-
Ο χρήστης xristos912 έγραψε:
Αληθευει οτι τα σιτροεν δουλευουν σε θερμοκρασια νερου 100 βαθμους;Πολυ δε το γενικευεις?
Οχι ΟΛΑ τα Citroen! -
Τι γενικευω φιλε μου,μηχανικος μου ειχε πει πριν 10 χρονια οτι τα σιτροεν δουλευουν στους 100 βαθμους.
-
Μα το γενικευεις! Πως να το πω αλλιως...
Τα 8V TU ειχαν ενα θεμα με τις θερμοκρασιες, σημερα αυτο το θεμα δεν υπαρχει.
Εσυ ειπες ολα...εκτος αν εννοεις ολα πριν 10χρονια... -
Ρε φιλε ετσι μου ειπε ο μηχανικος ,τι να κανω εγω τωρα;
Αυτο το 8V TU ποιο ειναι; -
Ε αφου στο ειπε ο μηχανικος ετσι θα ναι μωρε...δε τον πιστευεις?
Το 8V ειναι 8 βαλβιδες, πως λεμε 16V, 20V, 24V κτλ απο το valve!
Το TU ειναι τυπος κινητηρα που φορουσαν τα PSA (Peugeot-Citroen, ειναι γαλλικες μαρκες) -
Ενταξει φιλε ,αμα ειναι να με μαλωνεις ζηταω συγνωμη ,εγω μια διαπιστωση ηθελα να κανω.
-
Δε σε μαλωσα εγω φιλαρακι, εγω σου απαντησα σοβαρα!
Αλλα αφου λεει ο μηχανικος σου οτι ολα τα Citroen δουλευουν στους 100 βαθμους, ε κατι θα ξερει...τι αλλο να σε πω? -
ορισμένες φουρνιες ειχαν προβλημα με τον θερμοστατη , και τα αλλαζαν.
κατα τα αλλα μια χαρα κινητηρας και ψυχωμένος χαμηλά ιδιαιτερα σε μοντελα με ντιζα στο γκαζι εδινε πολυ καλη αισθηση δυναμης για την ονομαστικη του ισχύ -
Θανο απολυτα φυσιολογικα δουλευει το μοτερ σου..Κλασσικη συμπεριφορα tu και του κωλοργανου της θερμοκρασιας.. Δες αν εχει αλλαχτει ποτε ο θερμοστατης..Και οταν αλλαξεις και τα παραφλου αλλαξε και αυτον να εχεις το κεφαλι σου ησυχο, ειναι αστειο το κοστος του.. Επισης για να δεις αν εισαι ενταξει απο βεντιλατερ μετα απο μια διαδρομη μολις ζεσταθει και φτασει 90+ παρκαρε και αστο στο ρελαντι να ανεβει λιγο ακομα και να δεις ποτε ανοιγουν.. Χωρις να ειμαι απολυτα σιγουρος (αν εχει αλλη αποψη καποιος φιλος ας με διορθωσει) στο δικο μου που δεν εχει ομως aircondition στους 97C-98C ανοιγει το βεντιλατερ.. Τα περασμενα χριστουγεννα κατεβαινωντας πατρα ειδα τη βελονα να πλησιαζει απειλητικα τους 110C που δεν ειναι καθολου φυσιολογικο για ανοιχτο δρομο και αφου το κατεβασα με 90 και 5η για να μη ζοριστει και τη θερμοκρασια στους 100 αλλαξα τη βαλβιδα και εστρωσε.. Μεχρι τα χριστουγεννα θα φυγουν και τα παραφλου και θα αλλαξω και το θερμοστατη και εχω μια περιεργεια να δω αν θα μενει καρφωμενο στους 90 αν και γενικα ειναι φυσιολογικο οπως ξαναεγραψα να δειχνει και 100, ειναι τελειως μαπα το συγκεκριμενο οργανο..
Σε γενικες γραμμες ακομα και μεσα στη πολη με ηρεμη οδηγηση ειμαι στους 95.. Γενικα λιγο προσοχη στο θεμα γιατι ειναι κριμα το 300αρι της φλατζας..Τα μοτερ του psa Χρηστο δε δουλευουν ολα στην ιδια θερμοκρασια.. Οι 16βαλβιδες xantia ας πουμε ειναι απιθανο να περασουν τους 90 ακριβως.. Το πιο αναισθητο μοτερ απο θερμοκρασιες ειναι ο 1600αρης 16v των xsara II.. Πρεπει να κανεις μεγαλη διαδρομη για να δεις 90.. Χαρακτηριστικα σε φιλου 206 xsi το στιβαμε επι 10 λεπτα με αλλαγες στις 5500+ κατεβασματα κτλπ και δε περασε τους 90..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
και εχω μια περιεργεια να δω αν θα μενει καρφωμενο στους 90 αν και γενικα ειναι φυσιολογικο οπως ξαναεγραψα να δειχνει και 100Δεν παιζει ποτε να μεινει καρφωμενο στους 90, μα ποτε! Το χα και γω αχτι!
-
Παντως εγω θα ελεγχα τα νερα του σε τι χρωμα ειναι και αν μυριζουν ασχημα, και αν δεν μου φαινονταν καλα θα τα αλλαζα. Ουτως ή αλλως καθε 40000 ή καθε 2 χρονια πρεπει αν αλλαζονται.
Χριστο ο Κανελλος με το TU 1,6 16ν τωρα που του αλλαξε τα νερα δεν εχει κανενα θεμα πια με θερμοκρασια με το δικο του. Μην σου πω οτι κατακαλοκαιρο και επεφτε σφαιρα ακι ουτε καν εφτανε πανω απο 95. Μην σου πω οτι δουλευε 90oC. -
Ναι αλλα δεν πρεπει να μαστε και αχαρηστοι ετσι?
Εγω στη ΖΧ σε πολυ ηρεμο ταξιδι που εχει και τις κατηφορουλες του, οταν κατεβαινα με 5η πχ και λιγες στροφες...εβλεπα και κατω απο 90, πολυ κατω μαλλον...80...70...κρυωνε το μοτερακι της! Τουρτουριζε! -
Παλι καλα! Αυτο ειναι και το φυσιολογικο. Παντως περιεργα πραγματα με τις θερμοκρασιες...... Και γενικα ακομα και καποια απο τα XU μοτερ της PSA, τα οποια ειναι 8βαλβιδα ειχαν και αυτα θεμα με την θερμοκρασια..... ή τουλαχιστον με την ενδειξη. Το περιεργο ειναι οτι σε αυτα αν εναζες το αυτοκινητο στο διαγνωστικο, εδειχνε οτι ο αισθητηρας θερμοκρασιας του εγκεφαλου εδειχνε π.χ. 85oC ενω η βαλβιδα που μετρουσε και εδινε σημα στο οργανο, το οργανο ειχε ενδειξη 95-98oC. Αρα ποιο απο τα 2 να πιστεψεις; Μονο με laser και να μετρησεις θερμοκρασια στον θερμοστατη για να δεις ποιο απο τα 2 ισχυει....
-
Αρα?
Εφοδιαστητε με θερμομετρο λειζερ! -
Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:
και εχω μια περιεργεια να δω αν θα μενει καρφωμενο στους 90 αν και γενικα ειναι φυσιολογικο οπως ξαναεγραψα να δειχνει και 100
Δεν παιζει ποτε να μεινει καρφωμενο στους 90, μα ποτε! Το χα και γω αχτι!
Ο κανελλος billara και με τα παλια νερα οτι και να καναμε δε γινοταν τπτ,εκει 90..Σου μιλαω για τρελο σκισιμο.. επρεπε να μεινει 20 λεπτα στο μποτιλιαρισμα για να δει πανω απο 90.. Ετσι ειναι αυτο το μοτερ αφου ο πατερας στις πρωτες του βολτες με την xsara II με επαιρνε τηλ και με ρωταγε μηπως εχει προβλημα και δεν ανεβαζει θερμοκρασια..
-
Τουλαχιστον στα XU τα 16ν δεν υπηρχαν τετοια 'προβληματα'. Δεν πα να τα εσκιζες κατακαλοκαιρο, πανω απο 90 δεν εβλεπες.... Πλακα πλακα το οριζοντιο μοτερ του ΒΧ μου που υποτιθεται ειναι ουσιαστικα αρχαιγονος TU αλλα τοποθετημενος οριζοντια σχεδον (γιατι εχιε την ιδια ισχυ, και διαμετρο Χ διαδρομη με τα TU και ομοιες ρυθμισεις) και το ελεγαν και προβληματικο με θερμοκρασιες και φλατζες (ελα ντε...γιατι αραγε...) του επινα το αιμα, και αυτο καρφωμενο στους 82-85oC.
-
Λοιπόν μια και πιάσατε κουβέντα για θερμοκρασίες.Το Laguna 2 που οδηγούσα όπως και η συγκεκριμένη γενιά αυτοκινήτων της Renault ήταν δεν παει να έκανες τούμπες στους 85.Μιλάμε με κόφτες κι αυτό εκεί ακλόνητο.Το Fluence με τον ίδιο κινητήρα όπως και ολα τα καινούρια Renault είναι καρφωμένα στους 100 λίγο(περίπου 101 με 102).Πάλι ότι και να κάνεις δεν ανεβοκατεβαίνει με τίποτα.Και μια πρωτοτυπία από τον Λαοκρατικό όμιλο.To μοτέρ 1.6 16V με τα 78 άλογα που εφοδίαζε τα VW και λοιπά του ομίλου στα τέλη του 80 μέχρι το 96 ανέβαινε στους περίπου 110 μέχρι να ξεκινήσει το βεντιλατερ(σε ένα Toledo του 96 του νονού μου μου κόπηκαν τα πόδια νόμισα ότι χάλασε πραγματικά).Επίσης μου κάνει εντύπωση αυτό που είπε ο Θάνος ότι ανεβαίνει η θερμοκρασία του γιατί σε C3 της μάνας ενός φίλου μου(το τι λαλακίες έχουμε κάνει μ' αυτό το αυτοκίνητο δεν λέγεται) με την ίδια μηχανη δεν έχει διακυμάνσεις στην θερμοκρασία.Αλλά αφού έχετε και οι υπόλοιποι με την ίδια μηχανή μάλλον δεν υπάρχει πρόβλημα.
-
Μιλατε για την πραγματικη θερμοκρασια ή για την ενδειξη που βλεπει ο οδηγος;
-
Σας ευχαριστώ πολύ!
Όσο να'ναι, οταν το είδα, πήρα την τρομάρα μου... γιατί ούτε στο 207 είχα δει ποτέ τέτοιες θερμοκρασίες (1.6 110), αλλά ούτε και στο ΑΧ που είχε το ίδιο μοτέρ (αλλά 1.1) καλά στο δεύτερο δεν μπορούσα γιατί δεν είχε οργανάκι παρά μόνο το λαμπάκι
Υ.Γ.: στο ΑΧ είχα αλλάξει 2 φορές φλάτζα
-
...και στο AX αν ειχες οργανο, πολυ πιθανως να εβλεπες τετοια νουμερα!
CITROËN FORUM