Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    NISSAN TERRANO II - 3θυρο.
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. NISSAN TERRANO II - 3θυρο.
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Εκτός Δρόμου
    9
    21
    519
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      chrisp last edited by

      TRAVELLER

      Θα σε παρακαλούσα, αν έχεις διαθέσιμο χρόνο, να γράψεις δυο κουβέντες για το TerranoII. Προκειται να το παραγγείλω και το διάστημα συμβίωσης σου μαζί του είναι αρκετά μεγάλο και οι εντυπώσεις σου πέρα από σαφείς θα μου ήταν και πολύτιμες.

      Ευχαριστώ

      Το Terrano II αγοράσθηκε τον Νοέμβριο του 1995. Ήταν 3θυρο με τον κινητήρα των 124Hp. Ήταν μόλις είχε αλλάξει η γεωμετρία της πίσω ανάρτησης και είχε σημαντικά βελτιωμένη συμπεριφορά ο πίσω άξονας (μην φαντασθεί κανείς θαύματα !!!).

      Οι γενική εντύπωση είναι οτι αποτελεί ένα τίμιο 50/50 όχημα που ποτέ δεν υποσχέθηκε παραπάνω από όσα δίνει.
      Εχει μεγάλες δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου και καλή συμπεριφορά εντός.
      Η ποιότητα κατασκευής του είναι εξαιρετικά καλή. Μπορώ να πώ οτι είναι καλύτερη από το Land Cruiser.
      Το κόστος συντήρησης από το επίσημο δίκτυο είναι 'τσιμπημένο'.
      Δεν είχα κάνει καμία μετατροπή.
      Πίσω είχε διαφορικό LSD, που γενικά δούλευε (ποτέ δεν ήταν μπλοκέ).
      Η αλλαγή των αναρτήσεων με KYB (όταν έμεινα με κομμένο amortisseur και δεν υπήρχε άμεσα διαθέσιμο στη Θράκη), δεν είχε αποτελέσματα ίδια με αυτά των εργοστασιακών, που προσωπικά τα θεωρούσα καλή λύση για 50/50. Σήμερα με την εμπειρία των ΟΜΕ, θα τα χρησιμοπούσα με κλειστά μάτια.
      Η αλλαγή των ελαστικών σε 235/75/15 από 215R15, θεωρώ οτι δεν ήταν καλή, αλλά δεν έβρισκα 215R15 all terrain. Χρησιμοποιούσα Michelin XTT.
      Δεν παρουσίασε ποτέ πρόβλημα στα ~110.000 χμ (αν θυμάμαι καλά), που τρέξαμε ανα την Ελλάδα.
      Το 1998 αποκτήσαμε δύο κόρες μαζί. Ο χώρος του, με την απαραίτητη οικονομία, μας έβγαζε για εξορμήσεις και κατασκήνωση, μαζί πάντα με δύο καρότσια παιδικά μέσα!
      Μοναδική αδυναμία του η ροπή & η δύναμη από τον κινητήρα του. Αν το οδηγούσες με ρυθμό και φόρα σκότωνε παντού. Αν ζητούσες ακαριαία απόκριση σε διόρθωνε λέγοντας σου .... υπομονή!!!
      Αυτός ήταν και ο μοναδικός λόγος που 'ζητώντας το κάτι παραπάνω', πέρασα στο Land Cruiser.
      Αν είχα δυνατότητα να έχω τον κινητήρα 3.0lit με diesel θα το ξανα-αγόραζα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        chrisp last edited by

        TRAVELLER

        Θα σε παρακαλούσα, αν έχεις διαθέσιμο χρόνο, να γράψεις δυο κουβέντες για το TerranoII. Προκειται να το παραγγείλω και το διάστημα συμβίωσης σου μαζί του είναι αρκετά μεγάλο και οι εντυπώσεις σου πέρα από σαφείς θα μου ήταν και πολύτιμες.

        Ευχαριστώ

        Το Terrano II αγοράσθηκε τον Νοέμβριο του 1995. Ήταν 3θυρο με τον κινητήρα των 124Hp. Ήταν μόλις είχε αλλάξει η γεωμετρία της πίσω ανάρτησης και είχε σημαντικά βελτιωμένη συμπεριφορά ο πίσω άξονας (μην φαντασθεί κανείς θαύματα !!!).

        Οι γενική εντύπωση είναι οτι αποτελεί ένα τίμιο 50/50 όχημα που ποτέ δεν υποσχέθηκε παραπάνω από όσα δίνει.
        Εχει μεγάλες δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου και καλή συμπεριφορά εντός.
        Η ποιότητα κατασκευής του είναι εξαιρετικά καλή. Μπορώ να πώ οτι είναι καλύτερη από το Land Cruiser.
        Το κόστος συντήρησης από το επίσημο δίκτυο είναι 'τσιμπημένο'.
        Δεν είχα κάνει καμία μετατροπή.
        Πίσω είχε διαφορικό LSD, που γενικά δούλευε (ποτέ δεν ήταν μπλοκέ).
        Η αλλαγή των αναρτήσεων με KYB (όταν έμεινα με κομμένο amortisseur και δεν υπήρχε άμεσα διαθέσιμο στη Θράκη), δεν είχε αποτελέσματα ίδια με αυτά των εργοστασιακών, που προσωπικά τα θεωρούσα καλή λύση για 50/50. Σήμερα με την εμπειρία των ΟΜΕ, θα τα χρησιμοπούσα με κλειστά μάτια.
        Η αλλαγή των ελαστικών σε 235/75/15 από 215R15, θεωρώ οτι δεν ήταν καλή, αλλά δεν έβρισκα 215R15 all terrain. Χρησιμοποιούσα Michelin XTT.
        Δεν παρουσίασε ποτέ πρόβλημα στα ~110.000 χμ (αν θυμάμαι καλά), που τρέξαμε ανα την Ελλάδα.
        Το 1998 αποκτήσαμε δύο κόρες μαζί. Ο χώρος του, με την απαραίτητη οικονομία, μας έβγαζε για εξορμήσεις και κατασκήνωση, μαζί πάντα με δύο καρότσια παιδικά μέσα!
        Μοναδική αδυναμία του η ροπή & η δύναμη από τον κινητήρα του. Αν το οδηγούσες με ρυθμό και φόρα σκότωνε παντού. Αν ζητούσες ακαριαία απόκριση σε διόρθωνε λέγοντας σου .... υπομονή!!!
        Αυτός ήταν και ο μοναδικός λόγος που 'ζητώντας το κάτι παραπάνω', πέρασα στο Land Cruiser.
        Αν είχα δυνατότητα να έχω τον κινητήρα 3.0lit με diesel θα το ξανα-αγόραζα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          chrisp last edited by

          TRAVELLER

          Θα σε παρακαλούσα, αν έχεις διαθέσιμο χρόνο, να γράψεις δυο κουβέντες για το TerranoII. Προκειται να το παραγγείλω και το διάστημα συμβίωσης σου μαζί του είναι αρκετά μεγάλο και οι εντυπώσεις σου πέρα από σαφείς θα μου ήταν και πολύτιμες.

          Ευχαριστώ

          Το Terrano II αγοράσθηκε τον Νοέμβριο του 1995. Ήταν 3θυρο με τον κινητήρα των 124Hp. Ήταν μόλις είχε αλλάξει η γεωμετρία της πίσω ανάρτησης και είχε σημαντικά βελτιωμένη συμπεριφορά ο πίσω άξονας (μην φαντασθεί κανείς θαύματα !!!).

          Οι γενική εντύπωση είναι οτι αποτελεί ένα τίμιο 50/50 όχημα που ποτέ δεν υποσχέθηκε παραπάνω από όσα δίνει.
          Εχει μεγάλες δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου και καλή συμπεριφορά εντός.
          Η ποιότητα κατασκευής του είναι εξαιρετικά καλή. Μπορώ να πώ οτι είναι καλύτερη από το Land Cruiser.
          Το κόστος συντήρησης από το επίσημο δίκτυο είναι 'τσιμπημένο'.
          Δεν είχα κάνει καμία μετατροπή.
          Πίσω είχε διαφορικό LSD, που γενικά δούλευε (ποτέ δεν ήταν μπλοκέ).
          Η αλλαγή των αναρτήσεων με KYB (όταν έμεινα με κομμένο amortisseur και δεν υπήρχε άμεσα διαθέσιμο στη Θράκη), δεν είχε αποτελέσματα ίδια με αυτά των εργοστασιακών, που προσωπικά τα θεωρούσα καλή λύση για 50/50. Σήμερα με την εμπειρία των ΟΜΕ, θα τα χρησιμοπούσα με κλειστά μάτια.
          Η αλλαγή των ελαστικών σε 235/75/15 από 215R15, θεωρώ οτι δεν ήταν καλή, αλλά δεν έβρισκα 215R15 all terrain. Χρησιμοποιούσα Michelin XTT.
          Δεν παρουσίασε ποτέ πρόβλημα στα ~110.000 χμ (αν θυμάμαι καλά), που τρέξαμε ανα την Ελλάδα.
          Το 1998 αποκτήσαμε δύο κόρες μαζί. Ο χώρος του, με την απαραίτητη οικονομία, μας έβγαζε για εξορμήσεις και κατασκήνωση, μαζί πάντα με δύο καρότσια παιδικά μέσα!
          Μοναδική αδυναμία του η ροπή & η δύναμη από τον κινητήρα του. Αν το οδηγούσες με ρυθμό και φόρα σκότωνε παντού. Αν ζητούσες ακαριαία απόκριση σε διόρθωνε λέγοντας σου .... υπομονή!!!
          Αυτός ήταν και ο μοναδικός λόγος που 'ζητώντας το κάτι παραπάνω', πέρασα στο Land Cruiser.
          Αν είχα δυνατότητα να έχω τον κινητήρα 3.0lit με diesel θα το ξανα-αγόραζα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            traveller last edited by

            Eυχαριστώ πολύ για το χρόνο και τη βοήθειά σου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • ?
              A Former User last edited by

              Δεν κατάλαβα τα σχόλια για το διαφορικό, ήταν LSD (δηλαδή περιορισμένης ολίσθησης που μπορεί να λέγεται και μπλοκέ κατά ένα μικρό ποσοστό πχ 25%) ή όχι? Μήπως εννοείς ότι δεν μπορούσες να το κλειδώσεις σε 100% μπλοκέ? Ξέρεις αν πουλιέται ακόμα και τώρα με LSD πίσω?
              Επίσης με δυσκόλεψες με τα αμορτισέρ, αλλά τελικά μάλλον προτείνεις τα OME?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                chrisp last edited by

                Δεν γνωρίζω αν συνεχίζει να πωλείται με διαφορικό LSD. Το δικό μου είχε περιορισμένη εμπλοκή. Εμπλοκή 100% (όπως αυτή που έχω στο Land Cruiser με κουμπί στο 'ταμπλώ') δεν υπήρχε ποτέ.

                Οσον αφορά την ανάρτηση, τα amortiseur πρώτης εγκατάστασης κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους.
                Αντικατάσταση με αντίστοιχα της σειράς (π.χ. ΚΥΒ) δεν βελτιώνουν, αλλά μάλλον χειροτερεύουν την συμπεριφορά του αυτοκινήτου και χαλάνε την ισορροπημένη συμπεριφορά του.
                Ειδικά 'κομμάτια' όπως τα ΟΜΕ ή η σειρά της 4X4 Bilstein, πιστεύω οτι μπορούν βελτιώσουν τα επιμέρους χαρακτηριστικά που ζητά ο χρήστης με τις εξειδικευμένες ανάγκες.
                Αυτό τουλάχιστον διαπίστωσα από την χρήση των συγκεκριμένων στο σημερινό μου αυτοκίνητο.

                Για αποφυγή παρεξηγήσεων και για το θέμα της διάστασης των ελαστικών, πιστέυω ότι η ιδανική διάσταση είναι η 215R15.
                Δεν βρίσκεις εύκολα όμως ελαστικά Α/Τ ή Μ/Τ σε αυτή τη διάσταση.
                Τα φαρδύτερα, που αναγκάστηκα να χρησιμοποιήσω, βάρυναν το τιμόνι, 'έκοψαν' το αυτοκίνητο, αύξησαν την καταναλωση και περιόρισαν την αίσθηση του δρόμου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • T
                  tasmania last edited by

                  Ο χρήστης chrisp έγραψε:
                  Δεν γνωρίζω αν συνεχίζει να πωλείται με διαφορικό LSD. Το δικό μου είχε περιορισμένη εμπλοκή. Εμπλοκή 100% (όπως αυτή που έχω στο Land Cruiser με κουμπί στο 'ταμπλώ') δεν υπήρχε ποτέ....

                  Νομίζω ότι αυτό αφορά το μεσαίο διαφορικό του LC και όχι το πίσω. Το Terrano έχει LCD πίσω.

                  Τώρα, όσον αφορά την ανάρτηση, τα OME είναι μια πολύ καλή περίπτωση για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Μετά την τοποθέτησή τους το Terrano σηκώνεται αρκετά και παρουσιάζει πολύ καλήτερη συμπεριφορά εκτος δρόμου. Προσοχή θέλει η ρύθμιση των ράβδων μπροστά.

                  Για εμένα είναι ένα πολύ καλό και τίμιο 4Χ4, αλλά το κόστος των επισκευών και των service από την αντιπροσωπεία, είναι υπερβολικά μεγάλο για εμένα. Άκου 600€ για αλλαγή δίσκου

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    chrisp last edited by

                    tasmania εγραψε:

                    Νομίζω ότι αυτό αφορά το μεσαίο διαφορικό του LC και όχι το πίσω. Το Terrano έχει LCD πίσω.

                    Το κεντρικό διαφορικό του LC κλειδώνει από το μοχλό δεξια αυτού της αλλαγής των ταχυτήτων, εγώ αναφέρθηκα στο ηλεκτο-υδραυλικό κλείδωμα του πίσω διαφορικού 100% με κουμπί από το ταμπλό.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • D
                      dr-format last edited by

                      Ο χρήστης tasmania έγραψε:

                      Δεν γνωρίζω αν ....

                      Νομίζω ότι ...

                      Taz, άστο το παιδί (chrisp) να κάνει τις διακοπές του

                      Καλά κε chrisp ακόμα δεν πήγαμε στο νησί αρχίσαμε το surfing

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • C
                        chrisp last edited by

                        Kαι πήγαμε και ήλθαμε.

                        Post-replies όμως δεν κάναμε...
                        Ξεκουρασθήκαμε (πνευματικώς) και εργασθηκαμε (χειρωνακτικώς).

                        Είμαστε εδώ όμως πάλι έτοιμοι για ... επικοινωνίες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cliff last edited by

                          Το Terrano II έχει κεντρικό διαφορικό ή απλό κιβώτιο μεταφοράς?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • H
                            hunter last edited by

                            Ο χρήστης cliff έγραψε:
                            Το Terrano II έχει κεντρικό διαφορικό ή απλό κιβώτιο μεταφοράς?

                            Μάλλον κατ'επιλογήν τετρακίνηση έχει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              tasmania last edited by

                              Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                              Το Terrano II έχει κεντρικό διαφορικό ή απλό κιβώτιο μεταφοράς?

                              Μάλλον κατ'επιλογήν τετρακίνηση έχει.

                              Σωστό

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                chrisp last edited by

                                Σωστά αναφέρθηκε οτι έχει κιβώτιο μεταφοράς και όχι κεντρικό διαφορικό και ότι το πίσω διαφορικό είναι περιορισμένης ολίσθησης.

                                Με χαροποιεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι υπάρχει ενδιαφέρον για ένα 'τίμιο' αυτοκίνητο.
                                Εχω δεί και μερικά ολόφρασκα ιδιωτικά τρίθυρα να κυκλοφορούν στο δρόμο τελευταία.
                                Πιστέυω οτι μόλις επιτραπεί η πετρελαιοκίνηση θα είναι ιδανική αγορά για 50/50.
                                Με δεδομένη την μεγάλη εξάπλωση του συγκεκριμένου αυτοκινήτου στις δημόσιες υπηρεσίες και την απαραίτητη δέσμευση για διαθεσιμότητα ανταλλακτικών, εξασφαλίζονται καλές προϋποθέσεις στους μελλοντικούς αγοραστές.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  hunter last edited by

                                  Ο χρήστης chrisp έγραψε:

                                  Με χαροποιεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι υπάρχει ενδιαφέρον για ένα 'τίμιο' αυτοκίνητο. .

                                  Εδώ καί χρόνια,αποτελεί τό όνειρό μου τό Τεράνο.
                                  Πεντάθυρο τρίλιτρο καί ντίζελ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • C
                                    cliff last edited by

                                    Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Έχω άλλη μια ερώτηση. Μπροστά τι ανάρτηση έχει? Πίσω από ότι θυμάμαι έχει άξονα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      chrisp last edited by

                                      Ψαλίδια με ράβδο στρέψης.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • B
                                        bill37 last edited by

                                        Σε φόρουμ,δεν θυμαμαι σε πιο, καποιος ειπε ότι γνωστός του ταλαιπωρηθηκε με προβλήματα της μηχανής του terrano 2.7, αλλά δεν δώθηκε συνέχεια.
                                        Κάποιος αλλος είπε οτι οι πετρελαιοκινητηρες έχουν τα γνωστά προβλήματα. αλλά δεν διευκρινησε ποια.
                                        Τελικά συμφέρει η αγορα 4χ4 πετρελαιου αντι βενζινης (εκτός απο την αποδοση εκτος δρόμου)?
                                        Το κόστος συντήρησης εναντι των βενζινοκινητηρων?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • C
                                          cliff last edited by

                                          Ο χρήστης chrisp έγραψε:
                                          Με χαροποιεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι υπάρχει ενδιαφέρον για ένα 'τίμιο' αυτοκίνητο.

                                          Είναι επειδή η αγορά έχει κατακλυστεί από πληθώρα SUV, UAV (!) κλπ με ηλεκτρονικά συστήματα τετρακίνησης, χρώμια, λάστιχα με 45 προφίλ, πολύδισκα CD-DVD, bull bar και 18 αερόσακους. Άλλωστε οι εταιρείες θέλουν από τους αγοραστές να αγοράζουν κάθε λίγο καινούργιο αυοκίνητο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            giannis-athanasiou last edited by

                                            Η κατανάλωση στο πετρέλαιο είναι 15-20% χαμηλότερη απο ότι στην βενζίνη. Βάλε και 20% χαμηλότερη τιμή και έχεις κάτι που αγγίζει το 33-35%.

                                            Αν κάνεις λοιπόν 20.000 το χρόνο, με μέση κατανάλωση 15 λίτρα/100 χλμ., έχουμε ένα σύνολο 3000 λίτρων, περίπου δηλαδή 2500 ευρώ. Το κέρδος είναι λοιπόν γύρω στα 800 ευρώ. Άρα αρκεί για τα δύο σέρβις που θα κάνεις (κάθε 20.000 χλμ.) και περισεύει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr