καλοταξιδος και να το χαρεις χωρις προβληματα
-
καλοταξιδος και να το χαρεις χωρις προβληματα
-
Nα σαι καλα φιλε.
Να ρωτησω κατι ...Το ΤΤ coupe2.tfsi πριν το φετινο facelift εχει ξανακανει ποτε facelift ή να αλλαξει κινητηρα? Mιλαμε για το coupe ετσι ? -
Ο χρήστης konstantinos77 έγραψε:
Nα σαι καλα φιλε.
Να ρωτησω κατι ...Το ΤΤ coupe2.tfsi πριν το φετινο facelift εχει ξανακανει ποτε facelift ή να αλλαξει κινητηρα? Mιλαμε για το coupe ετσι ?το ΤΤ8J οπως ειναι ο κωδικος του μοντελου που θες να παρεις δεν εχει κανει αλλο facelift τα πρωτα αυτοκινητα ηρθαν στην ελλαδα τον Οκτωβριο του 2006 , εγω το πηρα τον Αυγουστο του 2007.
τωρα για το διλλημα σου , με το παλιο μοτερ το 200αρη και τα 28 κιλα ροπης δεν θα εχεις προβλημα μια χαρα ειναι , αλλα το καινουργιο με τα 211 δεν ειναι το μοτερ που φορα το golf GTi οπου εχει και αυτο 28 κιλα ροπη , αλλα το μοτερ με το valvelift που βγαζει 35 κιλα ροπη , πολη σημαντικη διαφορα και για μενα το διλλημα θα ηταν μεγαλο αν αποφασιζα τωρα να παρω οπωσδηποτε καινουργιο.
παντως για να πω την γνωμη μου και εγω με τις τιμες που εχουν παει τωρα τα μεταχειρισμενα εκει θα πηγαινα.
το αυτοκινητο ειναι εξαιρετικο , καλοταξιδος , οτι θες να ρωτησεις στην διαθεση σου. -
Ο χρήστης MIXANAG έγραψε:
Nα σαι καλα φιλε.
Να ρωτησω κατι ...Το ΤΤ coupe2.tfsi πριν το φετινο facelift εχει ξανακανει ποτε facelift ή να αλλαξει κινητηρα? Mιλαμε για το coupe ετσι ?το ΤΤ8J οπως ειναι ο κωδικος του μοντελου που θες να παρεις δεν εχει κανει αλλο facelift τα πρωτα αυτοκινητα ηρθαν στην ελλαδα τον Οκτωβριο του 2006 , εγω το πηρα τον Αυγουστο του 2007.
τωρα για το διλλημα σου , με το παλιο μοτερ το 200αρη και τα 28 κιλα ροπης δεν θα εχεις προβλημα μια χαρα ειναι , αλλα το καινουργιο με τα 211 δεν ειναι το μοτερ που φορα το golf GTi οπου εχει και αυτο 28 κιλα ροπη , αλλα το μοτερ με το valvelift που βγαζει 35 κιλα ροπη , πολη σημαντικη διαφορα και για μενα το διλλημα θα ηταν μεγαλο αν αποφασιζα τωρα να παρω οπωσδηποτε καινουργιο.
παντως για να πω την γνωμη μου και εγω με τις τιμες που εχουν παει τωρα τα μεταχειρισμενα εκει θα πηγαινα.
το αυτοκινητο ειναι εξαιρετικο , καλοταξιδος , οτι θες να ρωτησεις στην διαθεση σου.Nαι το ξερω οτι δινει 35 κιλα ροπη αλλα για 11 αλογα παραπανω και γυμνο αυτοκινητο με τοσα λεφτα?Οσο ναναι βαραει λιγο .Αν αυτο που πηρα δεν ειχε το s-tronic πανω ισως να το σκεφτομουν πιο πολυ για το καινουργιο ...ισως.Σαμπως εγω ηξερα οτι θα βρω προ-φορων καινουργιο αυτοκινητο ?Για το τελευταιο πηγαινα αλλα με βασικο εξοπλισμο.To s-tronic ομως μου εκανε μεγαλο γκελ στο αυτι οταν μου το ειπε και οχι τοσο το πακετο black and white που οκ και αυτο ειναι πολυ καλο.Τωρα σκεψου για να βαλεις σε διλιτρο s-tronic πας πανω απο 60000 ευρω με βασικο εξοπλισμο. Εκτος του οτι το s-tronic το βαζεις μια και εξω ,δεν ειναι δηλαδη εξοπλισμος ,ειναι κιβωτιο.Η το εχεις ή δε το εχεις..Μετα δεν μπορεις να το βαλεις οπως πχ ζαντες μεγαλυτερες.
Τωρα για την παραπανω ροπη σκεφτηκα οτι δεν θα καταλαβω και την διαφορα τόοοσο πολυ στον δρομο.Εκτος του οτι αν θελω εχω την επιλογη να κανω μια αναβαθμιση ευκολα .11 αλογα περνεις με μια αλλαγη εξατμισης που μου ελεγε και ο Παπαδοπουλος στην Καλιθεα καποτε.Δεν ειναι δα και κατι φοβερο .Σαν τεχνολογια ομως οτι ειναι πιο οικονομικος ο νεος κινητηρας εκει ναι θεωρω οτι εχω μειονεκτημα .
Ευχαριστω παντως για τις ευχες σου. -
με γεια το αυτοκινητο φιλε, να το χαρεις και να το προσεχεις
τωρα μη το σκεφτεσαι το νεο μοτερ.. πρωτα απο ολα το ηδη υπαρχον ειναι αρκετα δυνατο (και το αυτοκινητο σου πολυ ελαφρυ ) και κατα δευτερον παιρνεις ενα καλο αμαξακι.. δε λεει να ειναι γυμνο..
δεν ειναι η ροπη και οι επιδοσεις το Α και το Ω (να πεις οτι δε θα χεις κιολας) , πρεπει να εχεις και τις ανεσεις σου
θα το ευχαριστηθεις γιατι περα απο γρηγορο ειναι και πολυ φιλικο και για τα δεδομενα του και τις επιδοσεις του σχετικα οικονομικο απο οποιαδηποτε αλλη επιλογη σε αυτη τη κατηγορια..
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
**τα sevice της boxster/caymann εκτος sportscar ειναι φθηνοτερα απο Α3 στη karenta.
το ιδιο μπορεις να πεις για οποιοδηποτε audi εκτος karenta τοτε..
τα service εξω ειναι πολυ φθηνα και τα αναλωσιμα ακομα και αν τα παρεις απο την αντιπροσωπεια (νταξει οχι ολα) ειναι αρκετα φθηνα -
λαθος..
-
Ο χρήστης konstantinos77 έγραψε:
Nα σαι καλα φιλε.
Να ρωτησω κατι ...Το ΤΤ coupe2.tfsi πριν το φετινο facelift εχει ξανακανει ποτε facelift ή να αλλαξει κινητηρα? Mιλαμε για το coupe ετσι ?το ΤΤ8J οπως ειναι ο κωδικος του μοντελου που θες να παρεις δεν εχει κανει αλλο facelift τα πρωτα αυτοκινητα ηρθαν στην ελλαδα τον Οκτωβριο του 2006 , εγω το πηρα τον Αυγουστο του 2007.
τωρα για το διλλημα σου , με το παλιο μοτερ το 200αρη και τα 28 κιλα ροπης δεν θα εχεις προβλημα μια χαρα ειναι , αλλα το καινουργιο με τα 211 δεν ειναι το μοτερ που φορα το golf GTi οπου εχει και αυτο 28 κιλα ροπη , αλλα το μοτερ με το valvelift που βγαζει 35 κιλα ροπη , πολη σημαντικη διαφορα και για μενα το διλλημα θα ηταν μεγαλο αν αποφασιζα τωρα να παρω οπωσδηποτε καινουργιο.
παντως για να πω την γνωμη μου και εγω με τις τιμες που εχουν παει τωρα τα μεταχειρισμενα εκει θα πηγαινα.
το αυτοκινητο ειναι εξαιρετικο , καλοταξιδος , οτι θες να ρωτησεις στην διαθεση σου.Nαι το ξερω οτι δινει 35 κιλα ροπη αλλα για 11 αλογα παραπανω και γυμνο αυτοκινητο με τοσα λεφτα?Οσο ναναι βαραει λιγο .Αν αυτο που πηρα δεν ειχε το s-tronic πανω ισως να το σκεφτομουν πιο πολυ για το καινουργιο ...ισως.Σαμπως εγω ηξερα οτι θα βρω προ-φορων καινουργιο αυτοκινητο ?Για το τελευταιο πηγαινα αλλα με βασικο εξοπλισμο.To s-tronic ομως μου εκανε μεγαλο γκελ στο αυτι οταν μου το ειπε και οχι τοσο το πακετο black and white που οκ και αυτο ειναι πολυ καλο.Τωρα σκεψου για να βαλεις σε διλιτρο s-tronic πας πανω απο 60000 ευρω με βασικο εξοπλισμο. Εκτος του οτι το s-tronic το βαζεις μια και εξω ,δεν ειναι δηλαδη εξοπλισμος ,ειναι κιβωτιο.Η το εχεις ή δε το εχεις..Μετα δεν μπορεις να το βαλεις οπως πχ ζαντες μεγαλυτερες.
Τωρα για την παραπανω ροπη σκεφτηκα οτι δεν θα καταλαβω και την διαφορα τόοοσο πολυ στον δρομο.Εκτος του οτι αν θελω εχω την επιλογη να κανω μια αναβαθμιση ευκολα .11 αλογα περνεις με μια αλλαγη εξατμισης που μου ελεγε και ο Παπαδοπουλος στην Καλιθεα καποτε.Δεν ειναι δα και κατι φοβερο .Σαν τεχνολογια ομως οτι ειναι πιο οικονομικος ο νεος κινητηρας εκει ναι θεωρω οτι εχω μειονεκτημα .
Ευχαριστω παντως για τις ευχες σου.καλυτερα να πληρωνεις εξοπλισμο και s-tronic παρά φόρους πολυτελειας στο ηλιθιο κρατος
λαστιχα να προσεξεις ειδικα αν δεν το εχουν αποθηκευμενο με σωστες πιεσεις μπορει να εχει δημιουργησει flat spot καινα χεις κραδασμους που θα φαινονται εντονα με τις 19αρες. να το τονισεις στην παραλαβη
-
κατά την παραλαβή
-να τσεκάρεις αν οι κωδικοί του εξοπλισμού είναι στο βιβλιαράκι
-να πάρεις ένα λίτρο λάδι- στάθμη υγρού ψυγείου
-να κανονίσεις αν θέλεις επέκταση εγγύησης
-να ρωτήσεις αν ισχύει ακόμα δωρεάν οδική βοήθεια με τα sevice σε εξουσιοδοτημένο
καλα χλμ
- στάθμη υγρού ψυγείου
-
Το αποφάσισες;
Καλοτάξιδο, και περιμένουμε πρώτες εντυπώσεις!
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
τωρα μη το σκεφτεσαι το νεο μοτερ.. πρωτα απο ολα το ηδη υπαρχον ειναι αρκετα δυνατο (και το αυτοκινητο σου πολυ ελαφρυ ) και κατα δευτερον παιρνεις ενα καλο αμαξακι.. δε λεει να ειναι γυμνο..Και εγώ αυτής της άποψης είμαι.
Off:
και αλλες τυχαιες επιλογες:
-> ** http://www.car.gr/classifieds/cars/view/747460/ ** http://www.car.gr/classifieds/cars/view/848832/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/842931/Σόρυ, αλλά είναι αυτό τώρα κάθισμα από 325;
Μόνο εμένα μου 'χτυπάει' τόσο άσχημα; -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
-να κανονίσεις αν θέλεις επέκταση εγγύησης
αυτο μπορει να το κανει μεχρι τον 23ο μηνα μετα την αγορα.. δεν υπαρχει λογος να βιαζεται
κι εγω τελευταια στιγμη την εκανα
-
Ευχαριστω ευχαριστω thanks πολλα παιδια ...και ειδικα για τις συμβουλες και αυτα που μου λετε να προσεξω .Ηδη απο οσα μου εχετε πει τον παιρνω καθε τρεις και λιγο και τον ρωταω.Αυτα που ειπε ο φιλος την λιστα θα τα τσεκαρω σιγουρα.Μονο το ενα λιτρο λαδι δεν καταλαβα που μου ειπες να παρω μαζι .
-
Τα 11 άλογα κάπου στις 5-6-7000 στροφές δεν έχουν τόση σημασία. Τα 7 κιλά ροπής στις 2-3-4000 όμως έχουν πολύ μεγαλύτερη όχι μόνο επειδή είναι σε πιο χρήσιμες στροφές αλλά επειδή σε αυτές τις στροφές 7 κιλά ροπής είναι 19 μέχρι 39 άλογα!!! (αν δεν έχω κάνει κάποιο σοβαρό λάθος)
Βέβαια έτσι κι αλλιώς το αυτοκίνητο είναι γρήγορο και δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα αλλά τα 7 κιλά δεν είναι ψίχουλα και σίγουρα δεν περνάνε σε δεύτερη μοίρα σε σχέση με τα 11 άτια (που δεν είναι παρά ούτε 1,5 κιλό στις 6000 στροφές).... -
Nαι συμφωνω απλα στον δρομο οταν οδηγας 7 κιλα ροπη παραπανω σκεψου ποσο και που την χρησιμοποιεις πρακτικα.Σιγουρα ειναι σημαντικη αυξηση απλα τα 7 κιλα ροπης μπορεις να τα παρεις πολυ ευκολα με διαφορους τροπους αν τοσο πολυ τα θες.
-
Και 100 άλογα με 15κιλά ροπή πόσο και που θα τα χρησιμοποιείς πρακτικά..;
Απο πόσα άλογα προέρχεσαι btw; -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Και 100 άλογα με 15κιλά ροπή πόσο και που θα τα χρησιμοποιείς πρακτικά..;
Απο πόσα άλογα προέρχεσαι btw;peugeot 307cc δηλαδη 110 hp
-
Με 200 (turbo) ίππους θα σου φανεί αεροπλάνο. Μην ασχολείσαι με προγράμματα, βελτιώσεις κτλ.
Μόλις το παραλάβεις και αρχίσεις τις βόλτες θα τα ξεχάσεις όλα αυτά. -
Ο χρήστης konstantinos77 έγραψε:
Μονο το ενα λιτρο λαδι δεν καταλαβα που μου ειπες να παρω μαζι .δε χρειαζεται, αλλαγη στα πρωτα 7500
(εκτος αν θες να πας για τα 15 που σου λεει η αντιπροσωπεια, εκει θα χρειαστεις το ενα λιτρο για να συμπληρωσεις ΣΙΓΟΥΡΑ)
λαδι οχι απο τη αντιπροσωπεια το πουλανε κανα 20ρικο το λιτρο, στο νετ κανει 13
-
Ο χρήστης konstantinos77 έγραψε:
Nαι συμφωνω απλα στον δρομο οταν οδηγας 7 κιλα ροπη παραπανω σκεψου ποσο και που την χρησιμοποιεις πρακτικα.Σιγουρα ειναι σημαντικη αυξηση απλα τα 7 κιλα ροπης μπορεις να τα παρεις πολυ ευκολα με διαφορους τροπους αν τοσο πολυ τα θες.παντού και πάντοτε φίλε... η ροπή είναι αυτή που σε κάνει να επιταχύνεις οπότε την διαφορά, πέρα από οικονομία, θα την βλέπεις συνέχεια....
εγώ δε θα έπαιρνα με τίποτα τον παλιό κινητήρα... Τώρα αν, από ότι διάβασα, ο ενδιαφερόμενος στενεύει οικονομικά, τι να πω. Καλοτάξιδο κι ότι να΄ναι...
-
Ο χρήστης konstantinos77 έγραψε:
Και 100 άλογα με 15κιλά ροπή πόσο και που θα τα χρησιμοποιείς πρακτικά..;
Απο πόσα άλογα προέρχεσαι btw;peugeot 307cc δηλαδη 110 hp
θα πάθεις ΣΟΚ!
\
όσο για το λάδι, ΜΗ και το αλλάξεις... πας συμπληρώνοντας μέχρι τα 15κ! Εννοείται! -
Υπερεκτιμημένο μέγεθος η ροπή. Πρακτικά δεν μας δείχνει τίποτα. Η ιπποδύναμη (= ροπή χ στροφές) είναι αυτή που δείχνει το πόσο γρήγορο είναι ένα αυτοκίνητο (αρκεί να κινούμαστε στις σωστές για κάθε μοτέρ στροφές - αν πιάσουμε το μοτέρ εκτός ωφέλιμου φάσματος θα μετρήσει η ροπή στις χαμηλομεσαίες).
Το 200άρι θα σου φανεί πύραυλος φίλε μου ούτως ή άλλως οπότε μικρό το κακό σε σχέση με το 211άρι...