Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ο,τι πιο απίθανο εχω δει σε Ελληνικούς δρόμους! [#4]
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ο,τι πιο απίθανο εχω δει σε Ελληνικούς δρόμους! [#4]
    • 1
    • 2
    • 144
    • 145
    • 146
    • 147
    • 148
    • 285
    • 286
    • 146 / 286
    Περί αυτοκίνησης
    420
    5714
    64901
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tonimer last edited by

      Φοράει κράνος όμως...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kavoyras last edited by

        Ο χρήστης tonimer έγραψε:
        Φοράει κράνος όμως...

        Λυμμένο όμως (δυστυχώς), αν θυμάμαι καλά...
        Επίσης κράνος φορούσε και ο οδηγός.

        Αφού θέλουν που θέλουν να μεταφέρουν τέτοιο καδρόνι, γιατί δεν παίρνουν το αμάξι ή ένα ταξί?
        Μόνο εμένα μου φαίνεται ΣΟΥΠΕΡ επικίνδυνο??

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kacey last edited by

          Οχι ρε φιλε, απλα ειναι τοσο αυτονοητο που δεν το αναφερουμε κ εχουμε πιασει την αστεια πλευρα του θεματος...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            georgt last edited by

            Λετε λετε για φλας σε μηχανάκι, εγω ο καημένος που στρίβω με αναμένο φλας σε ενα στενό κ το ξέχασα αλλα μετά απο 10-20 φορες χτυπάει μια κόρνα να σε προιδοποιησει οτι το ξέχασες, εκεινει την στιγμη ενας κατέβαζε μια κυρία που νόμιζε οτι την κόρναρα γιατι καθυστερούσαν!!!

            Αρχισε να κράζει (χωρις να βρίσει) κ που να πιστέψει μετα οτι δεν πάτησα κόρνα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              taurus last edited by

              Αυτό με την επαναφορά του φλας δυστυχώς το ξεχνάω και εγώ καμιά φορά... χωρίς να θέλω να δικαιολογηθώ, όταν είσαι στην τσίτα για το τι συμβαίνει γύρω σου, για να μη σε φάει κανείς λάχανο, ε, ανθρώπινο είναι και αυτό, από τη στιγμή που δεν είναι αυτοματοποιημένο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                festonero last edited by

                Θέλει νομίζω να γίνει συνήθεια να πατάτε το διακόπτη για την ακύρωση, σαν τικ. Αυτό να γίνεται συνέχεια.
                Όπως πχ εγώ έχω συνήθεια να πατάω το κουμπί στο χειρόφρενο ακόμα και όταν δεν το έχω τραβήξει, για να ξεκινήσω. Δεν είναι θέμα ανασφάλειας μήπως μου φύγει πίσω, απλά μου'χει κολλήσει και το κάνω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mercyful_fate last edited by

                  Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
                  Θέλει νομίζω να γίνει συνήθεια να πατάτε το διακόπτη για την ακύρωση, σαν τικ. Αυτό να γίνεται συνέχεια.
                  Όπως πχ εγώ έχω συνήθεια να πατάω το κουμπί στο χειρόφρενο ακόμα και όταν δεν το έχω τραβήξει, για να ξεκινήσω. Δεν είναι θέμα ανασφάλειας μήπως μου φύγει πίσω, απλά μου'χει κολλήσει και το κάνω.

                  Εγώ πλέον το πατάω συνέχεια, νευρικά, όποτε είμαι σταματημένος, είτε σε στάση, είστε σε φανάρι, οπουδήποτε...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    ddl449 last edited by

                    Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
                    Θέλει νομίζω να γίνει συνήθεια να πατάτε το διακόπτη για την ακύρωση, σαν τικ. Αυτό να γίνεται συνέχεια.

                    Απορώ πως ζει στο σκούτερ μου ακόμα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Z
                      zorz last edited by

                      Ο χρήστης GeorgT έγραψε:
                      Λετε λετε για φλας σε μηχανάκι, εγω ο καημένος που στρίβω με αναμένο φλας σε ενα στενό κ το ξέχασα αλλα μετά απο 10-20 φορες χτυπάει μια κόρνα να σε προιδοποιησει οτι το ξέχασες, εκεινει την στιγμη ενας κατέβαζε μια κυρία που νόμιζε οτι την κόρναρα γιατι καθυστερούσαν!!!

                      Αρχισε να κράζει (χωρις να βρίσει) κ που να πιστέψει μετα οτι δεν πάτησα κόρνα!

                      Υπάρχουν και χειρότερα:
                      είμαι με το αμάξι στη πόλη και μπροστά μου κινείται μπάρμπας με σκούτερ δικάβαλος. Έχει ξεχάσει το φλας αναμμένο εδώ και ώρα. Πλησιάζουμε σε φανάρι, οπότε βρίσκω την ευκαιρία να τον ειδοποιήσω. Τσιμπάω λίγο τη κόρνα για να του τραβήξω τη προσοχή και κάνω σινιάλο με το χέρι για το φλας του. Δεν τρέφω την ελπίδα ότι θα το ξέρει (ούτε εγώ τα ξέρω όλα), αλλά έστω να καταλάβει ότι κάτι θέλω να του πω, να ψαχτεί και να το προσέξει.
                      Με βλέπει, και απαντάει με ένα άλλο σινιάλο...

                      Άλλη περίπτωση:
                      κατηφορίζω με το αμάξι την 3ης Σεπτεμβρίου (Θεσσαλονίκη) και πλησιάζω το φανάρι της Αγ. Δημητρίου. Θέλω να συνεχίσω ευθεία. Μπροστά μου υπάρχει κρεμ Α-Class με αναμένο το αριστερό φλας, αλλά σταματημένη στη δεξιά -από τις 2- λωρίδα. Επειδή αμφιβάλλω για τις προθέσεις της (όπως αποδείχτηκε έπειτα) οδηγού, το παίζω ασφαλής και περιμένω πίσω της. Ανάβει πράσινο, συνεχίζει ευθεία, το φλας ακόμα αναβοσβήνει. Περνάμε την Εγνατία, ακόμα το φλας αναβοσβήνει. Πλησιάζουμε το φανάρι της Λ. Στρατού, μαντέψτε, το φλας ακόμα αναβοσβήνει. Πρόκειται να στρίψω δεξιά, οπότε πάω δίπλα της και ανακαλύπτω ότι οδηγός είναι ξανθιά χαζογκόμενα που συνοδεύεται από επίσης χαζογκόμενα συνοδηγό που βρίσκονται στον κόσμο τους.
                      Προς στιγμή, σκέφτομαι να κορνάρω και να της πω για το ξεχασμένο φλας (δεν το ακούνε???), αλλά μετά φαντάζομαι ότι θα νομίσουν ότι τους την πέφτω ( ) και απλά συνεχίζω στον δρόμο μου. Μη μου τους κύκλους τάραττε...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Ο χρήστης zorz έγραψε:
                        ...ιστορία με μηχανόβιο

                        Mάλλον κατάλαβε ότι του έλεγες πως την έχει μικρή.

                        ιστορία με ξανθιά

                        A-class 2ης γενιάς;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 2
                          224-v last edited by

                          Δεν θ ηταν πρακτικοτερο να γινεται αυτο που εχουν τα οχηματα Γκολφ.. κ.λ.π. που απλως σπρωχνεις λιγο τον μοχλο αναβσβηνει το φλας για 2-3 φορες και σταματαει... ετσι δεν ασχολεισαι με επαναφορα ειδικα δε οταν οδηγεις μηχανη...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cmarin last edited by

                            Ο χρήστης 224.v έγραψε:
                            Δεν θ ηταν πρακτικοτερο να γινεται αυτο που εχουν τα οχηματα Γκολφ.. κ.λ.π. που απλως σπρωχνεις λιγο τον μοχλο αναβσβηνει το φλας για 2-3 φορες και σταματαει... ετσι δεν ασχολεισαι με επαναφορα ειδικα δε οταν οδηγεις μηχανη...

                            Αυτή η ευκολία είναι για αλλαγή λωρίδας μόνο. Αν περιμένεις σε κάποιο φανάρι ή η στροφή είναι πολύ μακριά, δεν έχει νόημα.
                            Το ηχητικό μπιπ-μπιπ όταν το έχεις ανάψει είναι η καλύτερη λύση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cruzakias last edited by

                              Τεχνικα υπαρχουν πολλοι τροποι για να το πετυχουν.Φαινεται μαλλον οτι αυτοι που τα φτιαχνουν δεν τα οδηγουν,γιατι εαν τα οδηγουσαν θα ειχαν ασχοληθει σοβαρα με το θεμα.
                              Η ηχητικη ειδοποιηση δεν ειναι αρκετη , ασε που ειναι ενοχλητικη για ολους τους υπολοιπους.
                              Απλα πραγματα.... η λυση ειναι το αυτοματο σβησιμο του φλας οπως εχουν ΟΛΑ τα αυτοκινητα.-

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cmarin last edited by

                                Ο χρήστης cruzakias έγραψε:
                                Τεχνικα υπαρχουν πολλοι τροποι για να το πετυχουν.Φαινεται μαλλον οτι αυτοι που τα φτιαχνουν δεν τα οδηγουν,γιατι εαν τα οδηγουσαν θα ειχαν ασχοληθει σοβαρα με το θεμα.
                                Η ηχητικη ειδοποιηση δεν ειναι αρκετη , ασε που ειναι ενοχλητικη για ολους τους υπολοιπους.
                                Απλα πραγματα.... η λυση ειναι το αυτοματο σβησιμο του φλας οπως εχουν ΟΛΑ τα αυτοκινητα.-

                                Τα αυτόματο σβήσιμο λειτουργεί με την στροφή του τιμονιού. Μία μηχανή κάνει περισσότερους ελιγμούς γιαυτό δεν το χρησιμοποιούν. Εκτός αν εννοείς να κλείνει έτσι κι αλλιώς μετά από κάποια δεύτερα ή λεπτά (κι αυτό θα ήταν επικίνδυνο).
                                Ίσως είναι ενοχλητικός ο ήχος αλλά αποτελεσματικός.Θα μπορούσε η ένταση μπορεί να ρυθμίζεται ανά περίπτωση (όπως το dimmer στο καντράν). Ένα μεγάλο led σε εμφανές σημείο θα ήταν άλλη λύση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης cmarin έγραψε:

                                  Τεχνικα υπαρχουν πολλοι τροποι για να το πετυχουν.Φαινεται μαλλον οτι αυτοι που τα φτιαχνουν δεν τα οδηγουν,γιατι εαν τα οδηγουσαν θα ειχαν ασχοληθει σοβαρα με το θεμα.
                                  Η ηχητικη ειδοποιηση δεν ειναι αρκετη , ασε που ειναι ενοχλητικη για ολους τους υπολοιπους.
                                  Απλα πραγματα.... η λυση ειναι το αυτοματο σβησιμο του φλας οπως εχουν ΟΛΑ τα αυτοκινητα.-

                                  Τα αυτόματο σβήσιμο λειτουργεί με την στροφή του τιμονιού. Μία μηχανή κάνει περισσότερους ελιγμούς γιαυτό δεν το χρησιμοποιούν. Εκτός αν εννοείς να κλείνει έτσι κι αλλιώς μετά από κάποια δεύτερα ή λεπτά (κι αυτό θα ήταν επικίνδυνο).
                                  Ίσως είναι ενοχλητικός ο ήχος αλλά αποτελεσματικός.Θα μπορούσε η ένταση μπορεί να ρυθμίζεται ανά περίπτωση (όπως το dimmer στο καντράν). Ένα μεγάλο led σε εμφανές σημείο θα ήταν άλλη λύση.

                                  Ενα buzzer που θα δυναμωνει οσο περναει η ωρα θα ηταν πολυ χρησιμο και στα αμαξια για αυτους που ξεχνανε να το σβησουν .

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dap last edited by

                                    Ας υπαρχει ενας μηχανισμος που στο γυρισμα του τιμονιου προς την αντιθετη μερια που αναβει το φλας να το σβυνει και αν ο αναβατης εξακολουθει να θελει να στριψει ας το ξαναπαταει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cruzakias last edited by

                                      Οπως προανεφερα,τεχνικα υπαρχουν πολλοι τροποι να γινει.Θα μπορουσε να σβηνει μετα απο μερικα δευτερα,θα μπορουσε να εχει αισθητηρα στο τιμονι για να σβηνει μετα απο γωνια καποιων μοιρών,ακομα και αισθητηρας κλισης της μηχανης θα μπορουσε να κανει δουλεια,ή ο συνδυασμος αυτων,και τελος η χρηση τεχνολογιας που εμεις δεν γνωριζουμε γιατι δεν ειναι η δουλεια μας η εξελιξη αυτων των συστηματων.
                                      Το θεμα ειναι οτι αυτοι που ειναι η δουλεια τους εαν ειχαν ασχοληθει σοβαρα με το θεμα θα ειχαν βρει και την λυση.
                                      Το ζητουμενο ειναι ενα ,με καποιον τροπο θα πρεπει να σβηνει αυτοματα το φλας....ας τον βρουν!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        avel last edited by

                                        Ο χρήστης DAP έγραψε:
                                        Ας υπαρχει ενας μηχανισμος που στο γυρισμα του τιμονιου προς την αντιθετη μερια που αναβει το φλας να το σβυνει και αν ο αναβατης εξακολουθει να θελει να στριψει ας το ξαναπαταει.

                                        Απ'αυτό φαίνεται ότι δεν ξέρεις καθόλου πώς δουλεύει και πώς στρίβει μία μοτοσυκλέτα.

                                        Δεν είναι τόσο απλό.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης avel έγραψε:

                                          Ας υπαρχει ενας μηχανισμος που στο γυρισμα του τιμονιου προς την αντιθετη μερια που αναβει το φλας να το σβυνει και αν ο αναβατης εξακολουθει να θελει να στριψει ας το ξαναπαταει.

                                          Απ'αυτό φαίνεται ότι δεν ξέρεις καθόλου πώς δουλεύει και πώς στρίβει μία μοτοσυκλέτα.

                                          Δεν είναι τόσο απλό.

                                          Υπαρχει το viewtopic.php?f=12&t=32398
                                          που λεει πως στριβει μια μηχανη

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kacey last edited by

                                            Εγω εχω φτασει στο αλλο ακρο, παταω ασυναισθητα κ καθε 3+λιγο την ακυρωση, ακομα κ οταν δεν εχω βγαλει φλας

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 144
                                            • 145
                                            • 146
                                            • 147
                                            • 148
                                            • 285
                                            • 286
                                            • 146 / 286
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr