-
Ο χρήστης xristos912 έγραψε:
Παραμονευουν ομως τα καρουμπαλα,οι σπασμενες ζαντες και τα πανακριβα λαστιχα.με λίγη προσοχή όλα γίνονται...
beauty is not enough
-
Στους ελληνικους δρομους δεν γινεται τιποτα,οταν πρεπει να προσεχω τα παντα και οχι μονο τις λακουβες .Τον να γλυτωσω την λακουβα και να πεσω πανω σε εναν αλλον τι να λεει.
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Εσείς παιδιά, αν σας παράδιδαν την Ιουλιέτα 'κατά λάθος' με 18αρες θα γυρνούσατε σε 17αρες ή ακόμα περισσότερο 16αρες (όπως η επιλογή του φίλου μου);με την καμία όμως...!
Εγώ δεν θα την αγόραζα με τις 18άρες αλλά με τις 17άρες..18άρες είναι υπερβολικές θεωρώ επειδή πρέπει να προσέχεις παντού!!!
καλά σιγά...1.5 χρόνο με 18αρες χωρίς να προσέχω ιδιαίτερα, κανένα πρόβλημα. Απλά αποφεύγω αυτά που θα απέφευγα και με τις 16αρες. Simple as that.
-
Ο χρήστης xristos912 έγραψε:
Στους ελληνικους δρομους δεν γινεται τιποτα,οταν πρεπει να προσεχω τα παντα και οχι μονο τις λακουβες .Τον να γλυτωσω την λακουβα και να πεσω πανω σε εναν αλλον τι να λεει.καλά δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα όσο τα παρουσιάζεις...
και εγώ χαμηλό προφιλ έχω σε 17αρα και δεν έχω κανένα πρόβλημα...
η καλυτερα, εκεί που θα είχα πρόβλημα με την 16αρα θα είχα και με την 17-18αρα... -
Μ2
δυο χρονια σχεδον με 18' και 40αρι προφιλ δεν εχω παθει τιποτις!
και οι δρομοι που μετακινουμαι ειναι χειροτεροι κ απο το εδαφος της σεληνης!
στερηθηκα την ανεση για να εχω εμφανιση! απλα προσεχω σε 'αγνωστους' δρομους... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Στους ελληνικους δρομους δεν γινεται τιποτα,οταν πρεπει να προσεχω τα παντα και οχι μονο τις λακουβες .Τον να γλυτωσω την λακουβα και να πεσω πανω σε εναν αλλον τι να λεει.
καλά δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα όσο τα παρουσιάζεις...
και εγώ χαμηλό προφιλ έχω σε 17αρα και δεν έχω κανένα πρόβλημα...
η καλυτερα, εκεί που θα είχα πρόβλημα με την 16αρα θα είχα και με την 17-18αρα...Παρομοίως.
18άρια με 225/40/18 εμπρός και 255/35/18 πίσω τα οποία είναι και RFT με σκληρή Μ ανάρτηση και όλα καλά.
Πήγαινε για 18άρια από την αρχή γιατί τα 17άρια μετά θα αλλαχτούν σίγουρα και θα πληρώσεις παραπάνω στη τελική.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Στους ελληνικους δρομους δεν γινεται τιποτα,οταν πρεπει να προσεχω τα παντα και οχι μονο τις λακουβες .Τον να γλυτωσω την λακουβα και να πεσω πανω σε εναν αλλον τι να λεει.
καλά δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα όσο τα παρουσιάζεις...
και εγώ χαμηλό προφιλ έχω σε 17αρα και δεν έχω κανένα πρόβλημα...
η καλυτερα, εκεί που θα είχα πρόβλημα με την 16αρα θα είχα και με την 17-18αρα...Παρομοίως.
18άρια με 225/40/18 εμπρός και 255/35/18 πίσω τα οποία είναι και RFT με σκληρή Μ ανάρτηση και όλα καλά.
Πήγαινε για 18άρια από την αρχή γιατί τα 17άρια μετά θα αλλαχτούν σίγουρα και θα πληρώσεις παραπάνω στη τελική.
Από πού πηγάζει τόση σιγουριά;
-
Ο χρήστης vagelis25 έγραψε:
Μ2
δυο χρονια σχεδον με 18' και 40αρι προφιλ δεν εχω παθει τιποτις!
και οι δρομοι που μετακινουμαι ειναι χειροτεροι κ απο το εδαφος της σεληνης!
στερηθηκα την ανεση για να εχω εμφανιση! απλα προσεχω σε 'αγνωστους' δρομους...με την εικονιζόμενη 18αρα ,σου έχουμε πέσει με φίλο σε τάφρο σε επαρχιακό δρόμο...(κάπου προς επίδαυρο)
τερμάτησε ανάρτηση άσχημα...τελικά μόνο ένα κομμάτι από το πλαινο του ελαστικού έφυγε χωρίς να εμφανιστούν λινά...
κοίταγμα ζάντας σε βουλκανιζατέρ , αλλάγη μπρος πίσω και...οι 17αρες και οι 18αρες της μίτο είναι πολύ γερές...
έχεις καθόλου τριγμούς?? υποψίες τριγμών κλπ??
-
Στατιστικώς. Όσους ξέρω που στην αρχή ήταν μεταξύ 17άρας και 18άρας, τελικά έβαλαν 17άρα και το μετάνιωσαν και την άλλαξαν σε 18άρα. Εννοείται ότι η τσέπη πόνεσε μετά...
Είμαι κι εγώ ένας από αυτούς
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Στατιστικώς. Όσους ξέρω που στην αρχή ήταν μεταξύ 17άρας και 18άρας, τελικά έβαλαν 17άρα και το μετάνιωσαν και την άλλαξαν σε 18άρα. Εννοείται ότι η τσέπη πόνεσε μετά...Είμαι κι εγώ ένας από αυτούς
είμαι η εξαίρεση...
εκτός αν έβγαινε η 8c σε 4μπούλωνη 18αρα...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Στατιστικώς. Όσους ξέρω που στην αρχή ήταν μεταξύ 17άρας και 18άρας, τελικά έβαλαν 17άρα και το μετάνιωσαν και την άλλαξαν σε 18άρα. Εννοείται ότι η τσέπη πόνεσε μετά...
Είμαι κι εγώ ένας από αυτούς
είμαι η εξαίρεση...
εκτός αν έβγαινε η 8c σε 4μπούλωνη 18αρα...
αναλόγως το σκάφος ρε, σε Μιτο κ εγώ 17αρα θα βαζα. Αλλά σε ένα μικρομεσσαίο-μεσσαίο η 18αρα είναι οκ.
-
μικρομεσαίο και 18αρα και οκ στην ίδια πρόταση
Πού φτάσαμε
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Μ2
δυο χρονια σχεδον με 18' και 40αρι προφιλ δεν εχω παθει τιποτις!
και οι δρομοι που μετακινουμαι ειναι χειροτεροι κ απο το εδαφος της σεληνης!
στερηθηκα την ανεση για να εχω εμφανιση! απλα προσεχω σε 'αγνωστους' δρομους...με την εικονιζόμενη 18αρα ,σου έχουμε πέσει με φίλο σε τάφρο σε επαρχιακό δρόμο...(κάπου προς επίδαυρο)
τερμάτησε ανάρτηση άσχημα...τελικά μόνο ένα κομμάτι από το πλαινο του ελαστικού έφυγε χωρίς να εμφανιστούν λινά...
κοίταγμα ζάντας σε βουλκανιζατέρ , αλλάγη μπρος πίσω και...οι 17αρες και οι 18αρες της μίτο είναι πολύ γερές...
έχεις καθόλου τριγμούς?? υποψίες τριγμών κλπ??
το μονο που εχω σαν σημαδι ειναι στην πισω αριστερη απο ασχημο παρκαρισμα! κατα τα αλλα ειναι αψεγαδιαστες!
χειμωνα εχω πεσει σε μεγαλη λακουβα καλυμμενη με νερα κινουμενος με 40-50 χλμ κ με 3 ατομα μεσα! η αναρτηση τερματισε (ακουστηκαν τα σιδερα), το τιμονι μετεφερε ολο τον κραδασμο σε ολο το σωμα μου και ολοι ειχαμε μεινει με ανοιχτο το στομα! κατεβαινω κατω σκεφτομενος οτι το θεαμα που θα αντικρισω θα ειναι καταστροφικο. ε η ζαντα ηταν αθικτη (και πλυμμενη απο τα νερα της λακουβας ) , αλλα το λαστιχο σε εκεινο το σημειο πεταξε ενα πολυ μικρο βυζακι. βεβαια τις επομενες μερες το πηγα για ευθυγραμμιση γιατι την χρειαζοταν! ειλικρινα παντως ειναι πολυ γερες αν και τα μπρατσα της ειναι αραια! σε συγκριση με τις ti ζαντες 17' 45αρι της 156 του πατερα μου που τις εχω σπασει 2 φορες...
τριγμους τωρα δεν εχω...οσο εχει ζεστη! οταν αρχισουν τα κρυα θα εμφανιστουν οι πρωτοι κλασσικοι τριγμοι -
Το δικο μου φοραει 13αρες .
-
Ο χρήστης xristos912 έγραψε:
Το δικο μου φοραει 13αρες .
Πουντο;
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Στατιστικώς. Όσους ξέρω που στην αρχή ήταν μεταξύ 17άρας και 18άρας, τελικά έβαλαν 17άρα και το μετάνιωσαν και την άλλαξαν σε 18άρα. Εννοείται ότι η τσέπη πόνεσε μετά...
Είμαι κι εγώ ένας από αυτούς
είμαι η εξαίρεση...
εκτός αν έβγαινε η 8c σε 4μπούλωνη 18αρα...
Απάντησες μόνος σου.
Αν η ζάντα σου υπήρχε σε 18άρα ή αν υπήρχε 18άρα που σου άρεσε, εργοστασιακή εννοείται, τότε λογικά θα την προτιμούσες ή θα την άλλαζες.
Αυτά τα αυτοκίνητα με τη δύναμη που έχουν δεν έχουν πρόβλημα.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Στατιστικώς. Όσους ξέρω που στην αρχή ήταν μεταξύ 17άρας και 18άρας, τελικά έβαλαν 17άρα και το μετάνιωσαν και την άλλαξαν σε 18άρα. Εννοείται ότι η τσέπη πόνεσε μετά...
Είμαι κι εγώ ένας από αυτούς
είμαι η εξαίρεση...
εκτός αν έβγαινε η 8c σε 4μπούλωνη 18αρα...
αναλόγως το σκάφος ρε, σε Μιτο κ εγώ 17αρα θα βαζα. Αλλά σε ένα μικρομεσσαίο-μεσσαίο η 18αρα είναι οκ.
γενικά η 18αρα σαν ιδέα είναι υπερβολή (στην μίτο που είναι μια σταλιά υπερβολή στο τετράγωνο )
αλλά έχοντας ζήσει 18άρα κολλητού και 17άρα πιστεύω οτι η μόνη ουσιαστική διαφορά είναι στο κόστος αλλαγής που τα 215/40/18 είναι αρκετά πιο ακριβά λόγο σπανιότητας...
οπότε ο μόνος λόγος να μην τη βάλεις (αφού την παρέχει το εργοστάσιο) είναι αισθητικός... -
H Giulietta θέλει 18άρες γιατί οι θόλοι της είναι τεράστιοι. Άλλα μικρομεσαία εμφανισιακά την παλεύουν με 16άρες μια χαρά και με 17άρες η αναλογία μεγεθών είναι ιδανική.
Η Mito επίσης λόγω τεράστιων θόλων θέλει 17άρα (η 18άρα είναι κάπως υπερβολική για τη διάσταση του αμαξιού). -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Στατιστικώς. Όσους ξέρω που στην αρχή ήταν μεταξύ 17άρας και 18άρας, τελικά έβαλαν 17άρα και το μετάνιωσαν και την άλλαξαν σε 18άρα. Εννοείται ότι η τσέπη πόνεσε μετά...Είμαι κι εγώ ένας από αυτούς
Νίκο, σκεφτόμαστε τελείως διαφορετικά και το ξέρεις αυτό άλλωστε τόσα χρόνια. Προσωπικά, θεωρώ οτιδήποτε χαμηλότερο από 50 σε προφίλ ελαστικού τεράστιο συμβιβασμό στην Ελλάδα, όπως επίσης το ίδιο πιστεύω και για οποιαδήποτε ζάντα πάνω από 17 ίντσες. Δεν είμαι οδηγός που αρέσκεται να σπάει το αυτοκίνητό του σε οποιαδήποτε τάφρο υπάρχει, τη μικροανωμαλία όμως θα την περάσω άνετα από πάνω ενώ εσύ θα κάνεις τιμονιά για να την αποφύγεις, όχι γιατί θα χαλάσει απαραίτητα το ζαντολάστιχο αλλά γιατί φοβάσαι μήπως αυτό συμβεί.
Ναι, οι συγκεκριμένες 18άρες είναι πολύ όμορφες αλλά τουλάχιστον εγώ δε θα θυσίαζα την «ανεμελιά» του να περνάω από την οποιαδήποτε μικροανωμαλία του οδοστρώματος. Αυτό που θα έκανα στην Giulietta μάλλον είναι να αντικαθιστούσα τις 17άρες της με αυτές της MiTo.
-
Ο χρήστης vagelis25 έγραψε:
το μονο που εχω σαν σημαδι ειναι στην πισω αριστερη απο ασχημο παρκαρισμα! κατα τα αλλα ειναι αψεγαδιαστες!
χειμωνα εχω πεσει σε μεγαλη λακουβα καλυμμενη με νερα κινουμενος με 40-50 χλμ κ με 3 ατομα μεσα! η αναρτηση τερματισε (ακουστηκαν τα σιδερα), το τιμονι μετεφερε ολο τον κραδασμο σε ολο το σωμα μου και ολοι ειχαμε μεινει με ανοιχτο το στομα! κατεβαινω κατω σκεφτομενος οτι το θεαμα που θα αντικρισω θα ειναι καταστροφικο. ε η ζαντα ηταν αθικτη (και πλυμμενη απο τα νερα της λακουβας ) , αλλα το λαστιχο σε εκεινο το σημειο πεταξε ενα πολυ μικρο βυζακι. βεβαια τις επομενες μερες το πηγα για ευθυγραμμιση γιατι την χρειαζοταν! ειλικρινα παντως ειναι πολυ γερες αν και τα μπρατσα της ειναι αραια! σε συγκριση με τις ti ζαντες 17' 45αρι της 156 του πατερα μου που τις εχω σπασει 2 φορες...
τριγμους τωρα δεν εχω...οσο εχει ζεστη! οταν αρχισουν τα κρυα θα εμφανιστουν οι πρωτοι κλασσικοι τριγμοιόταν λες κλασσικοί??
από τα frameless παράθυρα?? μόνο αυτά ακούγονται σε εμένα το χειμώνα...
αλλά με ένα σπρει σιλικόνης δεν ακούγεται τίποτα ακόμα και μετά από πολλές βροχές...
Alfa Romeo Giulietta