Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    • 1
    • 2
    • 72
    • 73
    • 74
    • 75
    • 76
    • 444
    • 445
    • 74 / 445
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    67
    8886
    202111
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 2
      21-quadra last edited by

      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

      Σε πολλές περιπτώσεις τούρμπο κινητήρων τα ημισυνθετικά είναι προτιμότερα.

      ...και νομίζω ότι ο λόγος για αυτό είναι οι μειωμένες ποσότητες στάχτης (κατακαθιών) που προκύπτουν από τα ημισυνθετικά (σε σχέση με τα συνθετικά) όταν αυτά καούν στις μεγάλες θερμοκρασίες της τουρμπίνας.

      Έτσι ακριβώς, καταστρέφουν τον άξονα γδέρνοντας τον, μετά από εκεί εκτός τα μπόσικα που πέρνει, περνάνε και λάδια τα οποία καίγονται καταστρέφοντας και τον καταλύτη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dbekos last edited by

        Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

        Σε πολλές περιπτώσεις τούρμπο κινητήρων τα ημισυνθετικά είναι προτιμότερα.

        ...και νομίζω ότι ο λόγος για αυτό είναι οι μειωμένες ποσότητες στάχτης (κατακαθιών) που προκύπτουν από τα ημισυνθετικά (σε σχέση με τα συνθετικά) όταν αυτά καούν στις μεγάλες θερμοκρασίες της τουρμπίνας.

        Έτσι ακριβώς, καταστρέφουν τον άξονα γδέρνοντας τον, μετά από εκεί εκτός τα μπόσικα που πέρνει, περνάνε και λάδια τα οποία καίγονται καταστρέφοντας και τον καταλύτη.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          papatzas last edited by

          Ο χρήστης mirage έγραψε:

          Υποθέτω εννοεί πως ανεβαίνει η συγκέντρωση προσθέτων και το TBN από το λάδι που συμπληρώνεται στο παλιό.

          Eπειδή συμπληρώνεται, όχι πως αναζοωγονείται από μόνο του.

          Nαι, καταχρηστική χρήση της λέξης αλλά μάλλον αυτό εννοεί.

          ναι γιατι με τα 5-40, συμπληρωσεις δεν συμπληρωσεις θες αλλαγη στα 15 η στο χρονο. στα 5-30 επιμηκυνεις τις αλλαγες αν συμπληρωνεις

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mirage last edited by

            Ο χρήστης papatzas έγραψε:

            Υποθέτω εννοεί πως ανεβαίνει η συγκέντρωση προσθέτων και το TBN από το λάδι που συμπληρώνεται στο παλιό.

            Eπειδή συμπληρώνεται, όχι πως αναζοωγονείται από μόνο του.

            Nαι, καταχρηστική χρήση της λέξης αλλά μάλλον αυτό εννοεί.

            ναι γιατι με τα 5-40, συμπληρωσεις δεν συμπληρωσεις θες αλλαγη στα 15 η στο χρονο. στα 5-30 επιμηκυνεις τις αλλαγες αν συμπληρωνεις

            To συμπλήρωμα δεν είναι υποχρεωτικό αν το αυτοκίνητο δεν καταναλώνει κάποια ποσότητα λιπαντικού. Επίσης όλα τα 5-40 δεν είναι ιδια ούτε το ιξώδες είναι αυτό που καθορίζει αν ένα λάδι είναι Longlife ή όχι ή αν πληροί την Χ, Υ προδιαγραφή του κατασκευαστή.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • mesastou
              mesastou last edited by

              Ο χρήστης papatzas έγραψε:
              ...
              για τη δικη σου περιπτωση 5-40 γιατι στην πολη ειναι πιο ευαισθητο το 5-30 και πιθανα να σου καταναλωσει

              Γιατί;

              ...
              κανα 10-40 μην βαλεις και καλα για το ελληνικο κλιμα κι εχεις κλαμα

              Συμφωνούμε, 10w40 είναι για αυτοκίνητα και μυαλά πριν το 2000. (ναι, οκ, υπάρχουν και κάποια ιδιαίτερα 10w40 και κάποια πειραγμένα)

              Τέλος, σέβομαι την άποψη και την προσωπική εμπειρία σχετικά με τα full synth και τα turbo αλλά δεν έχω βρει σχετική αναφορά σε BITOG ή αλλού... προβληματίζομαι αλλά προς το παρόν σε xantia CT έχω ΑΜΟ (και πριν 8100 Χ-Cess). Θα δούμε ...

              mouths are for eating, noses for breathing.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mousatos last edited by

                Ο χρήστης mesastou έγραψε:

                Συμφωνούμε, 10w40 είναι για αυτοκίνητα και μυαλά πριν το 2000. (ναι, οκ, υπάρχουν και κάποια ιδιαίτερα 10w40 και κάποια πειραγμένα)

                Τα πράγματα είναι σχετικά, δεν υπάρχει μαύρο-άσπρο, ας μην είμαστε δογματικοί.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  papatzas last edited by

                  επειδη μαλλον εχει γινει παρανοηση, αναφερθηκα για τον συγκεκριμενο κινητηρα (tsi) βασει των προδιαγραφων. αλλες εταιρειες μπορει να προτεινουν ακομα και για τουρμπο, διαφορετικου τυπου λιπαντικα. το vag προτεινει μονο 5-30 (504.00) 0-30 (503.00) που ειναι προδιαγραφές longlife η 5-40 (502.00) για το συγκεκριμενο κινητηρα που δεν ειναι longlife, αλλα για σταθερα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 2
                    21-quadra last edited by

                    Ο χρήστης papatzas έγραψε:
                    επειδη μαλλον εχει γινει παρανοηση, αναφερθηκα για τον συγκεκριμενο κινητηρα (tsi) βασει των προδιαγραφων. αλλες εταιρειες μπορει να προτεινουν ακομα και για τουρμπο, διαφορετικου τυπου λιπαντικα. το vag προτεινει μονο 5-30 (504.00) 0-30 (503.00) που ειναι προδιαγραφές longlife η 5-40 (502.00) για το συγκεκριμενο κινητηρα που δεν ειναι longlife, αλλα για σταθερα.

                    Οι κινητήρες άμεσου ψεκασμού χρειάζονται λάδια με χαμηλό βαθμό εξάτμισης τους λόγω της ανακύκλωσης των αναθυμιάσεων τους από τον στροφαλοθάλαμο στην εισαγωγή πρός κάψιμο ( βαλβίδα EGR ) αλλά εκεί κολλάνε στην εισαγωγή και στις βαλβίδες εισαγωγής και μπουκώνουν τα πάντα, μέχρι να μην πέρνει μπροστά ο κινητήρας γιατί ο ψεκασμός γίνεται μέσα στο θάλαμο καύσης και δεν υπάρχει μίγμα στους αυλούς της εισαγωγής ώστε να ξεπλένονται τα λάδια από τις αναθυμιάσεις του στροφαλοθαλάμου, οπότε καλό είναι σε αυτούς τους κινητήρες να ακολουθείται πάντοτε η πρόταση του κατασκευαστή.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nek last edited by

                      Γνωριζει κάποιος τα λάδια της gm-opel τι κατασκευής είναι??
                      Στο κουτι γραφουν made in germany . και πλέον η νεα σειρα DEXOS εκτος τις προδιαγραφες τόσο για βενζινη και diesel εχει και προδιαγραφες MBenz και VW πάνω στην ετικέτα!!!!
                      Μπορει ενα λάδι να καλύψει πολλες διαφορετικες προδιαγραφες?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mirage last edited by

                        Ο χρήστης nEK έγραψε:
                        Γνωριζει κάποιος τα λάδια της gm-opel τι κατασκευής είναι??
                        Στο κουτι γραφουν made in germany . και πλέον η νεα σειρα DEXOS εκτος τις προδιαγραφες τόσο για βενζινη και diesel εχει και προδιαγραφες MBenz και VW πάνω στην ετικέτα!!!!
                        Μπορει ενα λάδι να καλύψει πολλες διαφορετικες προδιαγραφες?

                        Ναι αρκεί να περάσει τις διαδικασίες πιστοποίησης και αρκεί οι προδιαγραφές αυτές να μην έχουν τελείως διαφορετικές απαιτήσεις

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Συνήθως οι προδιαγραφές έχουν μεγάλη αλληλεπικάλυψη.
                          Μια εξαιρετική σελίδα για να το μελετήσεις αυτό και μάλιστα με άμεσο και εύκολο τρόπο:
                          http://sas-origin.onstreammedia.com/ori ... index.html

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • mesastou
                            mesastou last edited by

                            Ο χρήστης mousatos έγραψε:

                            Συμφωνούμε, 10w40 είναι για αυτοκίνητα και μυαλά πριν το 2000. (ναι, οκ, υπάρχουν και κάποια ιδιαίτερα 10w40 και κάποια πειραγμένα)

                            Τα πράγματα είναι σχετικά, δεν υπάρχει μαύρο-άσπρο, ας μην είμαστε δογματικοί.

                            οκ, συγνώμη, απλά ήθελα να εκφράσω ότι έχω κουραστεί να προτείνεται τόσο συχνά το 10w40 σαν την χρυσή τομή για την Ελλάδα ανεξάρτητα από την νεότητα κινητήρα, την χρήση αλλά ακόμα και ... τις προδιαγραφές

                            Τέλος, ακόμα και τα καλά 10w40 δεν νομίζω ότι μπορούν να θεωρηθούν σύγχρονες συνθέσεις.

                            mouths are for eating, noses for breathing.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mousatos last edited by

                              Δεν υπάρχει λόγος για συγνώμη , προς Θεού.

                              Απλά πιστεύω οτι δεν είναι κακή επιλογή ιδίως για συχνές αλλαγές . Ακόμη και η GM που στην Αμερική τα έχει απαγορεύσει εδώ και χρόνια , στην Ευρώπη τα πουλά κανονικά με το σήμα της GM ( εταιρικά) . Δεν έχει ακουστεί κάποιο πρόβλημα εδώ .

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cson last edited by

                                Εχω τα λαδια(5-40 φουλ συνθετικα) στο tucson εδω και 13.000 χλμ...σημερα που τα μετρησα δεν εχει καψει τιποτα, αλλα βλεπω αρκετη μαυριλα(οχι μαυρο αλλα εντονο μελί χρωμα.) Και απο την ταπα πληρωσης βλεπω αρκετη ''βρωμια''..
                                Ειναι να τα αλλαξω τον Δεκεμβρη που συμπληρωνει χρονο και θα εχω και 15.000χλμ που λεει ο κατασκευαστης. Τα μισα χλμ εχουν γινει με υγραεριο. Μηπως το ταλαιπωρω ετσι? Να τα αλλαξω τωρα?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  rx8_drifter last edited by

                                  κινείσαι κυρίως μέσα στην πόλη?

                                  Αν ναι η μαυρίλα ( ή ασπρίλα σαν αφρός μάλλον) είναι φυσιολογικη...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cson last edited by

                                    Παντου κινουμε..και πολη και ταξιδια και βουνα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      drdino last edited by

                                      Άλλα 4 λίτρα ASL μπήκαν σήμερα στον πέζουλα + 2λίτρα βαλβολίνης Εlf NFP.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 106s16
                                        106s16 last edited by

                                        Ο χρήστης nEK έγραψε:
                                        Γνωριζει κάποιος τα λάδια της gm-opel τι κατασκευής είναι??
                                        Στο κουτι γραφουν made in germany . και πλέον η νεα σειρα DEXOS εκτος τις προδιαγραφες τόσο για βενζινη και diesel εχει και προδιαγραφες MBenz και VW πάνω στην ετικέτα!!!!
                                        Μπορει ενα λάδι να καλύψει πολλες διαφορετικες προδιαγραφες?

                                        PRODUCT: 5W-30 Long Life Engine Oil
                                        Fuel economy lubricant with very high performance for use in all sophisticated petrol and diesel car engines. Especially developed to assure a maximum protection of the engine during extended service intervals.

                                        Applications:

                                        Petrol and Diesel engines, particularly those using modern technologies

                                        The most severe service

                                        Sports driving

                                        All times of year, even in the coldest conditions

                                        •        Recommended for all modern petrol engines (multi valve, turbocharged, catalytic converter) and all diesel engines, turbocharged or not of passenger cars and light commercial vehicles.
                                        

                                        • For all types of service (urban, highway and motorway driving) particularly in the most extreme conditions (mountain roads, pulling caravans, etc.)

                                        • For all types of driving, particularly racing and high speed.

                                        • Specially developed to fulfil the needs of the manufacturer with regards to extended service intervals.

                                        Performances:

                                        ACEA : A3/ B3/B4
                                        API SL/CF

                                        APPROVAL MANUFACTURERS
                                        GM, OPEL, SAAB, VAUXHALL, CHEVROLET - Exceeds the most stringent current requirements of international specifications:

                                        •     ACEA defined for European manufacturers 
                                          
                                        •     ACEA : A3-02 (petrol) / B3-98 (diesel) / B4-98 (direct injected diesel)
                                          
                                        •     API defined for American manufacturers
                                          

                                        API : SL (petrol) / CF (diesel)

                                        • Also exceeds the engine test requirements of the ACEA A3, B3 and B4 specifications
                                         Approved by GM according to GM-LL-A-025 and GM-LL-B-025
                                         Approved by GM, OPEL, VAUXHALL, SAAB and CHEVROLET

                                        Customer Benefits:

                                        Optimised performance

                                        Outstanding engine cleanliness and protection

                                        Facilitates starting in severe cold conditions

                                        Extends engine life

                                        Extended drain intervals

                                        • Thanks to its exceptional quality,GM 5W30 Long Life Engine Oil provides:

                                        •   Outstanding engine protection particularly against wear in the timing system,
                                          
                                        •   Outstanding thermal stability and oxidation resistance, preventing any degradation even in severe conditions,
                                          
                                        •   Ensures immediate lubrication of engine components during cold starting resulting in extended engine life,
                                          
                                        •   Fulfils the manufacturer’s requirements for long drain.
                                          

                                        Characteristics:

                                        							SAE 5W30
                                        
                                        	Density at 15 °C				0,855	
                                        	Kinematic viscosity à 40 °C			70.1	mm2/s (cSt)
                                        	Kinematic Viscosity at 100 °C		11,7	mm2/s (cSt)
                                        	Viscosity Index				164
                                        	Pour point				- 36	°C
                                        	Flash point				240	°C
                                        	T.B.N					10,5	mgKOH/g
                                        							(Typical values given by way of example)
                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • 106s16
                                          106s16 last edited by

                                          Για Θεσσαλονικείς

                                          Παιδιά σε ένα στενάκι (καθ.Αλεξάνδρου Ζουμετικού) αριστερά κατεβαίνοντας την 25ης Μαρτίου και πριν την Ν. Εγνατία (ένα δρόμο κάτω από τον Γκαγκαστάθη) ήταν ένα μικρό μαγαζάκι που έφερνε σε πολύ καλές τιμές elf-total και κάτι βέλγικα λάδια για αυτοκίνητα και μοτό, πριν δύο χρόνια μετακόμισε κάπου κοντά στο γήπεδο του Θερμαικού (μάλον 26ης Οκτωβρίου) γνωρίζει κάποιος επωνυμία, διευθηνση, τηλέφωνο;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Z
                                            zorz last edited by

                                            Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                            Άλλα 4 λίτρα ASL μπήκαν σήμερα στον πέζουλα + 2λίτρα βαλβολίνης Εlf NFP.

                                            Δείγμα ούρων θα στείλεις αυτή τη φορά;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 72
                                            • 73
                                            • 74
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 444
                                            • 445
                                            • 74 / 445
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr