Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ
    • 1
    • 2
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 54
    • 55
    • 19 / 55
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    24
    1090
    50540
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      downhill last edited by

      Τα έχει φτύσει το ρουλεμάν.Το ίδιο κάνει και το δικό μου.Αύριο θα πάω να αλλάξω δίσκο πλατό ρουλεμάν

      My website!
      https://luz.gr

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cson last edited by

        Ακουγετε μονο με ησυχια και λιγο. Να το αφησω να εξελιχθει ή μπορει να με αφησει?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          downhill last edited by

          Τελικά άλλαξα δίσκο,πλατό,ρουλεμάν και τσιμούχες ημιαξωνίων και όλα καλά.Ο δίσκος είχε 'ψωμί' το πλατό είχε κάνει λίγο πατούρα αλλά το πρόβλημα ήταν όντως στο ρουλεμάν που ήταν έτοιμο να τα φτύσει.Συνολικό κόστος ανταλλακτικών 134€ και εργασία 150€.Σε εξειδικευμένο!

          My website!
          https://luz.gr

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lll last edited by

            Ο χρήστης downhill έγραψε:
            άλλαξα δίσκο,πλατό,ρουλεμάν και τσιμούχες ημιαξωνίων
            134€ και εργασία 150€

            Μονο 150? Σιγουρα?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              downhill last edited by

              Ναι η εργασία ήταν 150€ με απόδειξη!
              Και έγινε όλη μπροστά μου,και ο μηχανικός πολύ συνεργάσιμος.Τα ανταλλακτικά τα είχα αγοράσει όλα εγώ.

              My website!
              https://luz.gr

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                giannis86 last edited by

                Χαιρετώ την ωραία παρέα σας!

                λοιπόν εδώ και 2-3 μέρες όταν πατάω απότομα το γκάζι ανεβάζει στροφές ο κινητήρας αλλά αργεί να επιταχύνει το αμάξι.
                από ότι διάβασα εδώ λογικά έχει δίσκο πλατό.

                και θέλω να ρωτήσω κάποια πράγματα.
                καταρχάς πως θα καταλάβω αν θέλει αλλαγή και ο δίσκος και το πλατό?
                δεν γνωρίζω απο τέτοια πράγματα και δεν έχω κάποιον μηχανικο που να τον ξέρω για να είμαι σίγουρος ότι θα μου πει την αλήθεια και αντί για 150ε μου πάρει 300.

                και πόσο κοστίζει αυτό περίπου για ένα αμάξι 2000-2001 μοντέλο?

                πιθανών τα ερωτηματα μου να έχουν απαντηθεί σε προηγούμενες σελίδες,αλλά δεν είχα το κουράγιο να τις διαβάσω όλες!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drdino last edited by

                  Γράψε και τι μοντέλο έχεις, κινητήρα κλπ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης giannis86 έγραψε:
                    Χαιρετώ την ωραία παρέα σας!

                    λοιπόν εδώ και 2-3 μέρες όταν πατάω απότομα το γκάζι ανεβάζει στροφές ο κινητήρας αλλά αργεί να επιταχύνει το αμάξι.
                    από ότι διάβασα εδώ λογικά έχει δίσκο πλατό.

                    και θέλω να ρωτήσω κάποια πράγματα.
                    καταρχάς πως θα καταλάβω αν θέλει αλλαγή και ο δίσκος και το πλατό?
                    δεν γνωρίζω απο τέτοια πράγματα και δεν έχω κάποιον μηχανικο που να τον ξέρω για να είμαι σίγουρος ότι θα μου πει την αλήθεια και αντί για 150ε μου πάρει 300.

                    και πόσο κοστίζει αυτό περίπου για ένα αμάξι 2000-2001 μοντέλο?

                    πιθανών τα ερωτηματα μου να έχουν απαντηθεί σε προηγούμενες σελίδες,αλλά δεν είχα το κουράγιο να τις διαβάσω όλες!

                    Στις πιο πολλες περιπτωσεις αλλαζονται και τα δυο μαζι με το ρουλεμαν και σε καποια αμαξια αλλαζουν και το διχαλο του συμπλεκτη.Αφου θα πληρωσεις για την εργασια ειναι κριμα να μην τα αλλαξεις ολα για να εισαι σιγουρος οτι δεν θα εχεις φθορα απο το κομματι που δεν αλλαξες.Σκεψου για ενα ρουλεμαν που κανει-δεν κανει 20€ να ξαναπληρωσεις ολη την εργασια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      giannis86 last edited by

                      το αυτοκίνητο είναι αυτό http://www.adsfree.eu/addetail.asp?subj=13231

                      (όχι αυτό τις αγγελίας,το δικό μου έχει 218.000 χιλιόμετρα )

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Η εργασία αποτελεί ένα πολύ σημαντικό μέρος του εξόδου που μπορεί και να ξεπεράσει το 50% του λογαριασμού.
                        Γενικά φθείρεται ο δίσκος ενώ το πλατώ είναι πιο σκληρό για να αντέξει. Αν όμως παραζοριστεί φαγώνεται κι αυτό. Ρουλεμάν καλό είναι να αλλάξεις ακόμα κι αν δεν το θέλει μια και είναι φτηνό αν οδηγάς σε πόλη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          giannis86 last edited by

                          και το κόστος?? για το μοντέλο που ανέφερα?

                          αα και κάτι ακόμα. αυτό αρχισε να το κάνει εδώ και λίγες μέρες!
                          μπορώ να το κονάω το αμάξι? η θα το κάνω χειρότερα??

                          ευχαριστω για τις άμεσες απαντήσεις σας

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            p_george last edited by

                            Ο χρήστης giannis86 έγραψε:
                            και το κόστος?? για το μοντέλο που ανέφερα?

                            αα και κάτι ακόμα. αυτό αρχισε να το κάνει εδώ και λίγες μέρες!
                            μπορώ να το κονάω το αμάξι? η θα το κάνω χειρότερα??

                            ευχαριστω για τις άμεσες απαντήσεις σας

                            Απο την στιγμη που εχεις εντοπισει το προβλημα δεν υπαρχει λογος να μην το φτιαξεις.
                            Αν το αφησεις θα χειροτερεψει θα καις περισοτερη βεζινη και μπορει να δημιουργησεις προβλημα και στο βολαν.
                            Θα υπολογισεις για κοστος περιπου 200 ευρω με την εργασια,
                            στο επισημο δικτυο σιγουρα κατι παραπανω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              giannis86 last edited by

                              θα το φτιάξω βέβαια.απλα δευτέρα θα πρέπει να πάω και στην δουλειά μου που είναι 15 χιλιόμετρα πάνε-έλα. να πάω η να πάρω ταξί?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • I
                                iliasp last edited by

                                Καλά τα πάμε

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  costas-athan last edited by

                                  Ο χρήστης giannis86 έγραψε:
                                  θα το φτιάξω βέβαια.απλα δευτέρα θα πρέπει να πάω και στην δουλειά μου που είναι 15 χιλιόμετρα πάνε-έλα. να πάω η να πάρω ταξί?

                                  Πήγαινε. Από τη στιγμή που αρχίζει να πατινάρει ο δίσκος μέχρι να μην εκκινεί το αυτοκίνητο χρειάζονται πολλά χιλιόμετρα. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι πρέπει να τον παρατήσεις και να μην τον αλλάξεις.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    costas-athan last edited by

                                    Το σημείο σύμπλεξης ρυθμίζεται στους υδραυλικούς συμπλέκτες;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      johnkyr last edited by

                                      νομίζω, όχι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
                                        νομίζω, όχι.

                                        +1 στο οχι

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          costas-athan last edited by

                                          Ρώτησα γιατί χθες που πρωτοοδήγησα το Lancer ο συμπλέκτης έπιανε πολύ ψηλά. Και δεν παίζει να ήταν η ιδέα μου γιατί στην πρώτη εκκίνηση στρόφαρα αρκετά, είχα αφήσει και το συμπλέκτη αρκετά και το αυτοκίνητο δεν κινήθηκε. Κάτι που σήμερα άλλαξε ριζικά. Ξεκινά με μικρό άφημα του συμπλέκτη και χαμηλές στροφές. Είναι φυσιολογική η αλλαγή αυτή;

                                          Πάντως στο Escort μόλις είχα περάσει τον Sachs θυμάμαι πως για λίγες μέρες παρά ήταν μαλακό το πεντάλ (έπιανε από χαμηλά βέβαια), τόσο μαλακό που θα έδινε την εντύπωση, σε όποιον οδηγούσε το αυτοκίνητο χωρίς να το ξέρει, πως ο συμπλέκτης ήταν υδραυλικός. Βέβαια σύντομα σκλήρυνε.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
                                            Ρώτησα γιατί χθες που πρωτοοδήγησα το Lancer ο συμπλέκτης έπιανε πολύ ψηλά. Και δεν παίζει να ήταν η ιδέα μου γιατί στην πρώτη εκκίνηση στρόφαρα αρκετά, είχα αφήσει και το συμπλέκτη αρκετά και το αυτοκίνητο δεν κινήθηκε. Κάτι που σήμερα άλλαξε ριζικά. Ξεκινά με μικρό άφημα του συμπλέκτη και χαμηλές στροφές. Είναι φυσιολογική η αλλαγή αυτή;

                                            Πάντως στο Escort μόλις είχα περάσει τον Sachs θυμάμαι πως για λίγες μέρες παρά ήταν μαλακό το πεντάλ (έπιανε από χαμηλά βέβαια), τόσο μαλακό που θα έδινε την εντύπωση, σε όποιον οδηγούσε το αυτοκίνητο χωρίς να το ξέρει, πως ο συμπλέκτης ήταν υδραυλικός. Βέβαια σύντομα σκλήρυνε.

                                            Το πηρες ;Καλοταξιδο!!!!!!!!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 19 / 55
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr