-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Σου δίνουν 2 κάρτες και αν δεν κάνω λάθος μπορείς να παραγγείλεις έξτρα αλλα είναι πολύ χρονοβόρα και ακριβή διαδικασία.Φίλε sado θέλω να ακούσω εντυπώσεις για το Megane RS!
Η κάρτα προγραμματίζεται μέσω CLIP σε λίγα λεπτά...
Ποιός σου είπε για χρονοβόρα διαδικασία;
Για 'ακριβή',ναι...συμφωνώ!Αν θέλεις εντυπώσεις για το RS μπορώ να σου τις πώ κι εγώ...
το οδήγησα πριν 10 μέρες. -
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Αν θέλεις εντυπώσεις για το RS μπορώ να σου τις πώ κι εγώ...
το οδήγησα πριν 10 μέρες.Να ακούσουμε παρακαλώ! Ή μάλλον να ...διαβάσουμε!
-
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
Αν θέλεις εντυπώσεις για το RS μπορώ να σου τις πώ κι εγώ...
το οδήγησα πριν 10 μέρες.Να ακούσουμε παρακαλώ! Ή μάλλον να ...διαβάσουμε!
Αθόρυβη λιμουζίνα κομπάκτ διαστάσεων...
Κινητήρας,αδιάκοπο τράβηγμα μέχρι τον κόφτη χωρίς ξεσπάσματα.Δεν έχει σημασία,ποιά σχέση υπάρχει επιλεγμένη στο σαζμάν.Ανεβάζει στροφές με απίστευτη ευκολία και με ωραίο ήχο.Σε σχέση με τη (σχετικά πειραγμένη...) Laguna μου,τραβάει το σχεδόν το ίδιο δυνατά μέχρι τις 4500-5000 σαλ και ακόμη δυνατότερα μέχρι τον κόφτη.Τα χιλιόμετρα έρχονται με απίστευτη ευκολία και άνεση και αυτό είναι το μεγαλύτερο ατού του αυτοκινήτου.Κάποια γκαπ γκουπ απο τις 18ρες ζάντες δεν αποφεύγονται,αλλά και πάλι η ανάρτηση είναι απρόσμενα άνετη χωρίς να πλέει και να βουτάει ή να γέρνει.
Τα φρένα δείχνουν καλά,αν και δεν τα ζόρισα.
Ο εσωτερικός διάκοσμος είναι λιτός και συνάμα καλαίσθητος σε συνδυασμό με το δέρμα στα καθίσματα.Τα τελευταία είναι αναπαυτικά και στηρίζουν το σώμα σωστά.
Σαζμάν με κορυφαία κλιμάκωση,κάπως θορυβώδες αλλά με καλή σαφήνεια.
Για το τιμόνι,τι να πώ?Δεν έχω οδηγήσει FOCUS RS,αλλά δεν είδα και κάποιο τρανταχτό μειονέκτημα.Ισως αν το οδηγούσα σε πίστα ή σε αγωνιστικούς ρυθμούς να ανακάλυπτα κάποιο μειονέκτημα αλλά πιστεύω οτι το RS είναι πρώτα απ'όλα δρομέας μεγάλων αποστάσεων και μετά οτιδήποτε άλλο.Σίγουρα δεν απευθύνεται σε 20ρηδες,αλλά σε πιό ώριμους νέους που τους νοιάζει να κινούνται σαν τον άνεμο και ατσαλάκωτοι συνάμα... -
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Σίγουρα δεν απευθύνεται σε 20ρηδες -
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Σίγουρα δεν απευθύνεται σε 20ρηδες -
Ο χρήστης artech έγραψε:
Σίγουρα δεν απευθύνεται σε 20ρηδες
Αντε να κάνω μια εξαίρεση για σένα...
-
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Σίγουρα δεν απευθύνεται σε 20ρηδεςΔηλαδή ότι πρέπει για 40ρηδες; Έστω 41;
-
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Η κάρτα προγραμματίζεται μέσω CLIP σε λίγα λεπτά...
Ποιός σου είπε για χρονοβόρα διαδικασία;Θυμάμαι οτι είχα ρωτήσει και μου είχαν πει πως τα έξτρα κλειδιά/κάρτες έρχονται απο Γαλλία και θέλουν τουλάχιστον 15-20 μέρες για προγραμματισμό και αποστολή!
Το CLIP είναι το software για OBD-II σύνδεση με την ECU του αυτοκινήτου (διαγνωστικό) και κυκλοφορεί ελέυθερα στο ιντερνετ. Δεν νομίζω η κωδικοποίηση να είναι τόσο απλή υπόθεση
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Η κάρτα προγραμματίζεται μέσω CLIP σε λίγα λεπτά...
Ποιός σου είπε για χρονοβόρα διαδικασία;Θυμάμαι οτι είχα ρωτήσει και μου είχαν πει πως τα έξτρα κλειδιά/κάρτες έρχονται απο Γαλλία και θέλουν τουλάχιστον 15-20 μέρες για προγραμματισμό και αποστολή!
Το CLIP είναι το software για OBD-II σύνδεση με την ECU του αυτοκινήτου (διαγνωστικό) και κυκλοφορεί ελέυθερα στο ιντερνετ. Δεν νομίζω η κωδικοποίηση να είναι τόσο απλή υπόθεση
Εχω δεί προγραμματισμό να γίνεται μπροστά στα μάτια μου σε Laguna 1.6,γι'αυτό σου λέω... .
Η κάρτα είναι ανταλλακτικό της Valeo με συγκεκριμένο κωδικό στους καταλόγους ανταλλακτικών της Ρενώ.
Το μόνο που πιθανόν να αργεί κάπως,ίσως,είναι το ενσωματωμένο κλειδί για την πόρτα,όπου δεν γίνεται στην Ελλάδα. -
Επίσης,το CLIP δεν είναι μόνο διαγνωστικό πρόγραμμα.
Επαναπρογραμματιζει την ECU,την ECU του κλιματιστικού,ρυθμίζει ευαισθησία της κάρτας 'με τα χέρια ελεύθερα',ρυθμίζει τα όρια της πίεσης των ελαστικών τα οποία η ECU αντιλαμβάνεται ως φυσιολογικά,μπορεί και επαναπρογραμματίζει την κάρτα Renault για κάθε αυτοκίνητο κλπ κλπ -
Ο χρήστης ThanosM έγραψε:
Λοιπόν το Megan είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο με καλή οδιγικη συμπεριφορά και καλό κινητήρα αλλά δυστυχώς βγάζει πάρα πολλά προβλήματα. Το έχω ψάξει αρκετά με το σιγκεκριμενο αμάξι και πίστεψε με θα φρικάρεις από το πόσα πολλά προβλήματα βγάζει.
Και συγγνώμη δηλαδή αλλά πως το έψαξες???
Δουλεύεις στη Renault?Είσαι αντιπρόσωπος ή μαρτυρίες φίλων και γνωστών???
Ρωτάω γιατί είμαι κάτοχος και δόξα το Θεο μέχρι τώρα δεν έχω προβλήματα.Δεν βιάζομαι να βγάλω συμπεράσματα αλλά απορώ πότε βγαίνουν τόσο γρήγορα τα συμπεράσματα...Τι να πω δεν ξέρω..........Αυτά που είπα περί προβλημάτων φυσικά δεν τα έβγαλα από το μυαλό μου αλλά έψαξα στο net και κυρίως σε γερμανικά forum . Εκεί το αυτοκίνητο έχει πωλήσει πάρα πολύ αλλά δυστυχώς έχει βγάλει και πολλά προβλήματα. Έχω μιλήσει με αρκετά άτομα εκεί και όλοι είχαν από λίγα μέχρι πολλά προβλήματα.
http://213.133.123.93/megane/index.php? ... readid=745
Έχει 55 σελίδες με προβλήματα που προέκυψαν στο meganII.
Eπίσης στο http://www.greekrenaultclub.gr/ θα βρείτε και εκεί ορισμένα χρήσιμα στοιχεί για το αυτοκίνητο. -
Έτυχε να οδηγάω το Megane 1,6 για κάποιο καιρό και μου έκαναν πολύ άσχημη εντύπωση τα χειριστήρια του.. το ηλεκτρικό τιμόνι χωρίς καμία αίσθηση, ένοιωθα εντελώς αποκομμένος από το δρόμο και το φρένο πολύ μαλακό και πιάνει κατευθείαν. πατάς λίγο παραπάνω και ο πίσω καρφώνεται πάνω σου χωρίς να το καταλάβεις! Επίσης πιστεύω πως οι χώροι για τους πίσω είναι από τους μικρότερους της κατηγορίας. Όσο για τη 'μανέτα' του χειρόφρενου, no problem, μου φάνηκε εξίσου βολική με την κάρτα και το κουμπάκι 'start'!
-
Ο χρήστης ast έγραψε:
Επίσης πιστεύω πως οι χώροι για τους πίσω είναι από τους μικρότερους της κατηγορίας.Τι να πει και το Astra τότε
-
thano gia pane opos eipe kai o tupac sto http://www.greekrenaultclub.gr kai tha pathis plaka sto ti exi gini sto parelthon ............ iparxoun pedia pou akomi trabane ta malia tous...........
oso anafora gia to megane o monos logos pou me apokopti apo to amaksi einai to timoni to opio einai epiikos aparadekto........ -
to aytokinito to exw edw kai 2 mines gia tis metakiniseis mou stin poli kai einai para poli kalo.exw to 1.4 spor ekdosi me zantes kathismata spor klp..einai poli aneto kai ta dinei apo xamila...to perimena psofio gia ta kivika tou alla ta ekato aloga pou dinei gia tin poli einai mia xara...ta frena arista kai katiparapanw..to sistima klimatismou para poli kalo kai to ixosistima mou exei afisei poli kales entipwseis...(elega oti tha to allaxw alla telika m aresei opws akougetai)episis oi anartiseis oute sklires oute malakes...aneto sto dromo sou dinei tin aisthisi poli megaliterou kai stivaroterou aytokinitou...sto orio min perimeneis kai polla alla exei plaka na to vgazeis apo tin troxia tou ,einai san ena paixnidi,poli eykolodigito...mexri ta 140-150 ola teleia meta to niwtheis na ta psiloxanei eidika an exeis kai plevriko anemo...i karta poli wraia idea kai eyxristi...oi xwroi polloi kaloi(egw exw to 3thiro)kai polloi xwroi exipnoi...(px katw apo ta patakia,me to pou anoigeis to ntoulapaki anoigoun kai ta fwta sta podia)genika sou dinei tin aisthisi limo...esi vazeis tin karta pas sti douleia sou,ta fwta anavoun aytomata ti nixta,oi ialokatharistires to idio,vgazeis tin karta exwntas afisei kasetofwno,fwta ,clima anoixta anoigeis tin portoula sou kai pas sto spitaki sou xwris na kathesai na vlepeis mipws exeis ksexasei kati anoixto...ta afineis ola s ayto...poli praktiko ....
-
Βρε παιδιά, όταν είχαμε τη Laguna στα χέρια μας, η κάρτα κλείδωνε στη θέση της με ειδικό μηχανισμό που απέτρεπε την έξοδό της, όσο ήταν αναμμένος ο κινητήρας. Γιατί λέτε ότι μπορεί να βγει?
-
Εγω εχω το προηγουμενο μοντελο. Η μονη τους ομοιοτητα ειναι στη μηχανη, η οποια μετα απο 73000 χλμ εχει μονο ενα καμενο πολλαπλασιαστη (πριν 10 μερες περιπου).
Μαλιστα ηρθε η Renault Assistance στο σπιτι και μου εβαλε ενα καινουργιο, οχι γνησιο που κανει γυρω στα 170 ευρω, αλλα ενα 'ιμιτασιον' που κανει 70.
Το καινουργιο 5θυρο οντος εχει πολυ μικρους χωρους για τους πισω (πολυ καλυτερο ειναι το δικο μου), αλλα αν πας στο 4θυρο τοτε ειναι πολυ πολυ καλυτερα τα πραγματα γενικα. -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
thano gia pane opos eipe kai o tupac sto http://www.greekrenaultclub.gr kai tha pathis plaka sto ti exi gini sto parelthon ............ iparxoun pedia pou akomi trabane ta malia tous...........
oso anafora gia to megane o monos logos pou me apokopti apo to amaksi einai to timoni to opio einai epiikos aparadekto........Λοιπόν κάποια πραγματα και εμπειρίες και από μένα......
1.Ειμαι ήδη στο greekrenaultclub που ήδη ανέφερες.
2.Εχω διαβάσει για αυτά που προανέφερες και σε πολλά συμφωνω αλλά πολλά δεν με πείθουν λόγω κακής χρήσης και κρίσης των ιδιοκτητών(Μην τα γενικεύουμε όλα υπάρχουν πολλά παιδιά που ξέρουν πολλά ασχολούνται χρόνια και είναι άψογοι!)
3.Εχω πολύ μεγάλη εμπειρία από τη Reanault και γνωρίζω που υστερεί ως εταιρία όπως επίσης γνωρίζω και το 90% των ανθρώπων στην Θεσσαλονίκη που δουλεύουν εκεί και έχουν συνεργεία Renault.
4.Εχω ήδη Renault Megane II (και το θέμα του τιμονιού είναι θέμα αντίληψης του καθενός)
5.Δείτε ότι τα Renault και ειδικότερα το Megane πουλάει σαν τρελό στην Ευρώπη.Η Renault είναι πρώτη σε πωλήσεις στην Ευρώπη και εδώ είναι 10-11η.Λέει μήπως κάτι αυτό??? -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
thano gia pane opos eipe kai o tupac sto http://www.greekrenaultclub.gr kai tha pathis plaka sto ti exi gini sto parelthon ............ iparxoun pedia pou akomi trabane ta malia tous...........
oso anafora gia to megane o monos logos pou me apokopti apo to amaksi einai to timoni to opio einai epiikos aparadekto........Μηπως τα εχεις μπερδεψεο λιγο?
Προσωπικα πρωτη φορα ακουω οτι το τιμονι ειναι απαραδεκτο.
Μπορω να συζητησω για οποιοδηποτε αλλο μειονεκτημα που μπορει να εχει το αυτοκινητο, αλλα... οχι και το τιμονι?Οσο για αυτους που οπως λες 'τραβανε τα μαλλια τους' νομιζω οτι ειναι πολυ υποκειμενικο.
Εγω μπορω να σου βρω οσους θελεις που ειναι ευχαριστημενοι, οπως επισης μπορω να σου βρω ανθρωπους, που ειναι κατοχοι αλλων πολυ πιο εμπορικων αυτοκινητων που πραγματικα τραβανε τα μαλλια τους. -
ρε πεδια..........αντε για το θεμα προβληματα να παρουμε οτι ητανε μεμονομενα περιστατικα και τιποτε παραπανω (το ευχομε και το ελπιζω) αλλα συγνωμη το τιμονι απλα δεν περιγραφετε με λογια..........
οδηγηστε ενα αυτοκινητο με πραγματικο τιμονι και βγαλτε απο μονοι σας τα συμπερασματα.......
Renault Megane