Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Συμβουλες για αμεση αγορα audi ΤΤ 2.0 tfsi
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Συμβουλες για αμεση αγορα audi ΤΤ 2.0 tfsi
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 6 / 9
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    27
    164
    372
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos-men last edited by

      καλοταξιδος και να το χαρεις χωρις προβληματα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        konstantinos77 last edited by

        Nα σαι καλα φιλε.
        Να ρωτησω κατι ...Το ΤΤ coupe2.tfsi πριν το φετινο facelift εχει ξανακανει ποτε facelift ή να αλλαξει κινητηρα? Mιλαμε για το coupe ετσι ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mixanag last edited by

          Ο χρήστης konstantinos77 έγραψε:
          Nα σαι καλα φιλε.
          Να ρωτησω κατι ...Το ΤΤ coupe2.tfsi πριν το φετινο facelift εχει ξανακανει ποτε facelift ή να αλλαξει κινητηρα? Mιλαμε για το coupe ετσι ?

          το ΤΤ8J οπως ειναι ο κωδικος του μοντελου που θες να παρεις δεν εχει κανει αλλο facelift τα πρωτα αυτοκινητα ηρθαν στην ελλαδα τον Οκτωβριο του 2006 , εγω το πηρα τον Αυγουστο του 2007.
          τωρα για το διλλημα σου , με το παλιο μοτερ το 200αρη και τα 28 κιλα ροπης δεν θα εχεις προβλημα μια χαρα ειναι , αλλα το καινουργιο με τα 211 δεν ειναι το μοτερ που φορα το golf GTi οπου εχει και αυτο 28 κιλα ροπη , αλλα το μοτερ με το valvelift που βγαζει 35 κιλα ροπη , πολη σημαντικη διαφορα και για μενα το διλλημα θα ηταν μεγαλο αν αποφασιζα τωρα να παρω οπωσδηποτε καινουργιο.
          παντως για να πω την γνωμη μου και εγω με τις τιμες που εχουν παει τωρα τα μεταχειρισμενα εκει θα πηγαινα.
          το αυτοκινητο ειναι εξαιρετικο , καλοταξιδος , οτι θες να ρωτησεις στην διαθεση σου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            konstantinos77 last edited by

            Ο χρήστης MIXANAG έγραψε:

            Nα σαι καλα φιλε.
            Να ρωτησω κατι ...Το ΤΤ coupe2.tfsi πριν το φετινο facelift εχει ξανακανει ποτε facelift ή να αλλαξει κινητηρα? Mιλαμε για το coupe ετσι ?

            το ΤΤ8J οπως ειναι ο κωδικος του μοντελου που θες να παρεις δεν εχει κανει αλλο facelift τα πρωτα αυτοκινητα ηρθαν στην ελλαδα τον Οκτωβριο του 2006 , εγω το πηρα τον Αυγουστο του 2007.
            τωρα για το διλλημα σου , με το παλιο μοτερ το 200αρη και τα 28 κιλα ροπης δεν θα εχεις προβλημα μια χαρα ειναι , αλλα το καινουργιο με τα 211 δεν ειναι το μοτερ που φορα το golf GTi οπου εχει και αυτο 28 κιλα ροπη , αλλα το μοτερ με το valvelift που βγαζει 35 κιλα ροπη , πολη σημαντικη διαφορα και για μενα το διλλημα θα ηταν μεγαλο αν αποφασιζα τωρα να παρω οπωσδηποτε καινουργιο.
            παντως για να πω την γνωμη μου και εγω με τις τιμες που εχουν παει τωρα τα μεταχειρισμενα εκει θα πηγαινα.
            το αυτοκινητο ειναι εξαιρετικο , καλοταξιδος , οτι θες να ρωτησεις στην διαθεση σου.

            Nαι το ξερω οτι δινει 35 κιλα ροπη αλλα για 11 αλογα παραπανω και γυμνο αυτοκινητο με τοσα λεφτα?Οσο ναναι βαραει λιγο .Αν αυτο που πηρα δεν ειχε το s-tronic πανω ισως να το σκεφτομουν πιο πολυ για το καινουργιο ...ισως.Σαμπως εγω ηξερα οτι θα βρω προ-φορων καινουργιο αυτοκινητο ?Για το τελευταιο πηγαινα αλλα με βασικο εξοπλισμο.To s-tronic ομως μου εκανε μεγαλο γκελ στο αυτι οταν μου το ειπε και οχι τοσο το πακετο black and white που οκ και αυτο ειναι πολυ καλο.Τωρα σκεψου για να βαλεις σε διλιτρο s-tronic πας πανω απο 60000 ευρω με βασικο εξοπλισμο. Εκτος του οτι το s-tronic το βαζεις μια και εξω ,δεν ειναι δηλαδη εξοπλισμος ,ειναι κιβωτιο.Η το εχεις ή δε το εχεις..Μετα δεν μπορεις να το βαλεις οπως πχ ζαντες μεγαλυτερες.
            Τωρα για την παραπανω ροπη σκεφτηκα οτι δεν θα καταλαβω και την διαφορα τόοοσο πολυ στον δρομο.Εκτος του οτι αν θελω εχω την επιλογη να κανω μια αναβαθμιση ευκολα .11 αλογα περνεις με μια αλλαγη εξατμισης που μου ελεγε και ο Παπαδοπουλος στην Καλιθεα καποτε.Δεν ειναι δα και κατι φοβερο .Σαν τεχνολογια ομως οτι ειναι πιο οικονομικος ο νεος κινητηρας εκει ναι θεωρω οτι εχω μειονεκτημα .
            Ευχαριστω παντως για τις ευχες σου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Q
              qsisvts last edited by

              με γεια το αυτοκινητο φιλε, να το χαρεις και να το προσεχεις

              τωρα μη το σκεφτεσαι το νεο μοτερ.. πρωτα απο ολα το ηδη υπαρχον ειναι αρκετα δυνατο (και το αυτοκινητο σου πολυ ελαφρυ ) και κατα δευτερον παιρνεις ενα καλο αμαξακι.. δε λεει να ειναι γυμνο..

              δεν ειναι η ροπη και οι επιδοσεις το Α και το Ω (να πεις οτι δε θα χεις κιολας) , πρεπει να εχεις και τις ανεσεις σου

              θα το ευχαριστηθεις γιατι περα απο γρηγορο ειναι και πολυ φιλικο και για τα δεδομενα του και τις επιδοσεις του σχετικα οικονομικο απο οποιαδηποτε αλλη επιλογη σε αυτη τη κατηγορια..

              Ο χρήστης roulis21 έγραψε:

              **τα sevice της boxster/caymann εκτος sportscar ειναι φθηνοτερα απο Α3 στη karenta.

              το ιδιο μπορεις να πεις για οποιοδηποτε audi εκτος karenta τοτε..
              τα service εξω ειναι πολυ φθηνα και τα αναλωσιμα ακομα και αν τα παρεις απο την αντιπροσωπεια (νταξει οχι ολα) ειναι αρκετα φθηνα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Q
                qsisvts last edited by

                λαθος..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  papatzas last edited by

                  Ο χρήστης konstantinos77 έγραψε:

                  Nα σαι καλα φιλε.
                  Να ρωτησω κατι ...Το ΤΤ coupe2.tfsi πριν το φετινο facelift εχει ξανακανει ποτε facelift ή να αλλαξει κινητηρα? Mιλαμε για το coupe ετσι ?

                  το ΤΤ8J οπως ειναι ο κωδικος του μοντελου που θες να παρεις δεν εχει κανει αλλο facelift τα πρωτα αυτοκινητα ηρθαν στην ελλαδα τον Οκτωβριο του 2006 , εγω το πηρα τον Αυγουστο του 2007.
                  τωρα για το διλλημα σου , με το παλιο μοτερ το 200αρη και τα 28 κιλα ροπης δεν θα εχεις προβλημα μια χαρα ειναι , αλλα το καινουργιο με τα 211 δεν ειναι το μοτερ που φορα το golf GTi οπου εχει και αυτο 28 κιλα ροπη , αλλα το μοτερ με το valvelift που βγαζει 35 κιλα ροπη , πολη σημαντικη διαφορα και για μενα το διλλημα θα ηταν μεγαλο αν αποφασιζα τωρα να παρω οπωσδηποτε καινουργιο.
                  παντως για να πω την γνωμη μου και εγω με τις τιμες που εχουν παει τωρα τα μεταχειρισμενα εκει θα πηγαινα.
                  το αυτοκινητο ειναι εξαιρετικο , καλοταξιδος , οτι θες να ρωτησεις στην διαθεση σου.

                  Nαι το ξερω οτι δινει 35 κιλα ροπη αλλα για 11 αλογα παραπανω και γυμνο αυτοκινητο με τοσα λεφτα?Οσο ναναι βαραει λιγο .Αν αυτο που πηρα δεν ειχε το s-tronic πανω ισως να το σκεφτομουν πιο πολυ για το καινουργιο ...ισως.Σαμπως εγω ηξερα οτι θα βρω προ-φορων καινουργιο αυτοκινητο ?Για το τελευταιο πηγαινα αλλα με βασικο εξοπλισμο.To s-tronic ομως μου εκανε μεγαλο γκελ στο αυτι οταν μου το ειπε και οχι τοσο το πακετο black and white που οκ και αυτο ειναι πολυ καλο.Τωρα σκεψου για να βαλεις σε διλιτρο s-tronic πας πανω απο 60000 ευρω με βασικο εξοπλισμο. Εκτος του οτι το s-tronic το βαζεις μια και εξω ,δεν ειναι δηλαδη εξοπλισμος ,ειναι κιβωτιο.Η το εχεις ή δε το εχεις..Μετα δεν μπορεις να το βαλεις οπως πχ ζαντες μεγαλυτερες.
                  Τωρα για την παραπανω ροπη σκεφτηκα οτι δεν θα καταλαβω και την διαφορα τόοοσο πολυ στον δρομο.Εκτος του οτι αν θελω εχω την επιλογη να κανω μια αναβαθμιση ευκολα .11 αλογα περνεις με μια αλλαγη εξατμισης που μου ελεγε και ο Παπαδοπουλος στην Καλιθεα καποτε.Δεν ειναι δα και κατι φοβερο .Σαν τεχνολογια ομως οτι ειναι πιο οικονομικος ο νεος κινητηρας εκει ναι θεωρω οτι εχω μειονεκτημα .
                  Ευχαριστω παντως για τις ευχες σου.

                  καλυτερα να πληρωνεις εξοπλισμο και s-tronic παρά φόρους πολυτελειας στο ηλιθιο κρατος

                  λαστιχα να προσεξεις ειδικα αν δεν το εχουν αποθηκευμενο με σωστες πιεσεις μπορει να εχει δημιουργησει flat spot καινα χεις κραδασμους που θα φαινονται εντονα με τις 19αρες. να το τονισεις στην παραλαβη

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cpp last edited by

                    κατά την παραλαβή
                    -να τσεκάρεις αν οι κωδικοί του εξοπλισμού είναι στο βιβλιαράκι
                    -να πάρεις ένα λίτρο λάδι

                    • στάθμη υγρού ψυγείου
                      -να κανονίσεις αν θέλεις επέκταση εγγύησης
                      -να ρωτήσεις αν ισχύει ακόμα δωρεάν οδική βοήθεια με τα sevice σε εξουσιοδοτημένο

                    καλα χλμ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      aris last edited by

                      Το αποφάσισες;

                      Καλοτάξιδο, και περιμένουμε πρώτες εντυπώσεις!

                      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                      τωρα μη το σκεφτεσαι το νεο μοτερ.. πρωτα απο ολα το ηδη υπαρχον ειναι αρκετα δυνατο (και το αυτοκινητο σου πολυ ελαφρυ ) και κατα δευτερον παιρνεις ενα καλο αμαξακι.. δε λεει να ειναι γυμνο..

                      Και εγώ αυτής της άποψης είμαι.

                      Off:

                      και αλλες τυχαιες επιλογες:
                      -> ** http://www.car.gr/classifieds/cars/view/747460/ ** http://www.car.gr/classifieds/cars/view/848832/
                      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/842931/

                      Σόρυ, αλλά είναι αυτό τώρα κάθισμα από 325;

                      Μόνο εμένα μου 'χτυπάει' τόσο άσχημα;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Q
                        qsisvts last edited by

                        Ο χρήστης cpp έγραψε:

                        -να κανονίσεις αν θέλεις επέκταση εγγύησης

                        αυτο μπορει να το κανει μεχρι τον 23ο μηνα μετα την αγορα.. δεν υπαρχει λογος να βιαζεται

                        κι εγω τελευταια στιγμη την εκανα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          konstantinos77 last edited by

                          Ευχαριστω ευχαριστω thanks πολλα παιδια ...και ειδικα για τις συμβουλες και αυτα που μου λετε να προσεξω .Ηδη απο οσα μου εχετε πει τον παιρνω καθε τρεις και λιγο και τον ρωταω.Αυτα που ειπε ο φιλος την λιστα θα τα τσεκαρω σιγουρα.Μονο το ενα λιτρο λαδι δεν καταλαβα που μου ειπες να παρω μαζι .

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Τα 11 άλογα κάπου στις 5-6-7000 στροφές δεν έχουν τόση σημασία. Τα 7 κιλά ροπής στις 2-3-4000 όμως έχουν πολύ μεγαλύτερη όχι μόνο επειδή είναι σε πιο χρήσιμες στροφές αλλά επειδή σε αυτές τις στροφές 7 κιλά ροπής είναι 19 μέχρι 39 άλογα!!! (αν δεν έχω κάνει κάποιο σοβαρό λάθος)
                            Βέβαια έτσι κι αλλιώς το αυτοκίνητο είναι γρήγορο και δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα αλλά τα 7 κιλά δεν είναι ψίχουλα και σίγουρα δεν περνάνε σε δεύτερη μοίρα σε σχέση με τα 11 άτια (που δεν είναι παρά ούτε 1,5 κιλό στις 6000 στροφές)....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              konstantinos77 last edited by

                              Nαι συμφωνω απλα στον δρομο οταν οδηγας 7 κιλα ροπη παραπανω σκεψου ποσο και που την χρησιμοποιεις πρακτικα.Σιγουρα ειναι σημαντικη αυξηση απλα τα 7 κιλα ροπης μπορεις να τα παρεις πολυ ευκολα με διαφορους τροπους αν τοσο πολυ τα θες.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                infinity last edited by

                                Και 100 άλογα με 15κιλά ροπή πόσο και που θα τα χρησιμοποιείς πρακτικά..;
                                Απο πόσα άλογα προέρχεσαι btw;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  konstantinos77 last edited by

                                  Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
                                  Και 100 άλογα με 15κιλά ροπή πόσο και που θα τα χρησιμοποιείς πρακτικά..;
                                  Απο πόσα άλογα προέρχεσαι btw;

                                  peugeot 307cc δηλαδη 110 hp

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    infinity last edited by

                                    Με 200 (turbo) ίππους θα σου φανεί αεροπλάνο. Μην ασχολείσαι με προγράμματα, βελτιώσεις κτλ.
                                    Μόλις το παραλάβεις και αρχίσεις τις βόλτες θα τα ξεχάσεις όλα αυτά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Q
                                      qsisvts last edited by

                                      Ο χρήστης konstantinos77 έγραψε:
                                      Μονο το ενα λιτρο λαδι δεν καταλαβα που μου ειπες να παρω μαζι .

                                      δε χρειαζεται, αλλαγη στα πρωτα 7500

                                      (εκτος αν θες να πας για τα 15 που σου λεει η αντιπροσωπεια, εκει θα χρειαστεις το ενα λιτρο για να συμπληρωσεις ΣΙΓΟΥΡΑ)

                                      λαδι οχι απο τη αντιπροσωπεια το πουλανε κανα 20ρικο το λιτρο, στο νετ κανει 13

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vellerefontis last edited by

                                        Ο χρήστης konstantinos77 έγραψε:
                                        Nαι συμφωνω απλα στον δρομο οταν οδηγας 7 κιλα ροπη παραπανω σκεψου ποσο και που την χρησιμοποιεις πρακτικα.Σιγουρα ειναι σημαντικη αυξηση απλα τα 7 κιλα ροπης μπορεις να τα παρεις πολυ ευκολα με διαφορους τροπους αν τοσο πολυ τα θες.

                                        παντού και πάντοτε φίλε... η ροπή είναι αυτή που σε κάνει να επιταχύνεις οπότε την διαφορά, πέρα από οικονομία, θα την βλέπεις συνέχεια....

                                        εγώ δε θα έπαιρνα με τίποτα τον παλιό κινητήρα... Τώρα αν, από ότι διάβασα, ο ενδιαφερόμενος στενεύει οικονομικά, τι να πω. Καλοτάξιδο κι ότι να΄ναι...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vellerefontis last edited by

                                          Ο χρήστης konstantinos77 έγραψε:

                                          Και 100 άλογα με 15κιλά ροπή πόσο και που θα τα χρησιμοποιείς πρακτικά..;
                                          Απο πόσα άλογα προέρχεσαι btw;

                                          peugeot 307cc δηλαδη 110 hp

                                          θα πάθεις ΣΟΚ!

                                          \
                                          όσο για το λάδι, ΜΗ και το αλλάξεις... πας συμπληρώνοντας μέχρι τα 15κ! Εννοείται!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Υπερεκτιμημένο μέγεθος η ροπή. Πρακτικά δεν μας δείχνει τίποτα. Η ιπποδύναμη (= ροπή χ στροφές) είναι αυτή που δείχνει το πόσο γρήγορο είναι ένα αυτοκίνητο (αρκεί να κινούμαστε στις σωστές για κάθε μοτέρ στροφές - αν πιάσουμε το μοτέρ εκτός ωφέλιμου φάσματος θα μετρήσει η ροπή στις χαμηλομεσαίες).

                                            Το 200άρι θα σου φανεί πύραυλος φίλε μου ούτως ή άλλως οπότε μικρό το κακό σε σχέση με το 211άρι...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 6 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr