Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η μάστιγα των φαναριών
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η μάστιγα των φαναριών
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    21
    47
    181
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Τον τελευτάιο καιρο κάνω σχεδόν καθημερινά την διαδρομή Κηφισιά-Χίλτον και αντίστροφα. Το συμπέρασμα που έχω καταλήξει είναι οτι τα φανάρια είναι μια μάστιγα και ευθύνονται για τα πιό πολλά μποτιλιαρίσματα.

      Παράδειγμα 1: πηγαίνοντας προς Αθήνα, στα σίδερα χαλανδρίου. Είναι τόσοι πολλοί αυτοί που βγαίνουν στην έξοδο που η δεξιά λωρίδα της Κηφισίας είναι μονίμως πηγμένη σε αυτό το σημείο. Μόλις περάσεις για ένα χιλιόμετρο είναι άδειος ο δρόμος.

      Παράδειγμα 2: Το ιδιο με το προηγούμενο παράδειγμα στην έξοδο για Κατεχάκη.

      Παράδειγμα 3: Απο το ξεκίνημα της Β.Σοφίας αρχίζει πάντα τρελό πήξιμο. Αιτία είναι οτι κάθε 100 μέτρα έχει φανάρι.

      Παράδειγμα 4: Στο ρεύμα προς Κηφισιά, εκεί που στρίβει δεξιά για Λ. Πεντέλης η δεξιά λωρίδα είναι μονίμως πηγμένη απο αυτούς που θέλουν να στρίψουν. Επίσης αμέσως μετά το φανάρι έχει στάση και τα λεωφορεία που σταματάνε χειροτερεύουν το μποτιλιάρισμα. Μόλις περάσεις αυτό το σημείο και μέχρι το ΚΑΤ που γίνεται 2 λωρίδες ο δρόμος είναι άδειος.

      Για τη διαδρομή αυτή χρειάζομαι με το μηχανάκι γύρω στα 20 λεπτά τις ώρες με νορμάλ κίνηση. Αργά το βράδυ λιγότερο απο 10 και με νορμάλ ταχύτητα. Πιστεύω οτι αυτό γίνεται επειδή έχω γύρω στα 30χαω μεγαλύτερη μέση ταχύτητα αρα με πιάνουν πολύ λιγότερα φανάρια.

      Προφανώς το να αλλάξει ο χρονισμός των φαναριών σε αυτά τα σημεία και να δίνει πιό πολύ χρόνο δέν είναι λύση γιατί τότε θα πήζουν οι εσωτερικοί δρόμοι. Η μόνη λύση που βλέπω είναι να ξανασχεδιαστούν οι δρόμοι έτσι ώστε να μήν χρειάζονται τόσα πολλά φανάρια.

      Ακούω γνώμες και εμπειρίες

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dog80 last edited by

        Τον τελευτάιο καιρο κάνω σχεδόν καθημερινά την διαδρομή Κηφισιά-Χίλτον και αντίστροφα. Το συμπέρασμα που έχω καταλήξει είναι οτι τα φανάρια είναι μια μάστιγα και ευθύνονται για τα πιό πολλά μποτιλιαρίσματα.

        Παράδειγμα 1: πηγαίνοντας προς Αθήνα, στα σίδερα χαλανδρίου. Είναι τόσοι πολλοί αυτοί που βγαίνουν στην έξοδο που η δεξιά λωρίδα της Κηφισίας είναι μονίμως πηγμένη σε αυτό το σημείο. Μόλις περάσεις για ένα χιλιόμετρο είναι άδειος ο δρόμος.

        Παράδειγμα 2: Το ιδιο με το προηγούμενο παράδειγμα στην έξοδο για Κατεχάκη.

        Παράδειγμα 3: Απο το ξεκίνημα της Β.Σοφίας αρχίζει πάντα τρελό πήξιμο. Αιτία είναι οτι κάθε 100 μέτρα έχει φανάρι.

        Παράδειγμα 4: Στο ρεύμα προς Κηφισιά, εκεί που στρίβει δεξιά για Λ. Πεντέλης η δεξιά λωρίδα είναι μονίμως πηγμένη απο αυτούς που θέλουν να στρίψουν. Επίσης αμέσως μετά το φανάρι έχει στάση και τα λεωφορεία που σταματάνε χειροτερεύουν το μποτιλιάρισμα. Μόλις περάσεις αυτό το σημείο και μέχρι το ΚΑΤ που γίνεται 2 λωρίδες ο δρόμος είναι άδειος.

        Για τη διαδρομή αυτή χρειάζομαι με το μηχανάκι γύρω στα 20 λεπτά τις ώρες με νορμάλ κίνηση. Αργά το βράδυ λιγότερο απο 10 και με νορμάλ ταχύτητα. Πιστεύω οτι αυτό γίνεται επειδή έχω γύρω στα 30χαω μεγαλύτερη μέση ταχύτητα αρα με πιάνουν πολύ λιγότερα φανάρια.

        Προφανώς το να αλλάξει ο χρονισμός των φαναριών σε αυτά τα σημεία και να δίνει πιό πολύ χρόνο δέν είναι λύση γιατί τότε θα πήζουν οι εσωτερικοί δρόμοι. Η μόνη λύση που βλέπω είναι να ξανασχεδιαστούν οι δρόμοι έτσι ώστε να μήν χρειάζονται τόσα πολλά φανάρια.

        Ακούω γνώμες και εμπειρίες

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dog80 last edited by

          Τον τελευτάιο καιρο κάνω σχεδόν καθημερινά την διαδρομή Κηφισιά-Χίλτον και αντίστροφα. Το συμπέρασμα που έχω καταλήξει είναι οτι τα φανάρια είναι μια μάστιγα και ευθύνονται για τα πιό πολλά μποτιλιαρίσματα.

          Παράδειγμα 1: πηγαίνοντας προς Αθήνα, στα σίδερα χαλανδρίου. Είναι τόσοι πολλοί αυτοί που βγαίνουν στην έξοδο που η δεξιά λωρίδα της Κηφισίας είναι μονίμως πηγμένη σε αυτό το σημείο. Μόλις περάσεις για ένα χιλιόμετρο είναι άδειος ο δρόμος.

          Παράδειγμα 2: Το ιδιο με το προηγούμενο παράδειγμα στην έξοδο για Κατεχάκη.

          Παράδειγμα 3: Απο το ξεκίνημα της Β.Σοφίας αρχίζει πάντα τρελό πήξιμο. Αιτία είναι οτι κάθε 100 μέτρα έχει φανάρι.

          Παράδειγμα 4: Στο ρεύμα προς Κηφισιά, εκεί που στρίβει δεξιά για Λ. Πεντέλης η δεξιά λωρίδα είναι μονίμως πηγμένη απο αυτούς που θέλουν να στρίψουν. Επίσης αμέσως μετά το φανάρι έχει στάση και τα λεωφορεία που σταματάνε χειροτερεύουν το μποτιλιάρισμα. Μόλις περάσεις αυτό το σημείο και μέχρι το ΚΑΤ που γίνεται 2 λωρίδες ο δρόμος είναι άδειος.

          Για τη διαδρομή αυτή χρειάζομαι με το μηχανάκι γύρω στα 20 λεπτά τις ώρες με νορμάλ κίνηση. Αργά το βράδυ λιγότερο απο 10 και με νορμάλ ταχύτητα. Πιστεύω οτι αυτό γίνεται επειδή έχω γύρω στα 30χαω μεγαλύτερη μέση ταχύτητα αρα με πιάνουν πολύ λιγότερα φανάρια.

          Προφανώς το να αλλάξει ο χρονισμός των φαναριών σε αυτά τα σημεία και να δίνει πιό πολύ χρόνο δέν είναι λύση γιατί τότε θα πήζουν οι εσωτερικοί δρόμοι. Η μόνη λύση που βλέπω είναι να ξανασχεδιαστούν οι δρόμοι έτσι ώστε να μήν χρειάζονται τόσα πολλά φανάρια.

          Ακούω γνώμες και εμπειρίες

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            popol-ros last edited by

            η μαστιγα δεν ειανι των φαναριων αλλα των πανμεγιστων ''δηθεν'' συγκοινωνιολόγων....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jm000 last edited by

              Λύση υπάρχει, αλλά προυποθέτει ξήλωμα και επανασχεδιασμό πολλών κεντρικών δρόμων, σε ενα ταξίδι που έκανα στην Ιταλία, οδικώς, παρατήρησα οτι σε μεγάλες πόλεις υπήρχαν κυκλικοι κόμβοι, και ελάχιστα φανάρια, ειδικά στην Perugia και ενω έψαχνα για ξενοδοχείο, δεν μπορούσα να βρω φανάρι ωστε να σταματήσω και να κοιτάξω καμια πινακιδα ή να διαβάσω τον χάρη... η ροή των αυτοκινήτων ήταν συνεχής και γρήγορη σχεδόν σε όλη την πόλη, πιστεύω οτι ειναι μία αριστη λύση, αλλα... τωρα μη υλοποιησιμη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Ο χρήστης jm000 έγραψε:
                Λύση υπάρχει, αλλά προυποθέτει ξήλωμα και επανασχεδιασμό πολλών κεντρικών δρόμων, σε ενα ταξίδι που έκανα στην Ιταλία, οδικώς, παρατήρησα οτι σε μεγάλες πόλεις υπήρχαν κυκλικοι κόμβοι, και ελάχιστα φανάρια, ειδικά στην Perugia και ενω έψαχνα για ξενοδοχείο, δεν μπορούσα να βρω φανάρι ωστε να σταματήσω και να κοιτάξω καμια πινακιδα ή να διαβάσω τον χάρη... η ροή των αυτοκινήτων ήταν συνεχής και γρήγορη σχεδόν σε όλη την πόλη, πιστεύω οτι ειναι μία αριστη λύση, αλλα... τωρα μη υλοποιησιμη.

                Η μεγάλη βρεττανική εφεύρεση του roundabout δεν έχει έρθει ακόμα στη Τζουτζία! Και όπου ήρθε, ήταν μπασταρδεμένη από την γαλλική που δίνει προτεραιότητα στους εισερχόμενους στον κόμβο...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • X
                  xristos912 last edited by

                  Ειναι παρα πολλα τα αυτοκινητα.Αν δεν υπηρχαν φαναρια θα επικρατουσε χαος στους δρομους.
                  Λυση δεν μπορει να δωσει κανεις.Δεν υπαρχει.

                  Η μονη λυση ειναι να μειωθουν τα αυτοκινητα αλλα αυτο δεν γινεται.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mirage last edited by

                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                    Λύση υπάρχει, αλλά προυποθέτει ξήλωμα και επανασχεδιασμό πολλών κεντρικών δρόμων, σε ενα ταξίδι που έκανα στην Ιταλία, οδικώς, παρατήρησα οτι σε μεγάλες πόλεις υπήρχαν κυκλικοι κόμβοι, και ελάχιστα φανάρια, ειδικά στην Perugia και ενω έψαχνα για ξενοδοχείο, δεν μπορούσα να βρω φανάρι ωστε να σταματήσω και να κοιτάξω καμια πινακιδα ή να διαβάσω τον χάρη... η ροή των αυτοκινήτων ήταν συνεχής και γρήγορη σχεδόν σε όλη την πόλη, πιστεύω οτι ειναι μία αριστη λύση, αλλα... τωρα μη υλοποιησιμη.

                    Η μεγάλη βρεττανική εφεύρεση του roundabout δεν έχει έρθει ακόμα στη Τζουτζία! Και όπου ήρθε, ήταν μπασταρδεμένη από την γαλλική που δίνει προτεραιότητα στους εισερχόμενους στον κόμβο...

                    Η Γαλλική ισχύει σε συγκεκριμένους κόμβους στο Παρίσι και πουθενά αλλού. Με εξαίρεση δε την
                    http://maps.google.fr/maps?q=arc+de+triomphe&oe=utf-8&client=firefox-a&ie=UTF8&ei=762cTIaPEpTP4wbj3ZjMDQ&ved=0CBsQ_AU&hq=Arc+de+Triomphe&hnear=Arc+de+Triomphe,+Place+Charles+de+Gaulle,+75008+Paris,+Ile-de-France&ll=48.873674,2.294769&spn=0.002399,0.004823&t=h&z=18
                    στην οποία ισχύει για την ακρίβεια το: μπουκάρω κάνω τον σταυρό σκανάρω τα πάντα γύρω μου και πίσω μου και ελπίζω να βγώ με ολόκληρο το αυτοκίνητο κι εμένα, στους υπόλοιπους υπάρχουν φανάρια που επιβάλλουν κατα κάποιο τρόπο το πώς θα μπείς στον κόμβο.
                    Σε όλους τους υπόλοιπους κόμβους ισχύουν τα όσα διδάσκουν οι πάνσοφοι Άγγλοι με τις αντίστοιχες πινακίδες παραχώρησης προτεραιότητας.
                    Υ.Γ. Φανάρια υπάρχουν και στην Αψίδα του θριάμβου αλλά όχι για όλους τους δρόμους
                    Υ.Γ2 Αν η κίνηση είναι μεγάλη και ο κυκλικός κόμβος σύνθετος τότε ακόμα και εκεί μπορεί να έχουμε ακινητοποιήσεις και ανάσχεση κυκλοφορίας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cool-alexis last edited by

                      Εγώ πάντως μπορεί να θεωρώ ότι η λύση των roundabout όπως εφαρμόζεται σε όλες χώρες είναι σωστή αλλά πιστεύω ότι στην Ελλάδα με το μυαλό και την νοοτροπία του Έλληνα είναι αρκετά επικίνδυνη. Την έπαθα στην Μύκονο φέτος το καλοκαίρι όπου στα δύο σημεία που ισχύει η προτεραιότητα εκείνου που είναι μέσα στην πλατεία, προσπαθούσε κάθε φορά να μαντέψω τις προθέσεις του κάθε βλάκα που είτε είχε ξεχάσει να βγάλει φλας είτε είχε ξεχάσει να το σβήσει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dog80 last edited by

                        Ο χρήστης xristos912 έγραψε:
                        Ειναι παρα πολλα τα αυτοκινητα.Αν δεν υπηρχαν φαναρια θα επικρατουσε χαος στους δρομους.
                        Λυση δεν μπορει να δωσει κανεις.Δεν υπαρχει.

                        Η μονη λυση ειναι να μειωθουν τα αυτοκινητα αλλα αυτο δεν γινεται.

                        Δέν νομίζω οτι το πρόβλημα είναι τα πολλά αυτοκίνητα. Όταν βλέπεις σε μια διασταύρωση να γίνεται ο κακός χαμός και μετά μόλις περάσεις να είναι άδειος ο δρόμος τότε αυτό δείχνει κακή σχεδίαση που αφήνει τη χωρητικότητα του δρόμου ανεκμετάλλευτη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Μιραζ, κάνε αντιπαραβολή του χαμού που γίνεται στην Αψίδα του Θριάμβου και της τάξης που επικρατεί στην Trafalgare Square...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                            Μιραζ, κάνε αντιπαραβολή του χαμού που γίνεται στην Αψίδα του Θριάμβου και της τάξης που επικρατεί στην Trafalgare Square...

                            Youtube Video

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mirage last edited by

                              Εχμ δεν συγκρίνουμε ακριβώς ίδια μεγέθη κυκλοφοριακών φόρτων ούτε πολυπλοκότητας κόμβου. Sorry αν στο χαλάω αλλά σε αντίστοιχους κόμβους στο Παρισι μια χαρά τάξη υπάρχει κάτω απο ΚΣ κίνησης.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 2
                                21-quadra last edited by

                                Και το Μιλάνο σε 3 κύκλους έχει αναπτυχθεί, με τεράστια πεζοδρόμια για παρκάρισμα στους περισσότερους δρόμους, και με μεγάλα οικοδομικά τετράγωνα που στο εσωτερικό τους είναι πλατεία και παρκάρουν, εδώ που είναι όλα κτισμένα τόσο πυκνά μόνο κύκλους γύρω από την ουρά μας μπορούμε να κάνουμε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • bassstarlet
                                  bassstarlet last edited by

                                  Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                                  Τον τελευτάιο καιρο κάνω σχεδόν καθημερινά την διαδρομή Κηφισιά-Χίλτον και αντίστροφα. Το συμπέρασμα που έχω καταλήξει είναι οτι τα φανάρια είναι μια μάστιγα και ευθύνονται για τα πιό πολλά μποτιλιαρίσματα.

                                  Αν υπήρχε θεός, θα μου είχε ρίξει μια μεγάλη μπάλα φωτιάς, με τέτοιο βρισίδι που ρίχνω κάθε φορά που χρησιμοποιώ τη λεωφόρο Μαραθώνος

                                  «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Μου τυχε καμποσες φορες μεσα στο καλοκαιρι και λιγες μερες πριν να φευγω απο Ελληνικο και ετσι οπως περιμενα στο φαναρι της Λ.Αλιμου για να βγω Παραλιακη αυτο το ρημαδι να Ξερυθμιστει (απο κοκκινο ξαφνικα εσβηνε σαν να εκανε restart και ξανα αναβε κοκκινο) με αποτελεσμα να μαζευετε μεγαλη ουρα και ο χρονος αναμονης στο κ@λοφαναρο να ειναι 7 Ολοκληρα λεπτα
                                    Γενικα τα φαναρια Θελουν μια καλη ρυθμιση και οχι τις ρυθμισεις του κ@@@@ που τους εχουν κανει. Ασε δε που οατν μπαινει τροχονομος τα κανει χειροτερα....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      imago last edited by

                                      Δεν θυμάμαι πόσα χρόνια μιλάω για τις κυκλικές πορείες. Η κυκλική πορεία, όπου μπήκε, έσωσε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • X
                                        xristos912 last edited by

                                        Ο χρήστης imago έγραψε:
                                        Δεν θυμάμαι πόσα χρόνια μιλάω για τις κυκλικές πορείες. Η κυκλική πορεία, όπου μπήκε, έσωσε.

                                        Και η κυκλικη πορεια πολλες φορες οδηγει σε ενα μποτιλιαρισμα ανευ προηγουμενου.
                                        Τα αυτοκινητα στριμωχνονται,ο ενας χωνεται απο δω ο αλλος απο κει και επικρατει χαος.

                                        Η κυκλικη ποεια ειναι καλη σε δρομους χωρις πολυ κινηση οπου αντι να σταματανε τα αυτοκινητα σε φαναρι χωρις λογο, δινουν προτεραιοτητα καθως μπαινουν η και αναποδα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Με είχε εντυπωσιάσει το πέρασμα της πλατείας της αψίδας του θριάμβου στο Παρίσι, τα έχασα, η κατάσταση ήταν ή ταν ή επί τας!! Αν και φίλος των roundabouts κι εγώ νομίζω ότι στην Ελλάδα η συστηματική εφαρμογή τους θα είναι λιγότερη πετυχημένη εως και προβληματική ειδικά σε ώρες αιχμής. Γενικά όσο επιτρέπεται (δεν επιτρέπεται αλλά αφήνεται) το ακούμπισμα αυτοκινήτων πάνω σε πλατείες, διπλοπαρκάρισμα κλπ κλπ αποκλείεται να λειτουργήσουν όπως πρέπει. Γενικά αν πολλά αυτοκίνητα δεν ήταν ακουμπισμένα ή παρκαρισμένα με τρόπο που να αφαιρούν μία και βάλε λωρίδες τα πράματα για τη ροή θα ήταν πολύ καλύτερα. Τα φανάρια πολύ συχνά απέχουν πολύ από το να βοηθάνε τη ροή. Η ύπαρξη και μόνο των αστυνομικών είναι η παραδοχή αυτού.
                                          Και η ροή είναι πολύ σπουδαίο πράμα γιατί στην ίδια μονάδα χρόνου περνάνε περισσότερα αυτοκίνητα. Και είναι καλύτερα να αφήνεις περισσότερη ώρα τη ροή για να αναπτύξει ταχύτητα και να περάσουν ακόμα περισσότεροι. Αν χωράνε να πάνε κάπου όμως... Γενικά οι πρωινοί αστυνόμοι προσπαθούν να το κάνουν αυτό αλλά σπάνια το πετυχαίνουν δίκαια. Συνήθως ευνοούν υπερβολικά τον κεντρικό δρόμο σε βάρος των καθέτων. Μπορεί για 100 μέτρα να περιμένεις 15 λεπτά και στον κεντρικό να είναι όλα ωραία!

                                          Θα ήθελα να ίσχυε το σύστημα των εγγλέζων με την κόκκινη ή κίτρινη γραμμή δίπλα στο πεζοδρόμιο. Έτσι στην Κηφισίας/Συγγρού/Βουλιαγμένης/Πατησίων/Πειραιώς κλπ βασικούς άξονες θα είχε κόκκινη δηλαδή δεν σταματάς πουθενά και για κανένα λόγο (ούτε αποβίβαση ούτε τίποτα)! Σε άλλους δρόμους να έχει κίτρινη που επιτρέπει πχ παρκάρισμα σε ώρες εκτός 9-5 κλπ.
                                          Τα φανάρια πρέπει να λιγοστεύσουν στους μεγάλους άξονες. Και στις διασταυρώσεις μεγάλων αξόνων πρέπει να γίνει καλύτερη ρύθμιση. Οι μετά την Ολυμπιάδα 2004 απαγορεύσεις αριστερής στροφής σίγουρα βοήθησαν επιτρέποντας λιγότερο νεκρό χρόνο σε κάθε ροή. Βέβαια πολλοί συνεχίζουν να στέκονται εμποδίζοντας και να κάνουν την απαγορευμένη στροφή... Μου φάνηκε όμως ότι έκλεισαν τελείως κάποια ανοίγματα που το επιτρέπαν αυτό.
                                          Η μονή ροή πχ στη συμβολή Κηφισίας-Αλεξάνδρας-Μεσογείων ήταν μια καλή λύση (κάτι σαν roundabout) όπου βελτίωσε σημαντικά τους χρόνους ροής παρά τη συνέχιση ύπαρξης των φαναριών. Ίσως αυτή η λύση όπου μπορεί να γίνει να είναι πιο κατάλληλη για την Ελλάδα από τις στρογγυλές πλατείες.
                                          Από την άλλη ένας μεγάλος δρόμος ακόμα και χωρίς φανάρια πάντα θα μπουκώνει αν αυξομειώνεται σε πλάτος και αν στο τέλος σταματάει ή μειώνεται απότομα η ροή του. Σε αυτό υστερούμε πολύ, στους περισσότερους κύριους δρόμους συμβαίνουν ακριβώς αυτά!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mirage last edited by

                                            Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                            Με είχε εντυπωσιάσει το πέρασμα της πλατείας της αψίδας του θριάμβου στο Παρίσι, τα έχασα, η κατάσταση ήταν ή ταν ή επί τας!!

                                            Θέμα συνήθειας είναι μετά το δεύτερο πέρασμα δεν σου κάνει εντύπωση. Τολμώ να πώ δε πως χωρίς κίνηση η κατάσταση είναι ακόμα πιο επίνδυνη αφού όλοι πάνε φέτες

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr