-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Ειχα την αίσθηση πως ήταν μόνο μια το New Hampshire που δεν έχει νομοθεσία για ζώνες και η Georgia η οποία επιτρέπει την μη χρήση ζώνης στα pick up
Πιστεύω πως θα πάει καλά το 500αρακι στην ΑμερικήΜέχρι πρότινος τουλάχιστον (δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι) δίπλα σε αυτές τις δύο ήταν ακόμα η πολιτεία του Maine και του Wyoming.
H ουσία είναι ότι οι αμερικάνοι,ανεξαρτήτως πολιτειακής νομοθεσίας, σε πολύ μεγάλο ποσοστό αρνούνται να χρησιμοποιήσουν τις ζώνες ασφαλείας και σε αυτό συνηγορεί και η νομοθεσία,αφού primary laws (που επιτρέπουν στα αστυνομικά όργανα να σε σταματήσουν και να σε γράψουν επειδή δεν φοράς ζώνη)έχουν μόνο.....17 πολιτείες.Στις υπόλοιπες πολιτείες ισχύουν μόνο secondary laws για τη χρήση τους.Πρόστιμο δηλ. για ζώνη μπορεί να σου επιβληθεί μόνο επικουρικά (δεν επιτρέπεται να σε σταματήσουν αν δεν φοράς ζώνη....πρέπει να σε έχει σταματήσει το αστυνομικό όργανο για άλλη παράβαση και παρεμπιπτόντως να σε γράψει και για μη χρήση ζώνης).Η εμπορική πορεία του 500 θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό και από την τιμολόγησή του.Η αμερικανική αγορά είναι η μοναδική στον κόσμο όπου οι κατασκευαστές δεν μπορούν να παιξουν με τιμές εξαιρετικά φουσκωμένες (όπως στην Ευρώπη),αφού αυτές ανταποκρίνονται κατά βάση στην 'αξία' του προϊόντος.
Μαλλον θα ακολουθηθεί η πολιτική της ευρωπαϊκής αγοράς (λίγο φθηνότερο από το MinI),παραμένοντας στα επίπεδα των μικρών 'premium'.
Στην αμερικανική αγορά η φορολόγηση του αυτοκινήτου έχει άλλους κανόνες από ό,τι στην ευρωπαϊκή.Έτσι είναι δυνατόν με 20Κ $ να αγοράζεις βασικές εκδόσεις ακόμα και muscle cars. -
Φώτο από ένα...γνωστό 5οο του φόρουμ
viewtopic.php?f=5&t=13423&p=1990713#p1990713
-
παίδες ας γυρίσουμε λίγο στα εγχώρια
επειδή έχω χάσει επαφή το 2κυλινδρο θα έρθει Ελλάδα? πότε περίπου ξέρουμε? -
Τychy Πολωνία,γραμμές παραγωγής 500 & similia
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
παίδες ας γυρίσουμε λίγο στα εγχώρια
επειδή έχω χάσει επαφή το 2κυλινδρο θα έρθει Ελλάδα? πότε περίπου ξέρουμε?Πραγματι, ισως το πιο ενδιαφερον 500...Αυτο με τα 100αλογα ποτε θα ερθει?
Τιμες στην Ιταλια εχουν βγει? -
μεγαλο ομως ακουσα πως ειναι το κοστος του.Σε τιμες θα αγγιζει τον multijet?
-
Στην Ιταλία ξεκινά από τα 13400 (έκδοση pop),όντας 1600 ευρώ ακριβότερο από το αντίστοιχο 1,2 FIRE, 800 ευρώ φθηνότερο από το 1,3mjet 95cv....ενώ έχει ακριβώς την ίδια τιμή με το 1,3mjet 75cv.
Στα των εκδόσεων του 0,9 προηγείται η ατμοσφαιρική έκδοση των 65 ίππων και θα ακολουθήσει αυτή των 105 ίππων (χρονοδιαγράμματα δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή).
-
Γειά σας.
Θα αγοράσω ένα fiat 500. Και σκεύτομαι τα εξής:
- Lounge vs Sport:
Από τις εκδόσεις sport και lounge θα προτιμήσω την lounge. Η lounge είναι πιο όμορφη εξωτερικά με το kit chromo που συμβαδίζει με το chic concept, αλλά και η αεροτομή του sport είναι και αυτή όμορφή. Εσωτερικά επίσης η lounge είναι πιο όμορφη με την ηλιοροφή που το κάνει να δείχνει φρέσκο και ευρύχωρο. Τα σπορ καθίσματα της sport δε μου άρεσαν. Από ότι λέτε είναι πιο άνετα και αυτό με προβληματίζει Έχω κακή εμποιρία από τα άθλια καθίσματα του mitsubishi colt που με έπιανε η μέση μου μετά από 2 ώρες οδήγησης αλλά δε νομίζω τα απλά καθίσματα του lounge να έχουν το ίδιο πρόβλημα. Σωστά?
Επίσης άλλος ένας λόγος είναι ότι καπνίζω και θέλω να δοκιμάσω την ανηγόμενη οροφή που μάλλον θα βοηθάει στο να εξαερίζει το αμάξι. Ποτέ δε μου κάνανε εντύπωση οι ηλιοροφές. Ένα μικρο-ανοιγμα στο ουρανό του αυτοκινήτου. Αλλά στο fiat εξωτερικά φαίνεται πολύ όμορφο και εσωτερικά επίσης. Και φαίνεται και μεγάλο. Τι λέτε, το κάπνισμα είναι ένας λόγος παραπάνω να πάρεις ανηγόμενη ηλιοροφή?
Αυτά. Ξεχνάω κάτι της sport έκδοσης που ίσως να με κάνει να την προτιμήσω?
-
ESP or not ESP?
Είμαι πολύ συνετός οδηγός. Δε τρέχω πολύ. Κυρίως όταν είμαι σε άγνωστους δρόμους πηγαίνω πολύ χαλαρά. Έτσι είμαι. Οπότε τι να το κάνω το esp? Και φοβάμαι όλα αυτα τα ηλεκτρονικά. Μετά απο 10 χρόνια ίσως χαλάνε και εδώ στη Κρήτη δε εμπιστεύομαι τους μηχανικούς. -
Twin Air
Μετά από λίγο ψάξιμο, αν και είμαι τελείως άσχετος με τα αμάξια και τα μηχανολογικά, κατέληξα ότι η καλύτερη έκδοση είναι η twin air. Σύγκριση μεταξύ 1.4 και twinAir βγαίνει σίγουρα νικητής το twinAir. Σκευτόμουν βέβαια και το 1.2 αλλά σήμερα είδα ότι άλλαξε ο νόμος με τα τέλη κυκλοφορίας και τα ταξινομημένα αυτοκίνητα από το 2011 που θα έχουν κάτω από 100 co2/g δε θα πληρώνουν καθόλου τέλη κυκλοφορίας. Οπότε μάλλον αξίζει να δώσεις 1600 ευρώ παραπάνω σε σύγκριση με το 1.2 και να πάρεις το twinAir και εκτός του ότι θα γλυτώνεις 100 ευρώ τα ΄τελη κάθε χρόνο, έχεις και καλύτερη κατανάλωση και μεγαλύτερη ροπή και λιγότερα έξοδα συντήρισης.
Η τελική επιλογή είναι Fiat 500 twin air lounge edition......
- Lounge vs Sport:
-
Με το καλό να σου ευχηθώ. Ο twinair είναι πλέον η καλύτερη επιλογή και λόγω τεχνολογικού υπόβαθρου αλλά και οικονομικού για την ελλάδα.Εγώ αν το αγόραζα τώρα εννοείται ότι θα το έπαιρνα με αυτό τον κινητήρα. Κατά τα άλλα ως ιδιοκτήτης ενός 1.2 lounge επι δύο έτη, είμαι απόλυτα ευχαριτημένος, είναι πολύ πολύ οικονομικό,όπως το ήθελα και ποιοτικά πολύ ανώτερο των προσδοκιών μου .Η ανοιγόμενη ηλιοροφή είναι ένα advantage σε αυτό το αμάξι και από αισθητικής άποψης. Το esp που αναφέρεις είναι υπποθέτω standard πλέον στις νέες εκδόσεις και δεν νομίζω να πάθει κάτι με την πάροδο των ετών. Τα καθίσματα τέλος που αναφέρεις είναι σκληρά και στη lounge,της sport τα δοκίμασα μόνο στο εκθεσιακό και μου φάνηκαν ακόμη χειρότερα, αλλά έχουν τουλάχιστον καλή πλευρική στήριξη που είναι για μένα ένα θεμα (π.χ. το yaris που ήθελα είχε άθλια καθίσματα σε αυτόν τομέα)
-
Οι άλλες σκέψεις μου για αμάξια είναι για τα εντελώς πρακτικά αμάξια όπως κάποιο τζιπ ή κάτι σαν το MPV Qubo. Αλλά μάλλον το πρώτο μου αμάξι θα είναι τελικά το fiat 500.
Για το fiat 500 έχω άλλη μια ερώτηση. To fix & go πως δουλεύει? Αν πάθεις λάστιχο, όση ζημιά και να έχει, το fix & go θα σε πάει μέχρι το συνεργείο?
-
Ο χρήστης Joun έγραψε:
Οι άλλες σκέψεις μου για αμάξια είναι για τα εντελώς πρακτικά αμάξια όπως κάποιο τζιπ ή κάτι σαν το MPV Qubo. Αλλά μάλλον το πρώτο μου αμάξι θα είναι τελικά το fiat 500.Για το fiat 500 έχω άλλη μια ερώτηση. To fix & go πως δουλεύει? Αν πάθεις λάστιχο, όση ζημιά και να έχει, το fix & go θα σε πάει μέχρι το συνεργείο?
Νομίζω ότι με 50€? σου βαζουν ρεζέρβα. Το fix & go, καλύπτει όλες τις τρύπες, αλλά όχι τα σκισίματα, εκεί θα χρειαστείς οδική βοήθεια. Ενώ αν έχεις αυτήν (τέλος πάντων, ας την πούμε) ρεζέρβα, δεν κάθεσαι να περιμένεις.
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Οι άλλες σκέψεις μου για αμάξια είναι για τα εντελώς πρακτικά αμάξια όπως κάποιο τζιπ ή κάτι σαν το MPV Qubo. Αλλά μάλλον το πρώτο μου αμάξι θα είναι τελικά το fiat 500.
Για το fiat 500 έχω άλλη μια ερώτηση. To fix & go πως δουλεύει? Αν πάθεις λάστιχο, όση ζημιά και να έχει, το fix & go θα σε πάει μέχρι το συνεργείο?
Νομίζω ότι με 50€? σου βαζουν ρεζέρβα. Το fix & go, καλύπτει όλες τις τρύπες, αλλά όχι τα σκισίματα, εκεί θα χρειαστείς οδική βοήθεια. Ενώ αν έχεις αυτήν (τέλος πάντων, ας την πούμε) ρεζέρβα, δεν κάθεσαι να περιμένεις.
OK. Τότε οπωσδήποτε με ρεζέρβα γιατί το 80% θα είναι σκισίματα με τις λακούβες και τους χωματόδρομους.
Πιάνει περισσότερο χώρο η ρεζέρβα στο χώρο των αποσκευών? -
Καθόλου, γιατί η θέση της στο πάτωμα του χώρου αποσκευών, πίσω, υπάρχει...
-
Τα φώτα bi-xenon έχουν την ίδια αντοχη όπως και τα κονονικά? Είναι ακριβη η αλλαγή τους αν χαλάσουν?
Λένε να τα βάλεις?Επίσης επειδή πάντα μου τη σπάνε αυτοί με τους προβολείς που σε τυφλώνουν, τα bi-xenon τυφλώνουν?
Τουλάχιστον αν έχεις εσύ bi-xenon μήπως αποφεύγεις το τύφλωμα? Υπάρχει κανενας τρόπος?Αυτα τα προβολάκια τα extra που βλέπω σε αμάξια και σε τυφλώνουν δεν είναι παράνομα?
-
μετα απο καιρο κ παλι καλησπερα σας!εχω ερωτησεις για τους εχοντες γνωση!
πρωτον,θα ερθει στην ελλαδα ο μουλτιτζετ με τα 95 αλογα?
δευτερον,το νεο διπλοσυμπλεκτο αυτοματο κιβωτιο ποτε θα ειναι διαθεσιμο?κ με ποιους κινητηρες θα συνδυαζεται?
αρχιζει να μου κεντριζει το ενδιαφερον το 500..ειτε 0.9 105 αυτοματο,ειτε 1.3 μουλτιτζετ αυτοματο..
ευχαριστω εκ των προτερων κ ζητω συγνωμη αν εχουν ηδη απαντηθει οι ερωτησεις μου.. -
καλως το παλικαρι
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
δευτερον,το νεο διπλοσυμπλεκτο αυτοματο κιβωτιο ποτε θα ειναι διαθεσιμο?κ με ποιους κινητηρες θα συνδυαζεται?
C635 TCT από τέλος του έτους παραδοτέο σε MiTo 1,4tjet mair 135cv.Από αρχές του έτους σε Giulietta 2,0mjet 2 140 & 170 cv.Σταδιακά σε όλα τα τετρακύλινδρα (βενζίνης και diesel)του c και d segment των Fiat - Chrysler (αν και όχι κατ'ανάγκη σε όλες τις εκδόσεις τους.....αλλά στις πιο αποδοτικές).
Για τo a και λοιπό b segment ΤCΤ θα διατίθεται όταν ολοκληρωθεί η εξέλιξη του μικρού C625 .αρχιζει να μου κεντριζει το ενδιαφερον το 500..ειτε 0.9 105 αυτοματο,ειτε 1.3 μουλτιτζετ αυτοματο..
για το 500 SGE 105cv θα χρειαστεί να περιμένεις τουλάχιστον ένα χρόνο ακόμα ,ενώ προς το παρόν ο mjet2 των 95cv,διαθέσιμο μόνο με χειροκίνητο c510,καθώς δεν συνδυάζεται με το μηχανικό του mjet 75cv.
-
Ο χρήστης Joun έγραψε:
Τα φώτα bi-xenon έχουν την ίδια αντοχη όπως και τα κονονικά? Είναι ακριβη η αλλαγή τους αν χαλάσουν?
Λένε να τα βάλεις?Επίσης επειδή πάντα μου τη σπάνε αυτοί με τους προβολείς που σε τυφλώνουν, τα bi-xenon τυφλώνουν?
Τουλάχιστον αν έχεις εσύ bi-xenon μήπως αποφεύγεις το τύφλωμα? Υπάρχει κανενας τρόπος?Αυτα τα προβολάκια τα extra που βλέπω σε αμάξια και σε τυφλώνουν δεν είναι παράνομα?
Επειδη μολις αλλαξα τις εργοστασιακες xenon λαμπες, στο αυτοκινητο μου (εκλεισε μια 10ετια εδω και μερικους μηνες) μπορω να σου πω οτι αξιζουν και το τελευταιο ευρω.
Ο φωτισμος σε σχεση με μια κοινη λαμπα αλογονου ειναι 200% ισχυροτερος , και παραλληλα χαρις το κατοπτρο του φαναριου (projector) η δεσμη δεν τυφλωνει
οσους σε αντικριζουν.
Η αντικατασταση των λαμπτηρων ειναι σαφως ακριβοτερη σε σχεση με κοινους λαμπτηρες,
(κοστος αντικαταστασης των δικων μου εργοστασιακων Philips στα 200ευρω το ζευγαρι
απο το ιντερνετ, 365ευρω απο την αντιπ/σωπεια), αλλα η εξτρα ενεργητικη ασφαλεια
που σου προσφερουν ειναι ανεκτιμητη.
Τα εξτρα προβολακια, και οτιδηποτε εχει να κανει με after market λαμπες xenon, τοποθετημενες σε φαναρια χωρις projector, ειναι παρανομα και επικινδυνα για τους υπολοιπους οδηγους. Σε καποιες χωρες της Ευρωπης λεγεται οτι γινεται επιτοπου παρακρατηση αδειας μερικων μηνων, σε τετοιες περιπτωσεις, συνοδευομενη απο τσουχτερο προστιμο... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Η αντικατασταση των λαμπτηρων ειναι σαφως ακριβοτερη σε σχεση με κοινους λαμπτηρες,
(κοστος αντικαταστασης των δικων μου εργοστασιακων Philips στα 200ευρω το ζευγαρι
απο το ιντερνετ, 365ευρω απο την αντιπ/σωπεια), αλλα η εξτρα ενεργητικη ασφαλεια
που σου προσφερουν ειναι ανεκτιμητη.Αντί να βάλω με 790 το option για τα bi-xenon, μπορώ να τα βάλω μετά φτηνότερα?
Και επίσης διάβασα σε ένα review αυτό που φοβόμουνα..... 'Seats aren't comfortable on long journeys'
Μάλλον θα πονάει η μέση μου και σε αυτά τα καθίσματα.... -
Θα σου πρότεινα να βάλεις τα εργοστασιακά bi-xenon καθώς η τιμή τους είναι ικανοποιητική.Εγώ ψάχνομαι πως μπορούν να μπούν στο δικο μου,γιατί πριν 2 χρόνια που το πήρα δεν υπήρχαν ούτε ως optional ... με τα εργοστασιακά παίρνεις αυτές τις λειτουργείες,που νομίζω πρέπει να συνυπάρχουν απαραίτητα με τα xenon σύμφωνα με την ευρωπαϊκή οδηγία --> autoleveling http://www.youtube.com/watch?v=EDagQo_vZM4
και πλυστική http://www.youtube.com/watch?v=CZ7u8oYi ... re=relatedγια τα καθίσματα που αναφέρεις,να σου πω ότι δύο χρόνια μετά δεν έχουν 'μαλακώσει' καθόλου,σα να είναι του κουτιού και ομολογουμένως είναι λίγο κουραστικά σε όποιον δεν μπορεί σε τέτοια συνθήκη (εγώ λόγω δουλειάς γραφείου βολεύομαι,γιατί επαναφέρουν το σώμα μου...).
FIAT 5oo 2007