»
Και έπεσες διάνα καλέ μου mode!!!...
Ο μαστρομήτσος, το ρεκτιφιέ μου στην Ν. Ιωνία, αφού κάνει της εργασίες που πρέπει, βάζει όλα τα κομμάτια σε πλυντήριο με φάρμακο και νερό ζεστό, και κάνει τον κινητήρα και τα εξαρτήματα ‘τζάμι’!. Αρκεί να σου πω, ότι και με άσπρο παντελόνι να καθίσεις επάνω….όλα καλά!!!!.
Μα πάντα ο μηχανικός πληρώνει την νύφη!!!!. Είναι και ο λόγος που όταν φτάνουν, στο μαγαζί, μπαίνουν σε μια μεγάλη βούτα ( 400 λίτρα φάρμακο) και πλένονται με παλμό αυτόματα για 2 – 3 ώρες. Μετά φυσιόνται ένα ένα κομμάτι, και μπαίνουν στον μπάγκο μονταρίσματος. Εγώ τον λέω χειρουργείο!!!!....
Από εκεί και πέρα μετράει η όποια γνώση έχουμε για το αντικείμενο!!!!......
Μα θέλω να πιστέψετε όλοι, ότι είμαι ένας από τους εκατοντάδες που δουλεύουν έτσι.«από 21 Quadra » 25/09/10 11:45
Aκόμα και ο Μαστρο-Μήτσος όπως λες πλένει πολύ σχολαστικά τα εξαρτήματα πρίν από το μοντάρισμα, υπάρχουν σύγχρονα χημικά απολίπανσης και απομάκρυνσης των χημικών λιπαντικών / ψυκτικών της κατεργασίας και τα έχουν όλα τα συνεργεία, οι πιο σχολαστικοί πλένουν με απορρυπαντικό ουδέτερου ph τα εξαρτήματα στο τελευταίο στάδιο του καθαρισμού και τα φυσάνε επίσης σχολαστικά, πολλοί νέοι μηχανικοί αφήνουν όλα τα εξαρτήματα του κινητήρα συγκεντρωμένα στον ίδιο απομονωμένο χώρο από το υπόλοιπο συνεργείο όπου γίνεται το μοντάρισμα του κινητήρα για 24 ώρες, ώστε όλα τα εξαρτήματα ( έμβολα, μπιέλες, στρόφαλος, εκκεντροφόροι, βαλβίδες ) να έχουν την ίδια θερμοκρασία με το περιβάλλον ώστε οι μετρήσεις των ανοχών να είναι σωστές»
Αυτός είναι ο μόνος τρόπος, καλέ μου φίλε, που θα ΕΠΡΕΠΕ, και όντας πουρογερος δεν αλλάζω σήμερα!!!!!!......
«πιστεύω ότι υπάρχουν κι άλλοι που δεν τηρούν τίποτα από αυτά, και μοντάρουν το καλοκαίρι έξω στην αυλή του συνεργείου τους μέσα στη σκόνη».
Υπάρχουν και χειρότερα, ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΑΝΟΙΧΤΑ. «που το μοντάρεις μάστορα?». «Που το πλένεις μάστορα?». Και σίγουρα το πτυχίο στον τοίχο, και η προϋπηρεσία μετράει. Τα 2500ε + δεν είναι για να λέμε δεν βαριέσαι!!....
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Εχω ακουσει οτι οταν εχουμε συνηθεια κατα την οδηγηση να αφηνουμε γκαζι και φρεναρουμε με τον κινητηρα κανουμε καλο (περα απο την ασφαλεια μας)...τι γινεται σε αυτη την περιπτωση? Ειναι καλυτερα να το αφηνουμε να ρολαρει με μια μεγαλυτερη σχεση ή να φρεναρουμε με την ταχυτητα που γεμισαμε?
…..και οπωσδήποτε καλέ μου φίλε, δεν βρίσκω τι ζημιά θα έκανε αυτό.
Σίγουρα ο ‘τρόπος’ αυτός δεν γράφετε πουθενά, δεν τον πρώτινα ποτέ, και σίγουρα δεν πιστεύω ότι θα βοηθήσει κάπου.
Όπως βλέπεις γράφω ΠΙΣΤΕΥΩ, άρα δεν το προτείνω, ενόσω δεν γνωρίζω.
Αυτά που προτείνω τα έγραψα λεπτομερώς, και κυρίως ΕΠΩΝΥΜΑ.
Antonis-team. -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
επι του θεματος ρωταω και θελω να μου απαντησει ο οποιοσδηποτε...αυτα που ρωτω τον nicasil..
Παραεισαι γραφικός ...
ΚΟΙΤΑ ΤΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΜΕ ΕΠΙΘΕΤΑ....ΒΑΛΚΑΝΙΕ ΚΟΨΤΟ ΕΔΩ...
λεω την γνωμη μου και λες οτι λεω βλακειες....πρωτα απο ολα αναγωγε βαλκανιε
απαντα εδω αν ξερεις....και μετα κρινε τους αλλους..εχω βαρεθει τον καθε πικραμενο οποτε λεω την γνωμη μου να με αμφισβητει με τα οσα γραμμαρια ευγενειας εχει επανω του και μολις σφιγγεται η εξαγωγη του και κοκκινιζει να αρχιζει τα περι γραφικα και τα λοιπα αδερφιστικα...
παιδακια του net..σπαστε κανα σπυρακι,σπαστε κανα νυχακι οταν αλλαζετε τακακια,βαψτε λιγο το μαλακι σας οταν αλλαζετε λαδια και υγρα τιμονιου,ζοριστε την εξαγωγη σας οταν ξεσφιγγετε κανα μπουλωνι ..αληθεια το σφιγγετε το μπουλονι?
βαλκανιε ανθρωπε....
το λαδι ρονταρισματος το εχεις δει στην αγορα ?
σε καποιο εργοστασιο κατασκευης?ξερεις τι χαρακτηριστικα εχει?το 3000km ειναι δικο σου νουμερο.μηπως ξερεις το 100% της ιπποδυναμης και ροπης στα ποσα Km τα βγαζουν περιπου τα μοτερ των περισσοτερων αυτοκινητων?
επισης βαλκανιες ανθρωπε...το 90% των manual τετραχρονων κινητηρων μοτοσυκλετας το 2010 γιατι λενε αλλαγη λαδιων και φιλτρο στα πρωτα 1500km...απο τιτανιο ειναι τα εμβολα και τα χιτωνια και πλαναρει το λαδι και θελει αλλαγη στα 1500km...?
αν δεν απαντησεις και τωρα παρακαλω οι moderators να σεβαστουνε τα οσα χρονια γραφω εδω και ας το αφησουν να το βλεπουν ορισμενοι αμετανοητοι μηπως και βαλουν μυαλο..
μαθετε να σεβεστε την γνωμη του αλλου,μαθετε να επιχειρηματολογηται ,και οταν κανετε λαθοι να το παραδεχεστε..αιντε ...βαλκανιοι...
-
Άριος;
-
οχι..
αλλα αν το βρεις εχεις δωρο ενα λιτρο AMSOIL 5/30.
edit
Ζητηθηκε να λειπουν αυτου του ειδους τα σχολια.Μην το συνεχιζεις αλλο.Ακολουθησε αυτο που γραφεις απο κατω.[mod]στο θεμα εχεις να πεις κατι?
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
στο θεμα εχεις να πεις κατι?Ότι ο κατασκευαστής ξέρει καλύτερα από όλους μας και προτείνει τι πρέπει να κάνουμε.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
στο θεμα εχεις να πεις κατι?
Ότι ο κατασκευαστής ξέρει καλύτερα από όλους μας και προτείνει τι πρέπει να κάνουμε.
ο δικος σου ξερεις τι λεει για το δικο σου μοτερ?
αν ξερεις πες μας να σου δωσω αλλο ενα λιτρο amsoil...
γιατι αυτα που λεω εγω καποιοι τα αμφισβητουνε εδω μεσα..
-
Η Φιατ αναφερει πως για τον πρωτο καιρο θα πρεπει να αποφευγονται αποτομες επιταχυνσεις, ταξιδια κοντα στην τελικη ταχυτητα, και αποτομα φρεναρισματα.
Δεν αναφερει συγκεκριμενα χλμ, σαλ κτλ
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
στο θεμα εχεις να πεις κατι?
Ότι ο κατασκευαστής ξέρει καλύτερα από όλους μας και προτείνει τι πρέπει να κάνουμε.
ο δικος σου ξερεις τι λεει για το δικο σου μοτερ?
αν ξερεις πες μας να σου δωσω αλλο ενα λιτρο amsoil...
γιατι αυτα που λεω εγω καποιοι τα αμφισβητουνε εδω μεσα..
ωραια και γιατι εισαι τοσο επιθετικος ? και λες για βαλκανιους, σφιξιμο εξαγωγών , στριφογυριστο και κοντρα παξιμαδι ?
κουβεντα κανουμε και αναπόφευκτα θα υπαρξουν διαφωνιες , δεν υπαρχει λογος να γραφεις με τετοιο τόνο αν εχεις διαφορετικη γνωμη θα χαρω πολυ να μας το γραψεις εδω και να το συζητησουμε , αλλωστε αποψεις και πληροφοριες ανταλλάζουμε
Στρώσιμο Νέου Αυτοκινήτου.....