-
Γεια σας, έχω ibiza του 92 και δεν έχει υδραυλικό τιμόνι.
Επειδή είναι μάλλον το πιο σκληρό τιμόνι που έχω πιάσει στα χέρια μου σκέφτομαι να βάλω υδραυλικό.
Απ'ότι ξέρω η SEAT δεν έχει υδραυλικό τιμόνι για το συγκεκριμένο και επομένως δεν μπορεί να με εξυπηρετήσει.Μπορώ να απευθυνθώ σε συνεργά;;
Υπάρχει περίπτωση να χαλάσει έτσι η οδική συμπεριφορά του αμαξιού;
Αν είναι βλάκας ο συνεργάς μπορεί να υπάρξει κίνδυνος βλάβης εν κινήσει;
Ξέρετε κάποιον που κάνει τέτοια δουλειά ή να έχει τέτοια ανταλλακτικά;;
Ευχαριστω.
-
Γεια σας, έχω ibiza του 92 και δεν έχει υδραυλικό τιμόνι.
Επειδή είναι μάλλον το πιο σκληρό τιμόνι που έχω πιάσει στα χέρια μου σκέφτομαι να βάλω υδραυλικό.
Απ'ότι ξέρω η SEAT δεν έχει υδραυλικό τιμόνι για το συγκεκριμένο και επομένως δεν μπορεί να με εξυπηρετήσει.Μπορώ να απευθυνθώ σε συνεργά;;
Υπάρχει περίπτωση να χαλάσει έτσι η οδική συμπεριφορά του αμαξιού;
Αν είναι βλάκας ο συνεργάς μπορεί να υπάρξει κίνδυνος βλάβης εν κινήσει;
Ξέρετε κάποιον που κάνει τέτοια δουλειά ή να έχει τέτοια ανταλλακτικά;;
Ευχαριστω.
-
Γεια σας, έχω ibiza του 92 και δεν έχει υδραυλικό τιμόνι.
Επειδή είναι μάλλον το πιο σκληρό τιμόνι που έχω πιάσει στα χέρια μου σκέφτομαι να βάλω υδραυλικό.
Απ'ότι ξέρω η SEAT δεν έχει υδραυλικό τιμόνι για το συγκεκριμένο και επομένως δεν μπορεί να με εξυπηρετήσει.Μπορώ να απευθυνθώ σε συνεργά;;
Υπάρχει περίπτωση να χαλάσει έτσι η οδική συμπεριφορά του αμαξιού;
Αν είναι βλάκας ο συνεργάς μπορεί να υπάρξει κίνδυνος βλάβης εν κινήσει;
Ξέρετε κάποιον που κάνει τέτοια δουλειά ή να έχει τέτοια ανταλλακτικά;;
Ευχαριστω.
-
Αν είναι βλάκας/εγκληματίας ο 'συνεργάς', πιο βλάκας είναι αυτός που θα τολμήσει να εμπιστευτεί τη ζωή του σε πατέντες ενός 'συνεργά'. Λυπάμαι, αλλά έτσι έχουν τα πράγματα.
-
Καλά ναι δεν υπήρχε περίπτωση να πάω σε έναν άσχετο...
Απλά αν υπήρχε κάποιο γνωστό/καλό μαγαζί...
Δεν είμαι βλάκας
-
Κοίταξε, δεν σ'αποκάλεσα προσωπικά έτσι, μιλούσα γενικά. Το τιμόνι δεν είναι σαν το air-condition ή την εξάτμιση. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες ρίχνουν πολλούς επιστήμονες και δοκιμαστές στην έρευνα για τον τρόπο κατασκευής του, ένας, ας πούμε, καλός μάστορας, όσο κι αν θέλει δεν μπορεί να δοκιμάσει την πατέντα του. Ακόμα κι αν βάλει έτοιμο σύστημα από άλλο αυτοκίνητο, δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι αυτό θ'αντέξει το βάρος και τις πιέσεις από το δικό σου αμάξωμα. Αναρρωτιέμαι αν υπάρχει άνθρωπος που να παίρνει τέτοια ευθύνη εγκαθιστώντας με πατέντες υδραυλικά τιμόνια.
-
Δεν νομίζω να γίνεται και αν γίνεται θα είναι ακριβή διαδικασία. Κι εμείς σε ένα Golf II του '90 που το είχαμε ψάξει δεν βρήκαμε κάποια επίσημη λύση.
-
Δε γίνεται. Το είχαμε ψάξει κι εμείς όταν είχαμε το Ibiza Sxi (sexy
) του '93, δυστυχώς δεν υπήρχε κανείς (έστω και υποτυπωδώς ασφαλής) τρόπος.
-
Μια και το ανέφερες, ψάχνω μοτέρ απο ibiza sxi...
Πώς σου φαινόταν σαν επιδόσεις; Έχω ακούσει ότι ψιλοπετάει...
-
Το αντίθετο γίνεται;
Να βγάλεις την υδραυλική υποβοήθηση;Ή να τη μειώσεις;
σημ.Ρωτάω σοβαρά! -
Μόνον αν έχει προηγηθεί σοβαρή δουλειά, με κάποια αξιοσημείωτη έρευνα και δοκιμές μπορεί να γίνει η τοποθέτηση υποβοήθησης εκ των υστέρων (π.χ. ηλεκτροϋδραυλική υποβοήθηση π.χ. σε MG B και Jaguar Mk. 2)
-
Ο χρήστης alexx έγραψε:
Μια και το ανέφερες, ψάχνω μοτέρ απο ibiza sxi...Πώς σου φαινόταν σαν επιδόσεις; Έχω ακούσει ότι ψιλοπετάει...
Οντως ήταν σβέλτο, ο 1.5 κινητήρας έχει αποθέματα ισχύος από χαμηλά (δεν φτάνει και πολύ ψηλά έτσι κι αλλιώς, γύρω στις 6.200 είχε κόφτη αν θυμάμαι καλά) αλλά αυτό που ήταν εντυπωσιακό ήταν ο ήχος του. Ειδικά όταν κόπηκε ένας σύνδεσμος και κρέμασε η εξάτμιση, τύφλα να έχουν τα WRC!
Πάντως το κράτημά του δεν φτιάχνει εύκολα, πάσχει και σε ελκτική και (κυρίως) σε πλάγια πρόσφυση.
-
Τα παραπάνω σχόλια αφορούν σε όλες τις μετατροπές (από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι) ή έχουν σχέση με συγκεκριμένα μοντέλο αυτοκινήτου; Ψάχνω, εάν και εφόσον γίνεται, να βάλω σύστημα υδραυλικού τιμονιού σε ένα Nissan Sunny SLX 1,4 αυτόματο, μοντέλο 1992. Επειδή το ίδιο αμάξωμα και μοντέλο διατηρήθηκε μεχρι και το 1995-1996 από τη Nissan και βγήκε με υδραυλικό τιμόνι, υπαρχει κάποιος που να ξέρει πώς και που γίνεται - αν γίνεται αυτή η μετατροπή εγγυημένα και με ασφάλεια;
Υδραυλικό τιμόνι πατέντα;;