-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
10 εταιρείες.
Είναι λίγο απλοϊκό αλλά σωστό το ζήτημα που έχω ακούσει από πολλούς Ε.Ε.
'Πάνε να μας κάνουν όλους υπαλλήλους'. Αυτό είναι όντως σωστό (αυτό είναι το ζητούμενο στην υπόθεση)ρε παιδιά γκαρίζουμε για ανταγωνιστικότητα και παραγωγή εξαγώγιμων προϊόντων ώστε να εισρέει φρέσκο χρήμα στην οικονομία μας. τι όφελος θα έχουμε ως υπάλληλοι 10 πολυεθνικών, τα αφεντικά των οποίων θα εμφιαλώνουν τον ιδρώτα μας για να ποτίζουν τις επαύλεις τους χιλιάδες χιλιόμετρα μακρυά???
επανέρχομαι σε προηγούμενο ποστάρισμα, αντί να δημιουργηθούν μηχανισμοί αντιμετώπισης της φοροδιαφυγής και δημόσιας σπατάλης ας γίνουμε (η εύκολη λύση) όλοι υπάλληλοι πολυεθνικών!!!
κυνηγάμε να ξανα-ανακαλύψουμε τον τροχό...όταν προηγμένες κοινωνίες-οικονομίες επαναπροσδιορίζουν τις πολιτικές τους με στόχο την δημιουργία και ανάπτυξη πολλών μικρών επιχειρήσεων ως αντίβαρο στους κινδύνους της κατάρρευσης εταιρειών δεινοσαύρων με τα γνωστά αποτελέσματα. -
Ενώ τώρα που πλουτίζουν 10 πολιτικοί και 50 κομματόσκυλα είναι καλύτερα. Αλλά είπαμε ο επιχειρηματίας είναι σατανική μορφή, ενώ ο κομματόσκυλος εργατοπατέρας.
Και γιατί να μην υπάρχει ελληνική μεταφορική; Χμ...
Αν από την άλλη σε ενοχλεί γενικά το να παίρνει κάποιος τα διπλά από κάποιον άλλο, τότε πηγαίνεις Περισσό και ζητάς την Κα Αλέκα να σου εξηγήσει τα καθέκαστα. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Σου κλέψαν τα καρπούζια ---> Οι Αθηναίοι είναι κλέφτεςAυτοι που μου τα εκλεψαν Αθηναιοι ηταν, τι μπορω να κανω γιαυτο??
Ο αδερφός σου βρήκε καλύτερη τιμή από φορτηγατζή σε σχέση με τη μεταφορική ---> Το άνοιγμα των αγορών θα καταστρέψει τη χώρα
Kανεις πως δε καταλαβαινεις κι αυτοεξευτελιζεσαι ή μου φαινεται??
Οταν λες πως απο 20.000 επαγγελματιες που διαγκωνιζονται για το μεροκαμματο ειναι καλυτερες οι 10 μεταφορικες (χωρις να μας εξηγεις τινι τροπω) που μπορουν ανετα να συστησουν ολιγοπωλιο, μπλεκοντας ασχετα πραγματα οπως το προγραμμα του Σαμαρα, θελεις να σε παρω και στα σοβαρα??Αυτο με το ΚΤΕΟ ομολογω πως δε το καταλαβα
Ενώ τώρα που πλουτίζουν 10 πολιτικοί και 50 κομματόσκυλα είναι καλύτερα.
Εξηγησε μας πως το 'ανοιγμα των αγορων' θα βοηθησει στη παταξη της διαφθορας
-
Εξηγησε μας πως το 'ανοιγμα των αγορων' θα βοηθησει στη παταξη της διαφθορας
My dear 8αρια το είπα και πριν, ίσως όχι τόσο ξεκάθαρα. Για να αναπτυχθεί μια ελεύθερη αγορά, προαπαιτείται η σωστή λειτουργία του κράτους προς αυτή την κατεύθυνση. Γιατί ο καπιταλισμός δεν προβλέπει πουθενά εφοριακούς που δεν αποδίδουν τα προβλεπόμενα στο κράτος αλλά βάζουν στην τσέπη τους τα ρέστα, ούτε και τελωνειακούς που κάνουν τη δουλειά τους μόνο αν πέσει κέρμα.
Αυτά είναι pasokical capitalism και όχι σκέτο capitalism. -
Ο χρήστης vice246 έγραψε:
10 εταιρείες.
Είναι λίγο απλοϊκό αλλά σωστό το ζήτημα που έχω ακούσει από πολλούς Ε.Ε.
'Πάνε να μας κάνουν όλους υπαλλήλους'. Αυτό είναι όντως σωστό (αυτό είναι το ζητούμενο στην υπόθεση)ρε παιδιά γκαρίζουμε για ανταγωνιστικότητα και παραγωγή εξαγώγιμων προϊόντων ώστε να εισρέει φρέσκο χρήμα στην οικονομία μας. τι όφελος θα έχουμε ως υπάλληλοι 10 πολυεθνικών, τα αφεντικά των οποίων θα εμφιαλώνουν τον ιδρώτα μας για να ποτίζουν τις επαύλεις τους χιλιάδες χιλιόμετρα μακρυά???
αν δεν ειμαστε ικανοι να μαζευτουμε 10-20-50 ατομα και να στησουμε μια σοβαρη επιχειρηση, ε τοτε ας γινουμε υπαλληλοι των πολυεθνικων. Μονοι μας βγαζουμε τα ματια μας.-
-
άντε το μπλου-τζιν το συνηθίσαμε.....την μπούρκα, μου έρχεται δύσκολο...
-
Η αντιπαράθεση 88888 και Eddy είναι από τις πλέον γόνιμες διαδικτυακές συζητήσεις. Με επιχειρήματα πραγματικά, όχι ακαδημαϊκούς φορμαλισμούς που όλοι ξέρουμε ότι οδηγούν σε προδιαγεγραμμένα συμπεράσματα. Χίλιες φορές να παρακολουθώ αυτή τη συζήτηση παρά τον όποιον βλάκα γκουρού του μάνατζμεντ που ήρθε στους κάφρους για αρπαχτή και κοιτάνε τα χαϊβάνια από κάτω.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
10 εταιρείες.
Είναι λίγο απλοϊκό αλλά σωστό το ζήτημα που έχω ακούσει από πολλούς Ε.Ε.
'Πάνε να μας κάνουν όλους υπαλλήλους'. Αυτό είναι όντως σωστό (αυτό είναι το ζητούμενο στην υπόθεση)ρε παιδιά γκαρίζουμε για ανταγωνιστικότητα και παραγωγή εξαγώγιμων προϊόντων ώστε να εισρέει φρέσκο χρήμα στην οικονομία μας. τι όφελος θα έχουμε ως υπάλληλοι 10 πολυεθνικών, τα αφεντικά των οποίων θα εμφιαλώνουν τον ιδρώτα μας για να ποτίζουν τις επαύλεις τους χιλιάδες χιλιόμετρα μακρυά???
αν δεν ειμαστε ικανοι να μαζευτουμε 10-20-50 ατομα και να στησουμε μια σοβαρη επιχειρηση, ε τοτε ας γινουμε υπαλληλοι των πολυεθνικων. Μονοι μας βγαζουμε τα ματια μας.-
Σωστος 1000%.
Εκει που θα εδιναν του κοσμου τα λεφτα για αδειες, μαζευονται μερικα ατομα και κανουν μια ωραια εταιρια,με εγκαταστασεις οπου θα αραζουν τα φορτηγα τους και οχι χυμα οπως τωρα.
Με το προσωπικο κανονικα να πληρωνεται ,να δουλευουν κανονικα ωραρια και να εχουν καλα συντηρημενα οχηματα.88888@
δεν γνωριζεις το αντικειμενο οποτε αστο.
Παντως ειναι αποφαση της ευρωπης να ανοιξουν τα κλειστα επαγγελματα.Δεν μπορει ολη η ευρωπη να εχει λαθος και οι λιγοι εδω δικιο. -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
αν δεν ειμαστε ικανοι να μαζευτουμε 10-20-50 ατομα και να στησουμε μια σοβαρη επιχειρηση, ε τοτε ας γινουμε υπαλληλοι των πολυεθνικων. Μονοι μας βγαζουμε τα ματια μας.-
αυτο ειναι , στην ελλαδα δυστυχως δεν συμβαινει καθολου αυτο
-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Ποτε ειναι ανοιχτη μια αγορα??
Οταν εχει 20.000 φορτηγατζηδες ή οταν εχει 10 εταιρειες μεταφορων??Α, μόνο αυτές οι 2 περιπτώσεις υπάρχουν, ε;
http://en.wikipedia.org/wiki/False_dilemmaΝα σου δώσω εγώ ένα άλλο σενάριο: η αγορά παραμένει κλειστή, ερχονται -όχι 10- μόλις 2-3 μεγάλες ξένες εταιρείες και πιάνουν τους φορτηγατζήδες έναν-έναν και αγοράζουν τις άδειες τους. Η αγορά συγκεντρώνεται σε αυτούς τους 2-3 παίχτες, κάνουν μεταξύ τους μια μυστική συμφωνία και σου 10σιάζουν αύριο τα μεταφορικά. Ολιγοπώλειο-καρτέλ και δεν μπορεί να τους αγγίξει κανείς. Pwned...
Στις ΗΠΑ (παράδειγμα ελεύθερης αγοράς) αν πιάσουν εφοριακό με 30 χήνες από εκβιασμό, τον στήνουν στο απόσπασμα.
Σόρι, αλλά τώρα κι εσύ έχεις φτάσει αφελώς στο αντίθετο άκρο. Στις ΗΠΑ, οι μεγάλες εταιρίες απλά αγοράζουν τους δικούς τους πολιτικούς και γράφουν νομολογίες κατά παραγγελία.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Σου κλέψαν τα καρπούζια ---> Οι Αθηναίοι είναι κλέφτες
Ο αδερφός σου βρήκε καλύτερη τιμή από φορτηγατζή σε σχέση με τη μεταφορική ---> Το άνοιγμα των αγορών θα καταστρέψει τη χώραΗ ακαδημαϊκή κοινότητα περιμένει τα πορίσματα σου
Περιεργο θα ηταν να μη ΞΕΡΕΙΣ ακομα και το χρωμα μου
Μιλάμε έλιωσα!
-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Ποτε ειναι ανοιχτη μια αγορα??
Οταν εχει 20.000 φορτηγατζηδες ή οταν εχει 10 εταιρειες μεταφορων??Ερώτηση παγίδα. Η σωστή απάντηση είναι: 'όταν οποιοσδήποτε θέλει να μπει, μπαίνει, χωρίς να απαιτείται μπάρμπας στην Κορώνη, €200000 μαύρα, πίπες στον κ. τμηματάρχη κοκ.'
Η σωστή ερώτηση είναι: πότε λειτουργεί ο ανταγωνισμός σε μία αγορά, με 20000 καταστήματα ή με 10 μεγαλοκαταστήματα ? Η απάντηση είναι 'αν το κράτος κάνει σωστά τη δουλειά του (επιτροπή ανταγωνισμού και γενικά ρυθμιστικές αρχές) δεν έχει σημασία'. Δε νοείται ολιγοπώλιο με 10 'παίκτες'. Δηλαδή τα super market που είναι 5-6 μεγάλοι παίκτες έχουν ολιγοπώλιο ή 'σφάζονται' ? Που έχουν μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους, στα super market (1-2%) ή στα χιλιάδες καταστήματα ρουχισμού (όπου σε πιάσουν, από 20% έως 300%).
Δηλαδή οι μεταφορείς σε μια 'πιάτσα' (πχ. Αθηνάς) έχουν σημαντικά διαφορετικές τιμές ? Ή μήπως πέφτει και εκεί price fixing... Δηλαδή το ΚΤΕΛ δεν είναι καρτέλ ?
Τέλος, αν είσαι ιδιώτης το μοντέλο του ιδιώτη αντισυμβαλλόμενου μπορεί να έχει νόημα αλλά αν είσαι εταιρεία τότε θέλεις να έχεις να κάνεις με εταιρεία. Για να μην πω ότι γενικά θέλεις να έχεις να κάνεις με εταιρεία διότι είναι μια οντότητα πολύ πιο αξιόπιστη από τον κάθε επαγγελματία ή 'επαγγελματία'.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
...
αν δεν ειμαστε ικανοι να μαζευτουμε 10-20-50 ατομα και να στησουμε μια σοβαρη επιχειρηση, ε τοτε ας γινουμε υπαλληλοι των πολυεθνικων. Μονοι μας βγαζουμε τα ματια μας.-Ακριβώς!
Τί φόβος είναι αυτός?Θα έρθουν οι ξένοι και θα τα πάρουν όλα δικά τους και εμείς θα μείνουμε να τους κοιτάμε?Επί ίσοις όροις, και άμα είμαστε μάγκες να πάμε και εμείς να ανοίξουμε μεταφορικές έξω!
Όλα τα παράλογα εμείς,ρε γμτ!
Όπως είπε ο zorz, και με το ισχύον καθεστώς άμα κάποιος είχε την κάψα να 'ελέγχει' τις μεταφορές θα μπορούσε να αγοράσει Ν άδειες και να το κάνει!Αλλά δεν το έκαναν...Γιατί άραγε?
Είπαμε οτιδήποτε μας αλλάζει τη συνήθεια, ακόμη και αν δε το κατανοούμε, είναι κατακριτέο, κολάσιμο και έξω από εδώ!ΥΓ Άλλος ένας τομέας που η φοροδιαφυγή τείνει στο άπειρο!
ΥΓ2 Τα ΙΧ φορτηγά στον τομέα των χωματουργικών με το κατάλληλο συμφωνητικό μπορούν να μεταφέρουν υλικά για άλλους ιδιώτες! -
Εφέντη zorz μου δίνεις κρίμα...
Δεν εννοούσα να γίνουμε Αμέρικα. Και να θέλαμε δεν γίνεται ούτως ή άλλως. Το ανέφερα σαν παράδειγμα ελεύθερης αγοράς.
Η Ελλάδα δεν μπορεί να γίνει σε καμμία περίπτωση ΗΠΑ, αλλά μπορεί να γίνει μια μικρή καπιταλιστική οικονομία με έμφαση στον τουρισμό και την εμπορική αξιοποίηση της γεωγραφικής της θέσης.
Εδώ όμως ακόμα μιλάμε για κλέφτες και αρματωλούς και οι χωροφύλακες κυνηγάνε τον λήσταρχο Νταβέλη στη σπηλιά του...
Θα συμφωνήσω πάντως ότι: ελεύθερη αγορά + πασοκικός καπιταλισμός = άσε κάτω το ΝΟΥΝΟΥ ρε... -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Η σωστή ερώτηση είναι: πότε λειτουργεί ο ανταγωνισμός σε μία αγορά, με 20000 καταστήματα ή με 10 μεγαλοκαταστήματα ? Η απάντηση είναι 'αν το κράτος κάνει σωστά τη δουλειά του (επιτροπή ανταγωνισμού και γενικά ρυθμιστικές αρχές) δεν έχει σημασία'. Δε νοείται ολιγοπώλιο με 10 'παίκτες'. Δηλαδή τα super market που είναι 5-6 μεγάλοι παίκτες έχουν ολιγοπώλιο ή 'σφάζονται' ? Που έχουν μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους, στα super market (1-2%) ή στα χιλιάδες καταστήματα ρουχισμού (όπου σε πιάσουν, από 20% έως 300%).
Ρώτα καναν προμηθευτή σουπερμαρκετ να σου πει αν είναι καρτελ η όχι. Καταλαβαίνεις πως αν αγοράζεις και πουλάς ακαριαία ενω πληρώνεις του αγίου ανήμερα σε παίρνει να πουλάς και κάτω του κόστους. Ειδικά όταν είσαι μεγάλο κεφάλαιο και μπορείς να επενδύσεις δυναμικά.
Παρ όλα αυτά βάζουν κέρδος και δεν σφάζονται καθόλου, προτιμούν να σφάζουν τον παραγωγό.
Να μην πιάσουμε και τον παράγοντα απασχόληση όπου η αναλογία απασχόλησης/κέρδους είναι για τα πανηγύρια. Αν είχαμε μικροεπιχειρήσεις στη θέση τους θα είχαμε απείρως περισσότερες θέσεις απασχόλησης προφανώς. -
Παντως και τωρα η διαφορα στην χρεωση ανα κιβωτιο απο οσες μεταφορικες συνεργαζομαι δεν ειναι σοβαρη,μεχρι 0,05€ να ειναι .Δεν ξερω τι γινεται οταν ειναι πληρωμενα απο τον αποστολεα.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Η σωστή ερώτηση είναι: πότε λειτουργεί ο ανταγωνισμός σε μία αγορά, με 20000 καταστήματα ή με 10 μεγαλοκαταστήματα ? Η απάντηση είναι 'αν το κράτος κάνει σωστά τη δουλειά του (επιτροπή ανταγωνισμού και γενικά ρυθμιστικές αρχές) δεν έχει σημασία'. Δε νοείται ολιγοπώλιο με 10 'παίκτες'. Δηλαδή τα super market που είναι 5-6 μεγάλοι παίκτες έχουν ολιγοπώλιο ή 'σφάζονται' ? Που έχουν μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους, στα super market (1-2%) ή στα χιλιάδες καταστήματα ρουχισμού (όπου σε πιάσουν, από 20% έως 300%).
Δηλαδή οι μεταφορείς σε μια 'πιάτσα' (πχ. Αθηνάς) έχουν σημαντικά διαφορετικές τιμές ? Ή μήπως πέφτει και εκεί price fixing... Δηλαδή το ΚΤΕΛ δεν είναι καρτέλ ?
Τέλος, αν είσαι ιδιώτης το μοντέλο του ιδιώτη αντισυμβαλλόμενου μπορεί να έχει νόημα αλλά αν είσαι εταιρεία τότε θέλεις να έχεις να κάνεις με εταιρεία. Για να μην πω ότι γενικά θέλεις να έχεις να κάνεις με εταιρεία διότι είναι μια οντότητα πολύ πιο αξιόπιστη από τον κάθε επαγγελματία ή 'επαγγελματία'.α) επειδή το κράτος βαριέται να κάνει την δουλειά του γιαυτό προτιμά να έχει να κάνει με 10 μεγάλες εταιρείες παρά με 10000 μικρές οι οποίες βέβαια απορροφούν απασχόληση και οι μικροεπιχειρηματίες καταναλώνουν τα κέρδη τους εντός των τειχών.
οι όποιες δικαιολογίες περί φοροδιαφυγής είναι @@ καλαβρέζικα. δηλαδή η κάθε siemens είναι πρότυπο φορολογούμενου?
β) όταν κυριαρχούσαν τα μπακάλικα η ελλάδα ήταν η φθηνότερη χώρα της τότε ευρώπης...με τα SM έγινε η ακριβότερη...
γ) ποσοστά κέρδους άνω του 10-12% στον ρουχισμό συναντάμε μόνο σε καραεπώνυμα άρα εκτός ενδιαφέροντος για το ευρύ κοινό...σε ενδύματα των 10 και 20€ ποια μπορεί να είναι η χονδρική τιμή τους για να αναφέρεις τριψήφια ποσοστά κέρδους?
δ) τα ΚΤΕΛ είναι μια από τις πολλές επιλογές μεταφοράς εμπορευμάτων και δεν αποτελεί μονοπώλιο (εκτός περιόδου απεργιών των φορτηγών κα)
ε) το αστείο είναι ότι και οι εργαζόμενοι πολλές φορές προτιμούν το 'ασφαλές' μαστίγωμα των μεγάλων εταιρειών από την 'ανασφαλή' χαλαρότητα των μικρών.
στ) το θέμα είναι ότι και οι κολοσσοί απευθύνονται σε μικρούς ή μικρότερους πελάτες και όλοι μαζί στον μοναδικό καταναλωτή που τον συμπεριφέρονται ως απλό νούμερο. -
Ο χρήστης xristos912 έγραψε:
Σωστος 1000%.
Εκει που θα εδιναν του κοσμου τα λεφτα για αδειες, μαζευονται μερικα ατομα και κανουν μια ωραια εταιρια,με εγκαταστασεις οπου θα αραζουν τα φορτηγα τους και οχι χυμα οπως τωρα.
Με το προσωπικο κανονικα να πληρωνεται ,να δουλευουν κανονικα ωραρια και να εχουν καλα συντηρημενα οχηματα,γιατι ως γνωστον ενας ανεργος εχει παρα πολλα λεφτα να καθονται σε τραπεζικα προιοντα και μετοχες και δεν ξερει που να τα επενδυσει.Μεταξυ των αλλων θα με ενδιεφερε η αποψη σου στο θεμα του αποκλεισμου των φυσικων προσωπων απο το 'ανοιγμα' του επαγγελματος.Περιμενω με αγωνια.88888@
δεν γνωριζεις το αντικειμενο οποτε αστο.
Παντως ειναι αποφαση της ευρωπης να ανοιξουν τα κλειστα επαγγελματα.Δεν μπορει ολη η ευρωπη να εχει λαθος και οι λιγοι εδω δικιο.Θα ηθελα και την παραθεση της κοινοτικης οδηγιας αλλιως θα ξανα-υποθεσω οτι εισαι σε ανοιχτη συνδεση με την ΙπποκρατουςΗ σωστή ερώτηση είναι: πότε λειτουργεί ο ανταγωνισμός σε μία αγορά, με 20000 καταστήματα ή με 10 μεγαλοκαταστήματα ? Η απάντηση είναι 'αν το κράτος κάνει σωστά τη δουλειά του (επιτροπή ανταγωνισμού και γενικά ρυθμιστικές αρχές) δεν έχει σημασία'. Δε νοείται ολιγοπώλιο με 10 'παίκτες'. Δηλαδή τα super market που είναι 5-6 μεγάλοι παίκτες έχουν ολιγοπώλιο ή 'σφάζονται' ? Που έχουν μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους, στα super market (1-2%) ή στα χιλιάδες καταστήματα ρουχισμού (όπου σε πιάσουν, από 20% έως 300%).
(τι ηθελα και εκατσα μεσα Σαββατιατικα)
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Η Ελλάδα δεν μπορεί να γίνει σε καμμία περίπτωση ΗΠΑ, ....
Στο τομεα της διαφθορας η Αμερικα ειναι πολυυυυυ μπροστα με την εννοια οτι εκει δε χρειαζεται να λαδωσουν(=αγορασουν) τον υπαλληλισκο τον οποιο οντως ο νομος γ@μ@ει (και καλα του κανει) μιας και μπορουν να αγορασουν (μεταφορικα και κυριολεκτικα) τον ιδιο το Προεδρο και τη συντριπτικη πλειοψηφια των κονγκρεσμεν και των σεναιητορς.
Και μπορει ενας προεδρος στας ΗΠΑ να γινει ρομπα επειδη π#π@σε τη γραμματεα του λ.χ. ή επειδη το επισημο pet του Λευκου Οικου κατουρησε στο δημοσιο παρκο, ποτε ομως δε θα γινει ρομπα επειδη δεχτηκε 5.000.000 donation απο τη Χαλλιμπαρτον (τυχαιο το νομα) και μετα τις εδωσε απευθειας κρατικες δουλειες στο Ιρακ....αλλά μπορεί να γίνει μια μικρή καπιταλιστική οικονομία με έμφαση στον τουρισμό και την εμπορική αξιοποίηση της γεωγραφικής της θέσης.
Kνα παραδειγματακι σου ερχεται στο νου??
Γιατι εγω οσα παραδειγματακια ξερω απο 'ανθουσες καπιταλιστικες οικονομιες' που θα επρεπε να ειναι προτυπο για την Ελλαδα ειναι το λιγοτερο στην ιδια μοιρα με μας και μερικες πολυ χειροτερα.
Σου Θυμιζω:
Ισλανδια: 'Η μικρη χωρα των πρωην ψαραδων που πλεον λογω της ελευθερης αγορας και του καπιταλισμου με κανονες ευημερει και οι κατοικοι της απαξοιουν να γορασουν κατι λιγοτερο απο Καγιεν'Ιρλανδια:'Ο Κελτικος τιγρης που προσελκυσε τις ζουπα ντουπα τεκνολοτζι εταιρειες και παρουσιασε τρομαχτικους ρυθμους αναπτυξης'
Καμμια δεκαρια Ασιατικες τιγρεις κατι Ινδονησιες κατι Ταϋλανδες και λοιπα τετοια παραδειγματα.
Εκτος κι αν εννοεις τιποτα 'εκσυγχρονισμους', 'επανιδρυσεις του κρατους', 'τεταρτο δρομο δεξια, 6ο στενο αριστερα, στο μονοπατι ευθεια' Ελληνικης Κατασκευης...
-
Ξεχασες και την 'επανασταση του αυτονοητου','ειμαι αντιεξουσιαστης στην εξουσια',και κατι πιο προσφατο και πολυπλοκο..
'Ειρήσθω εν παρόδω, προσφάτως συνειδητοποιήσαμε ότι η λέξη «Αιγαίο», ηχητικά, προσομοιάζει με τη λέξη «αγάπη» στην κινεζική γλώσσα. Προβλέπουμε λοιπόν ότι η εμπειρία της κινηματογραφικής ταινίας «Mamma Mia», στην οποία πραγματοποιείται γαμήλια τελετή σε ένα ελληνικό νησί, θα οδηγήσει σε μια νέα βιομηχανία. Μάλιστα, γνωρίζω κάποια που πρόκειται σύντομα να παντρευτεί – να ευχηθούμε η ώρα η καλή στην Ελένη, της οποίας ο πατέρας βρίσκεται εδώ, μαζί μας'.
ΔΝΤ, eurogroup, κούρεμα, μνημόμιο ΙΙ, σωθήκαμε!!!