-
mecie stoukerman....το σχολιο σας για αυτο το υπεροχο κομψοτεχνημα..??
τι εχει κανει ο ανθρωπας..?
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/901724/ -
απομειναρι απο τα 80ς που υπηρχαν αρκετα απο δαυτα με 'γνωστο' συνεργειο να κανει τη 'μετατροπη', αφου υπηρχαν καλουπια για τα φτερα κλπ!
κατα τ αλλα ειχαν παντα τα πισω καθισματα -
Με τις τετραμπούλονες ζάντες όμως τί παίζει? Μη μου πεις ότι αλλάζαν μουαγιέ για να δείχνει γνήσιο??
-
εδω εκανε σωληνοδρομο μεσω ΠΔ αεροτομης για να πιασει την ταπα της βενζινης στα μουαγιεν θα τη παταγε?
-
χαρα στο κουραγιο του......
αληθεια ποσα γνησια υπαρχουν στην ελλαδα ξερει κανεις;; -
Renault Viva Grand Sport


-
Ο χρήστης escortgrp4 έγραψε:
χαρα στο κουραγιο του......
αληθεια ποσα γνησια υπαρχουν στην ελλαδα ξερει κανεις;;Απο το εργοστάσιο κατασκευάστηκαν 200 αριθμημένα αυτοκίνητα για την έκδοση της ομολοκασιόν. Οπότε στην Ελλάδα ζήτημα είναι να ήρθαν 2-3 αυθεντικά.... Όπως προειπώθηκε μετέτρεπαν τα Α5 turbo ακόμη και τα απλά 5 σε 'turbo' πισωκίνητα με τοποθέτηση πολυεστερικών γύρω-γύρω και ζαντών - ελαστικών (οπότε άλλαζαν υποχρεωτικά και μουαγιέν) με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο που προέκυπτε να μην μπορεί να 'πάρει τα πόδια του' και ο ευτυχής ιδιοκτήτης να περιορίζεται σε βόλτες επίδειξης στις πλατείες.....
-
double post
-
......
-
Ο χρήστης delan έγραψε:
Απο το εργοστάσιο κατασκευάστηκαν 200 αριθμημένα αυτοκίνητα για την έκδοση της ομολοκασιόν.μπααα
1364 5 turbo -> 1979-1982
3499 5 turbo 2 -> 1982-1986μαλιστα ξεκινησαν το προτζετο το '76 (παιδι του ζαν τιραμοσι με οδηγο εξελιξης τον φρενκλεν!) για 1000 τεμαχια (μινιμοθμ γκρουπ 2 που δε προλαβε) αλλα στη πορεια ειχε ζητηση και εφτιαξαν και το πιο προσιτο turbo 2 με πιο φτηνα πραματα (πορτες/ταμπλω/καθισματα απο Α5)[/quote]
-
καλησπερα....
αλλο ρωτησα..
ενα υπαρχει στην χαλκιδα ενα εχει ο μανωλοπουλος ενα εχει ο στουκερμαν ενα ο μανιατοπουλος.... ποσα ειναι ακομη εδω;υπαρχουν και αλλα αγωνιστηκα η πολιτικα;;
-
3ple post
-
λοιπον εχει 1 ο μανωλοπουλος tdc με κιτ μαξι
1 ο τζιγγερ tdc (το πηρε απο το ιαβερη) ολα πρωην μανιατο
αγωνιστικα εργοστασιου ( βγηκαν 20 τετοια)
πολιτικα ενα ξερω απο ροδο που πουληθηκε στη γαλλια
νομιζω -
Ο χρήστης Stoukerman έγραψε:
μαλιστα ξεκινησαν το προτζετο το '76 (παιδι του ζαν τιραμοσι με οδηγο εξελιξης τον φρενκλεν!) για 1000 τεμαχια (μινιμοθμ γκρουπ 2 που δε προλαβε) αλλα στη πορεια ειχε ζητηση και εφτιαξαν και το πιο προσιτο turbo 2 με πιο φτηνα πραματα (πορτες/ταμπλω/καθισματα απο Α5)[/quote]
Δεν αμφισβητώ σε καμμία περίπτωση τις γνώσεις σου και αυτά που γράφεις . ¨ομως έχω την εντύπωση (από τις αναμνήσεις μου εκείνης της εποχής που ζαχάρωνα αυτό το αυτοκίνητο) ότι τα κομμάτια που βγήκαν απο το εργοστάσιο για να μπορέσει το R5TURBO να πάρει την ομολαγκασιόν και να τρέξει στα ράλυ της εποχής ήταν αριθμημένα , ελάχιστα (δεν θυμάμαι άν ήταν όντως 200 ή 1000 γιατί εκείνη την εποχή κάτι άλλαξε στους κανονισμούς) και τα αυτοκίνητα είχαν ακριβώς τον ίδιο εξοπλισμό με αυτά που έτρεχαν (χωρίς ηλεκτρικά τζάμια,με μπάκετ καθίσματα κ.λ.π)μόνο το rollbar τους έλειπε.Τώρα άν βγήκε μεταγενέστερα άλλη έκδοση ....αυτό είναι άλλο θέμα και σαφώς διαφοροποιείται απο την έκδοση που μας ενδιαφέρει..... Πάντως στην Ελλάδα ήρθαν ελάχιστα-μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού _ αυθεντικά ενώ αντίθετα κυκλοφόρησαν αρκετά μαϊ μούδες....
-
αγαπητε delan,
πολυ καλα τα λες μια που στη αρχη εκλεισε προσωρινα η παραγωγη Α310 στη Διεπη για να φτιαξουν 400 μανι μανι αλλα συνολικα 800 φτιαχτηκαν μονο το 80.
Απο αυτα η ρενοσπορ εφτιαχνε τα δικα της και αργοτερα για τους πελατες της τις 3 εκδοσεις cevennes gr4 ( 180cv, 200cv και supercevennes) και την εδινε σαν κιτ.
Η εκδοση που ξερω που βγηκε οπως τη περιγραφεις ειναι για λογους γκρουπ Β και ειναι η εξελιξη του supercevennes που βγηκε σε 20 κομματια μονο απο το εργοστασιο το 1983 και λεγοταν tour de corse. Η ρς εδινε βεβαια και φουλ κιτ για να κανεις το σειρας βολτας tdc .
@escortgr4
υπηρχε και μια ανακατασκευη tdc του σμυρνιου αλλα πουληθηκε μαζι με τη συλλογη μαναιατο
Για πες τισ χαλκιδας τι ειναι? -
.....
-
Ο χρήστης Stoukerman έγραψε:
λοιπον εχει 1 ο μανωλοπουλος tdc με κιτ μαξι
1 ο τζιγγερ tdc (το πηρε απο το ιαβερη) ολα πρωην μανιατο
αγωνιστικα εργοστασιου ( βγηκαν 20 τετοια)
πολιτικα ενα ξερω απο ροδο που πουληθηκε στη γαλλια
νομιζωενα ιδιο με το μπλε που ηταν στην ροδο εμφανιστηκε μια μερα πριν κανα χρονο στην εκδηλωση της microcars στο autofestival ,απο οτι θυμαμαι και μου ειχε κανει εντυπωση στο ροδιτικο (αν και δεν ηταν παραξενο)ηταν οτι ειχε πινακιδες νεου τυπου ευρωπαικες οπως και αυτο στο autofestival,εγω παντως υπεθεσα οτι προκειται γισ το ιδιο αυτοκινητο
-
οκ τοχα οδηγησει αυτο, αν ειναι το ιδιο ηταν τουρμπο 2 , ηθελε πολυ δουλεια ...
-
Το μπλέ της Χαλκίδας έχει αγοραστεί καινούργιο κανονικά από Ελλάδα και έχει αν θυμάμαι καλά αύξοντα αριθμό παραγωγής Νο 18.
-
και μενα κουαντρα ειναι νο 000005 αλλα παει με ετος το δικο μου ειναιπχ το 5ο του 1981.
αν ειναι το ιδιο το μπλε ροδιο ειναι τουρμπο 2 δλδ μετα το 82 με καθισματα και ταμπλο απο 5 αλπιν και χωρις αλουμινενιες τις 3πορτες και τον ουρανο κλπ
Classic Renault