Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υδραυλικό τιμόνι πατέντα;;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υδραυλικό τιμόνι πατέντα;;
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    12
    214
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alexx last edited by

      Γεια σας, έχω ibiza του 92 και δεν έχει υδραυλικό τιμόνι.
      Επειδή είναι μάλλον το πιο σκληρό τιμόνι που έχω πιάσει στα χέρια μου σκέφτομαι να βάλω υδραυλικό.
      Απ'ότι ξέρω η SEAT δεν έχει υδραυλικό τιμόνι για το συγκεκριμένο και επομένως δεν μπορεί να με εξυπηρετήσει.

      Μπορώ να απευθυνθώ σε συνεργά;;

      Υπάρχει περίπτωση να χαλάσει έτσι η οδική συμπεριφορά του αμαξιού;

      Αν είναι βλάκας ο συνεργάς μπορεί να υπάρξει κίνδυνος βλάβης εν κινήσει;

      Ξέρετε κάποιον που κάνει τέτοια δουλειά ή να έχει τέτοια ανταλλακτικά;;

      Ευχαριστω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alexx last edited by

        Γεια σας, έχω ibiza του 92 και δεν έχει υδραυλικό τιμόνι.
        Επειδή είναι μάλλον το πιο σκληρό τιμόνι που έχω πιάσει στα χέρια μου σκέφτομαι να βάλω υδραυλικό.
        Απ'ότι ξέρω η SEAT δεν έχει υδραυλικό τιμόνι για το συγκεκριμένο και επομένως δεν μπορεί να με εξυπηρετήσει.

        Μπορώ να απευθυνθώ σε συνεργά;;

        Υπάρχει περίπτωση να χαλάσει έτσι η οδική συμπεριφορά του αμαξιού;

        Αν είναι βλάκας ο συνεργάς μπορεί να υπάρξει κίνδυνος βλάβης εν κινήσει;

        Ξέρετε κάποιον που κάνει τέτοια δουλειά ή να έχει τέτοια ανταλλακτικά;;

        Ευχαριστω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alexx last edited by

          Γεια σας, έχω ibiza του 92 και δεν έχει υδραυλικό τιμόνι.
          Επειδή είναι μάλλον το πιο σκληρό τιμόνι που έχω πιάσει στα χέρια μου σκέφτομαι να βάλω υδραυλικό.
          Απ'ότι ξέρω η SEAT δεν έχει υδραυλικό τιμόνι για το συγκεκριμένο και επομένως δεν μπορεί να με εξυπηρετήσει.

          Μπορώ να απευθυνθώ σε συνεργά;;

          Υπάρχει περίπτωση να χαλάσει έτσι η οδική συμπεριφορά του αμαξιού;

          Αν είναι βλάκας ο συνεργάς μπορεί να υπάρξει κίνδυνος βλάβης εν κινήσει;

          Ξέρετε κάποιον που κάνει τέτοια δουλειά ή να έχει τέτοια ανταλλακτικά;;

          Ευχαριστω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            manosk last edited by

            Αν είναι βλάκας/εγκληματίας ο 'συνεργάς', πιο βλάκας είναι αυτός που θα τολμήσει να εμπιστευτεί τη ζωή του σε πατέντες ενός 'συνεργά'. Λυπάμαι, αλλά έτσι έχουν τα πράγματα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • A
              alexx last edited by

              Καλά ναι δεν υπήρχε περίπτωση να πάω σε έναν άσχετο...

              Απλά αν υπήρχε κάποιο γνωστό/καλό μαγαζί...

              Δεν είμαι βλάκας

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                manosk last edited by

                Κοίταξε, δεν σ'αποκάλεσα προσωπικά έτσι, μιλούσα γενικά. Το τιμόνι δεν είναι σαν το air-condition ή την εξάτμιση. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες ρίχνουν πολλούς επιστήμονες και δοκιμαστές στην έρευνα για τον τρόπο κατασκευής του, ένας, ας πούμε, καλός μάστορας, όσο κι αν θέλει δεν μπορεί να δοκιμάσει την πατέντα του. Ακόμα κι αν βάλει έτοιμο σύστημα από άλλο αυτοκίνητο, δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι αυτό θ'αντέξει το βάρος και τις πιέσεις από το δικό σου αμάξωμα. Αναρρωτιέμαι αν υπάρχει άνθρωπος που να παίρνει τέτοια ευθύνη εγκαθιστώντας με πατέντες υδραυλικά τιμόνια.

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • S
                  silencer51 last edited by

                  Δεν νομίζω να γίνεται και αν γίνεται θα είναι ακριβή διαδικασία. Κι εμείς σε ένα Golf II του '90 που το είχαμε ψάξει δεν βρήκαμε κάποια επίσημη λύση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    n_olympios last edited by

                    Δε γίνεται. Το είχαμε ψάξει κι εμείς όταν είχαμε το Ibiza Sxi (sexy 😉 ) του '93, δυστυχώς δεν υπήρχε κανείς (έστω και υποτυπωδώς ασφαλής) τρόπος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • A
                      alexx last edited by

                      Μια και το ανέφερες, ψάχνω μοτέρ απο ibiza sxi...

                      Πώς σου φαινόταν σαν επιδόσεις; Έχω ακούσει ότι ψιλοπετάει...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pg220 last edited by

                        Το αντίθετο γίνεται;
                        Να βγάλεις την υδραυλική υποβοήθηση;Ή να τη μειώσεις;
                        σημ.Ρωτάω σοβαρά!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          skullone last edited by

                          Μόνον αν έχει προηγηθεί σοβαρή δουλειά, με κάποια αξιοσημείωτη έρευνα και δοκιμές μπορεί να γίνει η τοποθέτηση υποβοήθησης εκ των υστέρων (π.χ. ηλεκτροϋδραυλική υποβοήθηση π.χ. σε MG B και Jaguar Mk. 2)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • N
                            n_olympios last edited by

                            Ο χρήστης alexx έγραψε:
                            Μια και το ανέφερες, ψάχνω μοτέρ απο ibiza sxi...

                            Πώς σου φαινόταν σαν επιδόσεις; Έχω ακούσει ότι ψιλοπετάει...

                            Οντως ήταν σβέλτο, ο 1.5 κινητήρας έχει αποθέματα ισχύος από χαμηλά (δεν φτάνει και πολύ ψηλά έτσι κι αλλιώς, γύρω στις 6.200 είχε κόφτη αν θυμάμαι καλά) αλλά αυτό που ήταν εντυπωσιακό ήταν ο ήχος του. Ειδικά όταν κόπηκε ένας σύνδεσμος και κρέμασε η εξάτμιση, τύφλα να έχουν τα WRC!

                            Πάντως το κράτημά του δεν φτιάχνει εύκολα, πάσχει και σε ελκτική και (κυρίως) σε πλάγια πρόσφυση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              davros last edited by

                              Τα παραπάνω σχόλια αφορούν σε όλες τις μετατροπές (από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι) ή έχουν σχέση με συγκεκριμένα μοντέλο αυτοκινήτου; Ψάχνω, εάν και εφόσον γίνεται, να βάλω σύστημα υδραυλικού τιμονιού σε ένα Nissan Sunny SLX 1,4 αυτόματο, μοντέλο 1992. Επειδή το ίδιο αμάξωμα και μοντέλο διατηρήθηκε μεχρι και το 1995-1996 από τη Nissan και βγήκε με υδραυλικό τιμόνι, υπαρχει κάποιος που να ξέρει πώς και που γίνεται - αν γίνεται αυτή η μετατροπή εγγυημένα και με ασφάλεια;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr